• Heey, de laatste tijd voel ik me best raar over een paar dingen, dus ik zoek eigenlijk 1(of meerdere) personen waar ik gewoon een beetje m'n hart kan luchten en me misschien wat advies kunnen geven, en omgekeerd. Verwacht wel niet dat het echt superernstige dingen ofzo gaan zijn.

    Alvast bedankt.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik wil altijd wel helpen


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Ik wil altijd wel helpen


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Je mag altijd een berichtje sturen. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Je mag altijd een berichtje sturen. (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik sta altijd open om met iemand te praten ^^

    Mijn inbox staat ook altijd voor je open. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    The same over here, ik geef graag advies dus laat gerust een berichtje achter (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ga je gang, ook als je geen advies wilt maar gewoon tegen iemand wilt praten :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Well, aangezien ik goed kan luisteren, stel ik me beschikbaar. Mijn gb staat altijd open, net zoals mijn inbox (:


    Miep

    Ondanks dat je al wat reacties hebt gekregen van een aantal behulpzame mensen wil ik even zeggen dat ook ik altijd wil luisteren en graag mensen help.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je kan me altijd wel een pb sturen (;

    Als je nog iemand nodig zou hebben, ik ben er! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Capricious schreef:
    Ondanks dat je al wat reacties hebt gekregen van een aantal behulpzame mensen wil ik even zeggen dat ook ik altijd wil luisteren en graag mensen help.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ben graag een luisterend oor. Als je nog tegen iemand aan wilt praten, weet me te vinden. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 17:00 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben altijd de luisteraar geweest. En niks beters dan mensen helpen. Mijn gb is àltijd open (:


    If you had the chance to change your faite, would you?