• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Het gaat over een groep jongeren die elkaar niet kennen. Ze zijn 6 week op vakantie en het is hun eerste dag daar. In de loop van deze eerste dag leren ze elkaar een beetje kennen. 's avonds bij het kampvuur na een aantal drankjes komt 1 van hun met het idee aanzetten om een spel te gaan spelen. Er wordt flesje gedraaid en zo worden de stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen is zeker van zijn zaak en iedereen wil willen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 3 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes:
    - Laura Rose Parker - xGoodwill
    - Julia Shepherd - Castillion
    - Bella Maria Talbot - BloodyFace
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    -Caroline Sofia Middleton - amy66
    - gereserveerd door ALLSTARSx


    Jongens:
    - Hugo Paul Bour - JJHamblett
    - Finnegan -Finn Brandon von Monroe - Mufinn
    - Daniel -Dan Kilian von Monroe - Mufinn
    - Sal Levine - Shion
    - Zeth James Parker - lilangel
    - Joe Jackson - manonlarissa

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:17 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    (Blijkbaar;p mijn post komt na het eten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -Als ik iets verkeerds erin heb gezet, dan hoor ik het wel-

    Sal Levine

    Nog wat twijfelend keek ik naar mijn koffer. Ik kon nu nog alles uitpakken, op de bank zitten en mijn dagen doorbrengen zoals alle anderen. Maar aan de andere kant.. Het geld had ik nu al uitgegeven aan de tickets en alles.. Zonde van het geld en daar had ik al niet zo veel van. Misschien had ik deze vakantie in de eerste plaats al helemaal niet moeten boeken.. Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd, vervolgens liet ik mijn hand even over mijn gezicht gaan. Ik ging wel naar huis als het als nog niet ging. Er even tussen uit had ik voor mijn gevoel wel verdient.

    -Tijd sprongetje, heb geen zin om zijn reis te beschrijven-

    Met mijn koffer in mijn hand keek ik een beetje naar waar ik de komende tijd verbleef. Ik kon nog terug gaan. Zachtjes zuchtte ik en trok mijn muts wat verder over mijn hoofd aan. Af en toe zag ik mensen mijn kant op kijken, maar daar was ik zo onderhand al aan gewend. Weer zuchtte ik zachtjes en checkte mijzelf in, waarna ik een beetje doelloos ging rondlopen. Ik legde mijn spullen straks wel weg. Het was niet zo dat ik heel veel mee had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bella Maria Talbot.
    Deze reis was rustig verlopen. Sinds ze de tickets had geboekt, had Bella al zin gehad om ertussen uit te gaan. Het leven was zwaar als mensen veel van je verwachtte. Iets wat bij haar zeker het geval was, om er nu even aan te kunnen ontsnappen was geweldig. De meest perfecte uitkomst die ze zich maar had kunnen wensen.
    De jongedame sleepte haar trolley-koffer achter zich aan het terrein op. Het was warm, een van de redenen waarom ze zich nogal luchtig had gekleed. Onder de hete zon wou je namelijk niet al te veel aan hebben, anders smoorde je jezelf.
    Vandaag droeg ze een wijd, wit t-shirt dat laag uitgesneden was, daaronder een short en slippers. Op haar neus stond een mooie zonnebril te pronken. Wel van het beste merk wat er te vinden was, want voor minder deed ze het niet.
    Lichtelijk zocht Bella tussen de mooie omgeving door naar de hut waar ze zou gaan verblijven. Ze was net aangekomen, maar de vakantiekriebels stegen nu al op in haar onderbuik.
    Haar bruine haren wapperden langzaam mee op het kleine briesje wat was op komen steken. Het zand werd bij haar slippers in geblazen, wat ervoor zorgde dat het begon te kriebelen bij haar tenen.
    Halverwege het pad bleef haar koffer steken. Wat geschrokken keek ze om. 'Oh nee..' gromde ze gefrustreerd zodra ze door had dat het wieltje - wat al onstabiel was geweest bij het begin van de reis- nu eindelijk was geknapt. Het zou ook weer eens niet.
    Even keek ze wat peilend om haar heen, hoe ver was het naar de hut? Want haar koffer was niet een van de lichtste...

    [Als jullie mijn schrijftstijl niet zo fijn vinden, ben ik bereid deze aan te passen ! ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    [hoe zit het nu. Zitten ze in een huis ofzo nu los of wat? En wat is de verdeling nu dan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ze zitten samen in 1 huisje op een vakantiepark.. de verdeling kan ik pas afmaken als het laatste meisje ingevuld is, ik heb hem verder al wel af]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [oke. Maar ze kennen elkaar niet toch? Maar weten ze wel dat er andere mensen in het huis zitten? En wie komt met het idee het spel te spele. ;'x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [nee, ze kennen elkaar niet ze hebben allemaal hun vakantie geboekt via dezelfde site ofzo en die heeft ze samen in een huisje gezet, ze hebben wel allemaal een eigen slaapkamer alleen de woon en badkamers (2) zijn gedeeld dus ik denk wel dat ze het weten.. en als er iemand is die met het idee wil komen? ^^ anders laat ik 1 van mijn persoontjes er wel mee komen (:]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [Never mind, ik heb al antwoord op mijn vraag haha.]

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 18:39 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joe Jackson
    Zware weekendtas over mijn schouders, zonnebril op mijn neus, ik was er klaar voor. Ik liep het terrein op waar ik de komende tijd zou verblijven. Ik moest toegeven dat ik er toch wel heel erg veel zin in had. Dat was dan nog wel licht uitgedrukt. Ik had zo ontzettend veel zin om even een tijdje van thuis weg te zijn, nieuwe ervaringen op doen, nieuwe mensen ontmoeten, alleen maar leuke dingen doen, geen werk. Het klonk echt als muziek in mijn oren.
    Ik checkte me snel in en vroeg de weg naar het huisje waar ik heen moest. Niet veel later was ik onderweg naar het huisje. Het was iets moeilijker te vinden dan het leek toen het werd uitgelegd, maar ik zou het vast wel vinden, hoopte ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Finn wil anders wel met het idee komen. Zo gek is die wel. Reacties komen later. Moet even afwassen.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Misschien is het trouwens toch wel wat leuker om de personages eerst zelf een beetje te laten beslissen wie met wie gaat? en als dat niet vlot kan er altijd nog een indeling komen s; ? just sayin ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    [van mij mag Finn dat wel doen (:]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    BloodyFace schreef:
    [Misschien is het trouwens toch wel wat leuker om de personages eerst zelf een beetje te laten beslissen wie met wie gaat? en als dat niet vlot kan er altijd nog een indeling komen s; ? just sayin ]

    [ja, niet blij met Dan? ;x
    maar ik dacht. misschien is het leuker om het in het algemeen te spelen. dus dat er helemaal niemand word gekoppeld, maar je het echt met zijn alle moet doen. want zo word het meestal gespeeld. ;x]

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 19:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)
    [ja, niet blij met Dan? ;x
    maar ik dacht. misschien is het leuker om het in het algemeen te spelen. dus dat er helemaal niemand word gekoppeld, maar je het echt met zijn alle moet doen. want zo word het meestal gespeeld. ;x]


    haha wel blij hoor, met finn btw xd
    dacht er pas later aan dat er oneenigheid kan ontstaan of iemand buiten gesloten gaat worden als we 't zelf oplossen

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 19:12 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    (...)

    haha wel blij hoor, met finn btw xd
    dacht er pas later aan dat er oneenigheid kan ontstaan of iemand buiten gesloten gaat worden als we 't zelf oplossen


    [grapje, klopt. ;x
    ja, oke. dat is ook weer waar. oke, klaar nu. ;x
    ga even naar de sportschool. want moet een fotot maken voor een instructeur die er weggaat. daarna reageer ik snel en dan ga ik echt sporten ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''