• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Veel succes iedereen! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Veel succes iedereen! *O*


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Good luck everyone! Mag de beste winnen! :Y)

    Het antwoord staat mogelijk al in de beginpost, maar ik vraag het toch even. Komt er hier ook een tweede ronde waarbij de users mogen kiezen?

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 8:53 ]

    Hm, ik twijfel, ik word het hoogstwaarschijnlijk toch niet ook al meld ik me wel aan, maar stel dat er een kans is, ga ik het wel erg druk krijgen met school als ik word aangenomen voor Erasmus MC Junior Medschool..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Alsof iemand mij serieus neemt als ik een mod ben. :Y)


    -

    Veel succes iedereen!


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Korra schreef:
    Het antwoord staat mogelijk al in de beginpost, maar ik vraag het toch even. Komt er hier ook een tweede ronde waarbij de users mogen kiezen?


    Nee, alsjeblieft niet. Dat was veel te spannend met de bemiddelaar'verkiezingen'. ALS ik nu gekozen wordt om door te gaan, kan mijn hart dat niet een tweede keer aan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Korra schreef:
    Het antwoord staat mogelijk al in de beginpost, maar ik vraag het toch even. Komt er hier ook een tweede ronde waarbij de users mogen kiezen?

    Deze keer hebben we maar 1 ronde, waarin alleen de mods gaan beoordelen.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb me ook maar aangemeld, op hoop van zegen (:
    Moge de beste winnen!


    26 - 02 - '16

    Hoeveel nieuwe moderators gaan er komen, of weten jullie dat nog niet? Just curious :Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Hoeveel nieuwe moderators gaan er komen, of weten jullie dat nog niet? Just curious :Y)


    Nu je 't zegt... Ik ben ook wel benieuwd, haha


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Modschap lijkt me ook wel leuk, maar spelfouten verbeteren en me ergeren aan zinnen die nergens op slaan bevalt me veel te goed om ermee te stoppen. (krul)

    Ik wens iedereen die wel meedoet natuurlijk veel succes en ik ben nu al benieuwd wie de nieuwe crewleden worden. (:

    Hopelijk komen er een aantal hele goede modjes uitrollen. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gehenna schreef:
    Ik heb me ook maar aangemeld, op hoop van zegen (:
    Moge de beste winnen!


    Some people are art and do art at the same time

    Veel succes iedereen!


    We need a bigger boat.