• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Take me to wonderland

    Man of Steel. Iron Man 3. Catching Fire. City of Bones. Sea of Monsters. Into The Darkness. Y U NO COME FASTER?

    And then this freaking music.

    #DEAD.


    help

    AND HOUSE OF FRIGGING HADES.

    I no like you, Rick. You evil.


    help

    Raziel schreef:
    Man of Steel. Iron Man 3. Catching Fire. City of Bones. Sea of Monsters. Into The Darkness. Y U NO COME FASTER?

    And then this freaking music.

    #DEAD.

    IM3 over drie dagen.


    The odds are néver in our favor.

    Waarom ben ik niet wat meegaander?
    Hoe kunnen mensen urenlang doorkletsen over van alles en nog wat?
    Ik klap meteen dicht en word knalrood als iemand een gesprek met me begint. Beginnen mijn ogen ook nog eens te tranen.
    Plaatje is perfect. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oké, ik heb vannacht dus echt niet geslapen en ik waardeer het niet dat je je zo gedraagt.


    26 - 02 - '16

    Knight schreef:
    (...)
    IM3 over drie dagen.



    Zo snel al? o.o Hij komt in Amerika pas op de derde van mei uit, dus volgens mij duurt het nog een week of drie tegen dat hij hier uitkomt.

    I dunno.

    I JUST WANNA SEE IT. NOW. DHEUZIHAZUEHAZUI


    help

    Raziel schreef:
    (...)

    Zo snel al? o.o Hij komt in Amerika pas op de derde van mei uit, dus volgens mij duurt het nog een week of drie tegen dat hij hier uitkomt.

    I dunno.

    I JUST WANNA SEE IT. NOW. DHEUZIHAZUEHAZUI

    BEHOLD: the art of Pathé.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:05 ]


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    BEHOLD: the art of Pathé.


    I'm Belgian. Hehe. :')

    Najah, gaat waarschijnlijk sowieso hetzelfde zijn. Maar dan vind ik het wel vreemd dat hij later uitkomt in Amerika.


    help

    xD

    Rembrandt schreef:
    Waarom ben ik niet wat meegaander?
    Hoe kunnen mensen urenlang doorkletsen over van alles en nog wat?
    Ik klap meteen dicht en word knalrood als iemand een gesprek met me begint. Beginnen mijn ogen ook nog eens te tranen.
    Plaatje is perfect. :/

    Join the club ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kut Dyscalculie :c


    Tijd voor koffie.

    Waar zijn onze leuke gespreken nou gebleven?

    *kijkt onder een steen* (cat)

    Nog nooit zoveel last gehad ergens van.. Wat is er mis met mijn rug ._. En ik was van plan om normaal te koken voor mezelf maar ik heb geen trek en ik kan niet echt lang staan door mijn rug. Balen dit :'D


    -

    Ik wil gewoon in een hoekje kruipen en huilen. En ik weet dat dat belachelijk is, omdat het gewoon muziek is, maar ik kan er niet aan doen dat ik er zo emotioneel van word. Het is gewoon zo mooi. D:


    help

    *facedesk*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.