• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Hoe beginnen we?
    Het is Maandag 08 September 2012. Het is een gewone dag voor de meeste inwoners van Mystic Falls. Behalve voor de familie van Elise Fell. Die dag ervoor is zij omgekomen bij een "dieren aanval". De Counsel is druk bezig met uitvinden wie de dader is van deze gruwelijke moord. Hoe reageer jij hierop als inwoner van Mystic Falls? Of weet je het niet eens? Misschien komt het gewoon over als een naar ongeluk en ga je gewoon verder met je dagelijkse doen van zaken. De meeste van jullie zullen gewoon hun dag beginnen op Mystic Falls High School, als gewone student, leraar, cheerleader of rugbyspeler. Je mag best af en toe een keer spijbelen, maar probeer het wel een beetje realistisch te houden en niet hele weken afwezig te zijn. Het is over vier dagen volle maan en het rooster van de studenten mag je gewoon zelf bedenken, dat is niet zo heel erg belangrijk. Probeer iedereen erbij te betrekken, dat is het leukst en hou de beginpost in de gaten voor nieuwe info! Veel plezier xx

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    Ik bleef naar et tweetal staren. De jongen ging zich enorm aan me irriteren, dat kon ik zien. Hij zou de eerste niet zijn. Uit het niets kwamen er twee mensen aanlopen. Het was voor mijn part een beetje te zacht en ik vond het te riskant om nu een spreuk uit te spreken, aangezien de jongen al een keer me gehoord had. Oké, dus dat wirwar meisje heette Emma, dat meisje dat net het bos uitkwam heette Lauren - tenminste, dat dacht ik aangezien Emma alleen een afkorting noemde en ik wel ongeveer wist welke mensen hier in Mystic Falls heksen waren, waar Lauren onder viel - en die jongen die net het bos uit gelopen kwam, heette Gale. Nou, leuk hoor. Nu wisten we dus iedereen z'n namen. Ik concentreerde me beter om alles te horen. Die jongen was niet gevaarlijk. Oké, hij was een hybrid. So what? Mensen dachten ook dat heksen gevaarlijk waren, maar niet alle heksen waren dat. Dus niet alle hybrids waren gevaarlijk, alhoewel ik bij deze toch echt het gevoel kreeg dat hij me wilde vermoorden. Hij kon me toch niets maken. Ik hem wel.
    'Waarom zou ik gevaarlijk zijn?' vroeg de jongen aan het drietal.
    Ik kon een grijns niet onderdrukken, maar uiteindelijk kreeg ik weer een pokerface. Dit kon interessant worden.


    I will keep watch.

    Lauren Gaia Daphne Middleton ll Heks

    Emma schudt haar hoofd. Ooh, waarom vindt ze hem nou niet gevaarlijk? Het is dan waarschijnlijk weer een soort van goed tussen ons, maar hij kan echt gevaarlijk zijn.
    Ik kijk even om me heen en mijn ogen vallen op de jongen die op een muurtje zit. Cayden. Kon hij niet even helpen? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is hij een sterkere heks dan ik.
    Dan zet de man een stap naar voren en slaat zijn armen over elkaar. 'Waarom zou ik gevaarlijk zijn?' zegt hij met een kleine grijns. O god, als ik nu zeg wat hij echt is, dan gaat Gale lastig doen, en als ik niet zeg wat hij is gaat er vast wel iemand anders lastig doen. En ik heb Emma ook nog niet over hybrids verteld.Dan bedenk ik me iets. Hij heeft toch zo'n ultragoed gehoor? 'Je bent een hybrid,' zeg ik dan zo zacht mogelijk, bijna geluidloos. Kan Cayden niet even helpen hier? 'We moeten gaan,' zeg ik dan hardop.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Avalon Lockwood || Mensch || Vampire Hunter || One of the five || Hungry || Op weg naar een steegje
    Waarom komt hij nog altijd te laat als hij al weet dat ik op hem sta te wachten? Het enige wat hij doet is een lullig belletje met "sorry, maar ik kan het niet redden de afspraak, dus we moeten maar een andere keer dingen bespreken." Zulk soort mensen kan ik echt niet uitstaan. Hoewel ik niet veel te bespreken heb, aangezien ik al in geen tijden meer een vampier ben tegengekomen. Ik besluit richting The Mystic Grill te gaan en daar dan maar een paar vrienden lastig te vallen. Om het mezelf een wat kortere route te maken, ga ik via de lange steeg die soms wel oneindig lijkt. Niet veel mensen kennen deze steeg, maar ik wel aangezien het handig is om overal heen te kunnen rennen en te weten waar alles is als je een vampier zoekt, of achtervolgt wordt door een vampier. Heel even kijk ik naar de tatoeage op mijn arm die nog niet zo heel uitgebreid is. 4 vampiers heb ik gedood tot nu toe, maar ik ben van plan om er nog veel meer te vermoorden. Ik kijk het steegje in om me ervan te verzekeren dat ik alleen zal zijn, niemand die weet dat ik een vampire hunter ben, maar dat hoeft ook niemand te weten. Ik loop de steeg in en mijn handen zijn in de zakken van mijn jas gestoken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brady Emanuel Salvator ~ Vampier die op zoek is naar een snack
    Ik loop fluitend over straat. Het is mooi weer en ik ben in een best goede bui. Ik loop langs een kraampje dat langs de straat staat en koop een klein flesje whiskey. Het is pas middag, maar ja... ik ben verslaafd aan whiskey en ik heb niks beters te doen.
    Ik loop richting een steegje, misschien is daar nog iemand te vinden waarvan ik een slokje kan nemen. Ik heb niet zo heel veel dorst, maar aangezien ik me verveel kan ik net zo goed wat gaan drinken. Ik stop mijn flesje whiskey weg en spits mijn oren. Ik hoor iemand lopen, mijn mondhoeken krullen omhoog tot een grijns en ik loop op het geluid af.
    Al snel zie ik een vrouw lopen, ik ga naast haar lopen en stop mijn handen in mijn broekzakken.
    'Hallo mevrouw, alles goed?' vraag ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 11:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Avalon....IS EEN MEISJE!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Avalon....IS EEN MEISJE!

    Sorrryyyy :S maar het is zo vroegg
    Avalon is ook een school trouwens...

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 11:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Sorrryyyy :S maar het is zo vroegg
    Avalon is ook een school trouwens...


    Hahaha, het maakt niets uit hoor :P

    Avalon Lockwood || Meisje || Mensch || Etc.
    Het enige wat ik hoor terwijl ik door de steeg loop, zijn mijn eigen sneakers die zachte maar redelijk snelle passen maken en dat weerklinkt hol door de steeg. Ik schrik ervan als ik ineens iets in mijn ooghoek zie en dan een stem hoor. Mijn hart klopt snel en zelf maakte ik ook een sprongetje van schrik.
    "Dat was niet nodig," zeg ik dan tegen de jongeman.
    Er staat een grijns op zijn gezicht en ik stop met lopen en leg mijn hand op de plaats waar mijn hart is.
    "Het gaat perfect," zeg ik sarcastisch, "mijn hart klopt als een bezetene en wil niet rustiger worden."
    De jongen is een knappe verschijning met zijn warrige, bruine haar en felblauwe ogen die net kristallen lijken. Toch heeft dat niet zo heel veel effect op me, aangezien ik altijd door mensen heen probeer te kijken. Ik herstel mezelf en recht mijn schouders.
    "Het gaat prima," geef ik dan alsnog normaal antwoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    Lauren keek om haar heen en zag me zitten. Ze probeerde zich staande te houden tegenover de jongen-wiens-naam-ik-nog-niet-gehoord-had. Ze wilde dat ik haar hielp. Waarschijnlijk. Ik stond op en liep de begraafplaats op.
    'Als dit uitloopt op een ruzie, kan je dat beter ergens anders doen. In Mystic Falls is niets raar genoeg. Zometeen zijn de doden niet blij dat de rust verstoord wordt' zei ik hardop tegen de vier wezens die daar stonden.
    Ik gebruikte expres het woord mensen niet in mijn gedachten, aangezien er twee van de vier sowieso geen mens waren. Ik stak mijn handen in mijn zakken en liep naar het graf van mijn vader toe. Het graf stond vlakbij het viertal. Wat ik gezegd had, was typisch iets dat een heks zou zeggen. Mensen wisten dat niet. Die zouden denken dat ik een griezelverhaal wilde vertellen. Ik kon geen doden tot leven roepen, dus technisch gezien was wat ik zei wel een griezelverhaal. Maar geesten oproepen kon ik wel. Niet dat ik dat nu zou doen, maar toch... Ik had het wel achter de hand.


    I will keep watch.

    Macabre schreef:
    [Altijd beter dan 6. (joehoe) and you still have less than 8 now. *troll*]
    Rosemary
    ''Hm... wat dacht je van mijn naam, als je wint, jou naam en een drankje, als ik win,'' zei hij. De uitdagende grijns op zijn gezicht stond hem goed.
    Ik vernauwde mijn ogen even.
    ''Dat is oneerlijk. Óf mijn naam, óf een drankje,'' grinnikte ik. Ik stond op en liep richting de pooltafels.
    Ik had genoeg ervaring om de zekerheid te hebben dat ik zal gaan winnen. Ik pakte alvast een keu en wachtte op de - nog naamloze - jongen.
    Dit kon nog wel eens leuk worden; hij was uitdagend, wat me wel aan stond. Ik was het type persoon dat liever de touwtjes in handen nam, maar hij duidelijk ook, wat me wel beviel.
    De keu draaide rond in mijn hand en opnieuw liet ik mijn blik even door de Mystic Grill glijden. Het was nog steeds relatief rustig - gelukkig - ik hield niet zo van grote menigten. Mijn glas had ik meegenomen naar de tafel en ik dronk hem op mijn gemakje leeg.


    Daniël Draven Collins
    'Dat is oneerlijk. Óf mijn naam, óf een drankje,' zei ze grinnikend waarna ze opstond en richting de pooltafels liep,
    Ik keek haar na om vervolgens nog een drankje te bestellen en deze mee te nemen naar de tafel. 'Wat dacht je van, als jij wint, krijg je mijn naam. En als ik win krijg ik jou naam en ik mag je mee uit eten nemen.' zeg ik met een grijns toen ik een keu pakte en mijn hooft op mijn handen liet steunen.
    Ik keek haar even aan om vervolgens de ballen op de goede plek te leggen, 'Vrouwen eerst' zeg ik dan met nog een grijns en een beetje van mijn oude manieren terwijl ik enigszins op mijn keu leunde. Vroeger had ik nooit echt op mijn manieren gelet, of op de regels die gelden, het had niet veel zin als ze de hele tijd veranderden, de manieren en regels die er nu gelden waren ook bijna niet te vergelijken met die van een paar eeuwen geleden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Brady Emanuel Salvator ~ Vampier
    Het meisje maakt een sprongetje van schrik en zegt: 'Dat was niet nodig.' Ik haal mijn schouders op.
    'Ik vond van wel,' zeg ik geamuseerd, ze legt een hand op haar hart en stopt met lopen.
    'Het gaat perfect," zegt ze sarcastisch, 'mijn hart klopt als een bezetene en wil niet rustiger worden.'
    Ik grinnik zachtjes en haal een hand door mijn haar, 'oeps sorry, ik wilde je niet van slag brengen hoor, maar ik snap natuurlijk dat ik veel te knap ben om te weerstaan. Ik zal de volgende keer een zak over mijn hoofd trekken.'
    'Het gaat prima,' zegt ze dan als ze zich hersteld heeft.
    'Oké, mooi zo... ik was net op zoek naar iets te drinken. Bied jij iets aan?' vraag ik, ze weet natuurlijk niet dat mijn vraag een dubbele betekenis heeft.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Avalon Lockwood || Mensch || Meisje || Founding Family
    De jongen lijkt het allemaal erg amuserend te vinden, dat ik schrijven hoe ik op hem reageer. Hij haalt zijn schouders op als ik zeg dat het niet nodig was.
    "Ik vond van wel," zegt hij geamuseerd. En ik kijk hem aan met een sceptische blik. "Anders dan had je het niet gedaan, of misschien wel alsnog. In plaats van zinloos geweld, zinloos schrikken."
    Wanneer hij dan een hand door zijn haar haalt, moet ik toegeven dat het er goed en sexy uit ziet.
    'Oeps sorry, ik wilde je niet van slag brengen hoor, maar ik snap natuurlijk dat ik veel te knap ben om te weerstaan. Ik zal de volgende keer een zak over mijn hoofd trekken.'
    Ik grinnik even kort en schud mijn hoofd waarna ik weg kijk van hem.
    'Je zou het eerder kunnen doen om die arrogante hoofd van je te verbergen."
    Ik kijk weer terug naar hem als hij vraagt of ik hem iets te drinken kan aanbieden.
    "Dus je vraagt nu aan mij of ik jou iets te drinken kan aanbieden," zeg ik en ik vernauw mijn ogen licht. "Mm, het enige wat ik kan aanbieden is een Bloody Mary in the Mystic Grill," zeg ik dan en begin weer met lopen. Niet dat ik deze jongen vertrouw, maar als ik daar ben sta ik niet meer alleen met hem in de steeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MBAV4ever schreef:
    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelosn ~ Original Vampier
    ''Wat bedoel je hier nu weer mee?" vraagt ze me niet begrijpend.
    Goed,ze snapte het dus nog niet. Ik dacht dat ze nu wel iets zou weten van wat ik bedoelde ,maar ik had het dus mis.
    Nu moet ik het dus echt vertellen en me voorbereiden op het ergste.
    ''Ik ben niet wat je zegt normaal. Al een aantal jaar niet meer.''begin ik. ''Een aantal jaar is misschien nog zacht uigedrukt.''
    Ik neem even een pauze en ga veder
    ''IK snap dat je me gaat haten als ik dit vertel ,maar je verdient de waarheid. Als je me hierna niet meer wil spreken of zoiets snap ik dat, maar ik wil dat je dit weet.'' Weer neem ik een pauze om er overna te denken of dit wel verstandig van mezelf is.
    ''Ik ben geen mens ... Ik ben een vampier. Om nog duidelijker te zijn een Original.'' Als ik klaar ben met vertellen durf ik haar niet meer aan te kijken. In plaats daarvan kijk ik naar mijn schoen. Wat heb ik nou gedaan?


    Destiney Lily Jones||Human Being
    ''Ik ben niet wat je zegt normaal. Al een aantal jaar niet meer. Een aantal jaar is misschien nog zacht uigedrukt.'' zegt hij dan. Ik denk diep na wat hij hier nu weer mee zal bedoelen, wat verstaat hij onder 'niet normaal'? En hoezo een aantal jaren niet meer, en hoezo is 'een aantal jaren' zacht uitgedrukt? Mijn hersenen beginnen pijn te doen van al het denken en als hij dan aanstalten maakt om verder te gaan besluit ik gewoon maar te luisteren, misschien is dat wel het slimste..
    ''Ik snap dat je me gaat haten als ik dit vertel ,maar je verdient de waarheid. Als je me hierna niet meer wil spreken of zoiets snap ik dat, maar ik wil dat je dit weet.'' Gaat hij dan verder. Oke, waarom zou ik hem haten? Alleen omdat hij anders is? Dat zou echt stom zijn..
    ''Ik ben geen mens ... Ik ben een vampier. Om nog duidelijker te zijn een Original.'' Hij wijkt zijn hoofd af en kijkt naar zijn schoenen, waarschijnlijk bang zijnde voor mijn reactie, en op dit moment is dat geschokt.. Met enorme ogen kijk ik naar hem.
    "Oh.. Oke.. Dat.. Dat had ik niet verwacht" Stamel ik zachtjes "Jij bent een .. Een vampier?" Vragend kijk ik naar hem. Ik ben niet boos, gewoon een beetje geschokt..
    "Eigenlijk hebben mijn vader en broers dus gewoon gelijk gehad met het bestaan van vampiers en weerwolven?" Vraag ik aan niemand in het bijzonder, een schamper lachje rolt over mijn lippen, ik kan het me nog niet helemaal bevatten..
    "Mijn moeder is dus wel degelijk vermoord door één van die twee soorten?" Oke, dat is fijn. Dan heb ik daarover eindelijk wat verduidelijking. Maar, het feit dat hij een vampier is.. Dat laat me wel even schrikken, mijn eerste goede vriend is een vampier.. Dat word nogal lastig, ik kan thuis dus niet eens vertellen dat ik een vriend heb. Dan willen ze hem ontmoeten, en dan gaan ze hem natuurlijk allemaal dingen aandoen! Waarom moet mijn familie nu weer zo zijn?!
    "Dit word een moeilijke vriendschap.. Gezien mijn.. afkomst" Zeg ik dan zuchtend "Maar je moet weten dat ik echt niet boos ben, enkel een beetje geschokt.." Ik ga liggen in het gras zodat ik hem kan aankijken en glimlach naar hem.
    "Eigenlijk wel gaaf, mijn vriend is een Vampier!" Fluister ik opgewonden "Maar mijn pa en broers maken het er wel moeilijk op.. Ik zal ze nooit over je kunnen vertellen, of je aan ze voorstellen.." Zeg ik wat sipjes.. Ugh, wie had ooit gedacht dat vriendschap zo ingewikkeld kon zijn?

    [Hehe, lange reactie :')]

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:06 ]


    Little do you know

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël Draven Collins
    'Dat is oneerlijk. Óf mijn naam, óf een drankje,' zei ze grinnikend waarna ze opstond en richting de pooltafels liep,
    Ik keek haar na om vervolgens nog een drankje te bestellen en deze mee te nemen naar de tafel. 'Wat dacht je van, als jij wint, krijg je mijn naam. En als ik win krijg ik jou naam en ik mag je mee uit eten nemen.' zeg ik met een grijns toen ik een keu pakte en mijn hooft op mijn handen liet steunen.
    Ik keek haar even aan om vervolgens de ballen op de goede plek te leggen, 'Vrouwen eerst' zeg ik dan met nog een grijns en een beetje van mijn oude manieren terwijl ik enigszins op mijn keu leunde. Vroeger had ik nooit echt op mijn manieren gelet, of op de regels die gelden, het had niet veel zin als ze de hele tijd veranderden, de manieren en regels die er nu gelden waren ook bijna niet te vergelijken met die van een paar eeuwen geleden.

    Rosemary
    Ze Hij keek me na; ik voelde zijn blik in mijn rug branden toen ik naar de tafels liep. Toen ik naar hem keek zag ik dat hij een drankje bestelde.
    Hij baande zich een weg naar de pooltafel waarbij ik stond.
    ''Wat dacht je van; als jij wilt, krijg je mijn naam. En als ik win krijg ik jou naam en ik mag je mee uit eten nemen,'' grijnsde hij, om vervolgens ook een keu te pakken.
    Ik haalde mijn schouders op. ''Prima,'' grinnikte ik. Hij keek me even aan terwijl zijn hoofd op zijn handen rustte. Vervolgens, na een tijdje gezwegen te hebben, legde hij de ballen klaar.
    ''Vrouwen eerst,'' grijnsde hij. Ik glimlachte scheef; ik hield wel van een man met manieren, zo op zijn tijd. Hij leunde op zijn keu terwijl ik klaar ging staan. Ik richtte mijn keu op de witte bal en vernauwde mijn ogen even; toen ik dacht dat ik goed mikte, tikte ik er met mijn keu tegen aan. De bal raakte de rest en heel wat vielen in de netjes.
    Tevreden en zelfvoldaan keek ik naar de jongeman.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lucy Willow Mikaelson

    "Zou je me geloven als ik zei dat ik je echt aardig vind?" Hij mompelde, maar ik hoorde hem. De oprechtheid was duidelijk in zijn stem te horen geweest. Hij stond plots op en hurkte naast me en glimlachte voorzichtig naar me. "Er zijn nog mensen die je aardig vinden, daar ben ik zeker van."
    Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Ik keek hem aan. Hij had gezegd dat hij me aardig vond. Hij vond me aardig! Ik was echt superblij. Hoewel ik het betwijfelde of er nog andere mensen waren die me aardig vonden. Lauren volgens mij, maar ik durfde het gewoon niet meer zeker te weten. Plots hoor ik een zacht gefluister.
    'Je bent een hybird.'
    Dat was duidelijk de stem van Lauren. Ik spring op en kijk verschrikt naar Tobias.
    'Ik ben zo terug,' zeg ik. 'Dat beloof ik.'
    Ik rende (vampiersnelheid) naar de plek waar ik haar stem had gehoord. Ik zie ze staan bij een begraafplaats. De adem stokt in mijn keel als ik iemand herken. Ethan James.
    Met een topsnelheid sprint ik op hem af en spring boven op hem. Ik druk hem tegen de grond. Mij wegduwen kon hij niet want ik was duizendmaal sterker dan hij.
    'Wat doe jij hier?' vraag ik sissend. Ik wacht zijn antwoord bijna niet af en druk hem nog steviger in de aarde.
    'Blijf van deze mensen af wil je' sis ik. Ik liet hem niet los. Ik zag nog een jongen staan bij een grafsteen. Hem kende ik niet, maar hij kon een gevaar zijn. Ik hield me in want Ethan was nu iets belangrijker.
    'Lauren,' zeg ik. 'Breng Emma, Gale en Tobias terug naar school wil je?'
    Ik hou mijn ogen stevig op de groene ogen van Ethan gericht.

    Gale Torn

    Deze hele situatie ging mij boven de pet. Eerst deed Lauren raar tegen die jongen en toen kwam er een andere jongen aangelopen die had gezegd dat de doden niet blij waren met deze ruzie. Toen kwam Lucy opeens razendsnel aangerend en had ze de jongen vastgegrepen. Ton zei ze tegen Lauren dat we hier weg moesten. Dus zoals ik al had gezegd; "Dit ging mij ver boven de pet."
    'Ik wil weten wat hier aan de hand is' snauwde ik tegen haar. Ze hield haar blik strak op de jongen gericht die onder haar lag. Ze had hem vastgepind. Die kwam er met geen mogelijkheid meer onderuit. Ik wreef over mijn ogen. Plots drong het me weer te binnen. Tobias zat nu alleen in het bos. Ik pakte nu niet alleen de hand van Emma, maar ook die van Lauren.
    'We moeten gaan!' zei ik dringend. 'Tobias is nu alleen in het bos en dat bevalt me niks!'
    Ik trok ze mee terug. We moesten opschieten. Ik had geen zin in nog een dode.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    Wacht ze was helemaal niet boos? Ik dacht dat ze wel een beetje boos zou zijn. Misschien niet,omdat ik een vampier ben ,maar omdat ik had gelogen.
    "Dit word een moeilijke vriendschap.. Gezien mijn.. afkomst" Zegt ze zuchtend "Maar je moet weten dat ik echt niet boos ben, enkel een beetje geschokt..
    Ja,dat geschokt kan ik wel snappen.
    "Eigenlijk wel gaaf, mijn vriend is een Vampier!" Fluistert ze opgewonden. Langzam komter een glimlach op mijn gezicht. Zo gaaf is het eigenlijk niet, maar blijkbaar vind zij dat wel.
    "Maar mijn pa en broers maken het er wel moeilijk op.. Ik zal ze nooit over je kunnen vertellen, of je aan ze voorstellen.."
    "Ten eerste wil ik nog zeggen toen je vroeg waarom ik zo nerveus keek,dat was vanwegen je vader en broers. Ik was gewoon bang dat jij er achter zou komen wat ik echt was en het aan hun zou vertellen. Ik heb niet zo zin om een stel jagers achter me aan te krijgen.'' Eventjes lach ik weer, maar dan word ik serieus. ''Je mag dit aan niemand door vertellen. Maar dan ook echt aan niemand. Als je dit wel doet kan dit ernstige gevolgen hebben.''


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!