• Hoi allemaal!
    Voor een nieuw project ben ik op zoek naar een oude/versleten knuffel waar je mee sliep tot een bepaalde leeftijd.
    Kan/wil iemand me hiermee helpen?

    Ik hoor het heel graag..

    Eltham schreef:
    (...)
    Gebruik schuurpapier, een schaar een staalborstel om het te verslijten. Geef het aan je huisdier en laat die het kapot maken. Dan heb je meer kans op een versleten knuffel krijgt dan hier vragen.
    Dit dus


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik had gehoopt dat iemand me wilde helpen..

    makes schreef:
    Ik had gehoopt dat iemand me wilde helpen..

    Mensen hier proberen je ook te helpen, maar als je niet wil luisteren heb je er ook niks aan. (cat)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    makes schreef:
    Ik had gehoopt dat iemand me wilde helpen..

    Zoals eerder gezegd, mensen willen je helpen. Ze zijn bezig.
    Zou jij graag je knuffel afgeven waarmee je sliep sinds je heel klein was? Neem gewoon een oude knuffel. Niemand die weet of het nu echt emotionele waarde had of niet. :')

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 13:36 ]


    Take me to wonderland

    Oke bedankt

    Ik heb nog wel mijn knuffel van vroeger. Maar ze is niet oud en versleten noch wil ik haar kwijt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    helaas, maar toch bedankt voor je reactie..

    Misschien kan je ergens op een (vlooien)markt kijken? Zou kunnen dat je daar wat tegenkomt!
    Denk dat veel mensen heel veel waarde hechten aan hun knuffel, net als ik:$, en hem niet graag weg willen doen.
    Of misschien kan je uiteindelijk inderdaad toch wat met alleen foto's, vast meer mensen die daar wel aan mee willen werken:)

    Succes in iedergeval(Y)

    Marieke1 schreef:
    Misschien kan je ergens op een (vlooien)markt kijken? Zou kunnen dat je daar wat tegenkomt!
    Denk dat veel mensen heel veel waarde hechten aan hun knuffel, net als ik:$, en hem niet graag weg willen doen.
    Of misschien kan je uiteindelijk inderdaad toch wat met alleen foto's, vast meer mensen die daar wel aan mee willen werken:)

    Succes in iedergeval(Y)



    Dankjewel voor de tip!

    Lol ik heb een maand geleden oude knuffels aan een hond voor speelgoed gegeven. Ik had er namelijk twaalf nu nog een maar die doe ik niet weg

    Succes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aah jammer, maar ik begrijp het..

    Mocht iemand me nog kunnen helpen dan hoor ik het graag!

    Ik had je graag geholpen, maar mijn knuffel is helaas weggegooid..
    Ik ga er vanuit dat iemand op dit forum je wel kan helpen.
    Succes!

    y u no go to a kringloopwinkel?


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    y u no go to a kringloopwinkel?


    Thriftshop alll the things


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'