• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Hoe beginnen we?
    Het is Maandag 08 September 2012. Het is een gewone dag voor de meeste inwoners van Mystic Falls. Behalve voor de familie van Elise Fell. Die dag ervoor is zij omgekomen bij een "dieren aanval". De Counsel is druk bezig met uitvinden wie de dader is van deze gruwelijke moord. Hoe reageer jij hierop als inwoner van Mystic Falls? Of weet je het niet eens? Misschien komt het gewoon over als een naar ongeluk en ga je gewoon verder met je dagelijkse doen van zaken. De meeste van jullie zullen gewoon hun dag beginnen op Mystic Falls High School, als gewone student, leraar, cheerleader of rugbyspeler. Je mag best af en toe een keer spijbelen, maar probeer het wel een beetje realistisch te houden en niet hele weken afwezig te zijn. Het is over vier dagen volle maan en het rooster van de studenten mag je gewoon zelf bedenken, dat is niet zo heel erg belangrijk. Probeer iedereen erbij te betrekken, dat is het leukst en hou de beginpost in de gaten voor nieuwe info! Veel plezier xx

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Avalon Lockwood || Mensch || Meisje || Founding Family || Vampire hunter
    'Hmm, ja, ik ws toen uh, twee ofzo,' zegt hij dan en ik knik. 'Dus dan voelt dit ook nog niet echt als een thuis,' merk ik op en kijk naar hem.
    Hij knikt als ik zeg dat hij de volgende keer trakteert.
    'Ja, natuurlijk, ik heb al iets in gedachten,' zegt hij en ik knik dan met een glimlachje. 'Oké, dan ben ik erg benieuwd wat je nu in gedachten hebt.'
    Ik volg Brady naar binnen toe en begroet hier en daar iemand, maar ik zie er ook velen naar Brady kijken. Dat is logisch, aangezien niemand hem kent en het dan raar is dat hij ineens in Mystic Grill is.
    'Weet je... je hebt je nog niet voorgesteld.'
    HIj zit aan de bar en ik neem een plekje naast hem. 'Twee bloody mary's,' zeg ik tegen de jongen die achter de bar staat. Dan kijk ik weer naar Brady.
    'Mijn naam is Avalon, Avalon Lockwood.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brady Emanuel Salvator ~ Vampier
    'Dus dan voelt dit ook nog niet echt als een thuis,' ik haal mijn schouders op, 'ik heb nooit echt een thuis gehad, dus nee... dit voelt niet echt als een thuis, maar het maakt niet zoveel uit. Ik ben het gewend.'
    Ze bestelt twee Bloody Mary's. De naam op zich al is leuk gekozen, aangezien het meisje hoogstwaarschijnlijk mijn komende snack wordt; een bloederige snack.
    Het meisje stelt zich daarna voor als Avalon, Avalon Lockwood. Ik knik en glimlach.
    'Natuurlijk een Lockwood, die ken ik nog wel,' zeg ik bedenkelijk. Ik kan me herinneren dat ik ooit de helft van die familie heb uitgeroeid omdat ze me niet aanstonden, maar dat was was misschien een foutje omdat ze me daarna allemaal achterna kwamen met volle maan... als wolven. Hopelijk is Avalon geen wolf of in ieder geval nog niet, want dat zou mijn snack idee een stuk lastiger maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Just so you know, ze is geen weerwolf ^^]

    Avalon Lockwood || Mensch || Meisje || Founding Family || Vampire hunter
    'Ik heb nooit echt een thuis gehad, dus nee... dit voelt niet echt als een thuis, maar het maakt niet zoveel uit. Ik ben het gewend.'
    Er staat een klein glimlachje op mijn gezicht als ik dan richting mijn glas kijk. 'Dat lijkt me nou ook niet echt prettig alsnog.'
    'Natuurlijk een Lockwood, die ken ik nog wel,' zegt hij bedenkelijk en ik frons even, 'maar je vertrok toen je twee jaar was? Hoe kan je dan een Lockwood herinneren?'
    Ik drink wat van de Bloody Mary en kijk weer even naar de drank. Het is een drank gebaseerd op ene koninging Elisabeth die graag van mensen onthoofden hield...vreemd, maar het smaakt wel goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson~ Original Vampier
    "Als het fout gaat maak ik dat ik weg kom? Of ik duw iemand die ik niet mag voor me, maar dat lijkt me te wreed" ze grinnikt zacht
    Eerlijk gezegt snap ik de grap niet. Ik vind dit een serieus onderwerp. Snel verdwijnt de lach weer van haar gezicht.
    "Oke, maar goed.. Tenzij jij sneller bent als ik, wat je waarschijnlijk bent kan ik wel proberen je met rust te maken.. Of jij zorgt dat je genoeg te eten krijgt en ik zorg dat ik jou niet boos maak" Zeg ze met een trotse glimlach op haar gezicht. Het enige wat ik kan doen is knikken. Het is makkelijker gezegt dan gedaan.
    Over eten gesproken ik heb vandaag bijna niks op.
    ''Ik ben zo terug.'' zeg waarna ik naar het ziekenhuis ren. Goed dit is misschien stelen, maar het is beter dan nog een ''dierenaanval''.
    Snel pak ik een bloedzak en drink hem op. Daarna stop ik er nog een paar in mijn tas.
    Snel ren ik weer terug naar school een veeg ik het laatste beetje bloed van mijn mond af.
    ''Sorry.''zeg ik tegen Destiney.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    {I know ^.^}

    Brady Emanuel Salvator ~ Vampier
    'Dat lijkt me nou ook niet echt prettig alsnog,' zegt ze, ik ga er verder niet op in. Mijn gevoelens zijn uitgeschakeld dus ik heb er geen problemen mee dat ik me niet thuis voel. Wat maakt het uit? Zolang ik eten heb, ben ik tevreden.
    Als ik zeg dat ik de Lockwood familie nog wel ken kijkt ze bedenkelijk. Ze fronst. Misschien was dat toch niet zo slim om te zeggen, volgens mij is ze slimmer dan ik voorheen dacht.
    'Maar je vertrok toen je twee jaar was? Hoe kan je dan een Lockwood herinneren?' vraagt ze uiteindelijk. Ik tik eventjes op de bar en haal mijn schouders op.
    'Gewoon... goed geheugen,' lieg ik opnieuw. Liegen doe ik vaak, maar wat moet ik anders? Haar vertellen dat ik een vampier ben die haar halve familie heeft uitgemoord? Dat zal ze leuk vinden..


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Avalon Lockwood || Mensch || Meisje || Founding Family || Vampire hunter
    'Gewoon... goed geheugen,' zegt hij dan en hij klink alsof hij de waarheid spreeekt dus ik laat het er dit keer maar gewoon bij zitten, hoewel ik het wel verdacht vind. Even ga ik met mijn hand naar mijn hals om mijn ketting te voelen, maar ik voel dan dat die er niet meer is. Fuck, wat? Ik kijk naar beneden en zie inderdaad mijn ketting niet meer zitten. Oké, dat is niets om je zorgen over te maken. Ik denk even na en dan bedenk ik me dat die nog op de wastafel ligt, niet dat ik veel te vrezen heb. Ik heb in geen tijden hier meer vampieren opgemerkt. Ik zucht een keer zachtjes van opluchting en drink dan mijn bloody mary op.
    'Nou, welkom dus in Mystic Falls en je hebt nu ook al de Mystic Grill gezien, één van de populairste plekken van Mystic Falls.'
    Ik kijk naar Brady. Hij ziet er best wel heel erg goed uit, met zijn blauwe ogen en bruine haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brady Emanuel Salvator ~ Vampier
    Ik ben even bang dat ze me niet geloofd, maar ze gaat er niet verder over door. Gelukkig.
    'Nou, welkom dus in Mystic Falls en je hebt nu ook al de Mystic Grill gezien, één van de populairste plekken van Mystic Falls.' Ik knik instemmend, 'nou ja, het is niet helemaal de eerste keer dat ik hier ben, ik ben hier vanmorgen ook al geweest, maar bedankt voor het drankje,' zeg ik met een glimlach en ik neem een slok.
    'Dus... zit jij hier ook op school of zo? Vertel eens iets over jezelf,' zeg ik nieuwsgierig. Ik bekijk haar van top tot teen, ze ziet er best goed uit. Ze is knap en ze heeft een leuke lach, maar ze is niet echt mijn type. Nou ja, niet dat ik een type heb. Het enige wat mij iets kan schelen is het bloed wat in mijn slachtoffers zit.
    Ik bestel nog twee Bloody Mary's nadat we onze leeg hebben gedronken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Avalon Lockwood || Mensch || etc
    'Nou ja, het is niet helemaal de eerste keer dat ik hier ben, ik ben hier vanmorgen ook al geweest, maar bedankt voor het drankje,' zegt hij met een glimlach en ik knik dan. 'Oké, heel mijn welkomscomité is dus voor niets,' zeg ik met een zuinig glimlachje. Hij begint dan eecht een heel gesprek aan.
    'Dus... zit jjij hier ook op school ofzo? Vertel eens iets over jezelf,' zegt hij nieuwsgierig en hij bekijkt me dan helemaal. Ik trek me er niets van aan.
    'Ja, ik zit hier ook op school, dit is mijn laatste jaar,' zeg ik. 'En iets vertellen over mezelf? Ik ben gewoon een gemiddelde scholier dat meedoet aan van alles en nog wat. Allerlei activiteiten en ook feesten organiseer. Mijn vader is burgemeester van de stad en voor de rest ben ik niet anders dan andere mensen hier in het dorp."
    Het enige andere is, is dat ik niet zeg dat ik ook een vampire hunter ben, maar dat soort dingen houd ik liever voor mezelf, daar hoeft hij niets van te weten.
    'Dit is mijn laatste drankje,' zeg ik tegen Brady, 'aangezien ik niet dronken wil worden, maar toch dankje voor deze.'
    En ik begin ervan te drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Destiney Lily Jones||Human Being
    "Ben zo terug" Zegt Ash dan en plots is hij weg. Vragend kijk ik om me heen, hij was er gewoon zo snel vandoor dat ik gewoon niks doorhad welke kant hij op ging.. Als hij even later terug is veegt hij wat van zijn mond, het heeft een rode kleur.. Bloed.
    "Sorry Destiney" Verontschuldigd hij zich dan, waarschijnlijk voor het feit dat hij zo ineens weg was. Ik haal mijn schouders op.
    "No problem" Zeg ik met een glimlachje "Was je soms vergeten wat te eten?" Vraag ik hem dan zacht. Elke keer als ik naar het 'Vampier' onderwerp ga begin ik te fluisteren, niemand mag het weten dus ik zorg er ook voor dat niemand onze gesprekken kan horen. En aangezien mijn pa altijd zei dat Vampiers goede oren hebben neem ik aan dat hij me makkelijk hoort.
    "Weet jij misschien nog iets te doen?" Ik kijk hem pruilend aan "Ik verveel me!" Roep ik dramatisch uit waarna ik me weer in het gras laat vallen.
    Ik kijk naar de bladeren van de boom die nu nog groen zijn, maar over een maand zullen ze allemaal een prachtige rood/roze kleur krijgen.. De herfst is altijd zo prachtig kleurrijk. Maar dan komt de koude winter, het seizoen zonder kleuren.. Zonder vrolijkheid, het seizoen dat altijd mijn favoriete seizoen is geweest..
    "Welk seizoen is jou favoriete seizoen?" Vraag ik dan aan Ashton, zonder mijn blik af te wenden van de mooie bladeren van de prachtige grote boom boven mij..


    Little do you know

    Brady Emanuel Salvator ~ Vampier
    'Ja, ik zit hier ook op school, dit is mijn laatste jaar,' zegt ze. 'En iets vertellen over mezelf? Ik ben gewoon een gemiddelde scholier dat meedoet aan van alles en nog wat. Allerlei activiteiten en ook feesten organiseer. Mijn vader is burgemeester van de stad en voor de rest ben ik niet anders dan andere mensen hier in het dorp.'
    Ik luister aandachtig en knik.
    'Hmm oké, leuk... denk ik,' zeg ik met een vaag glimlachje.
    Ze zegt dat ze niet dronken wil worden als ik nog een Bloody Mary voor haar besteld heb. Ik grijns en sla het glas in een keer achterover.
    'Ik heb misschien al een beetje te veel op vandaag, maar dat is normaal voor mijn doen. Alleen is het pas vroeg,' grinnik ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Avalon Lockwood || Mens || etc
    Hij lijkt er echt geïnteresseerd naar de zijn, dus vertel ik het gewoon. Misschien dat deze jongen toch nog best wel meevalt.
    'Hmm, oké, leuk... denk ik,' zegt hij en ik knik dan. 'Ik vind het leuk.'
    Hij grijnst en slaat zijn eigen glas in een keer achterover. Jemig, over snel kunnen drinken gesproken.
    "Ik heb misschien al een beetje te veel op vandaag, maar dat is normaal voor mijn doen. Alleen is het pas vroeg,' grinnikt hij.
    'Het ziet er anders niet zo uit,' merk ik met een glimlachje op. Ik drink dan mijn drankje op. 'Als je het niet erg vindt, ga ik weer naar huis. Ik moet nog voor mijn moeder dingen doen.'
    Eigenlijk wil ik gewoon mijn ketting gaan halen, waar het spul in zit waardoor vampieren mij niet hun wil kunnen opdragen, maar dat vertel ik niet aan een mens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {kamer opruimen en dan logeren, ben er morgen weer (: x}

    Brady Emanuel Salvator ~ Vampier
    'Het ziet er anders niet zo uit,' merkt ze met een glimlachje op. 'Als je het niet erg vindt, ga ik weer naar huis. Ik moet nog voor mijn moeder dingen doen.'
    Ik haal mijn schouders op, 'ik ben goed bestand tegen drank, maar oké... jammer dat je niet blijft. Eigenlijk was ik wel toe aan wat gezelschap. Ik kijk even om me heen.
    'Aww, waarom blijf je niet nog eventjes?' ik kijk haar aan, mijn pupillen worden wat groter. Ik hoop dat mijn dwang werkt en ze niet iets van vervain draagt, want dat zou erg vervelend zijn.
    Ik bestel nog twee Bloody Mary's en kijk haar afwachtend aan. Ze is dan wel een gewoon meisje, maar ze is en blijft een Lockwood. Daarmee moet ik dus extra voorzichtig zijn, aangezien ik niet precies weet wie uit deze stad er allemaal ingelicht is over het vampieren problemen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Avalon Lockwood || Mensch || Founding Family || Vampire Hunter
    Hij haalt zijn schouders op en zegt dan: "Ik ben goed bestand tegen drank, maar oké... jammer dat je niet blijft. Eigenlijk was ik wel toe aan wat gezelschap."
    Even kijk ik hem aan met een verontschuldigend glimlachje. "Sorry."
    Dan zegt hij 'Aww, waarom blijf je niet nog eventjes en ik knik dan en ga weer op aan de bar zitten.
    'Oké, waarom ook niet,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar de bloody mary en dan weer terug naar Brady.
    "Maar ik hoef geen drank meer hoor," zeg ik met een glimlachje.

    [Ghehe, want hij zei niet dat ze ook moest drinken ^^, veel plezier!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    "No problem.Was je soms vergeten wat te eten?" Vraagt ze me dan zacht. Ik knik. Soms vergeet ik het best vaak.
    "Weet jij misschien nog iets te doen?" ze kijkt me pruilend aan "Ik verveel me!" Roep ze dramatisch uit.
    Ik lach om de drama die ze erbij doet. Ze is zo te zien niet meer zo verlegen als eerst.
    ''Sorry, me hoofd is echt helemaal leeg.....alweer.'' geef ik toe. De laatste tijd heb ik ook weining ideeën. Ik heb echt geen idee hoe dat komt het is gewoon zo.
    Eigenlijk best iritant. Ik heb de laatste tijd steeds het gevoel dat ik niets weet.
    "Welk seizoen is jou favoriete seizoen?" Vraag ze me opeens. Ze houdt haar blik op de grote boom boven haar.
    ''Herfst of lente. Ik weet het niet. Hoe zo?'' vraag ik haar.

    Ik weet het het zijn 7 regels en geen 8. ik wist ff niks meer.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Destiney Lily Jones||Human Being
    "Herfst of Lente, ik weet het niet. hoezo?" Vraagt hij dan.
    "Ik dacht aan hoe mooi de herfst kan zijn met al die prachtkleuren.. Rood, Geel, Oranje.. Allemaal vrolijke kleuren" Zeg ik met een glimlachje "Maar toen dacht ik aan dat Winter een heel kaal en verdrietig seizoen is.. En dat het eigenlijk mijn favoriete seizoen is.." Zeg ik zacht.
    "En dan, na de koude en de verdrietigheid van de Winter komt Lente, met haar prachtige groene knoppen en de lieve veulentjes, en de paarden die weer vaker naar buiten mogen, en dan komt het warmste seizoen.." Ik ril expres, "ik hou niet zo van Zomer. Tis mijn seizoen zeker niet, veel te warm!
    Maar meestal onweert het veel in de zomer, en dat is wel weer mooi" Eindig ik mijn zin glimlachend.
    "Dusja, mijn favo seizoenen zijn Herfst, en Lente.. Angezien ik Winter zo verdrietig en kleurloos is.. Ik hou van vrolijke kleuren, zoals in de Herfst en in de Lente" Zeg ik met een glimlach. Winter is overigens ook het seizoen waar mijn moeder op brute wijze vermoord werd..


    Little do you know