• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens:
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ Ziamstorason
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Blog

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    (alleen voor de meisjes) Fan, gen fan, directioner, hater van 1D etc:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 12:35 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die is enthousiast ô_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik hoop dat quizlet het vandaag een beetje beter volhoud. Gisteravond lag hij er echt vervelend lang uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    gnagnanga Brook je kent me toen ik zag dat er een rpg was die me leuk leek liep ik te stuiteren, wel balen dat nialler al weg was maarja. Ik heb er echt superdupermega veel zin in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Phrases schreef:
    Ik hoop dat quizlet het vandaag een beetje beter volhoud. Gisteravond lag hij er echt vervelend lang uit.


    Echt? Niet van gemerktm(:

    Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie?

    ik ga naar One Direction en naar Oostenrijk heb lekker drie weken. daarna de examens twee weken maar die zijn heel rustig en dan vakantie en vrijwillig op een basisschool in mijn stageklas helpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stom, zeg. Ik heb er 's avonds echt irritant veel last van. Ik krijg momenteel dan heel de tijd van de '507 adresfout'-dingetjes. D:
    Hm, deze vakantie niet echt veel. Misschien een beetje aan school werken. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases schreef:
    Stom, zeg. Ik heb er 's avonds echt irritant veel last van. Ik krijg momenteel dan heel de tijd van de '507 adresfout'-dingetjes. D:
    Hm, deze vakantie niet echt veel. Misschien een beetje aan school werken. :]


    Sinds de nieuwe server ligt 'ie bij mij elke avond rond 8/9 uur uit, soms niet (:

    IrishNialler schreef:
    ik ga naar One Direction en naar Oostenrijk heb lekker drie weken. daarna de examens twee weken maar die zijn heel rustig en dan vakantie en vrijwillig op een basisschool in mijn stageklas helpen


    Ga je in A'dam of in België naar one direction? Ik wil ook drie weken ;o

    Phrases schreef:
    Stom, zeg. Ik heb er 's avonds echt irritant veel last van. Ik krijg momenteel dan heel de tijd van de '507 adresfout'-dingetjes. D:
    Hm, deze vakantie niet echt veel. Misschien een beetje aan school werken. :]
    dit dus. ik heb dat ook mestal rond 7 uur en gister weer rond 10 uur in de avond. Het is zoooo irri ik kon gister alles doen maar ik kon niet in mijn pb enz. en als ik op dat knopje forum druk dan moest je op iets anders drukken voor die balkes kwamen en dan klukte het niet

    ahh ik wil nu beginnen:D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou, zoals je al gemerkt hebt ga ik dus wat doen met mijn familie op drie mei voor Daniël, mijn overleden broertje. En voor de rest eigenlijk alleen maar binnen zitten met een goddelijk bak ijs ^-^.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 12:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sempra schreef:
    (...)

    Ga je in A'dam of in België naar one direction? Ik wil ook drie weken ;o
    België maar ik ben een nederlanderXD maarja vanuit zuidwest brabant is het een kwartier korter en de vriendin haa rmoeder had liever in België.

    Hoe moeten we btw starten als we gaan beginnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blog schreef:
    Nou, zoals je al gemerkt hebt ga ik dus wat doen met mijn familie op drie mei voor Daniël, mijn overleden broertje. En voor de rest eigenlijk alleen maar binnen zitten met een goddelijk bak ijs ^-^.


    Veel succes! Ik vindt dat een goed idee, van dat bak ijs (: ik zit nu met autodrop aan de tafel haha (:

    Inderdaad, vanaf 7 uur, en dat iedere avond. Als ik er dan op kom, is het vaak zo sloom dat ik het uit frustratie weer weg klik. -_-
    Ik hoop echt dat alle kwaaltjes er dit jaar nog uit worden gevist, want dit is ook bloed irritant. (:

    En ja, ik wil ook beginnen. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.