• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Hoe beginnen we?
    Het is Maandag 08 September 2012. Het is een gewone dag voor de meeste inwoners van Mystic Falls. Behalve voor de familie van Elise Fell. Die dag ervoor is zij omgekomen bij een "dieren aanval". De Counsel is druk bezig met uitvinden wie de dader is van deze gruwelijke moord. Hoe reageer jij hierop als inwoner van Mystic Falls? Of weet je het niet eens? Misschien komt het gewoon over als een naar ongeluk en ga je gewoon verder met je dagelijkse doen van zaken. De meeste van jullie zullen gewoon hun dag beginnen op Mystic Falls High School, als gewone student, leraar, cheerleader of rugbyspeler. Je mag best af en toe een keer spijbelen, maar probeer het wel een beetje realistisch te houden en niet hele weken afwezig te zijn. Het is over vier dagen volle maan en het rooster van de studenten mag je gewoon zelf bedenken, dat is niet zo heel erg belangrijk. Probeer iedereen erbij te betrekken, dat is het leukst en hou de beginpost in de gaten voor nieuwe info! Veel plezier xx

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alexis Ariana Elise Forbs ~ Mens
    Als ze zegt dat ze mee gaat een ijsje eten klap ik vrolijk in mijn handen.
    'Jippie!'
    Ik rol met mijn ogen over haar enthausiastheid over geschiedenis, 'jij bent gek,' grinnik ik. Ik trek haar mee naar binnen, op naar de kluisjes om daar mijn boeken te dumpen.
    'Trouwens, binnenkort is het halloween feest en ik heb ons al aangemeld om mee te doen. Het wordt natuurlijk geweldig, het eerste feest van het jaar! En dan komen er ook nog allemaal dingen aan zoals de Miss Mystic Falls verkiezingen en al die dingen en oeh ik kan niet wachten. Ik ga meedoen met Miss Mystic Falls, jiij ook hè? Je maakt vast superveel kans en dan gaan we samen op de praalwagen. Dit wordt weer een ge-wel-dig jaar!' zeg ik vrolijk, zoals gewoonlijk overspoel ik haar weer met mijn plannen. Ik dump mijn boeken in mijn kluisje en wacht op Emma voordat we samen naar geschiedenis lopen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tobias Fell
    De verwarde blik die over het gelaat van de jongen gegleden had, was me heus wel opgevallen, maar ik had er verder niets mee gedaan. Als hij het niet te weten komt via sommige mensen die het begrip fluisteren niet kennen, zou ik het wel vertellen. Lucas is nieuw, dus is het mijn taak zo wat om hem te vertellen wat hij gemist had. In Mystic Falls gebeurde er echt veel en nieuwe mensen werden er meestal gewoon middenin geplaatst zonder dat ze werden gewaarschuwd voor het dodental dat tegenwoordig terug leek toe te nemen. Met mijn blik op de grond gericht, luister ik hoe de vrouw vroeg of Lucas een of ander formulier wil invullen en kom pas terug in beweging als aan mij gevraagd wordt om hem rond te leiden. Ik duw me af van de muur, glimlach even vriendelijk naar de vrouw en gebaar Lucas dat hij mag volgen. "Mijn tante is gisteren vermoordt teruggevonden, vandaar dat iedereen zo druk is met fluisteren." Meld ik van zodra de deur achter ons toe is en met mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek door de gangen slenter. "Welke les heb je als eerste, dan kan ik eerst dat lokaal laten zien zodat je er meteen naar toe kan als de bel gegaan is. het zou best stom zijn moesten we daar nog niet geweest zouden zijn en je volledig verleren zou lopen." Deze keer kijk ik hem oprecht glimlachend aan en ontwijk even een paar mensen die te druk in gesprek zijn om zelf aan de kant te gaan.


    Lucas Booth
    Lucas draait zich iets naar Tobias om als de vraag gesteld word om me rond te leiden. Hij knikt naar de vrouw en maakt Lucas met een gebaar duidelijk dat hij hem mag volgen. 'Bedankt nog.' zegt Lucas tegen de vrouw en loop dan op zijn gemak achter Tobias aan. Hij zegt dat zijn tante vermoord is en Lucas kijkt hem even geschrokken aan. 'Dat spijt me voor je.' zegt hij zachtjes. 'Is de dader al gevonden? Enige ideeën?' Lucas kijkt even naar Tobias maar ziet niet echt een uitdrukking op zijn gezicht. Toch voegt hij er voor de zekerheid 'Als je niet wilt erover praten is het ook goed hoor.' aan toe. Hij vraagt welke les Lucas als eerste heeft en hij kijkt even op zijn lessenrooster. 'Wiskunde, denk ik.' antwoord Lucas. Nu komt er een echte glimlach op Tobias zijn gezicht. Ze lopen door de gang en Lucas merkt dat het al redelijk druk is en mensen dus echt niet uit te weg gaan, voor anderen. Cheerleaders, studienerd, sporters, noem maar op. De gewone mensen die je in elke school tegenkomt. Hierin verschilt Mystic Falls dus niet. De school"rangen" en hoe mensen zich gedragen. Nou ja dat laatste weet hij eigenlijk nog niet maar hij vermoed het wel. 'Hoelang zit je hier al op school?' vraagt Lucas dan aan Tobias.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lauren Gaia Daphne Middleton ll Heks

    Ik loop een stukje over het schoolplein als ik zie dat Alexis en Emma er staan wil ik naar ze toe gaan, maar ze lopen al naar binnen. Zelf stap ik ook de school binnen en ga eerst langs bij mijn kluisje. Eerst dus geschiedenis. Lekker stoffig de week beginnen door dingen te leren over mensen die toch al dood zijn. Waarom zouden wij dat eigenlijk moeten weten? Alhoewel Soms is het nog wel interessant, maar wel soms. Lang niet altijd. Ik loop naar het juiste lokaal en zie Emma en Alexis al zitten. Ik ga een tafeltje achter ze zitten. 'Heey, nog iets speciaals gebeurd in het weekend? Of zoals altijd helemaal niks?' zeg ik tegen ze. Ik ben niet te laat. Nog niet iedereen is er. En de leraar is er ook nog niet eens. Volgens Georgia hoor je school leuk te vinden. Zij vond het leuk. Maar zij was echt zo'n studienerd. En nu zit ze saai op haar werk. Best oneerlijk. Dan ben je eindelijk van school af, moet je iets doen da nog saaier is. Ik zou zeggen dat het onmogelijk is, maar ja, het bestaat dus. Maar het is altijd beter dan te eindigen als mijn vader. Elke week minstens vier keer dronken zijn. Verschrikkelijk. Ik kijk weer dooor de klas. Er zijn nu al wat meer mensen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 7:23 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Luce Willow Mikaelson

    K was weer in mijn appartement en trok mijn sportkleding uit. Ik schoot snel in een wit blousje en een lichtblauwe skinny. Ik trok witte ballerina's aan, pakte mijn zwarte rugzak met boeken en liep weer naar buiten. De school was vijf minuten lopen van de flat. Ik pak even mijn mobiel en check even de tijd. Ik was een beetje te laat dus ik begin te rennen. Onderweg trek ik mijn haar los. Ik zicht even als mijn oranje lokken los gaan en over mijn schouders hangen. Even denken welke les had ik als eerst. Ik dacht geschiedenis. Ik kom aan bij school en stop met rennen. Nu was ik goed op tijd. Ik loop de school binnen en zoek het geschiedenis lokaal op. Geschiedenis was mijn beste vak. Wat moet je ook als je alles hebt meegemaakt. Zuchtend zak ik neer op een stoel en gooi ik mijn zwarte rugzak op tafel. Ik haal mijn boeken eruit en laat mijn blik over de klas gaan. Daar zat Alexis met Emma. Ik zag dat Lauren bij ze kwam staan. Ik zuchtte. Ik was wel een beetje een loner in de klas. Ik zat meestal alleen en lunchen was ook een eenzame bedoening. Dat kwam omdat ik een keer auditie had gedaan voor cheerleader. Ik heb een meisje wel dertig meter de lucht ingegooid. Kon ik er wat aan doen dat ik een beetje té enthousiast was. Ze kwam nogal verkeerd neer en brak haar been op twee plaatsen. Sinds dien vond iedereen me maar raar. Nou ja behalve Gale.
    Ik sla mijn boek open op de gewenst bladzijde en begin maar met lezen. Ik had toch niks beters te doen. Alsof iemand me maar zou willen aanspreken.


    Gale Torn

    Ik werd wakker. Deze keer niet door Lucy. Ik keek op de wekker en vloekte. Nog even en ik kwam te laat op school. Ik greep een spijkerbroek en een blauwe blouse en rende naar de badkamer. Ik keek in de spiegel. Ik zag er niet uit. Hoe had ik ook moeten slapen als ik net had gehoord dat de vrouw die voor me zorgde was vermoord. Ik vond er wel raar dat het door dieren kwam. Ik ging dit hoe dan ook tot op de bodem uitzoeken. Ik poets mijn tanden en smeer snel wat gel in mijn haar. Ik smeerde snel een boterham met pindakaas en trok toen mijn sokken en gympen aan. Ik greep mijn blauwe rugzak en pakte mijn broodje. Die at ik onderweg wel op. Ik holde de gang op en gooide de deur van mijn appartement dicht. Ik at snel mijn broodje op terwijl ik sprintte naar school. Eerste les was gym. Geweldig. Maar niet heus. Mocht ik bij allemaal half naakte jongens in de kleedkamer zitten en doen alsof ik het niet erg vond. Ik vloekte wat binnensmonds en holde de school binnen. Ik greep de sleutel van mijn kluisje en trok die open. Ik gooide mijn rugzak erin en hield mijn sportas eruit. Ik zat in het cheerleader team. Kon ik er wat aan doen dat ik dat leuk vond. Ik was één van de weinige jongens daar. Ik wist nog het ongeluk bij Lucy. Echt jammer dat ze er nu niet in zat. Ik gooide mijn kluisje weer dicht, hield de sleutel eruit en rende naar de gymzaal. Ik was de eerste en besloot me gelijk om te kleden, zodat ik gelijk de gymzaal in kon en geen halfnaakte jongens hoefde te zien. Dat maakte het voor iedereen wat makkelijker.


    "Rebellion's are build on hope"

    Emma Abigail Gilbert
    Vrolijk klapte Alex in haar handen toen ik meedeelde dat ik mee een ijsje ging halen. "Jippie!" Zacht lachend haalde ik een hand door mijn bruine haren, ze wist me altijd weer op te vrolijken en mijn gedachten te doen afleiden.
    Ze rolde met haar ogen door mijn enthousiaste houding, ik hield nou eenmaal van het vak geschiedenis, puur omdat ik het erg interessant vind. "Jij bent gek," grinnikte ze, waardoor ik onschuldig mijn schouders ophaalde. Terwijl ze me mee naar binnen trok, keek ik haar even verontwaardigd aan, maar die blik was als sneeuw voor de zon verdwenen toen we de kluisjes bereikt hadden. "Moest dat nou?" zuchtte ik, proberend de kreukels uit mijn shirt te wrijven.
    ''Trouwens, binnenkort is het halloween feest en ik heb ons al aangemeld om mee te doen. Het wordt natuurlijk geweldig, het eerste feest van het jaar! En dan komen er ook nog allemaal dingen aan zoals de Miss Mystic Falls verkiezingen en al die dingen en oeh ik kan niet wachten. Ik ga meedoen met Miss Mystic Falls, jiij ook hè? Je maakt vast superveel kans en dan gaan we samen op de praalwagen. Dit wordt weer een ge-wel-dig jaar!" ratelde Alexis vrolijk, zich niets aantrekkend van mijn vraag. "Een feest? Hm, dan heb ik wel een kostuum nodig. Wat dacht je van een vampier? Of een dokter die stiekem alle ingewanden opeet." gruwelde ik lachend. "Ik moet wel meedoen met de Miss Mystic Falls verkiezingen.. Voor pap en voor.. Voor mam." Mompelde ik zachtjes terwijl ik een glimlach forceerde. "Maar ik heb nog geen idee met wie ik ga. Misschien zien we iemand vanmiddag?" ik pakte mijn geschiedenis boeken uit mijn kluisje en klemde ze tegen mijn borst aan. Samen liepen we richting geschiedenis.


    To love is to destroy.

    Brian Heith Salvatore ~ Vampier

    Met een zucht loop ik het huis uit, en loop de stad in, terwijl ik speel met de armband om mijn pols.
    Ik kijk om me heen om een geschikte slachtoffer uit te zoeken. Na een tijdje zie ik iemand. Ik glimlach een beetje en ga naast de vrouw lopen. Ze is in de twintig, en heeft blond haar. Voor ieder ander zou ze misschien knap zijn, maar voor mij niet. Niet sinds….. Ik zucht en kijk de vrouw dan met een verleidelijke glimlach aan. Ze glimlacht terug en ik zeg:
    “Heey, ik ben Brian.”
    “Ik ben Sascha, leuk je te ontmoeten.” Ik glimlach weer naar haar, en op dat moment lopen we een steegje in.
    “Ja, inderdaad leuk om je te ontmoeten.” Zeg ik tegen haar. Dan duw ik haar tegen de muur en zet mijn tanden tegen haar hals. Gulzig begin ik te drinken. Net op tijd stop ik. Verdwaasd kijkt ze me een.
    Ik leg een vinger op mijn lippen en zeg tegen haar:
    “Dit blijft tussen ons hè. Dus mondje dicht.” Ze knikt gehypnotiseerd en loopt weg. Ik grinnik en draai me om, om weg te lopen.

    Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Heks

    Met een glimlach loop ik mijn huis uit. Mijn moeder staat in de deuropening en glimlacht naar me. “Fijne dag op school!” Roept mijn moeder naar me. Ik glimlach naar haar en zwaai even. Dan loop ik de straat uit. Als mijn moeder uit het zicht is, verdwijnt mijn glimlach.
    Na vijf minuten kom ik aan bij school. Ik blijf staan voor het hek en kijk om me heen. Dan zucht ik. Waarom moesten we ook alweer verhuizen? Nu moet ik naar een nieuwe school. Niet dat ik echt vriendinnen had op de vorige school. Maar als er iets is waar ik niet van hou is het naar een nieuwe school toe moeten. Op mijn vorige school werd ik gepest, maar ik denk niet dat het hier veel beter wordt.
    Ik zucht en haal een hand door mijn haren, dan loop ik het hek door het schoolplein op. Meteen loop ik de school in, en begin naar de secretaris te zoeken. Opeens bots ik tegen iemand aan. Ik val achterover op mijn kont. Een steek van pijn trekt door mijn been, maar ik laat niets merken. Dan kijk ik omhoog, en kijk tegen een lange jongen aan.


    Fantasy is in you.

    Alexis Ariana Elise Forbs ~ Mens
    'Een feest? Hm, dan heb ik wel een kostuum nodig. Wat dacht je van een vampier? Of een dokter die stiekem alle ingewanden opeet. Ik moet wel meedoen met de Miss Mystic Falls verkiezingen.. Voor pap en voor.. Voor mam,' mompelt ze zachtjes terwijl ze een glimlach forceert, 'maar ik heb nog geen idee met wie ik ga. Misschien zien we iemand vanmiddag?'
    Ik knik instemmend.
    'Ja inderdaad, we moeten we een escorte hebben,' mompel ik, we lopen het geschiedenis lokaal binnen en ik ga alvast aan een tafeltje zitten. Niet veel later komt Lauren binnen gelopen, ze gaat een tafeltje achter ons zitten.
    'Heey, nog iets speciaals gebeurd in het weekend? Of zoals altijd helemaal niks?' zegt ze, ik draai me om zodat ik naar Lauren kan kijken.
    'Neeh niet echt, het was dit weekend een best saai weekend,' zeg ik en ik glimlach, 'maar daar ga ik volgend weekend verandering in brengen. Hoe was jouw weekend?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lauren Gaia Daphne Middleteon ll Heks

    'Neeh niet echt, het was dit weekend een best saai weekend,maar daar ga ik volgend weekend verandering in brengen. Hoe was jouw weekend?' antwoordt Alexis.
    'Oersaai. Eigenlijk heb ik niet echt iets gedaan. Ik heb even aan het huiswerk gezeten, boekje gelezen en... Eigenlijk niet echt iets. Hebben jullie ook zo'n zin in het feest?' vraag.
    Ik heb echt zin in het feest, aangezien het het eerste feest dit jaar is. We moeten wel verkleed komen, het thema is Halloween. Dus genoeg keuze om aan te doen. Alleen wat?
    'En weten jullie al wat jullie aandoen?' vraag ik er nog achteraan om erachter te komen of zij al een idee hebben. Misschien als een soort duivel ofzo. Of beter, een heks, aangezien ik er zelf een ben. Best grappig eigenlijk, mensen gaan verkleed als vampiers en heksen en geloven dat die niet bestaan. Maar ze bestaan wel degelijk.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ethan James

    Genietend sluit ik mijn ogen als het bloed zich een weg door mijn keel baant. Het vampierbloed van de man die voor me staat, proef ik lichtjes wat ervoor zorgt dat mijn mondhoeken een stukje omhoog krullen. Met een zachte plof valt het lichaam op de grond van zodra ik het los gelaten heb en kalm veeg ik wat restjes bloed uit mijn mondhoeken. Ik trek mijn rechtermondhoek een stukje op zodat er een scheve grijns op mijn gelaat verschijnt als de man wat met zijn voet tegen het lichaam port. “Ik beken, ik heb ervoor gezorgd dat er een paar doden onder de vampiers vielen. Al is het best wel grappig om toe te kijken hoe ze langzaam gek worden en gewoon bijna hele steden beginnen uit te moorden door hallicunatie vanaf het moment dat ik ze gebeten heb.” Natuurlijk is zijn beet dodelijk voor een vampier en het effect komt ook nog eens veel sneller dan bij een weerwolf. Eigenlijk best spijtig aangezien dat betekent dat de vampier in kwestie best snel stierf. “Je mag haar hebben, ik hou meer van pittigere vrouwen naast me in bed.” Ik hou mijn hoofd een tikkeltje schuin vanaf het moment dat de man zich voorstelt. “Salvatore… Volgens mij heb ik de eer gehad om een van je voorvaderen te ontmoeten, best een interessante man moet ik zeggen. Ethan James.” Ik schud zijn hand even zachtjes en kijk dan terug naar de vrouw op de grond als ze zachtjes begint te bewegen. Even schiet ik weg om daarna terug te komen met een andere vrouw die ik ergens van straat geplukt had. Zonder verder nog tijd te verliezen, laat ik mijn tanden in haar hals verdwijnen en neem wat van haar bloed in mijn mond vooraleer ik haar tegen Brady aanduw en de brunette van de grond raap. Vanaf het moment dat ze me aankijkt, duw ik mijn lippen op de hare en laat het bloed in mijn mond overstromen naar die van haar. “Slikken, anders sterf je direct.” Heel even lijkt het of ze het bloed gaat uitspuwen, maar na een paar seconden slikt ze het toch door en likt haar lippen af.

    Tobias Fell

    Waarschijnlijk zijn er niet erg veel mensen die me begrijpen aangezien ik gewoon naar school ga terwijl ik net iemand verloren heb. De waarheid is eigenlijk dat ik negen kansen op de tien gek zal worden als ik thuis blijf en ik kan het echt niet aanzien hoe mijn moeder langzaam wegkwijnt. “Ik zou het niet weten, ze zeggen dat het een dier is geweest al moet ik eerlijk zijn dat ik er niets van geloof.” Het waren vampiers geweest, dat wist ik zeker, maar dat is niet iets dat ik aan jan en alleman ga vertellen. Ik wil niet dat mensen me raar aan zouden kijken en zouden denken dat er een schroef los was. “Wiskunde om te beginnen, leuk.” Ik grinnik even en mijn humeur is gewoon een heel stuk omhoog gegaan. Afleiding kan al veel doen, zeker in dit geval. “Ik ga hier al naar school sinds mijn veertiende aangezien ik een keer in het lager ben moeten blijven zitten, net als in mijn derde jaar dus al zo’n zes jaar.” De eerste keer was ik blijven zitten omdat mijn grootvader overleden was en ik meer dan een half jaar niet naar school geweest was. De tweede keer had ik het gewoon geweldig hard verpest, net zoals iedereen dat wel eens deed. Voor een van de vele deuren die we al voorbij gelopen zijn, bleef ik staan. “Dit is het wiskundelokaal en misschien is het een goed idee om al naar binnen te gaan aangezien de les zo begint.”


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Brady Emanuel Salvatore ~ Vampier
    Ik kijk met een grijns toe, als hij vertelt over zijn ontmoeting met een van mijn voorvaderen knik ik.
    'Ja dat kan best,' even later begint de vrouw weer te bewegen, Ethan haalt een andere vrouw, zorgt dat hij bloed aan zijn lippen heeft en zoent de vrouw. Ik grijns geamuseerd.
    'Kijk dat noem ik nog eens een transformatie, die moet ik onthouden,' ik duw de vrouw naar de - getransformeerde - vrouw toe en ze zet haar lippen in de nek van de brunette.
    Ik kijk toe, 'hmm, ik mag vast ook wel een hapje,' ik loop naar de brunette toe en zet mijn tanden in haar nek - nadat ik haar hand aan de kant geveegd heb, Na een tijdje laat ik haar weer los, de vampier vrouw drinkt de brunette leeg en laat haar voor zich vallen.
    'Wat gebeurt er met me?' vraagt ze met een lichtelijk angstige ondertoon, ik rol met mijn ogen.
    'Je bent een vampier en je bent het nieuwe slachtoffer van the counsil. Oja en ik zou trouwens in de schaduw van dat gebouw blijven staan als je niet levend verbrand wilt worden.'

    {Ik reageer zo met Alexis als er met Emma gereageerd is (: x}

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 17:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucas Booth
    Tobias zegt dat het een dierenaanval was maar dat hij er niet veel van gelooft, waardoor Lucas even verwondert is maar dat niet aan Tobias toont. In feite zouden het best dieren kunnen zijn aangezien Mystic Falls aan een bos ligt, maar ja het kan zijn soort ook geweest zijn. Of diegene van zijn soort toch die zich niet elke volle maan vastketenen omdat ze geen bloed willen vergieten. Of de bloedzuigers kunnen het ook gedaan hebben. Maar Lucas denkt niet dat Tobias zulke vermoedens heeft, waarschijnlijk denkt hij gewoon aan een menselijke moordenaar die gek is of zo. Het zou ook kunnen. Tobias verteld verder en Lucas luistert aandachtig tot ze bij het wiskundelokaal komen. 'Bedankt.' zegt hij vriendelijk tegen Tobias en glimlacht even. 'Dan zal ik maar gaan.' Hij ademt even in voor hij de deur openduwt en het lokaal in wandelt. Een streng uitziende man met vlasdun zwart haar kijkt hem over de rand van zijn bril aan. Hij is lang en mager, zijn lippen zijn in één streep getrokken en zijn vingers tokken ongeduldig op de tafel. 'Toch van plan om op te komen dagen meneer...?' 'Booth.' zegt Lucas snel en loopt naar de man toe. Hij heeft hem zijn briefje met informatie dat hij nieuw is en het gezicht van de man verzacht iets. 'Natuurlijk... Er is nog plaats achterin.' zegt hij en Lucas loopt tussen de banken door naar de lege stoel. Hij laat zijn boekentas vallen en gaat zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Emma Abigail Gilbert
    Ik plofte op de stoel naast Alex neer en legde mijn boeken voor me op het kleine houten tafeltje. Zuchtend liet ik mijn ogen even door de klas glijden, er waren nog niet veel mensen. Even later kwam Lauren achter ons zitten. ''Heey, nog iets speciaals gebeurd in het weekend? Of zoals altijd helemaal niks?'' vroeg ze nieuwsgierig. Ik draaide me om en rees ietwat verwart mijn wenkbrauwen op, wist ze het dan niet van de tante van Ethan? "Lauren, weet je het dan niet? Van de tante van Ethan, Elise Fell." mompelde ik, voelend hoe ik een ietwat afwezige glans over mijn ogen kreeg. Ik keek naar de imperfecties van de houten tafel, terwijl mijn bruine haren wat irritant voor mijn gezicht hingen. ''Neeh niet echt, het was dit weekend een best saai weekend,' zei Alex terwijl haar mondhoeken zich omhoog krulden tot een glimlach. "Maar daar ga ik volgend weekend verandering in brengen. Hoe was jouw weekend?'' vroeg Alex daarna aan Lauren. Nieuwsgierig veerde mijn hoofd omhoog toen ik keek naar Alex. "We moeten weer eens een feest organiseren!" opperde ik. Ik hield van feesten, van dansen en de gezelligheid. Pretlichtjes verschenen in mijn ogen.
    ''Oersaai. Eigenlijk heb ik niet echt iets gedaan. Ik heb even aan het huiswerk gezeten, boekje gelezen en... Eigenlijk niet echt iets. Hebben jullie ook zo'n zin in het feest?'' vroeg Lauren. "Ja ongelofelijk! Gelukkig bijna dat Halloween feest." Ik draaide me even om toen voetstappen mijn gehoorgang binnen gleden, de leraar was zojuist gearriveerd. Ik wendde mijn hoofd opnieuw naar Lauren en Alexis. "Wat doen jullie aan?"
    "Ik had het er net met Alex over, wat dacht je van een vampieren kostuum? Of een bloederige doktersassistente." Grijnsde ik enthousiast.


    To love is to destroy.

    Lucy Willow Mikaelson.

    Ik was dankbaar dat de meiden het over het haloween feest hadden. Ik wist mijn outfit al. Ik gijnsde alleen maar al bij de gedachten. Ik ging als vampiermeisje. Waarschijnlijk gingen meerdere mensen zo, maar ik had een vermoeden dat mijn rooie lokken een iets betere uitdrukking gaf. Althans, dat hoopte ik. Ik kijk op als onze meester binnenkomt. Meneer Foster. Hij legde zijn boeken neer en geeft me even een glimlach. Zoals gewoonlijk glimlach ik terug. Meester Foster had blonde haren die met een beetje gel overeind bleven. Hij was iets van negenentwintig. Hij droeg een wit shirt en een spijkerbroek met zwarte gympen. Ik gaf altijd aandacht aan wat de meesters en juffen droegen. Vond ik belangrijk.
    Ik grijnsde een beetje om mezelf en durf even een blik te werpen op Alexis, Emma en Lauren. Zoals gewoonlijk zagen zij er weer net iets beter uit dan ik. Ik bloos even en kijk snel weer naar de meester.

    sorry voor als het wat kort is :S ben een beetje ziekjes dus ik doe mijn best :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Alexis Ariana Elise Forbs ~ Mens
    Lauren verteld over haar weekend en ik knik als ze vraagt of wij ook zin hebben in het feest.
    'We moeten weer eens een feest organiseren!' oppert Emma. Ik kijk haar aan en knik hevtig.
    'Ja geweldig!' roep ik vrolijk, 'bij mij kan het vast wel, mijn moeder is toch bijna altijd weg en ze vind het vast goed als ik weer eens keer een feest houd,' ik begin al helemaal plannen in mijn hoofd te maken tot dat Lauren en Emma mijn gedachten onderbreken door te beginnen over het halloweenfeest.
    'Ik ga als... sexy vampier,' grijns ik, 'of nee, als zo'n kat persoon. Ik wil sowieso een kort jurkje aan. Ik heb het niet op lange heksen jurken of whatever,' ik grijns, 'we kunnen vanmiddag naar de winkel gaan? Kijken of wat wat leuke kostuums kunnen vinden en daarna gaan we een ijsje eten! Want dat had Emma me beloofd. Ik heb net nieuw kleed geld gekregen dus ik heb genoeg om uit te geven.'
    Ik hoor de leraar niet binnen komen, maar plotseling hoor ik de stem van onze geschiedenis leraar in mijn oor schallen. Ik schrik op en draai om.
    'Dank je mevrouw Forbs, oké is iedereen er? Dan gaan we beginnen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alexander 'Alex' Night || Hunter || Stagiaire Geschiedenis
    Met een zucht draaide ik me om toen de wekker ging en gooide er in eerste instantie een kussen naar, toen ik met nog een zucht besefte dat het niks hielp stond ik op om gewoon de stekken uit het stopcontact te trekken in plaats van hem op te pakken.
    Ik wreef over mijn hooft en besefte me dat ik eerst had moeten kijken hoe laat het was voordat ik de wekker en van het nachtkastje pleurde en deze uit het stopcontact had getrokken. Ik pakte mijn telefoon die in de woonkamer begraven was onder een aantal kranten om daar de tijd op te kijken, ik had nog tijd om te douchen voordat ik naar school moest, school, eigenlijk was ik nooit een liefhebber geweest van school en was meestal degene die grappen uithaalde met iedereen die me ook maar een beetje leuk leek om iets mee uit te halen. Deze keer kwam ik echter niet terug om de leerling te spelen, maar om de leraar uit te hangen, ik had mijn opleiding deels afgemaakt, een opleiding als geschiedenis leraar en had een soort tijdelijke baan gevonden bij de plaatselijke school als stagiaire om te zien hoe alles ging, al was het maar om tijd te doden. Ik douchte kort, trok een stel kleren aan, pakte mijn tas en een appel uit de fruitschaal waar eigenlijk al het fruit nog in zit, behalve de appels aangezien mijn voorkeur daar toch het meest naar uitgaat. Ook de appel gooide in in mijn tas om vervolgens op mijn motor naar school te rijden, ook de motor was iets dat mijn voorkeur had, het was simpelweg sneller en gemakkelijker aan te doen wanneer je weg wilde komen of haast had. Eenmaal aangekomen op school parkeerde ik de motor en liep naar binnen, het duurde eventjes voordat ik het lokaal vond waar ik moest zijn en liep eventjes nadat de bel was gegaan -ik zou het geluid van die bel altijd irritant blijven vinden, behalve wanneer het de laatste bel was van de dag- naar binnen.

    {Lol, waarschijnlijk een van de langste posts die ik geschreven heb zonder dat er echt wat interessants in gebeurt.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 19:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling