• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jezus, die kerel laat me toch telkens weer versteld staan. Het verbaasd me echt dat hij zichzelf telkens weer overtreft in een mongool zijn. Alsjeblieft zeg, kan iemand hem niet eens goed en hard van die wolk waarop zit afduwen, zodat hij naar beneden flikkert en wat breekt? Weet hij meteen hoeveel hij waard is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svale schreef:
    (...)

    Even voor de duidelijkheid: ik ben absoluut geen fan, maar ik vind het onterecht dat iedereen valt over het feit dat hij hoopt dat Anne Frank hem bewonderd zou hebben, want daar is in mijn ogen niets verkeerd aan.


    Ik doelde ook niet op iemand in het bijzonder met 'zij'. Maar goed, ik snap dat iedereen bewonderd wil worden, dat is inderdaad normaal (in een bepaalde mate). Maar zelf zou ik er nooit aan gedacht hebben om in het gastenboek neer te zetten: 'Ik bewonder Anne Frank en ik hoop dat ze mij ook gemogen zou hebben.' Het slaat in mijn ogen nergens op. Het gaat om Anne, niet om wat Anne van mij (of van bieber) zou gevonden hebben.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 14:30 ]


    You are beautiful, you are love.

    Wat een vreemd joch... Zoiets schrijf je toch niet, dat ze een belieber moet zijn geweest. Das echt... Ik heb er gewoon geen woorden voor. Die Justin Bieber spoort echt niet hoor, niet de hele wereld draait om dat zielige mannetje. Je hebt helemaal gelijk, laat die snotneus naar Canada gaan en daar gewoon lekker blijven in een zielig flatje. Onrespect vol :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    @Nerveus, lees wat er staat.
    Hij hóópt alleen dat ze een Belieber geweest zou zijn, niet dat ze er eentje móét zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat is zijn probleem?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Folklore schreef:
    (...)

    Ik doelde ook niet op iemand in het bijzonder met 'zij'. Maar goed, ik snap dat iedereen bewonderd wil worden, dat is inderdaad normaal (in een bepaalde mate). Maar zelf zou ik er nooit aan gedacht hebben om in het gastenboek neer te zetten: 'Ik bewonder Anne Frank en ik hoop dat ze mij ook gemogen zou hebben.' Het slaat in mijn ogen nergens op. Het gaat om Anne, niet om wat Anne van mij (of van bieber) zou gevonden hebben.

    Daar ben ik het mee eens. Ik vind het geen schande dat hij dat geschreven heeft, maar gewoon een beetje vreemd. Als je in het Anne Frank-huis bent, denk je toch vooraal aan wat zij heeft door moeten maken? Ik vind het vreemd dat je jezelf daarbij betrekt. Maar goed, meer dan vreemd is het ook niet en ik snap de heisa er rond dan ook niet zo goed.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sommigen kunnen ook overdrijven zeg. Snap trouwens niet wat hier onrespectvol aan is, maar oké.
    En dat ie iedere keer te laat komt vind ik ook niet kunnen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 15:48 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Sommige reactie zijn wel een beetje overdreven, het is in mijn mening meer ongepast dan onrespectvol.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SPECS schreef:
    Ik vond het vervelend om op hem te moeten wachten maar dat maakte de show er niet minder op en weetje hij is een puber net als jullie en alsof jullie nooit ergens te laat komen.>.<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat uur valt nog mee, als je weet dat hij voor een meet and greet in België vijf uur te laat was...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Schandalig bah.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat Anne Frankgedoe vind ik dan nog wel redelijk, maar zoveel te laat komen vind ik gewoon niet kunnen. Ik weet niet precies waarom hij zo laat was, maar als ik de reacties moet geloven is dat om hele stomme redenen; dat kan hij gewoon niet maken, in mijn ogen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik las het al op nu.nl en daar was een hele discussie. Blijkbaar hier ook, ik vind het een beetje raar van hem. Maar zoals mensen op nu.nl zeiden wat verwacht je dan van hem? Wat hij wil krijgt hij en zijn managers zullen niet snel nee tegen hem zeggen want hoe je het wend of keert hij bezorgt ze veel geld mede dankzij hun zelf natuurlijk.


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    Jezus, die kerel laat me toch telkens weer versteld staan. Het verbaasd me echt dat hij zichzelf telkens weer overtreft in een mongool zijn. Alsjeblieft zeg, kan iemand hem niet eens goed en hard van die wolk waarop zit afduwen, zodat hij naar beneden flikkert en wat breekt? Weet hij meteen hoeveel hij waard is.


    + Jullie weten dat het respectloos is, toch zeker? :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Alyssum schreef:
    @Nerveus, lees wat er staat.
    Hij hóópt alleen dat ze een Belieber geweest zou zijn, niet dat ze er eentje móét zijn.


    Maar kom op, hoe kom je erbij om je, nadat je je in zo'n heftig verhaal als dat van Anne Frank hebt verdiept, te hopen dat ze een fan van je zou zijn geweest. Die gast moet zichzelf gewoon in het middelpunt zetten. Niet alleen op het podium of voor de camera, maar ook in het fuckin' Anne Frank Huis .__.


    i put the fun in funeral