• Wie kent ze niet? De vier Britse jongens en die ene Ier. Altijd zijn ze hard aan het werk en er is besloten dat ze met zijn vijven wat rust verdiend hebben. Ze worden op vakantie gestuurd naar een besloten resort om helemaal tot rust te komen, maar natuurlijk is dit niet voor niets. De jongens moeten tijdens hun verblijf contact houden met de fans via Youtube. Ze krijgen elk een eigen account om daar dagelijks vlogs op te plaatsen, maar hier hebben ze nul procent verstand van. Daarom zijn er vijf bekende Youtubers uitgekozen om ze te begeleiden. Deze doen maar al te graag mee om zo meer viewers te krijgen. Een strijd barst onderling los, zelfs tussen de band. Helemaal als hun geheimen plots worden gefilmt door de anderen en er dingen naar buiten komen die juist verborgen moesten blijven. Is hun vriendschap sterk genoeg? Of ontstaan er hele nieuwe banden?
    Abonneer je snel om van alles op de hoogte te blijven.
    - De rechten van het idee gaan naar Danosaur en deels naar Praelectio.


    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal zes tot zeven regels te schrijven. Dit om one-liners en ééndagsvliegen tegen te gaan.
    - Wij zijn niet de enigen die er een gloeiende hekel aan hebben als je bij het tweede of zelfs al het eerste topic stopt! Denk dus na voordat je -je inschrijft!
    - Beschreven seks, alcohol, schelden en overigen is toegestaan.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken.
    - Ik, Praelectio, en Danosaur maken de topics en zullen alles zo goed mogelijk uitleggen en eventuele problemen oplossen.
    - Perfecte personages bestaan niet en worden niet goed gekeurd.
    - Ga geen ruzie maken en houd je aan de bovenstaande regels! Als je dit niet doet zetten wij je zonder pardon uit dit RPG.


    Personages:
    - Harry Edward Styles. Danosaur
    - Zayn Javadd Malik. Gezocht!
    - Niall James Horan. Sempra
    - Liam James Payne. Liamarmy
    - Louis William Tomlinson.Praelectio

    Bekende Youtubers:
    - Daniel Howell. Danosaur. || danisnotonfire.
    - Finnegan Frayn Harries. Praelectio. || JacksGap.
    - Jenna Mourey. HurtedHeart. || JennaMarbles.
    - Zoe Sugg. Gillies. || zoella280390.
    - Justine Ezarik. Lootus. || iJustine.

    Sticky:
    Vlog: Een blog dat via video, ofwel op Youtube wordt bijgehouden.
    Vloggers: De personen die een vlog bijhouden.
    Abonnees: Mensen die een abonnement op een kanaal van Youtube nemen. Deze worden ook wel subscribers genoemd.
    Viewers: Mensen die naar de video's kijken, ofwel kijkers.
    Sharing: Een bepaalde video delen op je eigen kanaal.
    Thumbs up/Like: Dit spreekt voor zich, denk gewoon aan liken op Facebook

    Kamerindeling:
    Harry en Zayn.
    Louis en Niall.
    Liam, Daniel en Finn.
    Jenna, Zoe en Justine.

    Vlogindeling:
    Louis en Daniel.
    Liam en Jenna.
    Niall en Justine.
    Zayn en Zoe.
    Harry en Finn.

    Het begin:
    De leden van One Direction en de bekende vloggers zijn al bij het resort aangekomen en de kamers zijn al verdeeld. Iedereen heeft zich verzameld in de woonkamer en er wordt druk besproken welke vlogger nu welk bandlid mag gaan begeleiden.
    Natuurlijk hoeven de vlogs niet meteen gemaakt te worden op dezelfde dag en is er genoeg vrije tijd beschikbaar, zolang maar eens in de drie dagen een vlog gemaakt wordt en online wordt gezet is er niet aan de hand en blijft het een kleine vakantie.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 14:54 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Washet niet Curry? Maar anyway, ik reageer morgen ochtend of na school]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee ketchup had het na gekeken. De vriendin of zusje van Justinehad het met curry geprobeerd (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [o ja (: Hahah. Ik reageer morgen!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    Ik keek opeens op toen een meisje een glas pakte. Ik richtte de camera op haar en filmde hoe ze het vreemd genoeg op wist te drinken en binnen wist te houden. Ik glimlachte naar haar en gaf de camera weer aan Justine toen het meisje tegen me begon te praten. "Ik ben Liam inderdaad. Aangenaam." Ik krabte even aan de achterkant van mijn nek. "Zal ik je nu wat wel drinkbaars inschenken?" Ik vond het wel zielig dat ze nu indirect door mijn toedoen, niet echt, want het was Justine haar idee, maar goed, een verschrikkelijke smaak in haar mond had. Ik kon me namelijk maar wat goed voorstellen hoe vies het moest zijn. Ik pakte het dienblad met de glazen goor spul weer op. Het was zonde van de cola, maar dit ging echt niemand meer drinken. Ik zou wel nieuw voor iedereen inschenken. Hopelijk zouden ze het nog wel van me aannemen.


    Bowties were never Cooler

    Jenna Mourey / Jenna Marbles
    "Ik ben Liam inderdaad. Aangenaam." Zegt hij vriendelijk. Ik glimlach naar hem. Hij krabbe met zijn arm in zijn nek. "Zal ik je nu wat wel drinkbaars inschenken?" Vraagt hij. Ik knik en loop samen met hem naar de keuken met ook een aantal glazen van de cola ketchup mix in mijn hand. Ik spoel ze om zodat ze ook meteen schoon zijn en doe ze allemaal in de vaatwasser. Ik was vrij netjes aangezien ik al een aantal jaren op mezelf woon. Ik zeg niet dat ik volwassen ben want dat ben Ik niet. In mijn hoofd ben ik een verdwaalde kleuter. Ik kony niet echt filmen en dat hoefde ook niet. Ik filmde met mijn webcam. 'Als het nu zou mogen alleen cola.' Grap ik met een glimlach die zich rond mijn lippen speelt. 'Heb je er al een beetje zin in? En enig idee welke youtuber je gaat kiezen?' Vraag ik hem vriendelijk als ik wacht op mijn cola.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justine Ezarik

    Als Liam mij het filmpje teruggeeft richt ik het op mezelf. 'Dit was het voor deze keer. Bye,' roep ik vrolijk. Ik stop met filmen en volg iedereen met mijn blik. Jenna had het goed geraden, dus dat was opgelost. Ik zak onderuit en kijk om me heen. Waar iedereen was, weet ik niet. Ik sta op en pak mijn spullen. Met een zucht sjouw ik ze naar boven en knipper met mijn ogen. Ik open de juiste kamer en leg mijn spullen neer op het bed. Ik kijk even om me heen. Ik loop weer naar beneden en plof op de bank neer. Verveeld kijk ik om me heen. Waar was iedereen? Het leek hier een beetje een dooie boel. Finn was weggelopen, Harry, Louis en Dan leken enkele probleempjes te hebben. Nu al. Jenna en Liam waren in de keuken, dus wie was er nog voor mij? Zayn? Niall? Ik kijk even naar de twee jongens.
    'Hoi,' glimlach ik en kijk ze even aan. Dan laat ik mijn blik rondwalen en zucht diep. Tja, wat moest ik nu doen?

    [Iemand voor Justine?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Moest het topic zo nodig worden vol gespamd met off-topic berichten? Ik ben bij een vriendin en was dat vergeten te melden, dus mijn post komt weer woensdagavond.
    Ik breng later nog wel eventuele wijzigingen aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik liep rustig met haar naar de keuken. Daar zette ik de gore glazen op het aanrecht en haalde 10 schone uit de kast. Ik zag dat ze de vuile glazen begon om te spoelen. Ik zette de schone glazen op het dienblad. "Wat wil je drinken?" vroeg ik terwijl ik de koelkast weer open trok. Ik glimlachte en keek even. "Als we nou Sprite doen, kan iedereen zien dat we er niets doorheen hebben gegooid." Ik haalde de fles Sprite uit de koelkast en begon de glazen vol te schenken, op een na die ik voor haar vol schonk met cola. Ik keek naar haar bij haar vragen. "Ik vind het nu allemaal nog een beetje vreemd, maar wel leuk. Het maakt me eigenlijk weinig uit met wie ik zit. Iedereen lijkt wel gezellig." Ik keek naar haar. "Zullen we terug gaan?" Ik tilde het dienblad weer op en begon weer voorzichtig naar de woonkamer te lopen. Daar zette ik het dienblad neer en pakte daar een glas Sprite en het glas Cola vanaf. De Cola gaf ik aan haar. "Asjeblieft. Sorry nog van de streek. Het was niet mijn idee." verontschuldigde ik me nogmaals


    Bowties were never Cooler

    [wie voor Dan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik ben nu terug en ga op alles reageren. Zayn is overigens vrijgekomen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Gillies schreef:
    Zoe Sugg
    Finn doet de deur open en vraagt "Ben je niet liever bij de anderen?" Ik schud mijn hoofd lichtjes. 'Net iets te druk allemaal,' zeg ik. Ik doe voorzichtig de deur dicht en loop achter Finn aan naar binnen. "Het is gewoon zo raar om alles zonder je andere helft te moeten doen. Ik was niet eens voorbereid op het feit om hier naartoe te komen in mijn eentje." zegt hij zachtjes. Hij klopt op het bed en ik ga naast hem zitten. "Dat snap ik best, jullie zijn bijna altijd samen, en als ik aan Finn denk, denk ik ook gelijk aan Jack. Maar misschien is dit wel iets goeds, iets waarvan jullie allebei iets zelfstandiger worden. En natuurlijk word het moeilijk, en nee, Harry kan Jack niet vervangen, en dat wil hij ook niet. Maar misschien moet je gewoon openstaan voor deze verandering, en als dit allemaal voorbij is, zul je zien dat het helemaal niet zo erg is als je nu denkt. En Jack is niet dood, je zou hem altijd nog kunnen prankcallen in een van je videos,' Dat laatste zeg ik met een kleine glimlach, omdat ik weet dat Zowel Jack als Finn wel van een geintje houdt.

    Finn Harries.

    "Dat snap ik best, jullie zijn bijna altijd samen, en als ik aan Finn denk, denk ik ook gelijk aan Jack. Maar misschien is dit wel iets goeds, iets waarvan jullie allebei iets zelfstandiger worden. En natuurlijk word het moeilijk, en nee, Harry kan Jack niet vervangen, en dat wil hij ook niet. Maar misschien moet je gewoon openstaan voor deze verandering, en als dit allemaal voorbij is, zul je zien dat het helemaal niet zo erg is als je nu denkt. En Jack is niet dood, je zou hem altijd nog kunnen prankcallen in een van je videos." vertelt Zoe, waardoor er toch nog een kleine glimlach op mijn gezicht verschijnt. Ik weet niet wat het is, maar ik voelde me eventjes heel erg ontspannen naast de brunette. Ze was erg druk op sommige momenten en normaal gesproken ook niet heel serieus, maar op dit moment leek ze dit opzij te schuiven. Ze was wel een schat.
    "Bedankt, Zoe." mompelde ik zachtjes, waarna ik mijn armen even om haar heen sloeg. Een knuffel deed me wel goed, en misschien voor haar ook wel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Danosaur schreef:
    Harry Styles
    Ik kon dit niet. Moest ik nu heel de dag, sacherijnig en alleen op een kamer gaan zitten, omdat ik mijn zin niet kreeg. Lekker zielig weer. maar echt niet dat ik terug naar de rest ging, om daar een beetje te zitten toekijken hoe Louis met Dan flirten. Ik hoorde de deur opengaan, maar ik hield mijn ogen stijf dichtgeknepen. Uit alles kon ik opmerken dat het Louis was. het ritme van de voetstappen op de grond, hoe zijn broekspijpen tegen elkaar aan scheurden, zijn manier van ademhalen. Het was bijna eng, hoe ik hem zo snel herkende. Maar dat kreeg je als je vierentwintig uur zeven met iemand was. Ik beet hard op mijn onderlip toen ik zijn vingers door mijn haar voelde en zijn hand op mijn voorhoofd streek. Nu zou vast het praatje komen, dat ik me eens moest leren gedragen als er andere bij waren en dat ik me niet aan moest stellen. Ik wilde het niet horen. Ik opende mijn ogen en keek meteen in de blauwe kijkers van mijn beste vriendje. Ik was gekwetst en verdrietig, maar dat nam niet weg, dat ik wilde dat hij bij me was. zwijgend trok ik hem goed naast me op bed en rolde ik mezelf tegen hem op. Zwijgend staarde ik door de kamer, waar ik een teringzooi van had gemaakt en ik beet op mijn lip. 'Het spijt me.' fluisterde ik zachtjes.


    Louis Tomlinson.

    Ik voelde hoe Harry me naast zich trok en dat hij zichzelf helemaal oprolde en tegen me aan ging liggen, waardoor ik hem eventjes als een bolletje wol beschouwde. Vooral zijn krullen maakten het volledig af.
    "Het spijt me." fluisterde hij zachtjes.
    "Het spijt mij toch wat meer." antwoordde ik met een kalme ondertoon, iets wat erg vreemd uit mijn mond leek te komen. Ik sprak nooit met zo'n ondertoon, behalve als ik echt spijt had of totaal niet lekker in mijn vel zat. "Ik had je niet mogen uitlokken."
    Ik bleef zachtjes door Harry's krullen strijken en probeerde in zijn ogen te kijken, voordat ik een zachte kus op zijn voorhoofd drukte. "Niet meer boos zijn, alsjeblieft? Ik zal het nooit meer doen."
    Ik had wel het gevoel dat dit nog een moeilijke situatie ging worden, vooral omdat ik mezelf met Dan had ingedeeld. Zou Dan het wel trekken op die manier en zou Harry niet vreselijk gedrag gaan vertonen? Ik was een beetje angstig voor de gevolgen aan het worden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles
    Ik had de neiging om onder Louis zijn t-shirt te kruipen en nooit meer tevoorschijn te komen. Maar in plaats daarvan speelde ik met de zoom ervan en haalde ik langzaam mijn schouders op. De kalmte ik Louis zijn stem was ongewoon, maar herkenbaar. De toon van spijt. Louis had me inderdaad niet mogen uitlokken. Hij wist nog beter hoe ik in elkaar zat dan ikzelf en had kunnen weten hoe ik erop zou reageren. Het had ervoor gezorgd dat we nu allebei met een verschrikkelijk gevoel op bed lagen. Of ik tenminste. Langzaam schudden ik mijn hoofd. 'Ik ben niet meer boos.' Ik keek op en staarde hem aan.het was niet waar. ik was nog steeds boos. Alleen niet op Louis, maar op mezelf. Ik sloeg mijn ogen weer neer en drukten mijn gezicht, tegen zijn sleutelbeen. Heel zachtjes gaf ik een kusje op zijn huid, waarna ik mijn hoofd weer goed legde en hem aankeek. 'Ze zullen me nu vast wel een debiel vinden.' zei ik zacht en sloeg mijn ogen neer. 'Maar ik kan er niets aan doen Boo. Het gebeurt vanzelf.' ik kneep mijn ogen dicht en slikte. Ik had zin om heel hard te gaan janken nu. me onder de dekens te verstoppen met Louis en er nooit meer onder vandaan te komen. Ik wilde niet dat er iemand dichter bij Louis kwam dan ik. Al was het egoïstische, heel kinderachtig en waarschijnlijk onmogelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zoe Sugg
    'Bedankt, Zoe.' mompelt hij zachtjes, waarna hij zijn armen even om mij heen slaat. Een beetje verbaasd knuffel ik hem terug. Ik weet niet waarom ik zo verbaasd ben, maar ik zie Finn gewoon niet echt als een knuffelig type. 'Geen probleem' zeg ik zachtjes waarna ik hem loslaat. 'En als er iets is, kun je altijd naar me toe komen. Tenzij er iemand anders is natuurlijk, het is compleet jouw keus, maar ik ben er voor je,' Waar gaat dit allemaal over? Ik moet echt leren wanneer ik mijn mond dicht moet houden, want ik praat maar door, en het enige wat ik doe is herhalen.

    [sorry, een beetje kort]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see