• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Samwell schreef:
    (...)
    Mijn setje voor vanavond...

    Het is spannend voor de mensen die zich aanmelden! Ik spreek tenslotte uit ervaring.


    Hm. Een flanellen pyjama met SLECHTS ZES KNOPEN?
    Jij stoute meid (cat)

    In de tussentijd is er geloof ik wat veranderd... xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Modschap lijkt me ook wel leuk, maar spelfouten verbeteren en me ergeren aan zinnen die nergens op slaan bevalt me veel te goed om ermee te stoppen. (krul)

    Ik wens iedereen die wel meedoet natuurlijk veel succes en ik ben nu al benieuwd wie de nieuwe crewleden worden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik twijfel, aangezien ik het gewoon gigantisch druk heb op het moment en gewoon niet weet of ik zo'n mod taak gecombineerd krijg met m'n dagelijkse routines. Ik bekijk het even en wie weet dat ik me inschrijf, maar misschien ook niet. Ik weet het dus nog niet op het moment...

    In ieder geval, alvast suc7 aan iedereen die zich inschrijven (Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil nog wel eens een kans wagen (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Veel succes iedereen :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Niets voor mij. Ik begin volgend schooljaar aan een nieuwe studie, die ongetwijfeld veel tijd in beslag zal nemen. Daarnaast denk ik niet dat ze mij ooit aannemen, als ontslagen bèta.
    Nope. Ik ga toekijken en lachen hoe iedereen bijna de vingers bij de nagels opvreet. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Van mij ook iedereen heel veel succes. :')


    Take me to wonderland

    Veel suc6 voor iedereen die zich aameldt!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wel bemiddelaar werd ik net niet, dus wie weet :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik twijfel. Misschien dat ik een poging waag


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik denk dat ik niet geduldig genoeg ben met mensen om mod te worden, lol. :'3


    ars moriendi

    :X nope, ik kom hiervoor niet in aanmerking, te veel gedoe voor mij.

    GOOD LUCK !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ben zo slecht in eigenschappen van mijzelf te geven.:')

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 12:32 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ga een gokje wagen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Puckett schreef:
    Ik ga een gokje wagen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!