• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Abby Lilly Houston

    Ze knikte even instemmend Over jou kunnen ze in ieder geval niet heen kijken,'murmeld ze zachtjes waardoor ik grinnik. Oke Asa was erg klein maar je zou haar nooit vergeten doordat het zo'n schat was. Ik was blij geweest dat ze ook mee ging, ondanks dat ze er niet echt iets mee had ging ze voor ons mee. 'Denk je dat ik Harry zo ver kan krijgen in mijn koffer te stappen? Odelia wilde me alleen laten gaan als ik hem en zijn krullen mee naar huis zou nemen.' ik lach zachtjes. 'Ik denk het niet maar zal Odelia niet al superblij zijn als je een foto en een handtekening hebt' ik glimlach. Asa's zusje was echt super schattig en een grote fan, en vooral een Harry gek. Mijn favoriete waren toch wel Zayn en Niall. 'We gaan landen' mompel ik en klik mijn riem vast. Een zenuwachtig gevoel komt in me op, ik had dit nog nooit mee gemaakt. Het opstijgen was doodseng, het vliegen viel wel mee maar het landen?? Geen idee. Nerveus wiebel ik met mijn benen heen en weer en pulk aan het kruisje om mijn nek. Ietswat angstig kijk ik uit het raam hoe de grond steeds dichter in de buurt komt en ik slik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena Lisa Morin

    Ik kijk een beetje rond tot ik Alice hoor roepen. 'Jezus mens, kan het nog harder?' mompel ik.
    Ze zegt al oeps. Ik denk na over haar vraag. 'Hmm, net zoals tegenover elk ander mens? Ze mogen wel wereldberoemd zijn maar dat betekend nog niet dat ze ''alles'' zijn. Ik blijf gewoon mezelf. Dan mogen ze me maar niet.' antwoord ik.
    Zo'n grote fan was ik nou niet. Hun muziek vond ik wel leuk maar de jongens zelf waren niet bepaald bijzonder. Dat ze lelijk zijn zeg ik niet, maar nee. Gewoon niet mijn type qua persoonlijkheid. 'Ga jij je dan anders gedragen tegenover hun? Totaal iemand anders zijn of gewoon jezelf?' vraag ik aan haar.
    Ik deed mijn haar goed dat door de stoel van het vliegtuig een klein beetje statisch was geworden waarna ik mij weer op Alice richt.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.

    'We love you guys!' Roep ik nog voordat ik het podium af ren. Twee uur in de spotlight gestaan, het zweet zit op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat je daar kan zweten. Ik loop door naar de kleedkamers en glip snel de douche in. Ineens bedenk ik me dat we zo naar het vliegveld moeten om de meisjes op te halen die een soort van lange meet- en greet hebben gewonnen. Ik stap uit de douche en droog me vlug af. Ik heb geen idee hoelaat we ze moeten ophalen, dus het beste is als ik gewoon opschiet. Ik trek een zwarte jeans aan, met daarop een wit hemd. Als laatste pak ik nog een zwarte blazer. Zwart-wit vandaag. Ik ga op een stoel zitten, pak mijn mobiel en log in op twitter. Ik follow een paar fans en kijk dan de kleedkamer rond. Onze haarstylist, Lou, wenkt dat ik kan komen. Ik ga op de zwartleren stoel zitten en ze begint met mijn haren te borstelen. Ze föhnt mijn haar en doet nog wat gel erin. Ik laat me uit de stoel glijden en ga weer op de stoel zitten waar ik eerst zat. Opnieuw open ik twitter; Amazing show, you made our dreams come true .xx
    'Lou?' Vraag ik. Ze kijkt me vragend aan. 'Kan dit ermee door?' Vraag ik, wijzend naar mijn kleding. Ik was niet de beste in kleding uitzoeken. 'Ja hoor, Harry.' Zegt ze. Gosh, ik voel me nu echt weer kleine Harry die aan zijn moeder vraagt of ze zijn kleding klaar wil leggen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 13:36 ]

    Zayn Javadd Malik

    Lachend rende ik het podium af, naar de kleedkamer. Het was zoals gewoonlijk weer eens geweldig geworden, met onze fantastische fans. En alweer een uitverkochte zaal, zoals altijd. De kleren voor het concert trok ik uit, en ik begon de zoektocht naar andere kleren. 'Waar zijn mijn kleren?' mompelde ik. Na nauwelijks dertig seconden vond ik ze terug. De outfit bestond uit een simpel shirt, een blouse, en een spijkerjasje. Natuurlijk een zwarte broek en witte gympen. Ik kreeg een idee, liep naar de kraan om die aan te draaien en mijn hoofd eronder te houden. Al snel draaide ik hem weer dicht en pakte een handdoek, waarmee ik mijn haar afdroogde. Sinds kort had ik er weer lichtelijk blond in, maar dat was voor nog geen twee weken. Het was mooi voor even. Ook had ik na een paar minuten mijn haar goed gedaan. Even geen kuif. Oh ja, er zouden vijf meisjes mee op tour gaan. Fijn, daar gaat alle lol. Zeker weer diehard fans of zoiets. Echt waar, ik hield zielsveel van onze fans, maar met vijf meisjes een hele wereldtour opgescheept te zitten? Nee, bedankt. Dat aanbod sla ik liever af. Maar néé, het ging om de fans gelukkig maken had Paul gezegd. Tuurlijk, of hij wilde gewoon dat we bijna geen lol hadden. Eigenlijk snap ik het wel, want we hadden de vorige tourbus zowat gemold. Zonder dat we het wilden maakten we altijd wel dingen stuk, maar wat moet je dan ook met vijf onderhand al volwassen jongens? Volwassen kon je ons eerlijk gezegd niet noemen, als je zag hoe we ons gedroegen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales

    'Ik denk het niet, maar zal Odelia niet al superblij zijn als je een foto en een handtekening hebt?' Ik glimlachte, waarna ik instemmend knikte. 'Misschien wil hij een knuffel voor haar signeren. Die gaan langer mee.' Besefte ik me bedachtzaam, terwijl ik Felicia's voorbeeld volgde en mijn gordel omdeed.
    Ik kon niet anders dan glimlachen om te zien hoe ze wegdook in haar stoel bij het landingsproces dat was begonnen.
    Bij het horen van Alice's stem, echter, kon ik het niet laten om zachtjes te lachen. Typisch iets voor Alice, ik was dan ook blij dat ik naast Felicia was gaan zitten die over het algemeen iets rustiger was. Ook Elena zou een goede keuze zijn geweest, hoewel we dan wederom dwergen zouden worden genoemd.
    Ik ging iets rechter op zitten, waarbij ik een hand door mijn lokken haalde en een nieuwsgierige blik uit het raam wierp. Als er iets was waar ik wel tegen kon, dan was het wel de grote hoogte. Ik was meer de persoon met de claustrofobie, dan de hoogtevrees. Iets waar ik op dit moment vrij dankbaar voor was.
    Het duurde niet lang voor een poezelig vriendelijke stem in verschillende talen het gebruikelijke oplas: de gordels, de landing, het vliegveld en de hele mikmak. Ik was misschien een beetje te veel bezig met wat er straks zou gebeuren, om er goed naar te luisteren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [niet te positief he zaynXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Ze lijkt even na te denken voordat ze antwoord. 'Hmm, net zoals tegenover elk ander mens? Ze mogen wel wereldberoemd zijn maar dat betekend nog niet dat ze ''alles'' zijn. Ik blijf gewoon mezelf. Dan mogen ze me maar niet.' Ik knik begrijpend. 'Ga jij je dan anders gedragen tegenover hun? Totaal iemand anders zijn of gewoon jezelf?' vraagt ze dan. 'Ik denk gewoon als mezelf. En ik zie wel wat ze van me vinden,' antwoord ik daarop. Ik kijk weer naar buiten. We gaan steeds lager. 'Heb jij eigenlijk een favoriet?' vraag ik dan maar. Toen we wisten dat we mee op tour mochten had ik van alles opgezocht over ze omdat ik dan tenminste iets meer van hun weet dan alleen de tekst van sommige liedjes. En ik vond ook wat foto's, ze zien er best leuk uit.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Elena Lisa Morin

    'Kay kay,' mompel ik terwijl ik wat nagellak van mijn nagel peuter.
    Het is heel even stil. Dan vraagt Alice of ik een favoriet heb. Ik denk goed na. Hoe zagen ze er ookal weer uit? Er was één blonde en de rest had allemaal donker haar. De gezichten krijg ik er even niet bij. 'Het was een jongen.' denk ik hardop. Joh Elena... 'Hij had bruin haar en krullen.' De naam krijg ik er ook even niet bij. 'Het was ehm.. H-ha-har.. Iets met een H.' Ga ik verder.
    'Weet jij die namen heel goed? Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen. Maar wie is jouw favoriet?'
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, gewoon, omdat het kan.


    Do what people say you can't.

    AbbeyGail ´Abbey` Caitlinn Brown
    Ik open mijn ogen een beetje en zie dat we al best laag vliegen. Da´s fijn, want vliegen vind ik echt helemaal niks aan. Ik ben ook nog steeds niet zeker waarom ik nou mee ben gekomen, ik bedoel, ik ben niet eens een One Direction fan. Oke, Niall is wel leuk, maar verder zie ik ze gewoon als een paar knappe jongens die toevallig kunnen zingen. Ik kijk voor me en zie dat de rest allemaal in gesprek is. Laat ik die maar niet storen. Ik doe mijn gordel om en besluit om maar wat foto's te maken van buiten. Vliegtuig foto`s vind ik er wel altijd mooi uit zien.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Niall Horan

    "We love you guys" Roept Harry no voordat we weg lopen. Ik zwaai nog even en geef nog wat high fives aan fans. Nog een laatste handkusje aan de meiden achterin en ik ren het podium af. Daarna ren ik naar mijn kleedkamer. Ik open Twitter. Na een tijdje stop ik en kleed ik om. Een sweater en een spijkerbroek. Ik heb geen zin in allemaal chique kleding. Niks voor mij. Daarna loop ik naar Lou. Die kijkt me streng aan. "Niall, we gaan fans ontmoeten die meegaan op world tour. Wil je er dan echt zó uitzien?" Ik zucht. Tuurlijk. De fans. We mogen deze bus niet slopen. Lou pakt een wit tshirt en een jasje. "Hier. Die broek mag je aanhouden." Ik zucht. Daarna trek ik een zielig gezicht. Ik ren naar mijn kleedkamer. Na een blik in de spiegel zucht ik. Mijn haar dode ik ik een kleine kuif. Daarna loop ik naar de rest.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sinds wanneer mag je iemand anders' personage spelen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nevermind, ik las het verkeerd.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:16 ]


    Do what people say you can't.

    | Lou was de stylist, toch? :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases schreef:
    | Lou was de stylist, toch? :3 |


    || Jup, Lou Teasdale ;3 ||

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:13 ]