• Hoi,

    Ik ben vandaag vrij van school en mijn moeder zei dat ik maar eens alleen moest gaan shoppen. Maar is het niet raar om als vijftienjarige alleen door de stad te lopen? Kijkt niemand je dan raar aan?
    Shoppen jullie wel eens alleen? Is dat niet raar?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Daar is toch niets ergs aan?

    Ik shop al vanaf mijn 12e alleen. Alleen vind ik het veel leuker met vrienden, dus ik ga nooit alleen. ;p


    El Diablo.

    Ik vind het niet raar. Alleen met iemand erbij lijkt me alleen gezelliger.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Writing schreef:
    Daar is toch niets ergs aan?


    26 - 02 - '16

    In je eentje kan je echt de winkels ingaat die jezelf het leukst vind en als er iemand mee is moet je altijd rekening met elkaar houden. Ik vind het persoonlijk wel gezelliger als er iemand mee is. Gelukkig hebben mijn bff en ik redelijk dezelfde smaak:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik zou het raar vinden (cat)

    Ik koop eigenlijk nooit alleen kleren, omdat ik het veel leuker vind om er een gezellige middag van te maken met mijn vriendinnen. Toch is het niet raar om alleen te gaan winkelen. Er zijn zoveel mensen die dat doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik shop niet zo vaak, maar als ik ga ga ik geregeld alleen. Niets mis mee. (:


    Bad decisions make good stories.

    Hashirama schreef:
    Ik heb me nog nooit met de vraag beziggehouden wat mensen van me zouden vinden als ik in m'n eentje winkel.


    haha , grappig , ik herken juist heel erg wat Page394 vraagt ; ik heb dat ook wel !

    Gewoon een x doen , niks raars/engs aan , haha(A)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Nee hoor. Ik zie vaak mensen alleen door de stad lopen, maar dat is niks voor mij. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wel leuk om allemaal verschillende reacties te horen. Ik ben gisteren alleen geweest en het was op zich wel fijn, maar ik heb toch liever iemand die me zegt wat me wel en niet staat. En het was best eenzaam haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Wel leuk om allemaal verschillende reacties te horen. Ik ben gisteren alleen geweest en het was op zich wel fijn, maar ik heb toch liever iemand die me zegt wat me wel en niet staat. En het was best eenzaam haha
    Bij ons regende het gisteren. Ik hoop bij jullie toen niet.. Maar zie je nou dat het meevalt? Inmiddels ben ik 14 en shop wel vaak alleen. Het is dan ook rustiger, maar als je het gewend bent samen te gaan dan zou je het wel eenzaam vinden, ja. Maar ik ben het juist gewend alleen te gaan. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik voel me er niet echt prettig bij om alleen te shoppen, maarja, het gebeurt wel eens ja :P


    Life is hard and then we die

    Memoria schreef:
    Nee hoor. Ik zie vaak mensen alleen door de stad lopen, maar dat is niks voor mij. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee hoor dat is niet raar :) Je ziet zoveel mensen alleen shoppen en het is sneller, want je hoeft met niemand rekening te houden. Niemand die er echt op let dat jij alleen in de winkel staat hoor. Het enige nadeel is dat het minder gezellig is, maar verder is er niks raars aan om alleen te shoppen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.