• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Hoe beginnen we?
    Het is Maandag 08 September 2012. Het is een gewone dag voor de meeste inwoners van Mystic Falls. Behalve voor de familie van Elise Fell. Die dag ervoor is zij omgekomen bij een "dieren aanval". De Counsel is druk bezig met uitvinden wie de dader is van deze gruwelijke moord. Hoe reageer jij hierop als inwoner van Mystic Falls? Of weet je het niet eens? Misschien komt het gewoon over als een naar ongeluk en ga je gewoon verder met je dagelijkse doen van zaken. De meeste van jullie zullen gewoon hun dag beginnen op Mystic Falls High School, als gewone student, leraar, cheerleader of rugbyspeler. Je mag best af en toe een keer spijbelen, maar probeer het wel een beetje realistisch te houden en niet hele weken afwezig te zijn. Het is over vier dagen volle maan en het rooster van de studenten mag je gewoon zelf bedenken, dat is niet zo heel erg belangrijk. Probeer iedereen erbij te betrekken, dat is het leukst en hou de beginpost in de gaten voor nieuwe info! Veel plezier xx

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alexis Ariana Elise Forbs ~ Mens
    'Maar heksen hoeven toch niet perse een lange jurk te hebben?' zegt Lauren, ik haal mijn schouders op en zeg: 'geen idee, nog nooit eentje ontmoet.'
    'Als een leraar je bij je achternaam kent Alex, dan betekent dat niets goeds,' zegt Emma, ik grinnik.
    'Ik ben Alexander Night, aangezien ik geen echte leraar ben kunnen jullie me gewoon aanspreken met Alex,' zegt de nieuwe - hotte - stagiair.
    'Hee, dat is handig,' ik stoot Emma aan, 'dan hoef je niet zoveel namen te onthouden.'
    De leraar stuurt Lucy eruit als ze even praat en ik frons, 'nou die is in een goede bui,' mompel ik zacht. Het is aan mij de beurt om me voor te stellen.
    'Ik ben Alexis Forbs, zeventien jaar en ook ik woon al mijn hele leven in Mystic Falls,' stel ik me voor, ik speel verveeld met mijn potlood als de leraar aan Lauren vraagt om zichzelf voor te stellen.
    'Kunnen we niet gewoon random een dag vrij krijgen, ik moet nog zoveel doen om het halloween feest voor te bereiden!' zeg ik tegen Emma, ik tik met mijn potlood op de tafel. De leraar zend me een woedende blik, ik zucht en stop.
    'Nou ja, gelukkig is het vandaag maar een kort dagje.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lillith Victoria Katherina Stark||Vampier

    "Ik ben Brian. Leuk je te ontmoeten." Ik merkte dat hij mijn hand een second langer had vastgehouden, maar ik vond het niet erg. Ik vond de aandacht wel leuk. Ik lach zachtjes als ik zie dat hij de kaart terug op zijn plek zetten nadat hij die had bekeken. "Ik zou kunnen vragen wat je in Mystic Falls doet, maar dat zou gewoon weg dom van me zijn. Dus daarom, hoe oud ben je?"
    "Ik ben 17," zeg ik met een onheilspellend glimlachje. "Oké, even serieus ik ben eigenlijk al 569 en in mijn tijd waren er nog niet echt van die langen mensen als nu. Of misschien lag het aan mijn familie dat kan ook. Hoe oud ben jij?"
    Ik pakte mijn tas en pakte er een zilver flesje uit waar rum in zat. Ik goot er een beetje bij mijn cappuccino. Ja, ik was een alcoholverslaafde als je me zag hoe veel ik op een dag dronk om mijn bloeddorst een beetje onder controle te krijgen. Dat heb ik nooit geleerd omdat ik Marcus had vermoord toen hij het me wou leren. Ik was nog al een rebel voordat ik veranderd was en dat zal altijd zo blijven. Ik nam er een slokje van en sloot genietend mijn ogen voordat ik neer zette.
    "Dit is al veel beter. Ook een beetje?" vroeg ik met een geamuseerde glimlach terwijl ik het flesje naar hem uitstak.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 18:13 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Emma Abigail Gilbert
    "Kunnen we niet gewoon random een dag vrij krijgen, ik moet nog zoveel doen om het halloween feest voor te bereiden!" zei Alexis, waardoor ik begrijpend knikte. "Het komt goed Alex! Ik help je wel. Zullen we morgen na de cheerleading training zoveel mogelijk proberen te regelen?" stelde ik voor, terwijl mijn bruine ogen ietwat afwezig de klas door gleden. Mijn ogen bleven even hangen op de rug van Tobias, waardoor een zachte zucht over mijn lippen rolde. Ik wendde mijn hoofd weer naar Alexis toen ze met haar potlood op de tafel tikte, de leraar gaf haar meteen een woedende blik. Ook Alexis zuchtte nu. "Die is echt in een slechte bui." Zei ik geïrriteerd. Ik snapte niet waarom hij zo boos op Lucy was geworden, een waarschuwing was toch ook goed geweest? Ze zat nu wel waarschijnlijk diep in de nesten door de gebroken ruit.. "Nou ja, gelukkig is het vandaag maar een kort dagje." Zei Alexis ietwat opgewekt. Meteen vormden mijn lippen een glimlach. "Ja, ik heb nu al zin in ijs. Chocolade-ijs met slagroom." Zei ik knikkend, terwijl ik wat onder uitzakte op mijn stoel. De leraar had zijn ogen nauwlettend op mij gericht, waardoor ik snel mijn gezicht afwendde. "Sinds ik gezegd heb dat het nergens opsloeg, heeft hij volgens mij meteen een hekel aan me gekregen. Of hij had het al, dat kan ook nog." Merkte ik op terwijl ik mijn potlood van de tafel voor me pak en wat doelloos begin te tekenen in mijn aantekeningenschrift.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 18:57 ]


    To love is to destroy.

    Angela "Angel" Eastwoord ~ Heks

    'Alles oke?' Vraagt hij aan me. Ik knik.
    "Ja, het gaat wel. Toch aardig dat je het vraagt." Ik kijk hem aan en probeer een beetje naar hem te glimlachen. Hij is nogal lang, zo lang dat ik mijn hoofd een beetje achterover moet kantelen om hem aan te kunnen kijken.
    'Misschien moet je naar de schoolarts?' Stelt hij voor.'Voor het infecteert of zo.' Hij kijkt me met een vriendelijke glimlach aan.
    'Ik ben Lucas trouwens.' Zegt hij dan. 'Kan ik je met iets helpen of zo?' Ik glimlach een beetje.
    "Ik ben Angela, maar iedereen noemt me Angel. Ik denk dat het wel meevalt met m'n been, bedankt," Ik denk even na en zeg dan:
    "Ik ben hier nieuw op school, en eigenlijk weet ik niet echt waar ik naartoe moet. Niet dat ik super veel zin heb om naar de les te gaan. Wat doe jij eigenlijk hier? Ik bedoel, moet je niet in de les zitten?"

    Brian Heith Salvatore ~ Vampier

    "Ik ben 17," zegt ze met een onheilspellend lachje. "Oké, even serieus ik ben eigenlijk al 569 en in mijn tijd waren er nog niet echt van die langen mensen als nu. Of misschien lag het aan mijn familie dat kan ook. Hoe oud ben jij?" Ik grinnik.
    "Ik ben ook 17, nou ja, ik kom eigenlijk eerder in de buurt van 189,' Ik grinnik even. Ze pakt haar tas en pakt een zilver flesje en schenkt wat ik haar cappuccino.
    Dan neemt ze een slok en sluit genietend haar ogen.
    "Dit is al veel beter. Ook een beetje?" Vraagt ze met een geamuseerde glimlach terwijl ze het flesje naar me uitsteekt.
    Ik glimlach en neem het flesje aan, dan giet ik wat rum in mijn cappuccino en geef hem aan haar terug. Dan neem ik een slok. Het is lekker, heel lekker.
    "Bedankt." Zeg ik met een glimlach tegen haar.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ze zegt dat het wel meevalt met haar been waardoor Lucas even knikt. Dan begint zij met vragen te stellen. Ergens voelt Lucas zich opgelucht als ze zegt dat ze nieuw is. Dan is hij toch niet de enige nieuweling op school. 'Ik moet eerlijk bekennen dat het vandaag ook mijn eerste dag is. Is er iets gebeurt misschien tijdens de les bij jou dat je geen zin hebt?' Hij grinnikt even voor hij op de laatste 2 vragen antwoordt. 'De leerkracht van wiskunde heeft me de les uit gestuurd. Ik was aan het tekenen en hij dacht dat ik de les niet interessant genoeg vond, wat ook wel waar was, dus zei hij dat ik even goed weg kon, ik reageerde eerst niet en dan stuurde hij me weg. Niet dat ik van plan ben naar de directeur te gaan.' Lucas ziet dat er een pennenzak op de grond ligt. Waarschijnlijk uit haar boekentas gevallen toen ze viel. Lucas raapt de pennenzak op en houd haar die voor. 'En als ik dat wel van plan was zou ik eerst het kantoor moeten vinden wat een onmogelijke opgave is volgens mij.' Hij grijnst lichtjes. 'Zin om ergens iets te gaan drinken of zo? Ik neem aan dat je liever niet terug wil aangezien je ook niet in je lokaal zit?' Hij haalt vragend een wenkbrauw op en de pennenzak ligt nog steeds in zijn hand. Hij herinnert zich eraan dat hij straks nog eens naar zijn lessenrooster moet kijken, die in de zak van zijn jeans zit, om te zien welke lessen hij nog heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lillith Victoria Katherina Stark||Vampier

    "Bedankt." zegt hij met een glimlach.
    "Oh is niks, als je me er iets voor terug geeft," zeg ik met nog steeds diezelfde glimlach op mijn gezicht terwijl ik hem een elleboog stoot geeft. "Dus van waar ben je eigenlijk? Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik hier ben. Misschien ben jij hier al eens geweest en weet je nog leuke plekken?" vraag ik voordat ik een slok neem en het flesje weg steek in mijn handtas.
    Het klopte. Ik was hier nooit eerder geweest en ik was hier ook nog maar een paar dagen. Het enigste wat ik hier gezien had was mijn loft, het kerkhof, de stad en een klein stukje van het bos. Ik was in het bos geweest in de hoop dat ik iets speciaal tegen kwam, maar ik had het geduld niet gehad om nog langer naar iets te zoeken dat er waarschijnlijk niet was. Als Brian misschien iets weet dan kon ik het beter nu vragen. Daarbij kon ik deze jongen nog wel leuk vinden. Dat is tenminste als hij van pas kon komen. Anders weet ik niet echt of ik hem als vriend kan hebben aangezien dat zelfde voorkomt bij mij. Vertrouwen doe ik eigenlijk nooit. Soms kun je zelf niet eens vertrouwen dus waarom iemand anders wel? Het was goed dat ik goed was in het opvoeren van mijn stuk, anders zou ik nu al aan het grimassen zijn in plaats dan het glimlachen. Ik heb altijd alles goed kunnen verbloemen en acteren en dat is niet opgehouden toen ik een vampier werd. Het werd alleen maar beter.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 18:13 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Alexis Ariana Elise Forbs ~ Mens
    'Het komt goed Alex! Ik help je wel. Zullen we morgen na de cheerleading training zoveel mogelijk proberen te regelen?' ik knik instemmend, 'hmm, ja dat is wel een goed idee.'
    Ik haal een hand door mijn lange blonde haar en glimlach.
    'Ja, ik heb nu al zin in ijs. Chocolade-ijs met slagroom,' zegt Emma nadat ik wat gezegd heb over ons korte dagje. Ik kijk haar met een grijns aan, 'jum jum, ik kan niet wachten!'
    Als de leraar haar nauwlettend in de gaten houd grinnik ik zachtjes.
    'Inderdaad, hij haat je,' zeg ik, ik werp een geamuseerde blik op de stagiaire en richt me dan weer op Emma. Ik pak mijn potlood op en zet een blije smiley in haar schrift, niet merkende dat de leraar voor onze tafel staat. Uiteindelijk kijk ik op en word langzaam rood.
    'Oeps.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Emma Abigail Gilbert
    "Inderdaad, hij haat je," zei ze, ik begroef mijn hoofd even dramatisch in mijn handen en lachte toen zachtjes. Mijn chocoladebruine ogen volgden Alexis die een geamuseerde blik op de stagiaire wierp. "Relaties met leraren zijn verboden, maar misschien met stagiaires niet?" opperde ik lachend, om haar zachtjes bestraffend op haar vingers te tikken. "Je staart."
    Alexis richtte zich weer op mij, om vervolgens haar potlood van de tafel voor haar te pakken en zich over mijn tafel te buigen. Ze tekende een blije smiley in mijn schrift. Ik volgde haar voorbeeld en krabbelde ook in haar schrift een vrolijke smiley, ook al voelde ik me op dit moment niet erg vrolijk, het kon namelijk beter. Al voelde ik me wel al wat beter met Alexis in mijn buurt, ze maakte me altijd aan het lachen, zelfs al had mijn humeur het vriespunt bereikt. "Oeps," hoorde ik Alexis mompelen. Ik keek wat verwart op van haar schrift naar het gezicht van Alexis, wat inmiddels rood was gekleurd. Snel volgde ik haar blauwe ogen, en zo bereikte ik de leraar. "Oh," klonk er wat schor uit mijn mond.
    "Wat denken jullie te doen hier? Volgens mij zijn we bij het vak Geschiedenis, en niet bij het vak tekenen." Zijn armen waren over elkaar gekruld, zijn ogen hadden zich ietwat vernauwd. "We doen op dit moment ook niet erg veel aan Geschiedenis, meneer." Was mijn weerlegging, terwijl ik nonchalant mijn schouders ophaalden om het gebaar nog wat onschuldig te maken.


    To love is to destroy.

    Alexis Ariana Elise Forbs ~ Mens
    'Relaties met leraren zijn verboden, maar misschien met stagiaires niet?' oppert Emma, ik grinnik. Dan komt Emma er ook achter dat de leraar voor ons staat.
    'Wat denken jullie te doen hier? Volgens mij zijn we bij het vak Geschiedenis, en niet bij het vak tekenen,' ik kijk hem onschuldig aan.
    'We doen op dit moment ook niet erg veel aan Geschiedenis, meneer,' brengt Emma tegen hem in, ik grinnik.
    'Ze heeft gelijk, als u wilt dat we niet tekenen moet u niet gaan staan zeiken op alle leerlingen, want daar schiet je niks mee op,' zeg ik met een grote glimlach.
    De leraar draait zich een beetje ongemakkelijk om en loopt weg.
    'Oké, laten we beginnen met de les,' zegt hij lichtelijk uit het veld geslagen. Ik grijns naar Emma en steek mijn hand omhoog om een High-five van haar te ontvangen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -Dubbel-

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 12:52 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -Dubbel-

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 12:52 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Emma Abigail Gilbert
    Alexis grinnikte om mijn opmerking. "Ze heeft gelijk, als u wilt dat we niet tekenen moet u niet gaan staan zeiken op alle leerlingen, want daar schiet je niks mee op." Zei Alexis met een grote zelfverzekerde glimlach rond haar lippen spelend. Snel hield ik mijn hand voor mijn mond om mijn gelach te dempen, ik onderdrukte nog maar net een luide proest toen ik het gezicht van de leraar zag. Verwart en tevens verbaast en lichtelijk uit het veld geslagen.
    "Ja meneer!" viel ik Alexis bij, met de meest onschuldigste glimlach ooit rond mijn lippen. Ik klemde mijn lippen stevig op elkaar, hopend dat ik niet opnieuw in lachen uit zou barsten. Ietwat ongemakkelijk keek de leraar ons aan, duidelijk niet meer wetend wat hij moest zeggen. Hij draaide zich om en liep weer naar de voorkant van de klas. "Oké, laten we beginnen met de les." Zijn hele gezicht was rood aangelopen. Ik durfde weer naar Alexis te kijken zonder in lachen uit te barsten. Ze stak haar hand grijnzend op om een high-five te ontvangen. Ik sloeg mijn hand er zachtjes grinnikend tegenaan. "Teamwork!"


    To love is to destroy.

    Lauren Gaia Daphne Middleton ll Heks

    'Geen idee, nog nooit eentje ontmoet,' zegt Alexis over heksen. Ik schiet bijna in de lach, maar weet het nog net tegen te houden. Het wordt echt tijd om ze te vertellen over mijn heks-zijnde, maar hoe? Tenminste wel deze week.
    Er schiet me een idee binnen over hoe ik naar het Halloweenfeest ga. Ik ga gewoon als heks! Voor mezelf is het wel grappig, voor anderen weet ik niet. Maar ik ga geen saaie lange jurk aan doen. Gewoon een leuk kort jurkje. Dan kan ik bewijzen dat heksen ook leuk gekleed kunnen gaan.
    De leraar is al binnen, dus ik ga Emma en Alexis niet storen. Dan zouden ze zich om moeten draaien en zou hij boos op ze worden.
    En ik ga Emma en Alexis morgen na cheerleader training over heksen vertellen. En ook over vampiers en weerwolven. Ze verdienen het te weten wat er echt allemaal aan de hand is. Als ze het niet geloven, geef ik een demonstratie. En als ze bang voor me zijn, moet ik nieuwe vriendinnen gaan zoeken.
    Ik wil vandaag wel een keer met Tobias praten, aangezien zijn tante is overleden. En ik moet er voor zorgen dat ik de volgende les naast iemand zit

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 7:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {--' sorry voor de drie posten.... Q wilde totaal niet meewerken}

    Alexis Ariana Elise Forbs ~ Mens
    Emma geeft me een high-five en ik grijns.
    'Teamwork!' roept ze, ik schiet in de lach. We zijn wel echt goed bezig zo 's ochtends bij geschiedenis. De leraar begint met een verhaal over de eerste wereldoorlog, maar ik vertik het om te luisteren. In plaats van luisteren begin ik alvast ideeën op te schrijven voor het halloweenfeest. Er moet nog zoveel gebeuren, dus het is maar goed dat ik nu alvast begin met de plannen. Ik zit te denken aan allemaal spinnenwebben op te hangen als versiering en we kunnen zwarte ballonnen kopen. Verder natuurlijk "bloed" punch en overal enge beesten en gezichten aan de muren. Ik vraag wel even aan iemand of die een muziek playlist wil maken voor het feest, natuurlijk wat "enge" muziek. Zoals bijvoorbeeld thriller en er moeten nep lijken liggen en hangen. Ik glimlach automatisch, dit wordt het beste halloweenfeest dat de school ooit gehad heeft en daar ga ik voor zorgen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Anna Thomson [Weerwolf met een nog niet actief gen]
    Een tikkeltje verveeld stond ik voor het raam. Ik kon door een kiertje naar buiten kijken want de gordijnen waren verder nog gesloten. Het gelach van de mensen en het gefluit van de vogels zou snel ophouden. September was geen maand voor plezier, dacht ik pessimistisch en ik fronste mijn wenkbrauwen. Vorig jaar was alles nog leuk. Vorig jaar liep ik rond deze tijd meestal te shoppen of ik zat keurig aan mijn huiswerk zodat dat ook maar af was. Maar nu was alles anders. Alles was gecompliceerder. Negatiever en vooral ook walgelijker. Alles ging compleet aan mijn neus voorbij. Ik bestond niet meer, zo voelde het. Natuurlijk had ik dat ook deels aan mezelf te danken, maar daar dacht ik liever niet over na. Ik tikte tegen het glas waardoor wat mensen verschrikt opkeken naar het grote landhuis waarin ik me bevond. "Stommerd," mompelde ik tegen mezelf. Mensen zagen me als een verschrikking. De verschrikking die haar ouders verloren had en zichzelf daarmee ook compleet niet meer in de hand had. Ze moesten eens weten. Als ze wisten dat er een monster in mij actief kon worden, dan was ik nu al lang gedood. En dat te bedenken dat men tegenwoordig niet geloofde in heksen, weerwolven en vampieren. Ik weet zelf ook niet wat er allemaal bestaat, ik weet alleen dat ik een weerwolf ben en dat er alles aan moet worden gedaan voor het zich activeert. Ik draaide me om en dacht na; De koelkast was leeg, al een tijdje en hoewel ik dacht dat ik het nog wel even zou kunnen uithouden, bleek dat niet zo te zijn. Ik had honger, dus ik besloot om naar buiten te gaan.


    Chaos is a ladder.