• Yup en dan heb ik over deze geweldige spinneneter.


    Ik wil ook zo'n beestje dat achter spinnen gaat aangezien ik er als de dood voor ben.(no_chears)
    Iemand die er nu ook zo eentje wilt? :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb daar een ander beest voor: een jongen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Damn, geef mij er zo een :l


    Caution first, always.

    Pom slaat ze voor mij dood. :W


    26 - 02 - '16

    Een baardagaam! :Y) Hehe, die beesten zijn echt tof. Vrienden van mij hebben die, ghehe. Nu zit ik erover na te denken om er ook eentje te nemen. Laatst had ik een joekel van een spin in de wc gevonden en ik voelde me er niet zo prettig bij. :']


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Een baardagaam! :Y) Hehe, die beesten zijn echt tof. Vrienden van mij hebben die, ghehe. Nu zit ik erover na te denken om er ook eentje te nemen. Laatst had ik een joekel van een spin in de wc gevonden en ik voelde me er niet zo prettig bij. :']

    Lol, als ik die zie dan denk ik wel "Fine. Ik wilde eigenlijk toch al niet naar de WC." :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Lol, als ik die zie dan denk ik wel "Fine. Ik wilde eigenlijk toch al niet naar de WC." :')

    Nou, ik moest toen heel nodig naar de wc. :']


    † Love? I want to sleep.

    Hoe moeilijk is het nou om even een waarschuwing in een topictitel te zetten of een spoilerknop te gebruiken? Er zijn hier mensen met een gigantische spinnenfobie, waaronder ik.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Itami schreef:
    Omg, ik heb dat beest ook nodig.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Uhm volgensmij ga ik vannacht wel dromen over een reusachtige spin op mijn hoofd of zo...bedankt voor dat


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Gehenna schreef:
    Pom slaat ze voor mij dood. :W


    Ooit vrat mijn kat ze op maar volgens mij zijn ze tegenwoordig niet zo lekker meer.


    Physics is awesome

    Mmm, ik weet niet wat ik liever heb, zo'n beest of een spin in m'n huis...


    Bad decisions make good stories.

    We hebben er zo een, en hij is veelste lui om zelf erachter aan te gaan :/

    Gewoon een kat nemen. Onze jaagt op zo ongeveer alles dat leeft (de mensen in huis inbegrepen)


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Gewoon een kat nemen. Onze jaagt op zo ongeveer alles dat leeft (de mensen in huis inbegrepen)

    Ruilen?
    Mijn kat is daar veel te lui voor...hij gaat alleen achter vogels of mannen aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ruilen?
    Mijn kat is daar veel te lui voor...hij gaat alleen achter vogels of mannen aan.

    Wij hebben er twee, een luie en eentje die nog wel eens iets meebrengt. Maar achter mannen? Kat met een identiteitscrisis?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!