• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Abby Lilly Houston

    " ik denk dat we het ergens moesten ophalen maar ik heb niet meer gevlogen sinds Mexico, twee jaar geleden" ik knik even en kijk zoekend rond. Volgens mij was daar Louis, het was een jongen met zonnenbril en hij lekk erop. " we zijn in Londen Fel" grinnikt e en ik bloos " owja" zeg ik dommig. " asa volgens mij daar die jongen met die zonnenbril volgens mij is dat Louis" fluister ik zacht en kmijk snel rond, waar was de rest dan?. Dan zie ik het haar en de tint van Zayn en ik begin tw glimlachen. " en dat daar is Zayn" ik wist niet waarom ik fluisterde maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Ik hoor Felicia en Asa over de bagage praten.
    En dan ziet mijn oog iets. Volgens mij zijn dat Louis en Zayn. Ik sta meteen (zonder dat ik het wil) stil en meteen botst de rest tegen me op.
    'Sorry, ik zag 2 jongens van de band,' zeg ik dan.
    Ik loop meteen weer verder en ga naast Asa en Felicia lopen. 'We zijn gewoon in Londen,' zeg ik tegen ze. Ik ben nog nooit in Londen geweest, maar ik heb er altijd al heen gewild

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 11:22 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {oeps, iets te laat gepost, ik ga het even veranderen}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {zo, gedaan}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik kon niet anders dan gniffelen bij het feit dat ze beiden zo opgewonden klonken. We mochten dan niet allemaal die-hard fans zijn: dat betekende niet wat we het niets vonden dat we zo dadelijk voor de beroemdste boyband zouden staan. 'We gedragen ons normaal, ja? Des te minder irritant zullen ze ons vinden.' Opperde ik op zachte toon terwijl ik enkele passen de menigte in zette, waarna ik kort over mijn schouder naar de rest keek. 'Ze bijten heus niet, hoor.' Grinnikte ik sarcastisch terwijl ik een verdwaalde lok achter mijn oor streek. Het was niet moeilijk om aan het weer te wennen; iedereen die in Mexico kon overleven lukte het ook wel om wat wind te accepteren. Londen was vanaf hier al een mooie stad, voornamelijk omdat ik er nog nooit was geweest. Misschien een beetje sober weer, maar het accent en de verschillende culturen spraken me genoeg aan om dat te vergeten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis
    Hij keek rond en bleef even hangen bij een groepje meiden die naar hem en Zayn stonden te kijken. 'There they are'zeg ik tegen Zayn en zet mijn zonnebril op mijn beanie terwijl ik op de meiden aflopen. 'Girls'zegt hij vrolijk en trek Zayn een beetje mee want die liep zo sloom dat zelfs een slak hem nog inhalen kon.'Zayn, be happy now'mompelt hij want hij werd geirriteerd door het vervelende gedrag van zijn vriend die hij tot nu toe eigelijk meer als familie beschouwde, alle jongens eigelijk. Nogsteeds snapte hij niet dat hij de jongens nooit eerder had gezien of was tegen gekomen dan die talentenshow x-Factor.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    {Liam is loner, anybody for Liam? ^^ Of moet ik gewoon bij alle jongens gaan lopen of whatever?}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    {Liam is loner, anybody for Liam? ^^ Of moet ik gewoon bij alle jongens gaan lopen of whatever?}


    Doe anders gewoon dat hij bij Zyan & Louis loopt want die hebben net de meiden gevonden op het vliegveld.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Felicia Abby Lilly Houston

    Ik grinnik even als Alice zeoook op merkt en stil staat. " we blijven gewoon ons zelf des te minder irritant zullen ze ons vinden" oppert Asa en ik knik. " ze bijten heus niet." Grinnikt ze en ik grinnik ook. ," misschien Niall als hij honger heeft" lachend kijk ik evenen zie Louis met Zayn mee trekkend onze richting op komen. " daar komen ze" zeg ik vrolijk. Als ze eenmaal staan word ik verlegen en onzeker. Wat als ze me niet mochten of geen zin in hun fans hadden? Ik loop uiteindelijk naarLouis, ooit zal ikme moeten voorstellen, dan liever nu dan pver een uur. " uhm hoi, ik ben Felicia Houston" zeg ik zacht en bloos terwijl ik naar mijn schienen kijk


    Trolol die stemmen in nl van icarly gabahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    'We gedragen ons normaal, ja? Des te minder irritant zullen ze ons vinden.' 'Ik zal me zo normaal als mogelijk gedragen,' zeg ik tegen Asa met een nep-serieus gezicht. Daarna kijk ik weer gewoon en zeg ik tegen haar: 'Ik zal mijn best doen.'
    Ze zet weer een paar stappen waarna ze zegt: 'Ze bijten heus niet, hoor.' 'Weet ik, maar toch...' Dan komen ze op ons aflopen. 'Ze hebben ons gezien,' fluister ik. Om te laten zien dat ik niet bang ben dat ze bijten loop ik gewoon door zonder te stoppen. Dan staan ze recht voor ons. Om er voor te zorgen dat ik me niet aan elk apart zou moeten voorstellen zeg ik in een keer tegen hun allemaal tegelijk: 'Hoi, ik ben Alice.'

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 11:56 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    (Morgen ga ik naar mijn vriendin. 1 mei in de avond naar one direction concert en drie mei op vakantie voor een week daarna heb ik tot negentien of twintig mei vakantie)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    Toen Louis zei dat ik vrolijk moest zijn, draaide ik mijn hoofd even naar hem. Mijn zonnebril zette ik af en ik keek hem nors aan. Daarna keek ik naar de meisjes en hield mijn mond. Even liet ik mijn blik over de vijf meisjes glijden. Niks bijzonders, ze waren niet bepaald opvallend. 'Ik mag maar hopen dat ze onze tour niet verpesten' zei ik toch maar, niet boeiend of de meisjes het konden horen. Van mij mochten ze gerust weten dat ik hier geen zin in had. Ik rukte me los uit de greep van Louis en deed mijn zonnebril in mijn zak. Uit mijn andere zak haalde ik mijn iPhone en tweette even snel dat de meisjes er waren. Daarna stopte ik hem terug en keek verveeld naar de grond. Het was alleen om onze fans op de hoogte te houden. Een meisje stelde zich voor als Felicia en de ander als Alice, waardoor ik niet opkeek. 'Zayn' zei ik alleen maar. Ik baalde hier echt erg van.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 11:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Ik loop met Zayn en Louis op het vliegveld. Ik kijk om me heen, het is een best groot en mooi vliegveld. Ik verberg mijn handen in mijn zakken en luister met een oor mee naar het gesprek tussen Louis en Zayn. Met het andere oor probeer ik gesprekken van de mensen op te vangen die om ons heen lopen. Ik glimlach, ik ben wel een beetje zenuwachtig voor de reactie van de meiden. Op dat moment zegt Louis dat hij de meiden ziet, ik kijk de kant op die hij aangeeft. Dat zijn ze dus. Zodra we voor de vijf meiden staan begroet ik ze alle vijf vrolijk, maar toch een tikkeltje verlegen. Hoe zullen ze gaan reageren?
    Een meisje stelt zich voor als Felicia Houston en het tweede meisje stelt zich voor als Alice.
    'Liam, maar dat weten jullie denk ik wel,' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 12:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Louis Tomlinson
    Hij keek kort geirriteerd van Zayn naar het meisje die tegen me begon te praten. uhm hoi, ik ben Felicia Houston" het kwam er zacht en best verlegen uit aangezien ik d'r zag blozen. Mijn blik verzachtte van geirriteerd naar vriendelijk. 'Hey, Louis Tomlinson tot je dienst'zeg ik en er verlaat een zucht mijn mond als ik merk dat ik weer eens druk was bij onbekende mensen. 'Fijne vlucht gehad?'vraag ik dan maar want ik wist zosnel even niks meer te zeggen nadat we onszelf hadden voorgesteld.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik glimlachte lichtelijk toen ik ze in onze richting zag lopen. Nu ze als gewone mensen voor ons stonden leken ze ineens een stuk minder.. onbereikbaar. Hoewel ik nog altijd omhoog zou moeten kijken als ik hun gezichten wilde zien. Uiteindelijk besloot ik Felicia's voorbeeld te volgen en bleef ik naast haar staan terwijl ze zich voorstelde aan Louis. Het was vrij schattig om te zien, voornamelijk omdat ik Felicia altijd als de hardere onder ons zag.
    'Anastasia Darling.' Stelde ik mezelf uiteindelijk ook voor - hoewel ik ze nadrukkelijk zou uitleggen dat Asa genoeg was: Anastasia klonk zo krenterig, hoewel ik wist dat mijn moeder het een prachtige naam vond. En dan had je nog de kwestie met mijn achternamen. Darling had ik altijd geheten, hoewel het niet de geweldigste naam was. Nog een punt van plagen, naast mijn lengte. Maar gelukkig had ik genoeg vriendinnen om me daar tegen te beschermen hier.


    Feel the fire, but do not succumb to it.