• Wie kent ze niet? De vier Britse jongens en die ene Ier. Altijd zijn ze hard aan het werk en er is besloten dat ze met zijn vijven wat rust verdiend hebben. Ze worden op vakantie gestuurd naar een besloten resort om helemaal tot rust te komen, maar natuurlijk is dit niet voor niets. De jongens moeten tijdens hun verblijf contact houden met de fans via Youtube. Ze krijgen elk een eigen account om daar dagelijks vlogs op te plaatsen, maar hier hebben ze nul procent verstand van. Daarom zijn er vijf bekende Youtubers uitgekozen om ze te begeleiden. Deze doen maar al te graag mee om zo meer viewers te krijgen. Een strijd barst onderling los, zelfs tussen de band. Helemaal als hun geheimen plots worden gefilmt door de anderen en er dingen naar buiten komen die juist verborgen moesten blijven. Is hun vriendschap sterk genoeg? Of ontstaan er hele nieuwe banden?
    Abonneer je snel om van alles op de hoogte te blijven.
    - De rechten van het idee gaan naar Danosaur en deels naar Praelectio.


    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal zes tot zeven regels te schrijven. Dit om one-liners en ééndagsvliegen tegen te gaan.
    - Wij zijn niet de enigen die er een gloeiende hekel aan hebben als je bij het tweede of zelfs al het eerste topic stopt! Denk dus na voordat je -je inschrijft!
    - Beschreven seks, alcohol, schelden en overigen is toegestaan.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken.
    - Ik, Praelectio, en Danosaur maken de topics en zullen alles zo goed mogelijk uitleggen en eventuele problemen oplossen.
    - Perfecte personages bestaan niet en worden niet goed gekeurd.
    - Ga geen ruzie maken en houd je aan de bovenstaande regels! Als je dit niet doet zetten wij je zonder pardon uit dit RPG.


    Personages:
    - Harry Edward Styles. Danosaur
    - Zayn Javadd Malik. Gezocht!
    - Niall James Horan. Sempra
    - Liam James Payne. Liamarmy
    - Louis William Tomlinson.Praelectio

    Bekende Youtubers:
    - Daniel Howell. Danosaur. || danisnotonfire.
    - Finnegan Frayn Harries. Praelectio. || JacksGap.
    - Jenna Mourey. HurtedHeart. || JennaMarbles.
    - Zoe Sugg. Gillies. || zoella280390.
    - Justine Ezarik. Lootus. || iJustine.

    Sticky:
    Vlog: Een blog dat via video, ofwel op Youtube wordt bijgehouden.
    Vloggers: De personen die een vlog bijhouden.
    Abonnees: Mensen die een abonnement op een kanaal van Youtube nemen. Deze worden ook wel subscribers genoemd.
    Viewers: Mensen die naar de video's kijken, ofwel kijkers.
    Sharing: Een bepaalde video delen op je eigen kanaal.
    Thumbs up/Like: Dit spreekt voor zich, denk gewoon aan liken op Facebook

    Kamerindeling:
    Harry en Zayn.
    Louis en Niall.
    Liam, Daniel en Finn.
    Jenna, Zoe en Justine.

    Vlogindeling:
    Louis en Daniel.
    Liam en Jenna.
    Niall en Justine.
    Zayn en Zoe.
    Harry en Finn.

    Het begin:
    De leden van One Direction en de bekende vloggers zijn al bij het resort aangekomen en de kamers zijn al verdeeld. Iedereen heeft zich verzameld in de woonkamer en er wordt druk besproken welke vlogger nu welk bandlid mag gaan begeleiden.
    Natuurlijk hoeven de vlogs niet meteen gemaakt te worden op dezelfde dag en is er genoeg vrije tijd beschikbaar, zolang maar eens in de drie dagen een vlog gemaakt wordt en online wordt gezet is er niet aan de hand en blijft het een kleine vakantie.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 14:54 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Zoe wil wel]
    Zoe Sugg
    Lachend knuffel ik Justine terug, en als we elkaar loslaten, zie ik de grote vlek op Liam shirt. ´Sorry Liam,´ zeg ik giechelend, waarna ik een beetje idioot rond begin te huppelen. Als ik in de keuken ben, stop ik en spoel ik mijn mond nog eens goed om. Wat een ranzig goedje was dat, en volgens mij was het iets van ketchup, maar dat weet ik niet zeker. Als ik terugloop naar de woonkamer, zie ik Finn net weglopen, mompelend dat hij naar boven gaat. Ik wacht even totdat hij weg is en loop dan achter hem aan naar boven, zo lijkt het minder creepy. Ik klop op de deur die net dichtviel en hoop dat het Finn is, en niet een of andere oude man. ´Finn?' ik klop nog een keer. 'Finn, gaat het wel?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Finn Harries.

    Toen er werd geklopt op de deur wist ik eventjes niet wat ik moest zeggen, vooral niet toen ik Zoe's stem op de gang hoorde galmen. "Finn?" nog een keer werd er geklopt. "Finn, gaat het wel?"
    Ik beet zachtjes op mijn onderlip, niet-wetend of ik nu moest reageren op haar. Het liefste was ik eventjes alleen, maar ik kon haar nu moeilijk voor de deur laten staan op deze manier. Ik snauwde sowieso niet graag iemand af. "Het gaat wel." antwoordde ik twijfelend, waarna ik toch overeind kwam en richting de deur liep. Met een lichte zwaai gooide ik hem weer open -wat gelukkig naar mijn kant was- en keek Zoe met een zwak glimlachje aan. "Ben je niet liever bij de anderen?"
    Ik trok mijn wenkbrauwen eventjes lichtjes op waarna een plagerige blik verscheen op mijn gezicht, maar lang hield ik dit echter niet vol. Normaal was ik een ster in het plagen en uitlokken van anderen, maar zonder Jack was dit toch iets anders. Mijn glimlach verdween al snel weer en ik draaide me weg van Zoe, waarna ik weer terugliep naar het bed. "Het is gewoon zo raar om alles zonder je andere helft te moeten doen. Ik was niet eens voorbereid op het feit om hier naartoe te komen in mijn eentje." zei ik zachtjes toen ik weer neerplofte op het bed en naast me op het dekbed klopte, als teken dat Zoe naast me kon zitten als ze daar behoefte aan had.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles
    Louis was echt gemeen bezig. 'Dat was de bedoeling.' Snauwde ik klein. Maar hij luisterde niet, omdat hij te druk bezig was om Dan mee te vragen naar weer ik veel wat. Oke, dit was de druppel. Ik stond op van de bank en liep nors de woonkamer uit, zonder iemand ook nog maar een blik waardig te gunnen. Ik even blij dat die camera op de gezichten was gericht van de andere mensen, omdat ze met die stomme drankjes bezig waren. Ik stormde de trap op en zorgde ervoor dat de deur van mijn slaapkamer met zo'n klap werd dichtgegooid, zodat ik zeker wist dat het duidelijk werd, dat ik boos was. Ja, ik was boos. Ik werd altijd boos, als iemand anders meer aandacht van Louis kreeg dan ik en misschien irriteerde me dat nog wel het meest. Tenminste, dat ik minder aandacht kreeg vond ik minder erg dat het feit dat hij Dan super schattig vond, en het leuk vond en Hij het leuk vond om mij boos en jaloers te maken. Sant ik had die grijns op zijn gezicht echt wel gezien. Het feit dat ik ook nog eens moe was, maakte het er echt niet beter op, want het enige wat ik wilde was liggen, kroelen en knuffelen met weet ik veel wie en slapen. Ik had mijn koffer op mijn bed laten staan, aangezien k had gedacht, dat Louis wel iets zou regelen zodat ik bij hem kon slapen. Maar misschien moest ik me maar gewoon bij het feit neerleggen dat ik nooit zoveel zou betekenen voor Louis, dan hij voor mij. Ik beet hard op mijn onderlip en trok de koffer open, om de kast ook open te trekken en alles erin te smijten. Ik vond het zo oneerlijk. De meeste kleding viel eerder naast de kast, dan erin, maar het kon me niet schelen. Toen de koffer leeg was, duwde ik hem van het bed, waarna ik me er zelf op liet vallen, om me vervolgens op te rollen. Ik had zo'n hekel aan mezelf.

    Dan Howell
    Verbluft bleef ik zitten. Volgens mij kreeg ik straks echt een klap van Harry, als dit zo door ging. Maar deze stormde alleen maar langs me heen toen Louis vroeg of -wie dan, mee ging. Ik wist niet zo goed of hij mij nu bedoelde, of wat ik nu moest doen. Een harde klap volgde, en het was maar al te duidelijk dat deze afkomstig was van Harry. 'Is hij altijd zo?' Vroeg ik onzeker en ik beet op mijn onderlip. Finn was ook al vertrokken en ik wist dat ik het zwaar ging krijgen zo. Ik miste de aanwezigheid van Phil en het feit dat iemand me nu al haten, maakte het er niet beter op. Kon ik er wat aan doen dat mijn haar zo leuk was. 'Ik pas.' Ik stond op en
    Liep naar de keuken om drinken te pakken, waarvan ik zeker wist dat ik niet ging kotsen straks.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 6:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zoe Sugg
    Finn doet de deur open en vraagt "Ben je niet liever bij de anderen?" Ik schud mijn hoofd lichtjes. 'Net iets te druk allemaal,' zeg ik. Ik doe voorzichtig de deur dicht en loop achter Finn aan naar binnen. "Het is gewoon zo raar om alles zonder je andere helft te moeten doen. Ik was niet eens voorbereid op het feit om hier naartoe te komen in mijn eentje." zegt hij zachtjes. Hij klopt op het bed en ik ga naast hem zitten. "Dat snap ik best, jullie zijn bijna altijd samen, en als ik aan Finn denk, denk ik ook gelijk aan Jack. Maar misschien is dit wel iets goeds, iets waarvan jullie allebei iets zelfstandiger worden. En natuurlijk word het moeilijk, en nee, Harry kan Jack niet vervangen, en dat wil hij ook niet. Maar misschien moet je gewoon openstaan voor deze verandering, en als dit allemaal voorbij is, zul je zien dat het helemaal niet zo erg is als je nu denkt. En Jack is niet dood, je zou hem altijd nog kunnen prankcallen in een van je videos,' Dat laatste zeg ik met een kleine glimlach, omdat ik weet dat Zowel Jack als Finn wel van een geintje houdt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Louis Tomlinson.

    "Dat was de bedoeling." snauwde Harry, waardoor er een frons op mijn voorhoofd verscheen en een zachtere piep uit mijn mond kwam. Harry stond op toen ik met Dan in gesprek was geraakt en beende vrij kwaad de woonkamer uit voordat een harde klap volgde, waardoor zelfs ik een beetje overeind veerde. Ik had hem nu echt kwaad gemaakt of gekwetst, een van de twee. Of misschien wel beiden...
    "Is hij altijd zo?" vroeg Dan met een onzekere ondertoon voordat hij op zijn lip beet.
    "Niet als ik hem niet uitlok." mompelde ik als antwoord, ook al was de jongen met zijn leuke haren al naar de keuken gelopen. Een zucht ontsnapte uit mijn mond en ik gooide de deur zelf met een helse klap dicht voordat ik richting trap liep en deze beklom. Ik had geen zin om de hele dag tegen een norse Harry aan te kijken en ik wist dat hij kwaad op me zou blijven zo lang als ik niks van zijn gedrag zou gaan zeggen of hem zijn verdiende aandacht gaf. Harry was af en toe net een klein kleutertje, net zoals ik trouwens.
    Ik gokte naar welke kamer ik moest gaan, opende de deur en slaakte een zachte zucht toen ik de krullenbol op het bed zag liggen. De helft van zijn kleding lag buiten de kast en ik zweeg toen ik zachtjes de deur sloot en naar hem toe liep.
    Als automatisch wikkelden mijn vingers zich in zijn krullen en streek ik zachtjes over zijn hoofd heen, ook al was het mijn schuld dat hij nu zo chagrijnig was. Ik had hem nooit willen kwetsen, maar enkel een beetje uitlokken.

    (Finn komt straks. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles
    Ik kon dit niet. Moest ik nu heel de dag, sacherijnig en alleen op een kamer gaan zitten, omdat ik mijn zin niet kreeg. Lekker zielig weer. maar echt niet dat ik terug naar de rest ging, om daar een beetje te zitten toekijken hoe Louis met Dan flirten. Ik hoorde de deur opengaan, maar ik hield mijn ogen stijf dichtgeknepen. Uit alles kon ik opmerken dat het Louis was. het ritme van de voetstappen op de grond, hoe zijn broekspijpen tegen elkaar aan scheurden, zijn manier van ademhalen. Het was bijna eng, hoe ik hem zo snel herkende. Maar dat kreeg je als je vierentwintig uur zeven met iemand was. Ik beet hard op mijn onderlip toen ik zijn vingers door mijn haar voelde en zijn hand op mijn voorhoofd streek. Nu zou vast het praatje komen, dat ik me eens moest leren gedragen als er andere bij waren en dat ik me niet aan moest stellen. Ik wilde het niet horen. Ik opende mijn ogen en keek meteen in de blauwe kijkers van mijn beste vriendje. Ik was gekwetst en verdrietig, maar dat nam niet weg, dat ik wilde dat hij bij me was. zwijgend trok ik hem goed naast me op bed en rolde ik mezelf tegen hem op. Zwijgend staarde ik door de kamer, waar ik een teringzooi van had gemaakt en ik beet op mijn lip. 'Het spijt me.' fluisterde ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [is er een reden dat er niet meer gereageerd word?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik wacht op Niall]


    Bowties were never Cooler

    [en ik wacht op Finn]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [maar Niall heeft nog helemaal niet gereageerd. ;o
    ik ben even iedereen een berichtje aan het sturen, die nog niet gereageerd heeft. ;x]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Jenna is soort van Loner en ik heb geen idee waar haar naartoe te sturen]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [De zitkamer denk ik]


    Bowties were never Cooler

    [Daar zit Ze al, Maar ze kent niemand en ik weet niet iemand die vrij is ofzo...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Laat haar anders een gesprek beginnen met Liam, dan werken we maar even om de personen die niet reageren heen. Als niemand dat erg vind]


    Bowties were never Cooler

    Jenna Mourey / Jenna Marbles
    Ik zie Liam volgens my en Justine van iJustine. Ik hield van haar ze was zo random eenbeetje als mij. Maar ze liepen met glazen cola. Zoella spuugt het uit en Justine geeft ons denk een soort van challenge raden wat er in het glas zit. Ik sta op en pak een glas weg van Liam. Ik had vreselijke drankjes gehad dus ik was super goed in drinken raden. Ik nam een slok en spuugde het niet uit. Ik slik het door en proef de nasmaak. Het smaakte tomaat achtig, maar met prik cola. Cola en tomaat. O god Ketchup. 'cola samen met Ketchup. You cant fool mee. Ik heb vele malen ergere drankjes gehad van mensen die niet kunnen mixen.' ik grijns even, maar leg het glasop tafel. Het was niet bepaalt lekker dus ik hoefde niet nog een slok. Ik kijk even naar Liam en glimlach naar hem. 'ik ben trouwens Jenna en jij Liam toch.' zeg ik vriendelijk tegen hem.
    [Ik hoop dat het niet erg is dat ik het Jenna heb laten raden]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 23:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break