• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    mijn tong gleed over mijn onderlip en ik zuchten zachtjes, terwijl ik naar het water staarden en met de ring om mijn vinger speelden. Ondanks dat Liam uitlegde dat hij er al een tijdje niet mee bezig was geweest, voelde ik me licht afgewezen. Natuurlijk, ik snapte hem totaal, aangezien we elkaar pas zo'n korte tijd kende. maar iemand had nog nooit geweigerd. Het lag aan mij, dat snapte ik ook wel, maar het maakte het wel lastig. Als ik aan hem mocht zitten, zou ik hem waarschijnlijk een stuk makkelijk verliefd op me kunnen laten worden. Ach, ik zou klein beginnen en morgen zijn hand wel vastpakken in de bioscoop. Ik keek weer op naar Liam en glimlachte ontspannen naar hem. 'Nu moet jij ook geen sorry zeggen.' Ik wilde niet dat het hem speet. dat ik nu dacht dat ik iedereen kon zoenen wanneer ik dat wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mika Isobel Payne

    Met een jammerend gevoel in mijn maag stapte ik een willekeurige winkel binnen. Waarom had ik nou zo gereageerd? Maar zíj had het nu pas verteld. Ik had Elizabeth kunnen helpen, en ik zou alles voor haar doen. Ik wist het even niet meer. Toen ik mijn hoofd ophief, werden mijn ogen groot. Snapbacks, caps, overal. Geweldige kleren, en zelfs schoenen. Ik was in de hemel beland. Even snel pakt ik mijn iPod en typte een bericht naar Liam. Ben shoppen, en ben waarschijnlijk vanavond niet thuis. Ruzie met Elizabeth. xoxo Mika. Met enkel een iPod kon je alleen maar muziek luisteren, bij wi-fi op het internet, spelletjes spelen en enkel berichten sturen. Niet zo goed als een mobiel, maar ik kon ermee vooruit. Ik stopte hem weer weg, en liep naar een aantal snapbacks toe. Mijn vingers raakten ze lichtjes aan, en ik pakte er één uit. Geweldig, echt fantastisch. Nauwelijks twee minuten geleden had ik een nieuwe lievelingswinkel ontdekt. Mijn blik ging naar de kleren, en zo bleef ik nog wel even doorgaan. Al snel binnen tien minuten had ik betaald voor alle kleren die ik kon betalen, en was mijn geld op. Glimlachend liep ik terug de richting naar huis. Daar zou ik mijn spullen droppen en zou ik gewoon maar even gaan wandelen door het bos. De spullen die ik nodig had zaten thuis in mijn tas, die ik dan meenam en uiteindelijk vanavond meenam naar Daw. Vanuit daar zouden we vertrekken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson
    Ik sloeg mijn handen voor ogen en kroop dicht tegen de krullenbol aan. Ik kon niet tegen pruillipjes en als zeker niet bij Harry. Langzaam haalde ik mijn handen weg door deze door zijn krullen te halen. Iets wat wel voor gegrinnik zorgde. Eenmaal in een knuffel getrokken, plaatste ik mijn handen tegen zijn borstkas en schudde mijn hoofd. 'Geen sorry nodig. Ik had je ook niet in het water moeten laten belanden.' zei ik zacht en bleef gewoon zo staan. Dit vond ik wel prima. 'En dat moet ik wel zeggen? Dat raad je ook maar zelf.' grinnikte ik zacht. Sowieso zou het moeilijk worden om boos te worden, maar niets was onmogelijk. Wat hoogstwaarschijnlijk had ik anders hier ook niet gestaan. 'Dat is goed om ook uit jouw mond te horen, maar dat mag wel. Alleen niet nu en de andere dingen kom je vanzelf wel achter.' antwoordde ik geheimzinnig en trok daarna een zo onschuldig mogelijk gezicht. 'Hazz, ik ben ook niet lief. En jij ook niet altijd.' Mijn gedachten was ondertussen ook wel weer veranderd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Als hij dicht tegen me aankruipt glimlach ik even en en verstrak mijn greep iets. Als zijn handen door mijn krullen gaan grinnik ik even, ' Het zit nu totaal niet meer' mompel ik over mijn haar. Ach als het wat opdroogde zat het vast wel weer beter. Ik kijk hem aan als hij zijn handen tegen mijn borstkas houdt en trek mijn wenkbrauw even op tot ik zijn woorden hoor. Ik grinnik zachtjes, ' Dat maakte me toch helemaal niet uit, dat vindt ik alleen maar leuk ik deed net of ik boos was maar ik had geen tijd om dat duidelijk te maken aangezien jij mijn mobiel op ging nemen' zeg ik lachend en kijk hem aan. ' Ow, maar ik weet nog helemaal niet hoe ik het goed kan maken met jou' zeg ik zielig en denk even na. ' Weet je wat, ik trakteer je op een etentje, is dat iets?' vraag ik met een glimlach en kijk hem afwachtend aan, ik vond het zelf ook gewoon leuk dus dan was het wel goed. ' Nou dan zou ik wel weer wachten tot ik wel mag bellen en dan kan ik niet wachten' zeg ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. ' Je bent wel lief en dat klopt ik ben inderdaad niet altijd lief'

    Louis Tomlinson

    Zijn greep voelde ik iets verstrakken op het moment dat ik dicht tegen hem aan kruip. Zijn gegrinnik zorgde voor een glimlach op mijn gezicht. 'Hazz, het is wennen en je krullen staan zeker leuker. Maar dit kan je ook hebben.' zei ik zacht. Mijn vingers gleden over zijn borstkas en plaatste een kus op zijn lippen, als teken dat ik niet van plan was. Mijn woorden maakte dat gelukkig ook duidelijk en knikte langzaam. 'Dan is het goed, maar me volgende keer dan niet meer zo laten schrikken. En neem dan de tijd om het af te maken, maar ben je nog boos over je telefoon?' Het laatste voegde ik er twijfelend aan toe, maar glimlachte toch. 'Oh, maar je verzint wel wat, want in dat opzicht ben ik niet al te moeilijk.' zei ik en grinnikte weer. 'Dat lijkt me gezellig en ga dan graag met je mee.' antwoordde ik. Het was een leuk iets en zeker iets waar hij het mee goed kon maken. 'Wil je dat zo graag dan? Kan het niet nog even wachten? Maar het duurt niet langen hoor, Hazz.' zei ik en lachte vrolijk. 'Je bent echt gek. Maar wel de mijne..Tenminste daar komt het wel op neer.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en ontspande wat meer. Ik wilde me nu verontschuldigen, voor het verontschuldigen, maar dat leek me geen handige zet. Opeens begon mijn telefoon te piepen. Het was mijn baas. "Ik kan morgen mee naar de film." Zei ik glimlachend. Net toen ik het ding weg wilde stoppen ging die weer. Het was Mika. Ik zuchtte en begon te typen. Miek. Wees alsjeblieft voorzichtig en maak het alsjeblieft weer goed met Liz. Wees ook niet te laat thuis want morgen moest je ook nog van alles voor school doen zei je. X L Nu we hier zo samen woonden voelde ik me ook heel erg verantwoordelijk over haar. Waarschijnlijk vond ze dit alleen maar irritant, maar ik zou mezelf vermoorden als haar iets overkwam. Ik keek weer naar Zayn. "Heb jij broers of zussen?" vroeg ik om te proberen weer een normaal gesprek op gang te krijgen. Ik wist nu al dat ik heel slecht zou zijn in dit spel, zo lang ik maar niet verliefd werd maakte dat ook weer niet heel veel uit.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    ' Mooi dat je dat vindt maar ik heb toch liever mijn krullen' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht, toch lief dat die dat zei. Mijn ogen glijden naar zijn handen die over mijn borstkas gaan en ik kijk er even afwachtend naar met een klein grijnsje maar al snel voel ik zijn lippen op de mijne en glimlach ik daar even tegen aan, zoiets voelde nu eigenlijk al heel normaal en voor mij zat er nou niet veel gevoel bij of zo. ' Dat zou ik de volgende keer niet meer doen, en ik ben nooit boos geweest over mijn telefoon' grinnik ik en kijk hem aan. 'Waarom zou ik daar boos over zijn?' vraag ik en kijk hem aan. ' Dat is mooi, dan neem ik je mee op date naar een restaurant om het goed te maken' zeg ik met een knipoog en kijk hem aan. 'Ja dat wil ik heel graag, en nee ik kan niet wachten. Dat is mooi' zeg ik met een glimlach, ik ben wel benieuwt. ' IK ben jou gek en jij de mijne' zeg ik met een grijnsje en druk een kusje op zijn lippen. 'Wat wil je veder gaan doen?' vraag ik aan hem

    Louis Tomlinson
    'Ik zie je ook liever met krullen, want Curly is nu niet toepasselijk.' grinnikte ik zacht. Ik snapte dat hij liever zijn krullen had, want dat was Hazz nu eenmaal. Al stond dit het toch ook niet verkeerd.Terwijl zijn ogen naar mijn handen gleden, bestuurde de mijne zijn gezicht. De kleine grijns en afwachtende blik verschenen voor ik mijn lippen op de zijne drukte. Iets wat ik nu niet vreemd meer kon vinden. Ik knikte langzaam. 'Dat is goed om te horen, want zulke acties kan je echt terug verwachten.' zei ik terwijl de vrolijke blik in mijn ogen verscheen. 'Omdat ik hem zonder jouw toestemming opneem? Me voordoet als je secretaresse en nog voor er antwoord gegeven werd, had opgehangen?' vroeg ik twijfelend. 'Dat klinkt heel erg goed. Dus dat is een date.' zei ik met een lieve glimlach en het was een wonder dat mijn wangen nog niet gekleurd waren. Ondanks ik bekend stond als druktemaker, kon je me ook snel in verlegenheid brengen. 'Dat komt heel goed uit.' zei ik met een dezelfde glimlach. 'Daar sluit ik me bij aan.' zei ik waarna mijn glimlach langzaam omgetoverd werd naar een grijns. 'Ik wil naar de kermis.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' De krullen komen zo wel weer, en het is inderdaad nu niet echt meer toepasselijk' zeg ik lachend, dan moest die maar voor nu een nieuwe verzinnen of gewoon bij Hazz blijven. ' Ik had al gedacht dat je dan zoiets terug zou doen maar nu nog is kijken of ik er dan ook intrap' zeg ik lachend en kijk hem aan. Na zijn uitleg begin ik te lachen en haal mijn schouders op, ' Daar wordt ik niet boos om, en ik kan toch helemaal niet boos om mijn vriendje worden' zeg ik met een knipoog en kijk hem aan. ' Is goed, jij mag kiezen waar we gaan eten, ik vindt alles goed' zeg ik met een glimlach, de prijs maakte me nou ook niet echt veel uit.. Als hij zegt dat die naar de kermis wil knik ik even, 'Is goed' zeg ik en pak mijn handdoek van de grond om me even af te drogen. Daarna trek ik mijn shirt aan, 'Hoe wil je der heen gaan?' vraag ik, lopen kon wel maar het was wel een stukje.

    Zayn Malik
    ik trok mijn benen op het bankje en ging in kleermakerszit zitten.Liam pakte zijn mobiel. De glimlach verscheen weer op mijn lippen. 'Mooi.' Zwijgend keek ik verder naar Liam die iets aan het typen was op zijn mobiel en ik zuchte zachtjes. Ik was echt benieuwt hoe dit ging lopen. Vanavond ging ik kijken hoe hij zong en morgen gingen we naar de film en uit. Ik zag wel hoe het ging lopen. Ondanks dat ik niet echt een keuze had, in het omgaan met Liam, had ik er toch best wel zin in. 'Ja, ik heb drie zusjes. Maar zins ik het huis uit ben zie ik die niet meer zo veel.' gaf ik antwoord op zijn vraag. 'Jij?' Vast wel. anders kwam hij er niet zomaar op.

    [sorry kort. ik ga even verder huilen omdat een vriend van mji wel naar 1D gaat vanavond en ik niet.
    Nee oke grapje, ga cupcakes bakken ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga trainen vanavond.]

    Liam Payne
    Ik keek naar Zayn en luisterde hoe hij vertelde over zijn zusjes en dat hij ze niet zo veel meer zag. "Ik heb ook een paar zussen en zusjes. De meesten zie ik niet veel meer, maar met een van hen woon ik hier nu samen." Ik stopte mijn telefoon weg en keek naar hem. Eigenlijk zou ik nu gaan bedenken wat ik vanavond ging spelen, maar ik wist het niet zo goed. Ik keek uit ovr het water en dacht even na. "Heb je nog verzoeknummers voor vanavond?" Een nieuw nummer aanleren kon zo, daarbij had ik er vaak toch een papiertje bij met de accoorden, dus het zou gewoon kunnen. Zolang het maar te spelen was op gitaar of piano. Maar dat waren de meeste nummers wel.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Rustig begon ik weer met de ring om mijn vinger te spelen, terwijl ik naar Liam luisterde, die vertelde over zijn zusjes. 'Ik zou d af echt niet kunnen, met een van mijn zusjes samenwonen.' Gaf ik toe. Ik hield enorm veel van ze en ik miste ze wel nu ik ze minder zag, maar ik zou doe verantwoordelijkeheid niet op me kunnen nemen. Daar was ik veel te lax in. Daarbij kon ik dan niet meer mee naar huis nemen wie ik wilde en doen wat ik wilde. niet met jongens tenminste. Ik keek op, om Liam aan te kunnen kijken. 'Veras me maar.' Grijsde ik, terwijl ik me iets naar hem toedraaide. 'Maar, wel speciaal iets voor mij.' Lachte ik onschuldig mijn tanden bloot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry, waar moet ik op reageren? Ben het even kwijt. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    [Sorry, waar moet ik op reageren? Ben het even kwijt. ]


    [ hier op xd : Jim Edward Styles

    '' Haha nee natuurlijk vind ik dat niet erg. Jullie hebben al zo vaak bij elkaar op de kamer geslapen dus voor mij is dat geen probleem hoor '' en ik knip oogde naar haar ..'Dit is anders. Dit is geen leuk geheim of iets. Het is nog elke dat bij me. Ik vertel het niemand, zodat ik het kan vergeten, alsof het niet meer in mijn leven hoort. Alleen heb ik medaarin vergist. Het is een stukje van mij die er nog steeds is.' zei ze '' Hmm misschien moet je er ff een paar dagen tussen uit.. Ik bel je moeder wel op en zeg dat je hier voor een paar dagen blijft '' zei ik. '' Hmm oke dan ik hoop voor jou dan dat ze belt of smst '' zei ik .'' Ach we waren allebei niet aardig tegen elkaar haha '' zei ik 'wat voor een date ?'' vroeg ze .. KUT wat moet ik nu zeggen .. '' Uhm een date met een jongen.. We kennen elkaar al heel lang en nu wouden we elkaar echt ontmoeten '' loog ik ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    Ik keek naar hem en knikte begrijpend. "Het is ook niet altijd makkelijk, maar zo vaak zijn we ook niet samen thuis, hoe erg ik me er soms ook zorgen over maak. Ik kan haar nergens toe dwingen." Ik haalde een hand door mijn haren en keek naar hem om te vragen of hij nog iets speciaals wilde horen vanavond. Ik glimlachte. "Ik zal het proberen." Ik beet even op mijn lip en dacht na. Opeens popte er wat van de wedstrijd in me op. Om te winnen moesten neit wij allebij neit velieft worden, maar maar een van ons tweeen. Misschien was dit wel de kans om het toch wat charmen te tonen, hoe slecht ik daar in was. Vorige vriendinnetjes waren altijd gevallen door de muziek, misschien werkte het met hem ook wel. Ik likte mijn lippen even en keek hem aan. "Misschien weet ik wel wat." Ik grijnsde wat mysterieus.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 21:06 ]


    Bowties were never Cooler