• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lootus schreef:
    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    'Nee, zo bedoel ik het niet...' Ik luister naar haar woorden. Ze is woedend. 'Mika,' gil ik, maar ze loopt door. Ik staar haar na, maar mijn tranen komen niet. Doodstil blijf ik staan. Het lachen en het leuk doen lijkt ver te zoeken. Pas tien minuten later stroomt de eerste traan. Langzaam zet ik wankelend een stapje achteruit, maar alle energie lijkt uit me weggevloeid. Ik laat me op een bankje zakken en staar beduusd naar het water voor me. Een brok zit in mijn keel en meer tranen stromen over mijn wangen. Was ik zonet mijn beste vriendin verloren, omdat ik eindelijk de moed had mijn hart te luchten? Waarom heb ik het haar verteld? Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en dit maal verlaten luide snikken mijn lippen. Ik trek mijn knieën op en blijf snikkend op het bankje zitten. Ik wist niet wat ik moest doen, Mika had haar boodschap duidelijk gemaakt, maar ik kon haar toch niet zomaar laten lopen? Langzaam sta ik op, maar ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik wilde niet naar mijn moeder, Mika wilde me nooit meer zien, Harry... Waar was hij eigenlijk? Hij had de hele dag al niks van zich laten horen, maar hij leek nu de enige oplossing te zijn.
    Harry, Kan ik naar je toekomen? Met trillende handen verstuur ik het berichtje. Langzaam begin ik te slenteren. Twee keer word ik bijna door een auto geschept, maar het laat me koud. Misschien moest ik maar dood. Wat was ik nou waard? Ik kan mensen alleen maar teleurstellen. Mijn ouders zijn uit elkaar, dankzij mij. Mijn moeder doet zo haar best, maar ik ben alleen maar ondankbaar. Naar mijn vader ga ik nooit, tegen Mika heb ik altijd gelogen en ik heb haar nu gewoon laten gaan en Harry... Het is een grote leugen, hij kent de echte mij niet eens. De ongelukkige Lizz, die nu weer naar boven komt. Ik staar naar mezelf in het water als ik erlangs loop. Ik blijf stil staan. Zal ik springen? Het zal ijskoud en heel vies zijn. Misschien ga ik daar dan dood aan? Nee, dan was een auto fijner. Ik slik en loop verder. Mijn armen sla ik over elkaar heen. Waarschijnlijk schrik ik nu mensen af, maar het deed me weinig. Ik moest even weg, maar waarheen? Ik loop het metrostation in, geen puf om ergens heen te lopen. Ik blijf zitten, tot het eind station. Daar stap ik uit. Zwijgend loop ik het metro station uit. Ik ben ergens waar ik nog nooit ben geweest, maar het kan me niet schelen. Doelloos loop ik rond. Als ik moe ben, draai ik me om en loop terug naar het metro station. Zwijgend ga ik weer terug. Ik leg mijn hoofd tegen het raampje. Misschien waren er uren verstreken, misschien maar enkele minuten en was ik helemaal niet zo ver weg. Ik weet het niet, momenteel was mijn hoofd een zootje. Het enige wat ik besefde was dat ik mijn beste vriendin kwijt ben geraakt door de waarheid te vertellen. De waarheid vertellen is goed toch, waarom werd ik er nu dan voor gestrafd?


    [Uhmm Jim heeft Lizz gebeld ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Aangepast, kiujk maar]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Toen ik opnam hoorde ik opeens een snik alsof ze aan het huilen was.
    ''Ik mag jou toch wel bellen ? Of mag dat ook al weer niet . Uhmm gaat alles wel goed met jou .. Ik hoor je snikken .. En waarom zit je in vredesnaam in de metro als je toch niet weet waar je naar toe gaat .. Lizz je bent toch niet iets raars van plan he ? Want als dat gebeurt dan heb jij er geen last meer van maar de mensen die om je geven wel . Denk maar eens aan Hazza . '' Wow ik wist niet dat ik dat tegen haar kon zeggen . Maar ja als ze echt iets raars gaat doen dan ga ik er direct heen . Laat die weddenschaps date dan maar wachten . Mijn broers vriendinnetje gaat voor alles ook al mag ik haar totaal niet .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    'Jawel, natuurlijk mag je mij wel bellen.' Ik kijk op als ik een omroep hoor. 'Wacht even, ik moet uitstappen. Ik zit bij het laatste station.' Ik sta op en loop met de drukte mee. 'Ik vind het alleen een beetje raar dat je mij belt.' Ik veeg mijn tranen weg en bijt hard op mijn lip. 'Ik bedoel... Ik dacht dat er wat zou zijn met Hazza en..' Weer komt een snik over mijn lippen. 'Alles gaat prima,' mompel ik en laat me tegen een muur aanzakken. 'Weet ik veel wat ik van plan ben,' schreeuw ik en trap hard tegen de stenen muur. 'Auw, godver.' Ik grijp naar mijn voet en laat mijn mobiel daarbij vallen. Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en meer tranen stromen weer over mijn wangen. Ik hoor Jim zijn stem nog door de telefoon ratelen. Ik pak mijn mobiel weer op. 'Jim hou op, je weet er niks van. Jij weet niks van mij en Harry ook niet! Hou godverdomme je kop!' Ik stap moeizaam op. 'Sorry, maar...' Ik zwijg. 'Zeg Harry dat hij moet bellen als hij thuis komt ofzo. Ik ben... Ergens.' Ik loop het metro station uit en kijtk om me heen. Ik sta bij Picadilly Circus. De drukte slaat in mijn gezicht. Ik zucht en begin terug te lopen. Ik kon wel een drankje gebruiken. 'Bye Jim. Ik pleeg geen zelfmoord, don't worry.' Ik hang op en loop richting de uitgaansstraat van London.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danosaur schreef:
    Zayn Malik
    Ik hielt meteen mijn sigaret aan de buitenkant toen Liam uit de rook ging zitten. Ik wist dat ik moest stoppen, maar het lukte me niet echt. Ik was daarentegen wel al geminderd. Iets wat voor mij al een helle prestatie was. Ik grijnsde breet. 'Oke, dan hebben we een date.' Bevestigde ik. Ik volgde Liam zijn hand naar mijn haar, waarna ik merkte dat hij het weer goed deed. 'Dankje.' Grijnsde ik toen er een knipoog volgde. Ik volgde zijn blik naar het water en het bleef even stil, terwijl ik rustig een trekje nam van mijn sigaret. 'Naar welke film wil je morgen?' Vroeg ik, om het gesprek op gang te houden en zodat ik de kaartjes alvast kon bestellen vanavond. Dat was wel zo makkelijk.


    Liam James Payne
    Ik glimlachte dankbaar toen hij de sigaret uit mijn buurt hield. Ik glimlachte bij zijn gebruik van het woord date. Ik vond het heel spannend, daar niet van, maar op een vreemde manier toch leuk. Ik was echt nog een jong puber jochie als het daarop aan kwam. Ik deed even zijn haar goed en glimlachte voor het eerst vandaag mijn tanden bloot. "Geen probleem." zei ik en ik gaf hem een knipoog. Ik keek naar het water en luisterde naar zijn vraag. "Geen idee. Ik ben al zo lang niet uit geweest. Kies maar iets leuks." Ik draaide mijn hoofd naar hem. "Maar als het een date is, gaan we dan ook..." Ik tuitte mijn lippen een beetje en maakte een zacht kus geluidje voor ik hem aankeek en zacht op mijn lip beet. Ik was echt zo'n nerd. Wat zou hij wel niet van me denken? Bij die gedachten kleurden mijn wangen weer licht rood.


    Bowties were never Cooler

    Jim Edward Styles

    Ik wist wel dat ik deze antwoorden kon verwachten .. Hmm er is echt iets met haar .Maar wat ? Daar kom ik snel genoeg achter ''LIZZ NOU MOET JE GODVERDOMME EENS HEEL GOED NAAR MIJ LUISTEREN !! JIJ DENKT DAT JE ZOMAAR DE FAMILIE STYLES BINNEN KOMT HE ? NOU DAT HEB JE MOOI VERKEERD .. DE FAMILIE STYLES IS EERLIJK TEGEN ELKAAR EN JIJ BENT DAT NIET .. En ik weet veel meer dan jij denkt over jou relatie met Harry jongedame '' ik was een beetje aan het hyperventileren maar dat maakte me geen eene reet uit .. '' Mooi en ik zeg wel tegen Hazza dat hij jou moet bellen bye '' en ik hing op .. Hmm nu moet ik Harry maar waarschuwen ik pakte mijn mobiel en verstuurde een smsje naar Harry : Jim : Harry ik wil je niet storen ofzow maar er is iets met Lizz ik weet niet wat maar ik kom er zo snel genoeg achter .. Ow en je moest haar ff terug bellen xx Je broertje Jim

    Maar toen realiseerde ik me iets .. Lizz zei : Ik ben .... Ergens .. Haha ben ik blij dat ik een friendfinder heb ge instaleerd op mijn mobiel :D Ik opende de App en ik wist waar ze was .. Mooi ze was maar een paar straten verder op naar Lizz. Ow eerst Stranger ff smsen : Jim : Hallo Stranger .. Uhmm ik moet mijn afspraak met mijn date ff verzetten naar morgen ofzo ? Er is iets tussen gekomen xx Jim Nu op naar Lizz

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 17:37 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Lizz zit gewoon in London? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    [Lizz zit gewoon in London? ]


    [ Oepsie xd Aangepast x ]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 17:37 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ineens krijg ik luidgeschreeuw van mijn oor. Hoewel ik Jim niet echt mag, breekt zijn geschreeuw mijn hart nog wel meer in stukjes. Rillingen kruipen over mijn ruggengraad en de volgende huilbui komt omhoog. Wat was er met me aan de hand? Ik was toch niet meer depressief? Ik wilde dat niet meer... Ik wilde niet... 'Jim waar heb je het over? Harry is gewoon mijn beste vriend en ja misschien zijn we iets verder gegaan als vrienden toen we allebei dronken waren, maar je moet niks achter onze vriendschap zoeken,' zeg ik zachtjes. Hij hangt al op. Ik berg mijn mobiel op en loop zwijgend verder. Bij een druk uitziende pub stap ik naar binnen. Ik ga aan de bar zitten en bestel gelijk een paar glazen drank. Achter elkaar sla ik het achterover. Ik weet dat als ik te veel drink, in het ziekenhuis kan eindigen. Door mijn veel te lichte gewicht, kan ik heel slecht tegen alcohol en omdat ik anorexia heb gehad zijn mijn organen ook een stuk slechter geworden. Mijn lever zou het nooit aankunnen al die glazen alcohol te verwerken in korte tijd, maar nu laat ik het koud. Ik ben als verdoofd en drink gewoon de drie glazen in een rap tempo achter elkaar. Ik steun met mijn ellebogen op de bar en leg mijn hoofd in mij nhanden. Mijn wangen veeg ik droog. De rumoerige geluiden glijden ook een beetje langs me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Ik starte mijn auto en scheurde weg .. Op weg naar Lizz ! aha daar staat ze achter een bar ... Zo snel als ik kon parkeerde ik mijn auto en stapte uit. Ik ging naar binnen en liep op Lizz af.. '' Jonge dame waar denk jij waar je mee bezig bent ?'' Toen ik haar recht in de ogen aan keek zag verdriet in haar .. En haar ogen waren rood .. Hmm er is echt is iets mis '' Lizz jij gaat nu ff met mij mee oké ? En dan vertel je me maar eventjes wat er aan de hand is .. Ik beloof je dat ik normaal zou reageren Oké ?'' Toen ik wachte op haar reactie zag ik 3 glazen leeg staan .. ''Uhm meneer kan ik u iets vragen '' vroeg ik aan de bar man . '' Uhm ja maar natuurlijk '' zei hij '' Heeft dit meisje die 3 glazen helemaal leeg gedronken ?'' vroeg ik '' Ja '' zei hij kort af .. Ja Lizz zag er erg gebroken en dronken uit .. Zonder ook maar iets te zeggen nam ik haar mee in mijn auto en legde een briefje van 50 op de bar . Ik gaf Lizz een kots zak en ik zei tegen haar '' Lizz jij gaat nu maar even die Alcohol uit je lichaam halen '' Ik gaf haar een soort drankje waar van je automatisch nuchter werd .. Door dat drankje ging je kotsten ik had hem mee gekregen van de Dokter en het hielp bij Harry en Blake wel..

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 18:14 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Voor ik het door heb, word ik meegetrokken. Ik kijk Jim verbaasd aan. Hoe had hij me gevonden. 'Stalker,' zeg ik grinnikend. Dankzij de drank voelde ik me eer wat vrolijker. De autorit maakt eme kotsmisselijk. Verbaasd kijk ik Jim aan, maar barst dan in lachen uit. 'Heb je ineens een tovermiddel ofzo? Tovenaar..' Ik lach en kijk hem hoofdschuddend aan. Ik staar naar het drankje. Ik besefde zelf ook wel dat hij met kotsen bedoelde. Ik zag het als manier om mijn eten ook weer uit mijn lichaam te krijgen. Zonder te protesteren neem ik het drankje over en klok het helemaal achterover. Ik voel gelijk de ranzige smaak en het misselijkmakende gevoel. Ik buig voorover en al kotsend sta ik daar. Het is totaal niet charmant en waarschijnlijk heb ik teveel genomen, want ik blijf maar kotsen. Zelfs als mijn maag leeg is, lijkt mijn lichaam nog over te willen geven. Of ik wil dat zelf. Tranen van pijn en smerigheid rollen nu over mijn wangen. Ik blijf uitgeput staan en staar naar het water waar mijn kots nu ergens bij zit. Ik veeg mijn haren uit mijn gezicht en laat me in het gras vallen. Uitgeput sluit ik mijn ogen en zeg verder geen woord. Ik voel me leeg, iets dat goed was. Leeg zijn was goed, maar ik voelde me ook klote en gebroken. Iets wat ik liever niet had.
    'Waar is Harry,' vraag ik zacht. Ergens was ik wel blij dat hij me niet kotsend heeft gezien, want dat is nou niet bepaald charmant, ook al heeft hij dat wel is gezien en ik bij hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Ze kraamde allemaal rare dingen uit '' Stalker'' zei ze en nog veel meer dingen ze zei zelfs dat het drankje een toverdrank was .. Ik ben blij dat ik precies weet wat ik moet doen in dit soort situatie's. Ik zag haar Kotsen maar dat boeide me niks mijn auto was wel vies maar ik maak het straks wel schoon .. Toen ze vroeg waar Harry was kreeg ik een brok in mijn keel ''Ik weet het niet Lizz maar jij gaat nu even met mij mee naar huis en ik leg je daar in bed .. Je moet echt even uitrusten . Ik beloof je dat ik er voor zal zorgen dat Harry komt oké ? '' Ik had opeens super veel medelijden met Lizz. Ze zag er zo gebroken uit. Toen ik thuis parkeerde tilde ik haar uit de auto en liep ik naar boven en ik legde haar in mijn bed .. Gelukkig heb ik mijn kamer opgeruimd . Ik liep weer naar mijn auto en maakte hem snel schoon . Ik liep weer naar boven om iets te vragen aan Lizz. ''Lizz als er iets is kun je het me vertellen he ? Dat weet je toch ?'' Vroeg ik haar .. Terwijl ze haar antwoord zei pakte ik een teiltje en zette het naast haar neer '' Als je nog meer moet kosten ofzo dan mag dat .. Maar wel in dit Emmertje graag'' zei ik '' Ik pakte mijn telefoon en toetste het nummer van Harry in .. Ik drukte de TV aan zodat Lizz ff televisie kon kijken.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 18:22 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik staar Jim aan. Het leek hem niks te boeien dat ik zo ana het kotsen was, iets dat goed was. Ik zucht diep als hi jzegt dat ik uit moet rusten, maar alles beter dan naar mijn eigen huis. Ik zit als verdoofd in de auto en merk het ook haast niet als Jim me uit de auto tilt. Ik knik even. 'Ja, het heeft geen haast,' mompel ik. 'Harry heeft ook nog zijn eigen leven. Ik ben niet zo belangrijk.' Ik draai me op mijn zij als ik in het bed lig, met mijn rug naar de tv. Ik had nu even geen behoefte aan de tv. 'Ja, ik weet dat ik naar je toe kan komen Jim. Dankje.' Het was raar dat hij zo lief deed opeens, maar ergens was het wel fijn. Misschien had ik er wel behoefte aan, niet dat ik mijn hart bij hem uit ging storten. Straks ging hij nog schreeuwen dat ik Harry ging gebruiken om mijn tragische leventje te vergeten en dan was ik op één dag Mika en Harry kwijt geraakt. Dat zou ik niet aankunnen. Ik sluit mijn ogen en trek de dekens hoog op. 'Ik ben niet misselijk meer en mijn maag is leeg,' mompel ik nog. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en kijk naar foto's van mij en Mika. Weer stroomt een traan over mijn wangen. Ik besluit haar te smsen.

    Lieve Mikki Mouse, tinkerbel, Mika
    Is mijn verleden echt zo belangrijk om onze vriendschap te vernielen? Ik wil onze vriendschap niet kwijt, echt niet. Ik weet niet zo goed wat te sms'en, maar je hebt me duidelijk gemaakt dat je me niet meer wilt zien en nu zie je me niet. Dus ik zeg het zo. Pleasee, vergeef me voor dat ik heb gelogen en gezwegen. Het is moeilijk goed te praten en te begrijpen, maar geloof me als ik zeg dat het moeilijk was te vertellen dat ik een eetprobleem heb. Vooral omdat ik het zelf niet als probleem zie, maar... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Sorry voor het zwijgen. Wil je praten? Pleasse?

    Kuzz, lots of love Eli


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    'Misschien een klein beetje erg.' zei ik met een grijns. 'Hmm, dat verbaasd me eigenlijk niets.' zei ik toen bedenkelijk waarna ik hem toen lachend aankeek. 'Het zou wel heel erg vreemd zijn, want anders kan ik je sowieso geen Hazz noemen of je beschrijven.' Ik keek Harry aan terwijl ik hem iets dichter naar me toetrok. 'Je bent gewoon de charmeur hier.' zei ik lachend na zijn knipoog. Tot nu toe vond ik deze jongen echt heel erg gezellig en was dan ook blij dat ik aan hem was gekoppeld. 'Lach niet en geef me gewoon een kus.' grinnikte ik en pikte uiteindelijk zelf al het kusje. 'Jij bent degene die hier gemeen is. Jij geef mij geen kus.' zei ik onschuldig waarna ik bedenkelijk knikte. 'Dat is waar en dat was ook heel erg lief van je.' Ik rolde met mijn ogen, maar schoot al snel in de lach. 'Daar kan ik wel wat op antwoorden, maar zal mijn mond dichthouden, omdat ik zo lief ben.' zei ik en prikte hem in zijn zij. 'Ik denk het ook niet. Dat is wel heel erg snel.' zei ik met dezelfde glimlach. 'Je mag van mij iets anders denken, maar dat betekent niet dat het waar is. Maar mijn mond hou ik er nu ook over.' lachte ik. 'Natuurlijk.' zei ik nog steeds lachend. Ik lachte harder door dat hij verward rondkeek door mijn actie. Maar toen hij me boos aankeek verging deze al snel weer. Met grote ogen keek ik de jongen voor me aan en verontschuldigde me zacht. Ik volgde hem het water uit en wilde nog wat zeggen tot zijn mobiel ging. Heel even keek ik hem vragend aan en miste eigenlijk de grijns op zijn grijns. Ik pakte zijn mobiel uit het zand en nam op. 'Met Louis Tomlinson de secretaresse van Harry Styles. De krullenbol is op dit moment even niet aanspreekbaar. Laat alsjeblieft uw bericht achter na de pieptoon. Pieeeeeeeeeeeep.' zei ik rustig en zo serieus mogelijk waarna ik ophing. En zijn telefoon uitzette, zodat hij niet meer bereikbaar was.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 18:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Opeens nam Harry op 'Met Louis Tomlinson de secretaresse van Harry Styles. De krullenbol is op dit moment even niet aanspreekbaar. Laat alsjeblieft uw bericht achter na de pieptoon. Pieeeeeeeeeeeep.' 'Godverdomme .. Ik belde hem terug . Maar zijn mobiel stond uit dus ik sprak de Voicemail in '' Louis ofzoow iets ?Mag ik misschien mijn broer spreken Harry STYLES! En als dat niet gebeurt dan uhm dan zorg ik er voor dat je ontslagen word als secetaresse ''
    ''Uhmm Lizz als je wilt mag je hier wel blijven overnachten hoor ? Ik bedoel als je toch wacht op Hazz kun je net zo goed hier blijven toch ?'' Ik voelde me ergens schuldig dat ik altijd zo naar tegen haar had gedaan. Ik zag dat ze haar mobiel pakte en er rolde een traan over haar wang .. Ik veegde hem weg . '' Lizz kijk als je me nou verteld wat er aan de hand is dan kan ik je helpen .. Is er iets met je vriendin heb je ruzie met haar ? ' ik drukte de tv uit want ze keek er toch niet naar. Ik ging naar beneden en pakte een glas en deed er thee in . Ik ging weer naar boven en ik zette het op mijn nacht kastje '' Hier voor jou . Je lust toch wel thee he ? Anders maak ik wel iets anders voor je '' zei ik . Ik wilde Elizabeth echt super graag helpen. Ik zag weer een traan over haar wang heen rollen . Ik besloot maar om op de rand van mijn bed bij haar te gaan zitten en haar te troosten. Harry moest nu echt komen!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 19:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik