• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    (...)
    Leuk dat hij haar bewondert (cat). Maar ik vind het zeer respectloos om dat te schrijven over een persoon die bijna 70 jaar geleden is overleden in een concentratie kamp en bewondert wordt door dit land -en daar buiten-. Zoiets schrijf je gewoon niet. Hij denkt hier gewoon aan zichzelf.


    Dus hij mag haar wel in gedachten bewonderen, maar mag dat niet opschrijven?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hij was exact één uur te laat, de 10 minuten aftelklok begon exact 21:50 dus echt niet 'ruim 5 kwartier' (cat)
    Maar het is indd een beetje respectloos van hem om dat te zeggen


    Opgeven is geen optie.

    Svale schreef:
    (...)

    Dus hij mag haar wel in gedachten bewonderen, maar mag dat niet opschrijven?


    Da's ook wel waar!


    Opgeven is geen optie.

    Te laat en ook nog een matige show afleveren, dat kan je niet maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Folklore schreef:
    (...)

    Anne Frank word om een heel andere reden bewondert. Zij heeft de oorlog mee moeten maken en heeft een geweldig dagboek bij gehouden. Bieber word bewondert door dolle tieners om zijn liefdesliedjes en om zijn babyface die mensen (om een bepaalde reden) knap vinden.

    Sorry hoor, maar dan verdient Anne Frank toch echt 10 x meer respect.


    Het gaat hier niet om wie beter is of meer respect verdiend dan een ander. Een schrijver kun je niet met een zanger vergelijken.
    Daarnaast leefde Anne in een heel andere tijd. In deze tijd hebben schrijvers ook schreeuwende fans, denk maar aan die gekte rond Harry Potter, als er weer een nieuw boek uit kwam.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 13:34 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Alyssum schreef:
    (...)

    Ik had het over te laat komen doordat hij aan het gamen was, als iets één keer zo is, wil nog niet zeggen dat het altijd zo is.


    Nee, dat is zo, maar hij is nu wel al een paar keer te laat gekomen op concerten en dat vind ik niet kunnen : ) Hij kan niet verwachten dat mensen op hem blijven wachten. Hij mag er dan niet van verschieten dat zijn concerten niet meer uitverkocht geraken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga hier geen woorden aan vuil maken. 90% van de fans ziet toch niet dat het allemaal naar die jongen zijn hoofd aan het stijgen. Hij is een engeltje, kan niks fout doen.


    Take me to wonderland

    Doo schreef:
    Te laat en ook nog een matige show afleveren, dat kan je niet maken.


    Niet lange tijd in ieder geval. Zelfs de meest hardhoofdige fans krijgen op een gegeven moment door dat degene waar ze fan van waren al een tijdje niet meer bestaat en gaan op zoek naar een ander fandom. Zie tokio hotel


    quidquid excusatio prandium pro

    Itami schreef:
    Ik ga hier geen woorden aan vuil maken. 90% van de fans ziet toch niet dat het allemaal naar die jongen zijn hoofd aan het stijgen. Hij is een engeltje, kan niks fout doen.


    I agree. Maakt niet uit wat we zeggen. Ach, als zij fan van iemand willen zijn die zichzelf zo belangrijk vind, moeten ze dat zelf weten. Het is maar waar mensen hun tijd aan willen spenderen/verspillen.


    You are beautiful, you are love.

    omg dat kan je toch niet maken als artiest, vijf kwartier te laat komen? :|


    As travars

    Ik mag hem niet, maar ja daar komt een maar: ik heb ook medelijden met hem.
    Want doe het maar eens na hoor! hij is pas 19 en staat zwaar onder druk, nee, ik vind het niet gek.
    Alle celebs hebben wel iets en het zal niet heel lang duren voor dat hij ten onder gaat aan drank/drugs of wat dan ook, zo gaat dat nou eenmaal want ze zijn geen robots maar gewoon mensen en dat willen wij nog wel eens vergeten, helaas.

    Mijn mening

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 14:12 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hashirama schreef:
    Kereltje alweer te laat? :'].


    Zou hij nog gekost hebben?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Folklore schreef:
    (...)

    I agree. Maakt niet uit wat we zeggen. Ach, als zij fan van iemand willen zijn die zichzelf zo belangrijk vind, moeten ze dat zelf weten. Het is maar waar mensen hun tijd aan willen spenderen/verspillen.


    Note: Ik ben geen fan, ik vind het gewoon belachelijk dat de fouten van artiesten altijd zo overdreven worden, terwijl íedereen fouten maakt. Hij zit nu gewoon in zijn rebelse fase.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Folklore schreef:
    (...)

    I agree. Maakt niet uit wat we zeggen. Ach, als zij fan van iemand willen zijn die zichzelf zo belangrijk vind, moeten ze dat zelf weten. Het is maar waar mensen hun tijd aan willen spenderen/verspillen.


    Even voor de duidelijkheid: ik ben absoluut geen fan, maar ik vind het onterecht dat iedereen valt over het feit dat hij hoopt dat Anne Frank hem bewonderd zou hebben, want daar is in mijn ogen niets verkeerd aan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik snap niet dat mensen nog steeds fan van hem kunnen zijn. Wat een eikel.


    i put the fun in funeral