• Hoi,

    Ik ben vandaag vrij van school en mijn moeder zei dat ik maar eens alleen moest gaan shoppen. Maar is het niet raar om als vijftienjarige alleen door de stad te lopen? Kijkt niemand je dan raar aan?
    Shoppen jullie wel eens alleen? Is dat niet raar?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nee?
    Ik ben ondertussen al 20, maar ging op die leeftijd ook alleen in het stad rondlopen hoor. Niets om je over te schamen of om raar te vinden. Luister wat naar muziek en kijk wat naar kleren. Is echt niets raars aan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Whut? Ik shop zovaak alleen, het is misschien niet zo gezellig maar wel een stuk effectiever.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nee hoor. Zelf vind ik het wel veel gezelliger als iemand meegaat, maar als ik alleen ben kan ik veel effectiever winkelen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik shop juist veel liever alleen. :Y) Ik ga zo ook alleen de stad in.


    -

    ....

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 21:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Is niet raar, en dan zouden ze je aankijken, wt dan nog?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Barnabas schreef:
    Nee hoor. Zelf vind ik het wel veel gezelliger als iemand meegaat, maar als ik alleen ben kan ik veel effectiever winkelen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben 13 en ga regelmatig alleen shoppen, veel rustiger (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ja, ze kijken je raar aan als je in een stad gaat rondlopen. Daar komen nooit mensen alleen. (cat)


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Ja, ze kijken je raar aan als je in een stad gaat rondlopen. Daar komen nooit mensen alleen. (cat)
    Nee, kun je ook beter niet doen. Dan slaan ze je allemaal in groepjes in elkaar. Neem bodyguards mee (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik shop alleen sinds mijn 15de en ik vind het zoveel fijner dan met anderen. Je hoeft niet te wachten, anderen hoeven niet op jou te wachten.
    Het is helemaal niet raar om alleen te gaan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nou en? Wat maakt het uit als mensen je aankijken? Je gaat toch gewoon voor je plezier, niet wat mensen van je denken als je daar in je eentje loopt. Ik ga ook wel eens in mijn eentje, het boeit me echt niet wat mensen dan van me denken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Barnabas schreef:
    Nee hoor. Zelf vind ik het wel veel gezelliger als iemand meegaat, maar als ik alleen ben kan ik veel effectiever winkelen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb me nog nooit met de vraag beziggehouden wat mensen van me zouden vinden als ik in m'n eentje winkel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Nee hoor. Zelf vind ik het wel veel gezelliger als iemand meegaat, maar als ik alleen ben kan ik veel effectiever winkelen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the