• JAAA OMYGOD hahaha mijn vriendin liep naar zo'n cameraman en zegt zo; ''wij zijn echt de grootste beliebers, wil je ons filmen?'' Die man zegt zo ''Alleen als jullie heel hard gillen'' EN TOEN STONDEN WE DAAR TE GILLEN HAHAHAHA OMG. Wij zijn die op het laatst die herhaalt word :P


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Kan het zijn dat ik je heb zien lopen? Maar het was echt keigaaf gister, en leuk dat je op tv bent gekomen!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ach jongens, wat zijn we weer lekker kinderachtig.
    En dan he'k het niet eens over de topicstarter.

    Awesum that you had a good time!


    No growth of the heart is ever a waste

    Debiel xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat leuk voor je! (: En nee, dat was geen sarcasme.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Fun : p
    Ik ben ook iets van 3x op tv geweest maar dat was met de klas


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    :D


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Gefeliciteerd.
    Ik heb gehoord dat hij verschrikkelijk slecht was. Playbacken, slechte choreografie, de liedjes die hij wél live zong waren slecht en hij was te laat...
    Not my cup of tea.


    Miep

    Zucchero schreef:
    Gefeliciteerd.
    Ik heb gehoord dat hij verschrikkelijk slecht was. Playbacken, slechte choreografie, de liedjes die hij wél live zong waren slecht en hij was te laat...
    Not my cup of tea.

    Klopt niets van haha. Ik had het inderdaad gelezen dat een verslaggever dat schreef, maar hij moet even weggaan of zo. Het was echt geweldig, hij playbackte NIET. Het was zegmaar zo dat op de achtergrond zijn stem wel was, maar hij zong zelf ook. Net zoals bij een lyric-liedje als je meezingt snapje. lol. Het was echt geweldig en hij deed heel erg zijn best!


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Zucchero schreef:
    Gefeliciteerd.
    Ik heb gehoord dat hij verschrikkelijk slecht was. Playbacken, slechte choreografie, de liedjes die hij wél live zong waren slecht en hij was te laat...
    Not my cup of tea.


    Nee de choreografie vond ik wel heeeeel erg goed!
    Hij playbackte soms inderdaad wel, maar ik verwachtte ook niet dat hij het hele concert lang kon dansen en zingen tegelijkertijd (:


    Opgeven is geen optie.

    peepsrauhl schreef:
    (...)
    Klopt niets van haha. Ik had het inderdaad gelezen dat een verslaggever dat schreef, maar hij moet even weggaan of zo. Het was echt geweldig, hij playbackte NIET. Het was zegmaar zo dat op de achtergrond zijn stem wel was, maar hij zong zelf ook. Net zoals bij een lyric-liedje als je meezingt snapje. lol. Het was echt geweldig en hij deed heel erg zijn best!


    In ieder geval mooi dat jij het zo naar je zin hebt gehad (:
    Justin Bieber is niet mijn smaak, maar als jij het leuk vind, prima. :Y)


    Miep

    Nou echt leuk voor je (:


    Do what people say you can't.

    Thanks voor de lieve reacties!!


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥