• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [ja dat dacht ik ook xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik dacht er Louis stond :') ]


    Do what people say you can't.

    Alice Gabrielle Middleton

    'Het was een jongen,' zegt Elena dan na even nadenken, waardoor ik moet glimlachen.
    'Hij had bruin haar en krullenHet was ehm.. H-ha-har.. Iets met een H.' 'Harry,' help ik haar. 'Sorry, ik heb wat opgezocht over ze.' 'Weet jij die namen heel goed? Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen. Maar wie is jouw favoriet?' vraagt ze erna. 'Uhm... Geen idee eigenlijk. Maar Harry is wel leuk ja,' antwoord ik. 'Er zijn momenteel heel veel meisjes die dolgraag in onze schoenen zouden willen staan,' zeg ik dan.
    Ik kijk weer naar buiten. We zijn al bijna geland.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Oh God, ik verwar Lou met Louis. Sorry, ik ben niet de slimste ;<]

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (MT, had 80 inbox..
    Iemand?)


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Elena Lisa Morin

    Harry, dat was het. Ik knik. 'I know. Vlak voordat ik weg ging stond mijn hele inbox vol met meiden die met mij wouden ruilen. Alleen heb ik geen idee hoe ze aan mijn e-mail komen. En nog op weg meer site's gebeurde dat.' zeg ik.
    Ik grinnik even. Zo'n 1500 mails waren niet zo fijn. De eerste paar keren is het grappig, maar na de tiende keer wordt het irritant. Ik voel een kleine plof als we op de grond aankomen. Er beginnen een paar mensen te klappen. Dat snapte ik ook nooit. Waar zouden mensen gaan klappen om een vliegtuig dat land? Aan de ene kant heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant ook niet. Stel dat die jongens nou de grootste eikels zijn? Dan zou het vreselijk worden. 'Veel zin in?' vraag ik en richt me op Alice.


    Do what people say you can't.

    Pardoes schreef:
    (MT, had 80 inbox..
    Iemand?)


    || voornamelijk de meiden hebben geschreven, van de jongens alleen Zayn, Niall en Harry. Harry zit in een stoel in de kleedkamer, je kan naar hem toekomen als je wilt. ||

    Alice Gabrielle Middleton

    Ik voel een plof en het vliegtuig is geland. Er beginnen ook mensen te klappen.Ergens begrijp ik het wel, maar toch? Die piloot doet dit waarschijnlijk supervaak! 'Veel zin in?' vraagt Elena dan. 'Eigenlijk wel, het is net of we met zijn vijven op vakantie gaan. Bijvoorbeeld bij Italië en Spanje kunnen we genieten van de zon.'
    Ik hoor de piloot omroepen dat we er zijn en dat de gordels los mogen. Snel klik ik de gordel los en sta op. Wel jammer dat het eerste land Engeland is, daar regent het zo vaak.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    AbbeyGail `Abbey` Caitlinn Brown
    Ik voel hoe het vliegtuig land en maak meteen mijn gordel los. Wel blijf ik nog even zitten, want ik weet hoe dat gaat, iedereen wil tegelijkertijd naar buiten en dat werkt niet. Het weer lijkt nu nog wel redelijk, maar dit is wel Engeland waar we het over hebben, wie weet wat er over 3 minuten gebeurt met het weer. Zodra de man naast mij weg is, sta ik op en pak mijn handtas van de plank boven me. Ik besluit nog even te wachten met naar buiten gaan totdat de rest zijn spullen ook heeft, zodat we elkaar niet kwijtraken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    -Was eten-

    Louis Tomlinson
    Ik geef mijn microfoon af aan één van de medewerkers terwijl ik door de lange gang loop die na een tijdje uitkomt bij de deur van de kleedkamer. Deze trek ik open en zie een aantal jongens zich al omkleden. Mijn oog blijft even hangen bij harry die in een stoel zit. Even schenk ik iedereen een simpele glimlach en loop naar een stukje bank waar ik mijn tas had gedropt. Ik trek mijn shirt uit en vervang deze voor mijn standaard streepjes shirt. Het concert was vrij rustig verloepn al vond ik dat zelf, alleen kreeg ik wel kledingsstukken en petten naar mijn hoofd geslingerd maar daar ik vrijwel altijd om lachen, wat fans toch allemaal doen voor hun idolen. Soms was het creepy als er plots ondergoed op het podium lag maar ik kon er wel mee leven.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    [Allereerst sorry. maar we kregen een stroomstoring in mijn woonplaats en omstreken voor fucking 6uur. we zijn net klaar met eten gelukkig. haaaaaaaaaaaaaaaaat dat dus ik ga zo reageren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | Ik ga ijs halen. Tot straks peepz! x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases schreef:
    | Ik ga ijs halen. Tot straks peepz! x |


    Lekkuurr, ik wil oowk !! :P

    Iemand spelen?


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Felicia Abby LIlly Houston

    'Misschien wil hij een knuffel voor haar signeren. Die gaan langer mee.' ik knik 'als we dit al overleven' mompel ik angstig en kijk met grote ogen naar buiten hoe dichterbij de grond komt. Ik houd het kruisje even stevig en voel een plofje als we geland zijn. Opgelucht zucht jik. 'Oke en nu? ietswat beschaamd kijk ik naar Asa. IK had echt geen idee hoe dit allemaal werkte en moest. IK pulk wat aan mijn doorzichtige nagellak. Het weer buiten leek wel erg lekker, het zonnetje scheen een beetje en het was droog. Snel maak ik met mijn wegwerpcamera een foto ervan. Ik kon in totaal twintig foto's maken. Het waren goedkope dingen dus dat was dan weer wel handig want een echte dure camera zou het nooit worden. Ik dacht eraan wat voor foto's. Sowieso eentje met alle jongens en een groepsfoto ook met de meiden en voor de rest een keer in de zaal, het optreden en dingen waar we slapen en langskomen. Ik kijk weer naar Asa en zie een grote mensen stroom naar de uitgang dringen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [de jongens kunnnen alvast toch naar t vliegveld gaan?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan