• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bieber wist met zijn opmerking internationaal de media te halen. Hij werd bekritiseerd om zijn arrogantie en onwetendheid. Komiek Ricky Gervais kan wel lachen om alle ophef. "Dertig miljoen ongeletterde tienermeisjes zijn nu aan het huilen en zichzelf aan het snijden en vragen Google: wie is die verdomde Anne die Justin zo leuk vindt?"

    Hahaha geniaal wie is die Anne die Justin zo leuk vindt? Geniaal x'D

    RockMeBieber schreef:
    Bieber wist met zijn opmerking internationaal de media te halen. Hij werd bekritiseerd om zijn arrogantie en onwetendheid. Komiek Ricky Gervais kan wel lachen om alle ophef. "Dertig miljoen ongeletterde tienermeisjes zijn nu aan het huilen en zichzelf aan het snijden en vragen Google: wie is die verdomde Anne die Justin zo leuk vindt?"

    Hahaha geniaal wie is die Anne die Justin zo leuk vindt? Geniaal x'D


    Ik vind het grof en ronduit belachelijk. Een beetje respect voor de Nederlandse geschiedenis graag.


    26 - 02 - '16

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik vind het hilarisch op een trieste manier dat iedereen over een bomaanslag in boston zegt "who cares, wat boeit mij dat?", de oorlogsdreiging in Korea, het gedoe in Syrie, de eurocrisis en god mag weten wat allemaal negeert, en vervolgens 17 paginas volspamt met justin bieber. De mensen van tegenwoordig hebben vreemde prioriteiten.

    Inderdaad. En dan vervolgens klagen over Jieber & 1D e.d., terwijl ze alleen maar meer olie bij 't vuur gooien. Ja, zo blijf je er last van houden, mensen. Let it beeeeee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat gaat je fans kosten buddy :'D
    Achja, ik stond er niet te wachten dus ik vind het best :'3


    Let it come and let it be

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik vind het hilarisch op een trieste manier dat iedereen over een bomaanslag in boston zegt "who cares, wat boeit mij dat?", de oorlogsdreiging in Korea, het gedoe in Syrie, de eurocrisis en god mag weten wat allemaal negeert, en vervolgens 17 paginas volspamt met justin bieber. De mensen van tegenwoordig hebben vreemde prioriteiten.




    er sterven in irak wel tig mensen per dag vanwege aanslagen en daar hoor je hier niemand over. zijn het er 3 in amerika staat heel de wereld op zijn kop en staat het zelfs op Quizlet. en mag er neit meer over Justin bieber gepraat worden.
    beetje hypocriet, vind je niet?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    (...)

    [Image]

    er sterven in irak wel tig mensen per dag vanwege aanslagen en daar hoor je hier niemand over. zijn het er 3 in amerika staat heel de wereld op zijn kop en staat het zelfs op Quizlet. en mag er neit meer over Justin bieber gepraat worden.
    beetje hypocriet, vind je niet?


    Pardon ... ?!
    Wanneer werd dit topic ook alweer gesloten?


    You are beautiful, you are love.

    Nu, ik heb het ermee gehad. Slotje.
    En een slotje op aanvraag van de topicstarter xd

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 23:00 ]


    I am an idiot, I move.