• Wie kent ze niet? De vier Britse jongens en die ene Ier. Altijd zijn ze hard aan het werk en er is besloten dat ze met zijn vijven wat rust verdiend hebben. Ze worden op vakantie gestuurd naar een besloten resort om helemaal tot rust te komen, maar natuurlijk is dit niet voor niets. De jongens moeten tijdens hun verblijf contact houden met de fans via Youtube. Ze krijgen elk een eigen account om daar dagelijks vlogs op te plaatsen, maar hier hebben ze nul procent verstand van. Daarom zijn er vijf bekende Youtubers uitgekozen om ze te begeleiden. Deze doen maar al te graag mee om zo meer viewers te krijgen. Een strijd barst onderling los, zelfs tussen de band. Helemaal als hun geheimen plots worden gefilmt door de anderen en er dingen naar buiten komen die juist verborgen moesten blijven. Is hun vriendschap sterk genoeg? Of ontstaan er hele nieuwe banden?
    Abonneer je snel om van alles op de hoogte te blijven.
    - De rechten van het idee gaan naar Danosaur en deels naar Praelectio.


    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal zes tot zeven regels te schrijven. Dit om one-liners en ééndagsvliegen tegen te gaan.
    - Wij zijn niet de enigen die er een gloeiende hekel aan hebben als je bij het tweede of zelfs al het eerste topic stopt! Denk dus na voordat je -je inschrijft!
    - Beschreven seks, alcohol, schelden en overigen is toegestaan.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken.
    - Ik, Praelectio, en Danosaur maken de topics en zullen alles zo goed mogelijk uitleggen en eventuele problemen oplossen.
    - Perfecte personages bestaan niet en worden niet goed gekeurd.
    - Ga geen ruzie maken en houd je aan de bovenstaande regels! Als je dit niet doet zetten wij je zonder pardon uit dit RPG.


    Personages:
    - Harry Edward Styles. Danosaur
    - Zayn Javadd Malik. Gezocht!
    - Niall James Horan. Sempra
    - Liam James Payne. Liamarmy
    - Louis William Tomlinson.Praelectio

    Bekende Youtubers:
    - Daniel Howell. Danosaur. || danisnotonfire.
    - Finnegan Frayn Harries. Praelectio. || JacksGap.
    - Jenna Mourey. HurtedHeart. || JennaMarbles.
    - Zoe Sugg. Gillies. || zoella280390.
    - Justine Ezarik. Lootus. || iJustine.

    Sticky:
    Vlog: Een blog dat via video, ofwel op Youtube wordt bijgehouden.
    Vloggers: De personen die een vlog bijhouden.
    Abonnees: Mensen die een abonnement op een kanaal van Youtube nemen. Deze worden ook wel subscribers genoemd.
    Viewers: Mensen die naar de video's kijken, ofwel kijkers.
    Sharing: Een bepaalde video delen op je eigen kanaal.
    Thumbs up/Like: Dit spreekt voor zich, denk gewoon aan liken op Facebook

    Kamerindeling:
    Harry en Zayn.
    Louis en Niall.
    Liam, Daniel en Finn.
    Jenna, Zoe en Justine.

    Vlogindeling:
    Louis en Daniel.
    Liam en Jenna.
    Niall en Justine.
    Zayn en Zoe.
    Harry en Finn.

    Het begin:
    De leden van One Direction en de bekende vloggers zijn al bij het resort aangekomen en de kamers zijn al verdeeld. Iedereen heeft zich verzameld in de woonkamer en er wordt druk besproken welke vlogger nu welk bandlid mag gaan begeleiden.
    Natuurlijk hoeven de vlogs niet meteen gemaakt te worden op dezelfde dag en is er genoeg vrije tijd beschikbaar, zolang maar eens in de drie dagen een vlog gemaakt wordt en online wordt gezet is er niet aan de hand en blijft het een kleine vakantie.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 14:54 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Justine Ezarik

    Ik kijk hem lachend aan. 'Gelukkig maakt dat je niet uit, ikzou niet willen dat je denkt dat ik een stalker ben,' lach ik. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Het valt nog wel mee, hoe goor het is.' Ik neem nog een slok. 'Je moet er geen fanta bij gooien, want dat is wel echt te ranzig. Voor de rest gaat het wel,' lach ik. 'Je moet het is een keer proberen.' Ik glimlach. Dan luister ik naar zijn verhaal over zijn leven. 'Het is best logisch dat het stressvol en druk is, maar het lijkt me ongelovelijk. Ik bedoel... Je staat op zo'n podium en ineens staan er miljoenen voor je te schreeuwen. Ze schreeuwen jouw naam en jij staat daar zo. Dat is echt zoals... O my god....' Ik lach evne. 'Ik zou bang zijn, denk ik. Ik zou denk ik iemand zijn die omdraait en gillend wegrent. Zonde van hun geld, maar nee. Het i sniks voor mij. Ik vind zo'n lege zaal al overweldigend. Het idee dat duizenden mensen naar mijn stem moeten luisteren... Ik ben ook zo'n geweldig zangtalentje. Ik denk dat, als mensen mij horen zingen, zij gillend weg willen rennen,' ratel ik en grijns even. Ik neem nog een slokje. Zijn vraag doet me glimlachen. 'Het is geweldig. In het begin was het zo raar, ik bedoel. Ik sprak tegen een camera. Wtf?Nu ben ik het gewend en doe echt gestoorde dingen in mijn eentje. Maar een miljoen mensen kijkt ernaar en vindt mijn filmpjes kennelijk leuk. Het is zo leuk om de reacties te horen en te zien dat zoveel mensen je filmpje liken en subscriben. Dat geeft me de motivatie door te gaan. Misschien is het vergelijkbaar met het steeds groter aantal fans krijgne. Eigenlijk is het hetzelfde, alleen bij jullie voor je looks en voor je stem, bij mij voor mijn gestoordheid en gestoordheid.' Ik grijns even. 'Eigenlijk weet ik niet eens waarom ze kijken, ik weet niet eens waarom mensen het grappig vinden. Ik ben gewoon mezelf,' ratel ik weer. Mijn mondhoeken vormen een grote glimlach als ik iets bedenk. 'Zin in een filmpje nu?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Het is wel de bedoeling dat er door iedereen gereageerd wordt. Ik zeg niet dat je elke minuut van de dag moet schrijven, maar zes regeltjes om de zoveel tijd is echt niet veel. Als je vastzit, kun je mij ook gewoon iemand een berichtje sturen.
    Ik wil géén doodlopende RPG.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik reageer ofwel zo ofwel na m'n werk rond 5e]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Ik reageer ofwel zo ofwel na m'n werk rond 5e]


    (Ik sprak jou niet aan, maar mensen in het algemeen. :3 Ik weet wie er reageren en wie niet. Geen zorgen. (:
    Overigens, ik moet dadelijk naar oma en de neuroloog, dus mijn post zal vanavond pas kunnen komen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Okay, ik wilde gewoon ook Lootus laten weten wanneer ze iets kon verwachten]


    Bowties were never Cooler

    [Ooo ik heb nieuwe naam, moet de hele tijd wennen aan die naam (: Maar is goed, joh. Ik heb geduld hahah (: Succes op je werk! ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne
    Ik luisterde stil naar haar en grinnikte. Ik was toch blij met mijn pure cola. Ik luisterde met een grijns op mijn gezicht naar haar geratel. Het was leuk om haar zo te horen. Ik dronk nog wat en grijnsde toen ik haar gepassioneert over YouTube hoorde praten. Het was altijd geweldig om mensen zo te horen praten over dingen die ze leuk vonden. "Zullen we anders zo terug gaan. ik denk dat de rest ook wel hun drinken wilt en er worden vlogpartners gekozen, daar moet ik denk ik ook bij zijn... En jij ook trouwens." ik pakte het dienblad op en begon heel voorzichtig te lopen. Ik keek om toen ze vroeg om een filmpje. "Leuk, denk ik." Ik zette het dienblad op de eettafel en liep terug naar haar. "Dus hoe gaat dit precies? Gewoon raar doen voor een camera?"

    [Sorry kort, moet nu werken]


    Bowties were never Cooler

    [is er iemand die zin heeft om met Zoe in gesprek te gaan?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Justine Ezarik

    'O ja tuurlijk, dan gaan we terug, maar eerst het filmpje,' grijns ik. 'Ja, soort van. Het is net zoals een twitcam, soort van.' Ik lach even. Ik pak vlug mijn camera uit mijn jaszak, ja ik had mijn jas nog steeds aan. 'Oké, ready.' Ik zet het filmpje aan. 'Hi guyz,' begin ik enthousiast. 'Ik ben hier met Liaam,' lachend draai ik de camera naar Liam. Dit filmpje ging nergens op slaan, maar dat boeide me vrijweinig. Ik ga naast Liam staan en richt de camera naar ons. 'Liam en ik staan in de keuken van een of ander resort, terwijl de andere lekker lui in de lobby zitten. Waaronder Finn, Daniel, Jenna en de andere bandleden van One Direction. Dus jullie kunnen nog veel filmpjes verwachten, maar eerst gaan we het drinken van de luie flikkers allemaal wat oplekkeren. Ik geef Liam de camera en loop lachend naar de koelkast. Ik trek het open en pak de ketchup eruit. Als het goed is filmt Liam mij. 'Mijn zusje heeft ooit curry in mijn cola gegooid, echt, dat moet je nooit proberen. Het is niet te drinken. Daar in tegen is cola met ice tea heel lekker, wat ik nu drink. Dat moeten jullie echt is proberen.' Ik lach even. 'Maar goed, de ketchup gaan we dus bij hun cola gooien.' Lachend spuit ik de ketchup in hun cola. Ik kijk toe hoe het goedje in de cola verdwijnt, vervolgens is er niks raars aan te zien. 'Zo, let's go. Liam film jij,' vraag ik grijnzend. Ik til het dienblad op en kijk Liam grijnzend aan. 'Jongens drinken,' roep ik al. Ik loop snel naar ze toe. 'Hé guyzz, zeg hi tegen mijn subscribers' Ik lach even en geef hun hun drinken. Ik wach af tot iemand een slokje neemt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zoe Sugg
    Ik wil net een beetje het resort gaan verkennen als Liam en Justine, geloof ik, binnenkomen met een camera. 'Hé guyzz, zeg hi tegen mijn subscribers' Zegt ze en ik zwaai even kort. 'Ola,' Daarna neem ik dankbaar het drinken aan. 'Wacht even, ik ga toch niet dood als ik dit nu drink?' vraag ik lachend als ik de camera weer zie. Ik haal mijn schouders op en besluit dat het niet uitmaakt, alles voor een goede vlog. Ik neem een slok, en wens meteen dat ik dat niet had gedaan. Met een vies gezicht spuug ik het weer terug in het glas. 'Wat is dit?!' vraag ik verontwaardigd, maar glimlachend terwijl ik een flesje water uit mijn tas haal om mijn mond te spoelen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en knikte begrijpend naar haar toen ze het had uitgelegd. "Prima." Ik zag hoe ze een camera tevoorschijn toverde en grijnsde licht. Ik glimlachte en zwaaide naar de camera toen ze mijn naam noemde. "Hey!" zei ik wat awkwardly. Ik wist niet precies wat te doen. Toen ze naast me kwam staan sloeg ik en arm om haar schouders. Bij haar woorden fronste ik wel wat. "Huh? Daar weet ik niets van." zei ik verward voor ik de camera in mijn handen gedrukt kreeg. Ik filmde haar maar gewoon. Toch begon ik protesterende geluidjes te maken toen ze met ketchup aan kwam zetten. "Nee! Doe nou niet!" zei iik nog smekend tegen haar, maar het was te laat. Er zat al ketchup in de glazen. Ik keek haar aan. "Ow... Okay." stamelde ik en ik bleef filmen. Ik liep achter haar aan naar de woonkamer, nogsteeds filmend. Ik filmde de rest van de groep ook en filmde het meisje dat naar ons toe kwam lopen. Ik wilde haar net zeggen dat er ketchup in zat toen ze vroeg wat erin zat als ze een grote slok nam. Ik zie haar gezicht vertrekken en ze spuugt het terug in het glas. Daardoor klotst het erg en beland er een groot deel cola met ketchup op mijn shirt, lekker dan. Ik keek naar haar. "Justine dacht leuk te zijn door er..." Daar brak ik mijn zin af. "Misschien kan Niall het wel herkennen." Ja, hij had mij vanochtend flink te pakken gehad en dit was even payback time. "Ik beloof dat het niet giftig is, alleen waarschijnlijk erg goor en erna mag je het over mijn shirt heen spuwen, want dat is toch al nat." Beloofde ik het toen ik de glazen neer zette en met een glas naar Niall liep. Die wist het vast wel.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 21:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson.

    "Gaan we zo wat doen?" vroeg Harry zachtjes toen ik in gesprek met Dan was, waarna zijn ogen verwijdden en een felle blik richting Dan geschoten werd. Dat was mijn schuld, ik maakte Harry natuurlijk weer eens jaloers. En God, wat hield ik ervan om die jaloerse blik te zien. Ik kreeg er spontaan een brede grijns van op mijn gezicht. Ik wist niet waarom, maar ik genoot ervan als Harry liet zien dat ik van hem was en van niemand anders.
    Even later kreeg ik een por van de krullenbol, waardoor ik zachtjes piepte en een overdreven kreun van pijn uit mijn mond ontsnapte. Ik keek Harry schuldbewust aan toen hij me losliet en naar zijn vingers keek. "Dat deed pijn."
    Tevreden na zijn woorden glimlache ik toch weer kleintjes en prikte ik hem in zijn buik toen hij zichzelf moedeloos op de bank liet vallen, voordat ik Dan's woorden op me af hoorde komen. "Nou, jouw haar zit ook weer geweldig hoor."
    Ik grinnikte. "Bedankt Dan, je bent erg vriendelijk." zei ik zo kalm mogelijk, voordat ik opsprong en naar de hal liep. "Ga je trouwens met me mee?"
    Het leek alsof ik het tegen Dan had volgens mij, maar ik sprak echt in het algemeen. Ook al kwam dit niet echt op die manier over... Ach, ik was vaker zo vreemd bezig.
    Ik trok de deur open en keek naar het prachtige zomerweer buiten, waarna ik een zucht slaakte. Wat rondrennen buiten zou me vast goed doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Justine Ezarik

    Lachend kijk ik Zoe aan. 'Gotcha,' schreeuw ik blij. Ik spring naar haar toe en trek haar in een knuffel. 'Hé ik ben Justine,' roep ik lachend naar Liam. Hij heeft nog de camera vast. Verrast kijk ik Liam aan, dat spelletje is nog leuk ook! 'Ja, Niall. Herken het,' lach ik. 'Wat zit er in dat glas,' vraag ik en plof naast Niall neer op de bank. Ik steek lachend mijn duim op naar de camera. 'Liaaaammm,' schreeuw ik lachend. Dan kijk ik naast me naar Harry. 'Hé,' lachend laat ik me op hem vallen. 'Denken jullie dat jullie kunnen herkennen wat er in dat glas zit?' Ik kijk de andere met een grijns an. 'Degene die het goed heeft, die help ik wel op youtube,' zeg ik grijnzend en kijk ze aan. 'Als jullie dat leuk vinden tenminste,' grijns ik. Ik kijk weer afwachtend naar Niall, terwijl ik nog steeds op Harry lig.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Finn Harries.

    Met een verwarde blik keek ik toe naar alles wat ineens op me af leek te komen. Het koppeltje, Harry en Louis, leken een kleine discussie te hebben met Dan, Liam en Justine hadden iets in Zoe's drankje gedaan en gingen de Ier er nu mee vervelen en een meisje dat volgens mij ook een vlogger was zat rustig op de bank toe te kijken. Volgens mij heette ze Jenna, ook al had ik geen abonnement op haar kanaal genomen.
    In ieder geval, ik had al besloten om niks van die "cola" te gaan nemen. Giftig zou het niet zijn, maar ik had geen behoefte aan een of andere gore smaak die zich in mijn mond zou blijven verspreiden. Nee, bedankt. Uiteindelijk besloot ik maar om overeind te komen en een zucht te slaken, terwijl ik lichtelijk verveeld rondkeek. Je moest mij nooit alleen laten als ik me ging vervelen, want dan brak ik de tent nog eens af, ook al kon ik mezelf prima vermaken op de meeste momenten. Dit ging nog moeilijk worden zonder Jack. Ik miste hem wel, hoor. Hij was er altijd voor me als we een vlog gingen maken en nu stond ik als begeleider hier, helemaal alleen zonder enige houvast. Zoveel vlogs maakte ik nou eenmaal niet alleen. Ik voelde me hier op dit moment ook niet echt thuis.
    "Ik ben... boven." mompelde ik uiteindelijk, kijkend naar het vrij drukke gezelschap. De getinte jongen, volgens mij Zayn, en de Ier waren de enige die nog een beetje rustig waren. En Jenna, dan.
    Ik liet mijn schouders ietsjes zakken en beende naar de trap toe, die ik stilletjes beklom en uiteindelijk naar de kamer liep die ik met Liam en Dan deelde. Op mijn bed lagen nog steeds de spulletjes die ik had meegenomen, maar mijn camera had ik al op het bijzettafeltje gelegd.
    Ik liep naar het bijzettafeltje toe en nam de camera in mijn handen, voordat ik op het bed ging zitten en er moedeloos mee begon te spelen. Ik had zo'n gevoel dat dit niks zou gaan worden.

    (Wie wil Finn komen opbeuren? ^^)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 21:43 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Justine wil wel, maar dat kan niet. Dus sorry!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne