• JAAA OMYGOD hahaha mijn vriendin liep naar zo'n cameraman en zegt zo; ''wij zijn echt de grootste beliebers, wil je ons filmen?'' Die man zegt zo ''Alleen als jullie heel hard gillen'' EN TOEN STONDEN WE DAAR TE GILLEN HAHAHAHA OMG. Wij zijn die op het laatst die herhaalt word :P


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    hahaha
    heel leuk (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Titel niet in hoofdletters, alsjeblieft. Staat in de regels.


    Take me to wonderland

    Je bent op het nieuws voor debielen gekomen, van harte :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Itami schreef:
    Titel niet in hoofdletters, alsjeblieft. Staat in de regels.

    Mensen lezen de regels niet meer, ook al moeten ze ze lezen als ze zich registreren.

    Licet schreef:
    Je bent op het nieuws voor debielen gekomen, van harte :Y)

    Gefeliciteerd (cat) Wees er maar heel trots op.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 14:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik was er ook ! Het was echt leuk ja.
    Wel jammer van die Mainstreet, daar heb ik echt niets mee.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Sorry dat de titel in hoofdletters staan.. :c


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Titel aangepast. ^^
    En echt leuk dat je op tv kwam!
    Ik ben blijkbaar ook eens op tv geweest bij de premiere van de eerste film van Het Huis Anubis. de cameraploeg heeft mij toen even kort geïnterviewd en achteraf zei iemand van mijn klas dat hij me gezien had op Nickelodeon. Ik heb het jammer genoeg zelf niet gezien. :p


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Titel aangepast. ^^
    En echt leuk dat je op tv kwam!
    Ik ben blijkbaar ook eens op tv geweest bij de premiere van de eerste film van Het Huis Anubis. de cameraploeg heeft mij toen even kort geïnterviewd en achteraf zei iemand van mijn klas dat hij me gezien had op Nickelodeon. Ik heb het jammer genoeg zelf niet gezien. :p

    hahaha bedankt en dat is echt supertof!! Kon je het niet terugkijken op youtube? :o hihi


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Pretbedervers alarm!

    Mooi dat je zo hebt genoten :Y)

    En serieus, weer dat gezeik over die regels? Ik heb ze anders ook nooit gelezen toen ik hier voor 't eerst kwam en ik denk dat ik daarin niet de enige ben (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    Pretbedervers alarm!

    Mooi dat je zo hebt genoten :Y)

    En serieus, weer dat gezeik over die regels? Ik heb ze anders ook nooit gelezen toen ik hier voor 't eerst kwam en ik denk dat ik daarin niet de enige ben (cat)


    Ik heb niks tegen haar of Bieber of de combinatie, maar meer de manier hoe ze de boodschap overbrengt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik heb niks tegen haar of Bieber of de combinatie, maar meer de manier hoe ze de boodschap overbrengt.

    Maar ze's excited, dat kan je je toch wel voorstellen? :'D

    Ik zou 't dan misschien niet zo overbrengen, maar toch :V


    "I shut my eyes in order to see.'

    O sweet Lord. Dit zag ik gisteren op televisie. :')
    Ehm, leuk, I guess?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    omg, ik heb jou gezien gister volgens mij! en leuk haha, thank god dat ik niet op tv kwam lol. vriendinnen van mij zijn dat wel geweest :')

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 15:34 ]

    Leuk hoor. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik was daar pas om 19:15 dus dat heb ik allemaal gemist, kon niet eens een armbandje kopen.:(


    You were born original, don't die as a copy.