• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    AbbeyGail `Abbey` Caitlinn Brown
    Ik word een beetje heen en weer geduwd door de menigte die allemaal tegelijk naar buiten willen. `rustig maar, het is echt niet zo dat we over drie minuten niet meer naar buiten kunnen,´ mompel ik als ik bijna omver word geduwd. Ik zie Felicia ook een beetje vast staan en wring me door de mensen heen. ´hey, Felic,´ zeg ik terwijl ik mezelf probeer te balanceren. ´Echt, waarom snappen mensen niet dat het geen ramp is als je niet als eerste het vliegtuig uit bent?,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elena Lisa Morin

    Ik glimlach, dat was wel zo. Ik maak mijn riem los en sta al even op. Mijn benen sliepen een beetje. Wat ik nogal erg irritant vind. 'Kom je?' wenk ik Alice.
    Ik kijk naar de mensenmassa's die er ontstaat. Help, dit vind ik vreselijk. Ik zat aan het gangpad waar ik ergens door heen glip om mijn tas uit het handbagage rek te pakken. 'Had jij nog een tas?' vraag ik nog snel aan Alice. Iemand struikelt over mijn enkel waardoor die van mij dubbel gaat. Ik bijt op mijn lip, maar gelukkig komt er geen bloed uit. 'Kan je uitkijken?' vraag ik nog rustig aan de onbekende jongen, die drie koppen groter is dan ik. Hij kijkt me arrogant aan. 'Klootzak.' mompel ik zachtjes. Vanuit een ooghoek zie ik de andere drie meiden staan.
    Ik kijk Alice weer aan, wachtend op haar antwoord.


    Do what people say you can't.

    Felicia Abby Lilly Houston

    'Hey Felic'hoor ik de stem van Abbey zeggen en ik draai me naar haar. ezelf probeer te balanceren. ´Echt, waarom snappen mensen niet dat het geen ramp is als je niet als eerste het vliegtuig uit bent?,' ik grinnik even. 'ze willen waarschijnlijk gewoon smel weg maar het slaat nergens op. 'ik zie dat iedsree haar handtas gepakt heeft dus ik pak hem ook maar
    'waar ergens staan de jongens??' vragend kijk ik haar aan. Wist ik veel hoe dat werkte op een vliegveld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zal ik maar doen dat Louis naar het vliegveld komt?


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Jaaa Zayn kan toch ook)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Elena staat meteen op en wringt zich uit het gangpad om haar handtas te pakken. 'Kom je?' vraagt ze me. Ik knik en wacht even bij mijn stoeltje tot ze er uit ons paadje is. Ik kijk naar de hoeveelheid mensen die tegelijk uit wil stappen. Het is echt verschrikkelijk druk.
    'Had jij nog een tas?' vraagt Elena. 'Ja, die met dat hangertje van een klein gitaartje eraan,' zeg ik terwijl ik mezelf het paadje uitduw en naast haar kom staan. Ik ga op mijn tenen staan en pak mijn tas. 'Hoe zit het met de andere bagage? Moeten we die zelf halen of doen die mensies van de band dat?' vraag ik. Ik wil wel mijn gitaar namelijk bij me hebben. En ik weet niet of we het nou zelf moeten doen of dat het personeel van One Direction dat doet. Het klinkt verwaand, maar ik weet het niet.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Abby Lilly Houston

    Ik hoor Elena vragen hoe het met de bagage gaat. Luisterend kijk ik naar Elena en loop in haar en Alice"s richting. " zeg waar slapen we eigenlijk?" Ik kijk Alice afwachtend aan. Wst ik veel of ze naar de camping gingen of juist in een hotel zaten. Het zou wel super gaaf zijn, dan was ik voor het eerst in het buitenland, voor het eerst met de vliegtuig en voor het eerst in een hotel. Ik vond het wel een leuke ervaring en baalde een beetje dat ik mijn ouders en broertje niet mee kon nemen.
    Maar ik vond het ook gezellig met mijn vriendinnen. Misschien zaten hun elke jaar wel in luxe dingen maar het boeide me niet. Ik kon niet een mobieltje krijgen die super luxe was maar ondanks de verschillen die we hadden waren we erg hecht

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 10:21 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Felicia komt naar mij en Elena toegelopen en vraagt: 'Waar slapen we eigenlijk?'
    'Ik heb geen idee. Ik dacht dat we zouden worden opgehaald en dat ze ons naar een hotel zouden brengen of zoiets...' Ik kap mijn zin af en ben erachter gekomen dat ik het eigenlijk helemaal niet weet.
    'Ik weet het niet,' zeg ik dan maar, in de hoop dat iemand anders het weet. Langzaam stroomt het vliegtuig leeg en ik begin ook richting de uitgang te lopen.
    'Komen jullie?' vraag ik meteen aan alle anderen tegelijk.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Abby Lilly houson

    " ik heb geen idee. Ik dacht dat we werden opgehaald en dat ze ons naar het hotel brengen ofzo iets" zegt ze en mijn okgen worden even groot bij het word hotel. " ik weet het niet" zegt ze uiteindelijk en ik grinnik even. Ik pak snel mijn tas vast en loop met haar mee. " komen jullie?" Ik knik en kijk nieuwsgierig rond. " waar moeten we dadelijk heen eigenlijk" vraag ik zacht aan Alicè. Uit mijn in,iddels al lang versleten tas haal ik mijn nokia. Her was een koelkast maar ik had er een. Snel zet ik hem aan en toets de code in. " we zijn geland, alles ging goed. We overnachten blijkbaar in een hotel xx' sms ik mijn moeder snel. Ik had beloofd te laten weten als er iets was, als we landen en vertrokken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I'm back.

    Louis Tomlinson
    Ik zette mijn zonnebril op het puntje van mijn neus zodat ik iedereen gewoon kon begluren zonder iemand het ook maar zou merken. Het was al aardig druk op het vliegveld en veel zin had ik er ook niet in om door de drukte te zoeken naar allemaal meiden die ik nieteens kende. Snel zette ik mijn beanie beter op mijn hoofd en versnelde mijn pas toen er allemaal meiden begonnen te gillen. Ik hoopte niet dat ik de uitgekozen meiden nu voorbij wandel maar daar kwam ik vanzelf wel achter als er iemand meer was bij de andere hal.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Zayn Javadd Malik

    We waren afgezet bij het vliegveld, met een vermomming. Nou een vermomming kon je het niet noemen. Een zonnebril enkel. Ik weigerde het om een beanie te dragen, want dat zou mijn haar verpesten. Eigenlijk wilde ik nog even snel een sigaret roken en daarna naar binnen gaan. Helaas zou ik dan alles alleen uit moeten zoeken en zou ik weer verdwalen. Natuurlijk kwam ik hier zowat elke paar maanden maar dat was altijd samen met iemand. Een beveiliger duwde me vooruit, waarop ik hem even vernietigend aankeek. Met een dodelijke blik in mijn ogen liep ik het vliegveld binnen. Louis liep snel door, en ik kwam naast hem lopen. Ik had niet eens een idee hoe ze eruit zagen, en ik hoefde het ook niet te weten. 'Fijn, dit wordt de ergste tour ooit' mompelde ik hard op, stiekem hopend op dat iedereen me kon horen en dat ze me zouden ontvoeren. Misschien een beetje té, en nogal overdreven, maar het was net uit met Perrie en ik had geen zin in gezeur.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Sorry guys, het ijs was zo goed dat ik er veel te lang over deed. ;x |

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Er rolde een zucht over mijn lippen toen het vliegtuig veilig geland was, waarop ik mijn handbagage bij elkaar zocht en overeind kwam om de rest te volgen. 'Ik ben blij dat dit achter de rug is. Ik heb veel te veel vliegtuigcrashes gezien om ook daadwerkelijk te gaan vliegen.' Ik haalde kort een hand door mijn lokken, waarbij ik een laatste blik op de vliegtuigstoel wierp, om zeker te weten dat ik niets zou vergeten. Dit was het dan. We zouden ze echt gaan ontmoeten. en ik wilde niet al te manisch overkomen. Dus staarde ik naar de rest van de meiden terwijl ik mijn rugtasje op zijn vertrouwde plek tussen mijn schouderbladen liet bungelen. In mijn hand hield ik mijn telefoon: ik had Odelia beloofd te bellen als ik was aangekomen, hoewel ik Devon ongetwijfeld aan de telefoon zou krijgen maar dat maakte niet veel verschil. Net als de anderen, liep ik naar de uitgang, waarbij de koele, Engelse wind al vrijwel meteen grip in mijn lokken vond. Ik grinnikte, terwijl ik mijn telefoon stevig in mijn handen hield. 'Dit is het dan, meiden.' Mompelde ik zachtjes, waarna ik mijn keel lichtjes schraapte.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 11:04 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Felicia Abby Lilly Houston

    Ik hoorde Asa van alles mompelen. " weet jij dat Asa hoe het met de bagage zit" ik snuif de frisse lucht op. Vervolgens keek ik mijn ogen uit. Het was een jewelste van drukte enhet was echt mega groot. " ehm meiden waar moeten we heen?" Vraag ik zacht en een beetje angstig. Straks raakte we elkaar kwijt en ik had geen idee waar ik dan heen moest. Ik kijk eweer rond, het was gewoon mega. Veel groter dan het vliegveld waar we vertrokken waren. " dus nu zijn we in euhh" ik dacht na waar waren we ook al weer. New York? Londen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry, ik kwam de hele avond niet door de server heen :/]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    'Weet jij dat Asa, hoe het met de bagage zit?' Ik keek kort opzij naar Felicia, of eerder omhoog, waarbij ik mijn hoofd langzaam schudde. 'Ik denk dat we het ergens moeten ophalen, maar ik heb al niet meer gevlogen sinds Mexico, twee jaar terug.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op terwijl mijn ogen over de enorme massa gevuld met mensen dwaalden. Ik nam aan dat ze ons zouden ophalen, zoals ons was verteld. En ergens hoopte ik ook gewoon dat het geen arrogante klootzakken waren, als de spotlights uit waren. Ik schudde mijn hoofd bij die gedachte: vast niet, toch..? Ik was dan wel niet overál van op de hoogte, maar in grove lijnen kende ik hun namen, muziek, albums en had ik de concertkaartjes waar ik naartoe was geweest nog steeds.
    'We zijn in Londen, Fel.' Grinnikte ik hoofdschuddend: als haar hoofd niet vast zat, was dat ongetwijfeld mee terug naar huis gevlogen. Onze vriendengroep was vrij apart, en hoewel we allemaal ergens wat zenuwachtig waren, pasten we toch wel bij elkaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.