• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Als de uitslag komt, zit ik waarschijnlijk in Rome op werkweek. Dat maakt het nog spannender...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Veel succes iedereen! (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb hier al zo vaak over getwijfeld, maar ik heb nu de knoop een keer doorgehakt en het geprobeerd.
    Aan de anderen die zich aangemeld hebben: succes! (;


    Caution first, always.

    Iedereen succces, mogen de beste winnen

    Heb me ingeschreven maar ik weet niet of ik een kans maak-_- lolol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I might just try. ^^" Ben niet zeker...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke ik ga me nu gewoon inschrijven, ik zie wel wat het wordt :'D

    Klaar (:

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 16:31 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Best wel grappig. Ik had dit altijd wel gewild en nu ik misschien wat meer kans maak om het te worden, wil ik het niet meer. In ieder geval, heel veel succes aan degene die zich zullen kandidaat stellen. Moge de beste winnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mwa, ik pas. Succes iedereen!


    Bad decisions make good stories.

    Misschien dat ik het deze keer wel gewoon probeer, de vorige keer had ik spijt omdat ik het niet gedaan had...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben echt nieuwsgierig naar de uitslag.
    Nog eventjes geduld I guess (:
    Hoeveel mods worden er deze keer eigenlijk gekozen?
    Of is dat nog afwachten tot jullie alle inzendingen hebben gekregen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fourtris schreef:
    Best wel grappig. Ik had dit altijd wel gewild en nu ik misschien wat meer kans maak om het te worden, wil ik het niet meer. In ieder geval, heel veel succes aan degene die zich zullen kandidaat stellen. Moge de beste winnen.


    Zelfde hier en ik heb alvast bij voorbaat medelijden met de mensen die moderator worden 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Zelfde hier en ik heb alvast bij voorbaat medelijden met de mensen die moderator worden 8D


    Because they have to deal with you?

    Nu ik weer constant op Quizlet kan, heb ik me ook maar aangemeld :'D Ik denk niet dat ik veel kans maak, maar goed. Veel success iedereen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Because they have to deal with you?

    Nu ik weer constant op Quizlet kan, heb ik me ook maar aangemeld :'D Ik denk niet dat ik veel kans maak, maar goed. Veel success iedereen!


    No. I was actually completely serious.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 16:59 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    No. I was actually completely serious.


    Okay, waarom? :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk dat ik het ga proberen, maar ik weet het nog niet zeker...


    Miep