• Hoi,

    Ik ben vandaag vrij van school en mijn moeder zei dat ik maar eens alleen moest gaan shoppen. Maar is het niet raar om als vijftienjarige alleen door de stad te lopen? Kijkt niemand je dan raar aan?
    Shoppen jullie wel eens alleen? Is dat niet raar?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik vind het wel fijner om met vriendinnen te gaan, is gezelliger. Maar als ik even alleen door de stad ga, schaam ik me niet. Is nergens voor nodig!


    Me so good.

    Ik shop ook vaak alleen, ook toen ik 15 was.
    Alhoewel ik het wel gezelliger vind als er iemand meegaat, maar als ik alleen ben is het ook geen probleem.

    Sommige moeders willen graag met hun dochter op die leeftijd shoppen en bij jouw juist niet hihi, het is niet raar, ze vind dat je al zelfstandig genoeg bent om zelf te shoppen (of vriendin)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Daar zal niemand van opkijken hoor :]. Zelf zou ik niet zo snel in mijn eentje echt de stad ingaan, maar gewoon naar het winkelcentrum in de buurt ga ik wel vaker alleen.


    i put the fun in funeral

    Is niks raar aan, maar ik ken het gevoel wel. Als ik alleen door de stad loop heb ik altijd het gevoel dat iedereen naar me kijkt.
    En zoals meerderen wel zeggen: in je eentje kun je effectiever winkelen :)


    Music is life :)

    Ik ben echt zo'n type dat niet gauw alleen gaat Shoppen, Het liefst neem ik iemand mee dan heb je wat te kletsen, anders vind ik het echt saai!
    maar als ik alleen moet gaan dan ga ik niet zo uitgebreid shoppen. Dan ga ik echt alleen naar de winkels waar ik heen moet en snel weer naar huis x'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 0:25 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Soms ga ik met vriendinnen, maar ik merk wel dat ik dan niet alles kan halen wat ik nodig heb. En als ik met mijn vriend ga, kan ik dat wel. Dus eigenlijk ga ik alleen maar met mn vriend.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Helemaal niet ! ik shop zelfs het liefste alleen , gezellig met wat muziek in de oren, je kiest helemaal zelf welke winkel je binnengaat en je kan op je eigen tempo de winkel doorlopen , want ik ben daar nogal heeeeel traag in , ik kijk echt stuk voor stuk. dus nee, helemaal niet raar !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    ImAwesome schreef:
    Ik vind het niet raar. Alleen met iemand erbij lijkt me alleen gezelliger.


    Deep inside, I've never felt alive

    Cathedra schreef:
    (...)Bij ons regende het gisteren. Ik hoop bij jullie toen niet.. Maar zie je nou dat het meevalt? Inmiddels ben ik 14 en shop wel vaak alleen. Het is dan ook rustiger, maar als je het gewend bent samen te gaan dan zou je het wel eenzaam vinden, ja. Maar ik ben het juist gewend alleen te gaan. :'D


    Niet dat ik me kan herinneren. Ik heb lekker zonder jas gelopen, heerlijk gevoel haha :'D
    Als je het gewend bent, is het volgens mij wel fijn. Mijn moeder gaat ook altijd alleen. Ze weet niet beter.
    Maar toch zal ik de volgende keer ervoor kiezen om samen met iemand te gaan :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nee zeker niet! Mensen gaan zo vaak alleen shoppen. Ik ga zelf ook vaak alleen shoppen (: Want wat hierboven al genoemd is, het is veel rustiger en je kunt effectiever winkelen (;


    Inspiration can hit you any time

    Als ik niks nodig heb en gewoon rond wil kijken dan ga ik met vriendinnen shoppen.. Maar zodra ik echt dingen nodig heb ga ik alleen.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik shop ook wel eens alleen, maar doe het liever met vriendinnen, of mijn moeder dus.


    Alleen maar tranen van geluk

    Meh, meestal als ik naar de stad moet wil mn moeder mee en neemt ze gelijk ook mn zusje mee. Ik zou juist liever alleen naar de stad gaan.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Puckett schreef:
    Is niet raar, en dan zouden ze je aankijken, wt dan nog?


    Inderdaad