• Wie kent ze niet? De vier Britse jongens en die ene Ier. Altijd zijn ze hard aan het werk en er is besloten dat ze met zijn vijven wat rust verdiend hebben. Ze worden op vakantie gestuurd naar een besloten resort om helemaal tot rust te komen, maar natuurlijk is dit niet voor niets. De jongens moeten tijdens hun verblijf contact houden met de fans via Youtube. Ze krijgen elk een eigen account om daar dagelijks vlogs op te plaatsen, maar hier hebben ze nul procent verstand van. Daarom zijn er vijf bekende Youtubers uitgekozen om ze te begeleiden. Deze doen maar al te graag mee om zo meer viewers te krijgen. Een strijd barst onderling los, zelfs tussen de band. Helemaal als hun geheimen plots worden gefilmt door de anderen en er dingen naar buiten komen die juist verborgen moesten blijven. Is hun vriendschap sterk genoeg? Of ontstaan er hele nieuwe banden?
    Abonneer je snel om van alles op de hoogte te blijven.
    - De rechten van het idee gaan naar Danosaur en deels naar Praelectio.


    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal zes tot zeven regels te schrijven. Dit om one-liners en ééndagsvliegen tegen te gaan.
    - Wij zijn niet de enigen die er een gloeiende hekel aan hebben als je bij het tweede of zelfs al het eerste topic stopt! Denk dus na voordat je -je inschrijft!
    - Beschreven seks, alcohol, schelden en overigen is toegestaan.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken.
    - Ik, Praelectio, en Danosaur maken de topics en zullen alles zo goed mogelijk uitleggen en eventuele problemen oplossen.
    - Perfecte personages bestaan niet en worden niet goed gekeurd.
    - Ga geen ruzie maken en houd je aan de bovenstaande regels! Als je dit niet doet zetten wij je zonder pardon uit dit RPG.


    Personages:
    - Harry Edward Styles. Danosaur
    - Zayn Javadd Malik. Gezocht!
    - Niall James Horan. Sempra
    - Liam James Payne. Liamarmy
    - Louis William Tomlinson.Praelectio

    Bekende Youtubers:
    - Daniel Howell. Danosaur. || danisnotonfire.
    - Finnegan Frayn Harries. Praelectio. || JacksGap.
    - Jenna Mourey. HurtedHeart. || JennaMarbles.
    - Zoe Sugg. Gillies. || zoella280390.
    - Justine Ezarik. Lootus. || iJustine.

    Sticky:
    Vlog: Een blog dat via video, ofwel op Youtube wordt bijgehouden.
    Vloggers: De personen die een vlog bijhouden.
    Abonnees: Mensen die een abonnement op een kanaal van Youtube nemen. Deze worden ook wel subscribers genoemd.
    Viewers: Mensen die naar de video's kijken, ofwel kijkers.
    Sharing: Een bepaalde video delen op je eigen kanaal.
    Thumbs up/Like: Dit spreekt voor zich, denk gewoon aan liken op Facebook

    Kamerindeling:
    Harry en Zayn.
    Louis en Niall.
    Liam, Daniel en Finn.
    Jenna, Zoe en Justine.

    Vlogindeling:
    Louis en Daniel.
    Liam en Jenna.
    Niall en Justine.
    Zayn en Zoe.
    Harry en Finn.

    Het begin:
    De leden van One Direction en de bekende vloggers zijn al bij het resort aangekomen en de kamers zijn al verdeeld. Iedereen heeft zich verzameld in de woonkamer en er wordt druk besproken welke vlogger nu welk bandlid mag gaan begeleiden.
    Natuurlijk hoeven de vlogs niet meteen gemaakt te worden op dezelfde dag en is er genoeg vrije tijd beschikbaar, zolang maar eens in de drie dagen een vlog gemaakt wordt en online wordt gezet is er niet aan de hand en blijft het een kleine vakantie.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 14:54 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [volgens mij staat er in de het begin, dat ze er al zijn en dat de kamers al zijn ingedeeld enzo. dus waarom komt iedereen nogsteeds binnen?]

    Harry Styles
    ik keek afwezig naar mijn vingers, waar Louis mee speelden. ik trok mijn benen op en liet naar de zijkant op Louis zijn schoot vallen. ik lette niet echt op wat er gezecht werd of wie er binnenkwam. het interesseerde me niet enorm veel wie ik kreeg, maar angezien wij mochten kiezen. 'Oke, dan wil ik jou.' Zei ik nonchalant. Zo, dan hadden we dat ook weer gehad en hoefde ik me daar niet druk over te maken. ik keek schijn omhoog naar Louis en knikten. Als ze niet van kamers wilde ruilen, deden we het maar zo. Liever met Louis samen op de bank, dan alleen in mijn bed. Iedereen bekeek het maar. 'Ik snap het denk iki wel. in de studie zing je toch ook tegen niemand. maar via cd's horen mensen het en vinden mensen het leuk. en hun praten inplaats van zingen.' probeerde ik, maar ik snapte het zelf al niet meer, in mijn hoofd klonk het beter. 'Denk ik.' mompelde ik en verstopte mijn gezicht in Louis nek, waar ik mijn mijn neus over zijn warme huid wreef en zijn geur opsnoof. ik sloot mijn ogen en kon niet wachten totdat ik kon slapen.

    Daniel Howell
    ik was met de lens van mijn camera aan het spelen en ik vroeg me af of ik dit lang ging volhouden. De jongens leken er niet echt zin in te hebben en ik had niet echt zin om ze constant maar te blijven aandringen. ik schok op toen er op mijn schouder werd getikt. Ik keek op en zach Liam, die vroeg waar onze kwamer was. 'Trap op, tweede deur rechts.' Glimlachte ik. Ergens was ik wel blij dat het niet de eerste keer was dat ik de jongens ontmoeten. ik wis tnog hoe jaloers Tyler op Phil en mij was geweest toen. ik heb hem dus ook maar niet verteld van deze kans, want waarschijnlijk hadden ze me vermoord om in mijn plaats te kunnen gaan. Nee, dat was overdreven. ik stoten Finn aan, met mijn elleboog om zijn aandacht te krijgen. 'Je lijkt net eenindividueel persoon zo zonder Jack.' grijnsde ik. ik had het altijd al goed met hem en zijn tweelingbroer. Samen filpjes opnemen was dan ook altijd enorm gezellig.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Hij leek te schrikken toen ik met mijn vinger op Dan's schouder tikte. Gelukkig glimlachte hij wel toen hij zich omdraaide en vertelde me waar onde kamer was. "Dank je." zei ik voor ik weer de woonkamer uit liep. Ik tilde mijn koffer op toen ik bij de trap kwam en liep rustig naar boven. Eenmaal boven telde ik de deuren. 1... 2. en dan rechts. Daar was het. Ik duwde de deur open. Het was een mooie vrij ruime kamer met twee tweepersoons bedden. Dat werd nog leuk met z'n drieen. Maar goed. Ik zette mijn koffer in een lege hoek neer en zette mijn gitaar er tegen aan. Zo, klaar. Ik zette het raam wel open, gewoon omdat het hier binnen best muf was. Daarna liep ik de kamer weer uit, sloot de deur achter me en liep terug naar beneden om me weer bij de rest van de mensen te voegen. Toen ik weer in de woonkamer stond zag ik dat naast Dan en de andere jongen, die dan Finn moest zijn, er ook nog twee meisjes waren. Gezellig. Ik liet mijn ogen nog even over dit bonte gezelschap gaan. We miste nog een iemand en eigenlijk nu ik er zo over na dacht had ik best wel dorst. "Wie wil er wat drinken?" vroeg ik misschien iets luider dan nodig, maar zo kon ten minste iedereen met verstaan. Ik had onderweg naar de trap een keuken zien liggen. Daar zou vast wel drinken liggen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 9:01 ]


    Bowties were never Cooler

    [Laten mijn topics. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Justine Ezarik

    Ik was kapot moe, waarvan weet ik niet. Vanaf een afstandje beschouw ik het hele gedoe even. Ik heb mijn koffers ergens gedumpt en loop langzaam naar de groep toe. Ik laat me op de bank vallen en kijk ze aan. 'Gaan we naar de kamers,''vraag ik iedereen. 'Ik kan wel wat slaap gebruiken.' Mijn mondhoeken krullen omhoog. Mijn ogen gleden over de groep. 'Finn,' schreeuw ik dan, als ik hem zie. Een beetje rare uitbarsting, maar ik was raar. Finn had ik een keer ontmoet in Florida. Ik spring op en vlieg hem om zijn hals. Lachend laat ik hem los.
    'Hé,' zeg ik enthousiast. Dan kijk ik naar de andere. Ik kende iedereen van hun filmpjes en One Direction kende ik gewoon, maar persoonlijk kende ik alleen Finn. 'Hoe gaat het met jullie,' vraag ik ze allemaal. Ik voelde langzaam mijn energie terugvloeien en grijnsde. Dan kijk ik naar de jongen naast Finn en zwaai naar hem. Hij heette Dan, dat wist ik ook wel'. 'Hoi,' zeg ik weer enthousiast. 'Met wie ga ik,' vraag ik ze dan. Ik had alles gemist, dus ik wist nog helemaal niks. Als iemand vraagt of ik wat drinken wil, kijk ik op. Ik sta hier zowat te stuiteren, maar ik doe geen moeite het wat te minderen.
    'Ik wil en ik loop ook wel mee.' Ik huppel naar de jongen, genaamd Liam toe. 'Justine,' stel ik mezelf voor en steek mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 11:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson.

    Ik grinnikte eventjes toen Harry zijn benen gedeeltelijk op mijn schoot liet vallen, waarna ik luisterde naar wat hij te vertellen had. Harry had wel gelijk hoor, maar... nou ja, ik vond het nooit leuk om mijn gelijk weg te geven.
    "Nog steeds vind ik er niets aan." pruilde ik zachtjes, waarna ik voelde hoe Harry zijn gezicht in mijn nek verborg, zijn neus langs mijn huid liet glijden en mijn geur opsnoof. Zijn krullen kriebelden lichtjes tegen mijn wang en een zachte giechel ontsnapte uit mijn mond.
    Mijn ogen gleden eventjes over de vloggers heen en ik beet zachtjes op mijn onderlip. Als ik mocht kiezen wilde ik iemand die een beetje gek kon zijn en af en toe net zoals ik zijn of haar faalacties had.
    "Ik kies Dan." antwoordde ik uiteindelijk. "Aangezien hij schattig is."
    Niet dat -dat een geweldig argument was, maar ik vond het plagen van iemand altijd wel leuk. Daarbij kende ik hem al, wat een voordeel was voor mij.

    Finn Harries.

    Ik glimlachte kleintjes toen Harry mij koos als zijn begeleider bij het vloggen, ook al was zijn manier van kiezen erg nonchalant geweest. Het gaf niks, het was wel logisch. Daarbij vond ik het al een hele eer om als eerste gekozen te mogen worden.
    "Ik red het heus wel zonder Jack, hoor." antwoordde ik met een grimas. Dat zouden we nog wel eens zien, hoor. Als ik het zou redden zonder Jack was ik toch best trots op mezelf. "Daarbij kan ik het vele malen beter."
    Ik kon nog niet uitpraten of iemand schreeuwde mijn naam, waardoor ik onmiddellijk met een verwarde blik opkeek. Even later voelde ik de armen van Justine om mijn nek en een warme glimlach krulde rondom mijn lippen. "Hoi Justine."
    Ik was wel blij dat bepaalde vloggers hier al bekend voor me waren, dan was ik toch nog op een beetje, vertrouwde plek.

    (Oké, deze stukjes zijn heel slecht geschreven. -.- Ik kon me eventjes niet inleven. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Coockies > Lootus


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Jenna?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles
    De zachte giechels van Louis deden me goed. Ik wist niet waarom, maar ik hield ervan als hij das deed. Het was ontspannend. Oké, misschien was ik wel gewoon gek, maar het was gewoon zo. Ik sloot even mijn ogen, terwijl ik mompelde dat ik ook drinken wilde. Deze schoten alleen weer open toen ik de reden van Louis zijn keuze voor Dan uitlegde. Meteen gromde ik zachtjes, waarna ik nog net ietsje dichter tegen Louis aankroop. Mijn reactie vertelde wat ik niet nog een keer met worden uit hoefde te leggen. Dus ik zweeg en verstopte mijn neus ik Louis nekholte. Het kon me niet schelen dat ik was gewaarschuwd, om niet teveel naar Louis toe te trekken in het openbaar. Ze wilde niet dat Larry nog groter werd dan het al was. Maar ik vond dit niet openbaar. Ook al zaten er vijf onbekende mensen bij. Het was besloten en het werden vast ooit onze vrienden.

    Daniel Howell
    Uiteindelijk legde ik mijn camera naast me neer omdat ik wist dat ik hem anders zou slopen. Ik keek iets vreemd op toen Justine naar Finn toestormde. Ik begroeten haar vrolijk toen ze zich maar mij keerde. Ik kende haar wel van YouTube, al moest ik eerlijk zeggen dat ik niet op haar geabonneerd was. Ze had wel leuke dingen, maar verder vond ik het niet echt leuk om naar te kijken. Ik had misschien wat meer met jongens op dat gebied. Ik begon nu met de touwtjes van mijn lamamuts te spelen en keek naar de intieme Louis en Harry. Ik vond het nu niet bepaalt vreemd dat mensen dachten dat Larry echt was. En het zou me nog steeds niet verbazen als het echt zo was. Maar dat was verder niet mijn probleem. Al shipte ik ze wel. Maar dat was iets wat ze niet hoefde te weten. Louis koos mij en een lichte grijns verscheen op mijn lippen toen hij zei waarom. 'Dat hoor ik vaker.' Lachte ik onschuldig.

    [sorry, ik weet niet of het ergens op slaat, maar het is midden in de nacht en ik kom net terug van koningenennacht.. Nou, dat zegt al genoeg. En Heb net een traumatische ervaring gehad. Dus dat.]

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 2:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Blog --> Luminoase]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HurtedHeart schreef:
    [Iemand voor Jenna?]


    (Zoe, Zayn en Niall zijn alledrie nog niet in een gesprek gemengd. Als je wilt kun je hen een berichtje sturen. ^^
    Finn kan trouwens ook nog, voor vrijwilligers. ;p)

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 12:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.

    Een zachte grom uit Harry's mond vertelde me dat hij mijn woorden niet zo leuk had gevonden. En ik wist ook precies aan welke woorden het lag, aangezien ik Harry nog beter kende dan mijn eigen familie. Ik kende hem misschien zelfs beter dan mezelf. Kon dat?
    Ik voelde nog net hoe Harry dichter tegen me aankroop en ik verstrakte mijn grip. "Jij bent schattiger, Haz." antwoordde ik met een lief glimlachje. Ik meende het, ook al zei ik het op dit moment om Harry gerust te stellen. Hij verstopte zijn neus nog ietsjes in mijn nekholte en ik liet het allemaal maar over me heen komen, wetend dat ik anders ruzie zou krijgen. Daarbij vond ik dit wel heel lekker zitten, ook al had ik zo ondertussen de neiging gekregen om even rond te springen.
    "Logisch dat je dat vaker hoort. Ik bedoel, kijk nou eens in de spiegel! Vooral je haar is leuk." antwoordde ik met een lichtelijke, brutale ondertoon. Het was geen sarcasme geweest, maar ik vond het leuk om Harry een beetje te plagen.
    Ik begon langzaam wat meer te wiebelen en porde zachtjes in de krullenbol zijn zij als teken dat ik me begon te vervelen. En als ik me ging vervelen haalde ik kattenkwaad uit, of ik ging druk doen en dure spulletjes gingen stuk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles
    Het stelde me gerust en ik ontspande iets in Louis zijn verstrakte greep. 'Gaan we zo wat doen?' Vroeg ik zachtjes en haalde mijn gezicht weer tevoorschijn. Aan Louis zijn zachte gewiebel had ik allang door dat hij niet meer stil wilde zitten. Ik tekende de lijnen na van zijn shirt en negeerde zo'n beetje de rest. Dat deed ik altijd als ik het niet naar mijn zin had. Ik keerde me tegen de rest van de wereld en trok enorm toe naar degene waarvan ik hield. Mijn ogen vergrote iets met een iets felle blik keek ik op naar Dan. Natuurlijk, Louis had gelijk en was Dan echt enorm schattig. Ik wist ook dat nu ik mijn zwakte had laten zien, Louis er me maar al te graag mee plaagde en als dit zo door ging, ik uiteindelijk huilend in een hoekje zou liggen omdat ik dacht dat Louis iemand anders schattiger vond dan mij. Ik kon mezelf er wel door vermoorden. Ik haten het van mezelf dat ik mezelf zo door iemand kon laten meeslepen. Ik gaf Louis een por als teken dat ik het niet meer leuk vond. Louis die duidelijk niet meer stik kon zitten liet ik los, maar ik keek naar mijn vingers. 'Oke, maar niets slopen of breken.' Mompelde ik, terwijl ik me de andere kant van de bank op liet vallen en ik sloot mijn ogen. Toen ik hoorde dat we op vakantie mochten had ik mezelf dat toch iets anders voorgesteld.

    Daniel Howell
    Ik grijnsde licht en schudden mijn hoofd waardoor mijn haar ervoor viel en snel legde ik het weer in model en trok ik mijn muts iets verder over mijn hoofd. Eerlijk, ik voelde me vereerd dat Louis zo over me dacht, al durfde ik toch niet helemaal te zeggen of hij het ook meende. Je wist het maar nooit en ik kende hem ook niet echt om het te kunnen weten. Ach, het kon me eigenlijk maar weinig spelen. Hij had vast een reden dat hij mij koos. Harry leek het er duidelijk niet mee eens te zijn en ik beet op mijn onderlip. Je zou je bijna schuldig gaan voelen. Maar ik was een eikel. 'Nou, jou haar zit ook weer geweldig hoor.' Grijnsde ik onschuldig, me niets aantrekkend van Harry die zich nu hopeloos op zijn zij liet vallen. Al had ik wel de neiging om naast hem te kruipen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Ik luisterde naar Harry en Louis. Die twee waren net een getrouwd stel, en Harry was de meid van de twee. Ik grinnikte zacht bij die gedachte. Er kwam een meisje naar me toe. Ik haalde mijn schouders op bij haar vraag. Mij maakte echt helemaal niks uit. Ze leek me wel aardig, maar ik kende eigenlijk geen van hen goed en de enige wiens naam ik kende was al geclaimd door Louis. Ik glimlachte naar het meisje dat naar me huppelde. "Gezellig" zei ik iets zacht. Ik wist nog niet precies hoe ik me moest gedragen. Waarschijnlijk gewoon als mezelf, maar toch voelde dat vrij vreemd met al deze onbekende mensen hier. "Liam" zei ik vriendelijk. Ik pakte voorzichtig haar arm en trok haar zacht mee naar de keuken. Daar liet ik haar los en begon te zoeken naar glazen. Toen ik ze had gevonden zette ik er genoeg voor ons allemaal op het aanrecht, 10 dus. Degenen die niets hadden gezegd kregen gewoon cola, end of story. "Wat wil je?" vroeg ik toen ik de fles cola uit de koelkast haalde. Er stond van alles, dus zo kon kiezen.


    Bowties were never Cooler

    Justine Ezarik

    Ik glimlach naar hem. Was hij verlegen? Had ik niet helemaal verwacht, maar het was wel leuk. Een verlegen jongen ertussen. Moet er ook bij zitten. Ik laat me door hem mee trekken en grijns even. 'Leuk je eindelijk te onmoeten,' zeg ik vrolijk. 'Ik heb al jullie muziek geluisterd en filmpjes gekeken om jullie een beetje te leren kennen...' Ik stop met ratelen. 'Wow, ik klink als een stalker,' lach ik en kijk naar de glazen. Ik kijk langs hem heen naar de koelkast. 'Doe maar gewoon cola...' Ik denk na. 'Of nee, Ice tea.' Ik twijfel nog steeds. 'Doe maar cola met ice tea,' beslis ik dan en grijns even. Ik kijk om me heen naar de keuken en dan weer naar Liam. 'Ik maak het zelf anders wel.' Ik pak de ice tea en schenk een beetje in. Vervolgens schenk ik er cola bij. Ik kijk er even naar, haal mijn schouders op en neem een slok. Het was prima. Met een glimlach kijk ik naar Liam. 'Bevalt het One Direction leventje je?' Vragend kijk ik hem aan en glimlach dan even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en liep met haar naar de keuken. Ze begon te ratelen. Het was op zich wel grappig om te horen. "Maakt niet uit." Ik zette rustig 10 glazen op het aanrecht en begon ze vol te schenken met cola, inclusief een voor mezelf. Ik grinnekte bij haar keus. "Volgens mij is dat echt goor, maar ga je gang." Ik gaf haar de colafles aan, waar nog net genoeg in zat voor een half glas. Ik keek toe hoe ze het mixte. Ik trok een vreemd gezicht bij het licht bruine kleurtje. Bij haar vraag lichtte mijn gezicht op. "Het bevalt echt heel goed. Het is wel erg druk en stresvol, maar ook heel erg leuk. De jongens zijn geweldig. Net als de fans en de shows en het zingen." Ik keek naar haar en viste een dienblad uit een kastje. "Bevalt YouTube jou goed?" Ik begon de glazen op het dienblad te zetten.

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 19:24 ]


    Bowties were never Cooler