• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Succes iedereen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tyrion schreef:
    Nog 13 dagen *O*
    Maar kan iemand me vertellen hoeveel mods ze deze keer zoeken?
    Had die vraag vorige keer ook gesteld, maar denk dat niemand het had opgemerkt.
    Ja! Kom elke dag bijhouden hoeveel dagen nog! c:


    Some people are art and do art at the same time

    Sempra schreef:
    Ingeschreven..


    Do what people say you can't.

    Succes mensjes ;D Ik ben geen modmensje dus ik hou het op succes wensen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cathedra schreef:
    (...)Ja! Kom elke dag bijhouden hoeveel dagen nog! c:

    Haha, dan voel ik me zo net een kindje dat af zit te tellen naar haar verjaardag:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vindicatif schreef:
    Ik heb het vorig jaar geprobeerd, maar twijfel deze keer...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind echt dat jullie het gewoon moeten proberen.
    Dit is ook al mijn derde of vierde keer dat ik me heb ingeschreven en ik weet dat ik het zo weer zou doen (:
    Als je niet probeert, dan weet je niet of je ooit gekozen zou worden.:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Veel succes voor al degene die zich ingeschreven hebben! (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Haha, dan voel ik me zo net een kindje dat af zit te tellen naar haar verjaardag:W
    Haha, ja. (: 12 dagen nog


    Some people are art and do art at the same time

    De tijd gaat langzamer voorbij als je af gaat tellen.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    12 dagen tot de inschrijvingen sluiten hè ;]... Daarna moeten we nog gaan beoordelen. Dus al met al gaat het nog veeeeeeeeeeeeel langer duren.


    I am an idiot, I move.

    Memoria schreef:
    De tijd gaat langzamer voorbij als je af gaat tellen.(;
    Iedereen zegt dat de tijd dan juist sneller gaat, maar Unvernunft, je hebt ook nog wel gelijk. Dus ergens heeft aftellen geen nut (:


    Some people are art and do art at the same time

    Unvernunft schreef:
    12 dagen tot de inschrijvingen sluiten hè ;]... Daarna moeten we nog gaan beoordelen. Dus al met al gaat het nog veeeeeeeeeeeeel langer duren.

    Je geeft ons wel goede moed hé :W
    Maar ach, wat kunnen die paar extra dagen nu kwaad?
    Met school en al vliegen de dagen wel voorbij en is de uitslag er voordat we er erg op hebben.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik plaag slechts een beetje ;P.
    Maar veel succes iedereen!


    I am an idiot, I move.

    Veel succes allemaal (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.