• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Ergens waar ik op kan reageren?]


    Do what people say you can't.

    {Liam misschien? (:}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia Houston

    Ik bijt op mijn lip door Zayn zijn chagerijnige reactie. Wat had ik fout gedaan? Ik mocht dan wel een fan zijn maar ik was niet de fan die gaat schreeuwen en huilen. Liam steld zich voor en Louis vraagt of we een fijne vlucht hadden. ," het was raar" mompel ik. Ik hoor Alice en Asa zich ook voorstellen en stap naar achteren zodat de rest erbij kan. Zacht pulk ik aan mijn ketting. Het kruisje van goud glom mooi in het licht, ik had het thuis mooi gepoetst en hij glom weer. Daarna pulk ik wat aan de ring van mijn overleden oma. Het was een zilveren met steentjes, het zou me beschermen.



    Etu

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 12:08 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Felicia en Asa zijn samen in gespek met Louis en de rest staat er een beetje bij. Eén jongen staat er bij met een gezichtsuitdrukking die er... geïrriteerd ofzo? uitzag. Ik besluit maar een gesprek te beginnen.
    'Hoi, jij bent Zayn toch? Sorry als ik niet alle namen weet, ik ben niet echt zo'n echte directioner,' zeg ik tegen de jongen met de zwarte haren met een zwak vriendelijk glimlachje op mijn gezicht. Volgens mij was hij een beetje de stille. Nou ja, ik heb iemand nodig om mee te praten, dus waarom niet?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lizor schreef:
    {Liam misschien? (:}


    [Ben al bezig ^-^.]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.

    'Kut.' Zeg ik gefrustreerd. Vanaf het moment dat we op het vliegveld waren aangekomen was ik al verdwaald. Urgh. Daarna was ik ook nog is aangevallen door een horde oversekste meisjes, waardoor ik genoodzaakt was om me te verstoppen op het herentoilet. Toen ik dacht dat ze eindelijk weg waren, liep ik weer naar buiten. Helaas stonden ze daar nog en moest ik dus een paar honderd handtekeningen uitdelen en met fan's op de foto. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van de fan's maar nu word het wel een beetje irritant. Gedesoriënteerd kijk ik in het rond, om daarna de jongens te zien. Zo snel als ik kan ren ik op ze af. Een paar meisjes hebben zich waarschijnlijk al voorgesteld. 'Hi, ik ben Harry.' Zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 12:27 ]

    Zayn Javadd Malik

    'Hoi, jij bent Zayn toch? Sorry als ik niet alle namen weet, ik ben niet echt zo'n echte directioner' zei Alice tegen me. Mijn ogen maakte ik van de grond los, en ik keek onderzoekend naar het meisje dat voor me stond. Brunette, niet bepaald klein, ook niet lang. Ik realiseerde me dat het niet leuk zou zijn voor de meisjes als ik hier de hele tijd chagrijnig ging doen. Maar praten deed ik toch niet als er een paar vreemden bij waren. Op haar vraag gaf ik een klein knikje. Tegen mijn zin begon ik toch maar te praten. Hopelijk zou ze me daarna met rust laten. 'Heb je er een beetje zin in?' vroeg ik Alice, waarna ik met moeite een gespeeld glimlachje opzette.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Elena Lisa Morin

    Een beetje stil, wat best raar was aangezien ik altijd praat, loop ik achter de meiden aan. Stel dat die jongens écht niks waren, dan moest ik er een aantal maanden mee opschieten. Help. De ene jongen heet Liam, eentje Louis en de andere Zayn. Waarna er nog een jongen aankomt die zich voorstelt. Dat was dus Harry. Vijf namen, toch niet zo moeilijk te onthouden? Ik glimlach zwakjes naar ze. 'Elena Morin.' stel ik mezelf voor, met een niet al te harde stem.
    Ik blijf het moeilijk vinden om met nieuwe mensen in contact te komen. Mijn ogen kijken rond naar in het vliegveld. Iedereen was zo groot kom ik aan met mijn kleine lengte. Oké, Asa was ongeveer even groot als mij maar toch. Ik keer mezelf naar één van de jongens, Liam. 'Hoi, jij bent Liam toch?' vraag ik zo vriendelijk als ik kan.


    Do what people say you can't.

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik grinnikte toen Harry zich uiteindelijk bij ons voegde: hij zag er opgejaagd uit. 'Anastasia.' Prevelde ik vervolgens opnieuw. 'Asa is goed,' vervolgde ik echter, terwijl ik mijn mondhoeken omhoog krulde tot een geamuseerde glimlach. Mijn telefoon trilde, waarop ik deze bedachtzaam opnam. Odelia's brabbelende stem aan de andere kant van de lijn zorgde dat ik het apparaat enkele centimeters van mijn oor hield.
    'Eu-huh, ik ben aangekomen schatje.' Gniffelde ik op haar niveau in de hoorn terwijl ik mijn ogen kort over de jongens liet glijden, hoewel ze uiteindelijk opnieuw bij Harry uitkwamen. Ik reikte hem mijn iPhone aan en glimlachte daarbij schaapachtig.
    'Mijn zusje van vier is dol op je. Je zou me van een hoop gegil afhouden als je even tegen haar zou willen praten,' stelde ik zacht maar enigszins hoopvol voor.
    Ik probeerde te pruilen, en gezien mijn lengte zou dat niet heel moeilijk moeten zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alice Gabrielle Middleton

    Hij gaf een kort knikje als antwoord. Lekker vrolijk zeg! Nou ja, hopelijk is het straks weer over. 'Heb je er een beetje zin in?' vraagt hij dan. Ik knik. 'Ja hoor, het is net of het een lange vakantie is,' antwoord ik vriendelijk met dezelfde glimlach op mijn gezicht als eerst.
    'Jij? Heb jij er zin in? Eerlijk zeggen, ik weet dat jullie het misschien helemaal niet leuk vinden, dus het zal dan niet hard aankomen,' zeg ik daarna. Het is best raar, er zijn nu verschrikkelijk veel meisjes stikjaloers op me.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Liam James Payne
    Het meisje dat zich zojuist voorgesteld heeft als "Elena Morin" keert zich naar mij en vraagt vriendelijk: 'Hoi, jij bent Liam toch?' Ik knik bevestigend en steek mijn hand om die met haar te schudden. Ik ben erg benieuwd hoe het de komende tijd gaat worden, hopelijk kan iedereen goed met elkaar op schieten anders krijgen we problemen. Gelukkig is een van mijn eigenschappen dat ik bijna iedereen aardig vind, dus voor mij zal het niet zo'n probleem worden om vrienden te worden met de vijf meiden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Harry Styles.

    Een paar meisjes stellen zich opnieuw voor. Het meisje, Asa pakt haar Iphone en begint te praten. Na een tijdje richt ze zich weer op mij. 'Mijn zusje van vier is dol op je. Je zou me van een hoop gegil afhouden als je even tegen haar zou willen praten,' zegt ze dan. Ik glimlach. Beter dan die oversekste meisjes. Ik neem haar Iphone over en begin te praten. Ik hoor een zacht stemmetje wat mompelen. 'Hallo, ik ben Harry. Hoe heet je?' Vraag ik. Het blijft ineens stil aan de lijn. Ik heb toch niet wat verkeerds gezegd? Alleen mijn naam en ik vroeg wat haar naam is. Ik went me tot Asa. 'Het blijft stil.' Zeg ik terwijl ik gebaren maak naar de Iphone. Ik kijk Asa met een vragend gezicht aan.

    AbbeyGail 'Abbey' Caitlinn Brown
    Ik sta er een beetje bij, terwijl iedereen druk in gesprek is met elkaar. Eigenlijk vind ik het wel rima zo. We moeten een paar maanden met ze omgaan, dus we hoeven echt niet nu alles al van elkaar te weten. Ik kijk een beetje rond en zie een aantal meisjes fluisteren en wijzen naar Harry. Ik glimlach en realiseer me dat ik hier gewoon van moet genieten. Miljoenen meisjes zouden hier nu willen staan, en ik ben een van de vijf die mee mochten. ´Hé, waar is Niall eigenlijk?´ vraag ik aan niemand in het bijzonder zodra ik merk dat er maar vier jongens voor ons staan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Felicia Houston

    Een beetje alleen kijk ik toe hoe ze in gesprek veraakten. In het begin was ik altijd te verlegen. Ik zag Abbey ook alleen staan en ga naast haar staan.
    Mijn vaste gewoontje om aam mijn ketting en ring te friemelen als ik nerveus was trad weer op terwijl mijn hoofd spookte van de vragen. 'Hoe vind jij het tot nu?' vraag ik zacht aan Abbey en kijk haar vragend aan. Ik haal even een hand door mijn lange gladde haren om te checken hof het goed zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    'Ja hoor, het is net of het een lange vakantie is' glimlachte ze. 'Welkom op mijn werk' mompelde ik zacht. 'Jij? Heb jij er zin in? Eerlijk zeggen, ik weet dat jullie het misschien helemaal niet leuk vinden, dus het zal dan niet hard aankomen' zei ze erna. Een geïrriteerde zucht verliet mijn mond. Waarom moet ze nou perse doorvragen? De nepglimlach op mijn mond verdween onmiddellijk. 'Totaal niet' gromde ik. 'Voor mijn part is nu alleen nog het optreden leuk, het reizen kan afvallen. Ik had hier geen zin in, ik héb hier geen zin in en ik zal ook nooit zin krijgen' kefte ik chagrijnig. Daarna beende ik snel weg, naar buiten. Uit de zak van mijn spijkerjasje pakte ik het pakje sigaretten en de aansteker. Uit het pakje pakte ik een sigaret, en stak hem aan. Leunend tegen de muur keek ik wat rond. Nu zou ik koffie wel kunnen gebruiken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."