• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Take me to wonderland

    Hoofdpijn D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh wat ben jij een vervelend ventje!
    Je loopt al de hele tijd bot te doen, en als ik dan eindelijk eens mijn mond open doe krijg ik van de anderen onder mijn voeten omdat ik er wat van zeg.
    SCREW YOU.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Last van een muisarm (zo heet dat toch?).


    You are beautiful, you are love.

    Ugh.. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Nee, ik wil niet naar de opendeurdag van die school! Ik heb geen zin om te helpen.


    Take me to wonderland

    Dit kwetste wel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Spoiler.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zó moe. En ik zit nu op bed, en mijn oplader ligt op het bureau, maar ik wil mijn bed niet uit.
    Het leven is echt hard.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Facewall when facepalm is not enough.. -.-'

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 15:06 ]


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Mensen moeten echt een stoppen met oude "Ik zoek stories"-topics te bumpen (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stupid people.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat wachten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mensen moeten soms echt weten dat het hun zaak niet is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen moeten eens minder negatief zijn. Wees eens een beetje positief ^^ Dat maakt het leven wat leuker. :')