• Hoi allemaal!
    Voor een nieuw project ben ik op zoek naar een oude/versleten knuffel waar je mee sliep tot een bepaalde leeftijd.
    Kan/wil iemand me hiermee helpen?

    Ik hoor het heel graag..

    Dankje, bij de kringloopwinkel ben ik al geweest inderdaad

    .. maar daar vond ik geen oude/versleten knuffel. Dus mocht iemand met kunnen helpen, dan hoor ik het heel graag!

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 15:46 ]

    Waarom neem je niet gewoon een knuffel die nog niet zo oud is en verslijt je die een beetje? Niemand weet of er emotionele waarde aan zit of niet. En als er voor jou sowieso geen emotionele waarde aan zit, wat maakt het dan uit? Doe niet zo moeilijk man. (cat)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik heb het nog even aan mijn zusje gevraagd. Ze had je graag willen helpen, maar ook zij heeft haar knuffel niet meer. Sorry!

    Jammer, bedankt voor de moeite!

    Sorry, maar als ik jou was zou ik hier echt stoppen met zoeken


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Requille schreef:
    Mijn knuffel heeft veel te veel emotionele waarde, dus ik weiger dat op te sturen naar iemand die ik niet eens ken.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Oke helaas

    Het lijkt echt alsof je een soort rare fetish hebt


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Het lijkt echt alsof je een soort rare fetish hebt
    Please. Wat is dat voor reactie? Ik lag plat D:


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Please. Wat is dat voor reactie? Ik lag plat D:


    Is dat.. Goed of slecht?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Is dat.. Goed of slecht?
    Slecht, want ik heb echt rugpijn, en als ik lach voelt dat vaag en pijnlijk. Ik vraag u plechtig geen reactie's zoals die te posten in mijn ogen. Thank you.


    Some people are art and do art at the same time

    Een fetisch?? Hahaha

    makes schreef:
    Een fetisch?? Hahaha



    Vertel iets meer over school-opdracht


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zeker niet op deze manier. Erg jammer dat je iemand zo snel verkeerd inschat. Je hebt nog veel te leren..