• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens:
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ Ziamstorason
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Blog

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    (alleen voor de meisjes) Fan, gen fan, directioner, hater van 1D etc:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 12:35 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    (...)


    je mag gelijk aanmaken (:
    oke ik ben op mijn mobiel maar ik maak hem voor vier uur aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yay, Yvonne ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Yay, Yvonne ^^.
    haha Brook dat dacht ik ook toen ik je zag voor Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jij bent gewoon geweldig. Hm, ik heb het gevoel dat Zayn niet helemaal af is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Jij bent gewoon geweldig. Hm, ik heb het gevoel dat Zayn niet helemaal af is.
    dat weet ik toch nee hahahah heb zin in de rpg maar hopelijk blijft deze langer leve


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)dat weet ik toch nee hahahah heb zin in de rpg maar hopelijk blijft deze langer leve


    ja, hoop ik ook ^^ veel RPG gaan snel dood. Hopelijk deze niet nee


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    (...)

    ja, hoop ik ook ^^ veel RPG gaan snel dood. Hopelijk deze niet nee
    idd, ben namelijk nogal fanatieke rpg'er maar Brook is er bij dus dat komt goed ahah ik ga haar maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mag ik Harry?

    Sempra schreef:
    Mag ik Harry?


    Ja hoor, ik zal je erbij zetten (:


    It just takes one negative comment to kill a dream

    IrishNialler schreef:
    (...)idd, ben namelijk nogal fanatieke rpg'er maar Brook is er bij dus dat komt goed ahah ik ga haar maken


    Tiehie. Maar hé, jij bent hier diegene die altijd reageert (: Mêh, alleen nog Liam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nvullijstje:
    Naam: Felicia Abby Lilly Houston
    Leeftijd: Ze is net 18 geworden
    Uiterlijk:

    Felicia heeft lichtbruin haar tot over haar schouders en groenblauwe ogen. Ze is 1,75m en erg slank.
    Innerlijk: Felicia is op het eerste ogenblik een verlegen rustig meisje maar als je haar eenmaal kent dan kan ze erg druk zijn. Ze voelt zich snel gekwetst en is bang dat ze iets verkeerd doet of dat het haar schuld is. Ze is erg onzeker over zichzelf. Felicia ziet vaak het beste in de mensen en vergeeft mensen ook erg snel want ze denkt dat die persoon het dan anders bedoelde. Verder kan ze dus erg druk zijn maar ook erg rustig. Ze houd ervan om te luisteren naar anderen maar zelf praten vind ze niet erg. Ze heeft overigens wel een hekel aan mensen die schelden met God of Jezus omdat ze gelovig is
    (alleen voor de meisjes) Fan, gen fan, directioner, hater van 1D etc: Directioner
    Extra: Felicia heeft een broertje Finn van 8. Haar ouders zijn niet echt rijk en daardoor heeft Felicia nooit naar een concert gekunnen. Ook is ze gelovig, niet streng maar ze gelooft wel, ze heeft daarom altijd haar ketting met een kruisje eraan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blog schreef:
    (...)

    Tiehie. Maar hé, jij bent hier diegene die altijd reageert (: Mêh, alleen nog Liam.
    nee joh hoe kom je erbij????? maar betere werk, ik heb lekker drie weken vakantie en daarna 3 maanden gnagnagna. wel volgende week naar fucking one direction in belgié en op vakantie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)nee joh hoe kom je erbij????? maar betere werk, ik heb lekker drie weken vakantie en daarna 3 maanden gnagnagna. wel volgende week naar fucking one direction in belgié en op vakantie


    ik ga vrijdag naar het concert in Amsterdam ^^ en ik zal je personage erbij zetten


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik heb de kaartjes van het concert moeten weggeven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Ik heb de kaartjes van het concert moeten weggeven.
    whyyyyyyy?? voor nl of belgie

    Ik ga In belgie het maakte mij niets uit alleen antwerpen scheelt een kwartiertje reistijd en t was mijn verjaardagscadeau voor mijn sweet 16.. dus ik word lekker gebracht met de auto hihi mijn shirt is al helemaal af.

    oke thanks, wanneer beginnen we??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan