• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom voert Nederland niet een wet in die hem verbied hier ooit nog terug te komen. Wat een rotjoch, gadverdamme gadverdamme!


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Waarom voert Nederland niet een wet in die hem verbied hier ooit nog terug te komen. Wat een rotjoch, gadverdamme gadverdamme!


    Laten we een handtekeningenactie beginnen:Y)


    Are you lost?

    Lekker respectloos.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik snap echt niet waar hij het lef vandaan haalt om zo laat te komen. Ik walg daar echt van - je fans zo lang laten wachten.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Hij is eht ontspoord. Opzich vond ik een aanyal liedjes wel leuk naar door al die nieuws dingen denk ik evht gast waarmee ben je bezig. Hij is echt onrespectvol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    die jongen, moet echt van een brug afsspringen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vond het vervelend om op hem te moeten wachten maar dat maakte de show er niet minder op en weetje hij is een puber net als jullie en alsof jullie nooit ergens te laat komen.>.<


    You were born original, don't die as a copy.

    Mufinn schreef:
    die jongen, moet echt van een brug afsspringen.


    En dan noem je hem onrespectvol? Ik noem dit ook onrespectvol, je gaat toch niet iemand dood wensen. Ookal doet hij dit, hij verdient de dood nog niet. Denk na voor je iets zegt.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Mufinn schreef:
    die jongen, moet echt van een brug afsspringen.

    Laten we iemand dood wensen, dat is zoveel respectvoller. :p

    Volgens mij had Anna Frank wel een betere smaak in muziek... Respectloos joch.


    Take me to wonderland

    Zarrylatte schreef:
    (...)

    En dan noem je hem onrespectvol? Ik noem dit ook onrespectvol, je gaat toch niet iemand dood wensen. Ookal doet hij dit, hij verdient de dood nog niet. Denk na voor je iets zegt.


    ik heb hem nooit onrespectvol genoemt, dus lees even goed voordat jij iets zegt. (cat)
    en oke, hij hoeft niet dood. maar ik vond wel dat het een egosentrische klootzak is. ;3
    het is niet de eerste keer dat hij zijn fans zo lang laat wachten. en dat alleen omdat hij gamen belangrijker vind. Hij vind zichzelf beter dan Anne frank, zingt niet eens live en de laatste keer dat hij in nederland was voor een concert wat hij ging bezoeken in de melkweg, heeft hij het persooneel verotgescholden omdat hij geen prive plaats kreeg op het podium.
    Sorry, maar volgens mij verdien je het dan niet om zo groot te zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brisingr schreef:
    (...)

    Laten we een handtekeningenactie beginnen:Y)


    Goed idee!

    @ SPECS, typisch. Te laat komen is gewoon vervelend, puber of niet. Het gaat me meer om dat bericht over Anne Frank. Dat is gewoon respectloos en hij had het gastenboek niet met z'n vuile poten aan moeten raken.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zie eerlijk gezegd niet waarom hier zo'n punt van wordt gemaakt. Justin geeft aan dat hij Anne Frank bewondert en dat hij hoopt dat zij hem ook bewonderd zou hebben. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Iedereen wil toch graag gerespecteerd worden door mensen die hij/zij zelf ook respecteert?

    Dat hij te laat komt is natuurlijk een ander verhaal. In dat opzicht ben ik het er wel mee eens dat dat niet kan.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 13:04 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    SPECS schreef:
    Ik vond het vervelend om op hem te moeten wachten maar dat maakte de show er niet minder op en weetje hij is een puber net als jullie en alsof jullie nooit ergens te laat komen.>.<

    Mensen zijn ook kwaad op mij als ik te laat kom.


    Take me to wonderland

    SPECS schreef:
    Ik vond het vervelend om op hem te moeten wachten maar dat maakte de show er niet minder op en weetje hij is een puber net als jullie en alsof jullie nooit ergens te laat komen.>.<


    ik ben nooit vijf kwartier te laat geweest op mijn werk. Ik maak er ook zeker geen gewoonte van, in tegenstelling tot dit arrogante joch.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mufinn schreef:
    (...)

    ik heb hem nooit onrespectvol genoemt, dus lees even goed voordat jij iets zegt. (cat)
    en oke, hij hoeft niet dood. maar ik vond wel dat het een egosentrische klootzak is. ;3
    het is niet de eerste keer dat hij zijn fans zo lang laat wachten. en dat alleen omdat hij gamen belangrijker vind. Hij vind zichzelf beter dan Anne frank, zingt niet eens live en de laatste keer dat hij in nederland was voor een concert wat hij ging bezoeken in de melkweg, heeft hij het persooneel verotgescholden omdat hij geen prive plaats kreeg op het podium.
    Sorry, maar volgens mij verdien je het dan niet om zo groot te zijn.


    Hij liet alleen weten dat hij Anne Frank respecteerde en hoopte dat als ze nu nog leefde ze een fan was geweest van hem. Het blijft geschiedenis.
    En okay, ik weet dat hij te laat was en al vaker te laat is geweest, dat vind ik ook gewoon onrespectvol. De fame is gewoon naar zijn hoofd gestegen maar hij houdt nog steeds van zijn fans en daagt tenminste nog op. Hij tweet ze, volgt ze, geeft zelfs kaartjes.

    Maar iemand dood wensen noem ik nog onrespectvoller dan te laat komen bij een paar shows of iemand uitschelden. Ik vertel alleen mijn mening.
    De dood wens je zelfs je ergste vijand niet toe, dus denk volgende keer na voordat je een artiest dit toewenst.


    Derek and Meredith are soulmates.