• Join us:

    Berna - Separatoo - 9 november
    Lieke - Hersheys - 8 maart
    Miriam - MirLiam - 5 maart
    Anouk - Zucchero - 17 maart - afwezig van 28 april t/m 2 mei.
    Yvonne - MissStoran -
    Elle - Danosaur - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december - afwezig van 29 april t/m 3 mei.
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Memoria - 24 december
    Sebas - SuperMalik - 8 april
    Miryam - Elouner - 3 oktober
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september - afwezig t/m 20 mei.
    Glenn - Itami - 18 april
    Jette - JeanneDArc - 3 augustus
    Demi - Coockies - 9 augustus
    Mara - WearyEyed - 29 mei
    Marie - Curlies - 3 juni
    Marlijn - Mallory - 24 december
    Naomi - DreamWishes -
    Fren - Aestas -
    Naomi - Magicales -
    Nikki - Malfie - 3 november
    Lianne - Irwin - 3 juli
    Tessa - TessaRose - 12 juli


    Shipnames:

    Harry - Demi > Darry
    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Marie > Narie
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Yvonne > Viall
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Mara > Naira
    Niall - Glenn > Gliall
    Niall - Fren > Fiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Miryam > Ziryam
    Zayn - Elle > Ellayn


    Tinychat

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 18:51 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Melieke schreef:
    (...)

    Dan moet ik ook gewoon gaan. En sowieso dat ik ook ga gillen in het begin. :')
    Ik vind het alleen irritant dat die meisjes blijven gillen, zelfs tijdens de rustige nummers.

    Oh girl, ze gillen zelfs bij de reclame over nickelodeon op die twee schermpjes. :') Je bent al doof nog voor 1D begonnen is.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Oh girl, ze gillen zelfs bij de reclame over nickelodeon op die twee schermpjes. :') Je bent al doof nog voor 1D begonnen is.


    Serieus? Oh god. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Serieus? Oh god. D:

    Ja, serieus. Bij elk nieuw stukje reclame of elke nieuwe muziekclip (die niet over 1D gingen) gingen ze gillen. Geloof me, je wilt mensen slaan als je daar bent.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 20:19 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ja, serieus. Bij elk nieuw stukje reclame of elke nieuwe muziekclip gingen ze gillen. Geloof me, je wilt mensen slaan als je daar bent.


    Ik sla graag mensen. ;D
    Oh my god, ik zag net een filmpje van Niall die ging dansen omfg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Itami schreef:
    (...)
    Ja, serieus. Bij elk nieuw stukje reclame of elke nieuwe muziekclip (die niet over 1D gingen) gingen ze gillen. Geloof me, je wilt mensen slaan als je daar bent.


    Ik sla mensen niet graag maar ik kan mij voorstellen dat als ik een heleboel gillende mensen om mij heen heb dat ik dan ook wil gaan slaan.


    Physics is awesome

    ik haat zulke fans. ik snap dat je opgewonden bent. maar echt hoor..
    -ik weet nog een keer bij 30 seconds to mars. dat ze ook een rustig en emotioneel nummer gingendoen en iedereen super hard ging gillen dat Jared riep. ''shut up. er zit zoveel emotie in dit liedje en we hebben er heel erg ons best op gedaan. dus ik vind het respectloos dat jullie er doorheen gaan gillen. dus zing mee, of hou je mond.' of zowiets toch wel.
    ik begreep heme cht wel. maar sowiezo. waarom zou je er doorheen gaan gillen. je kan toch beter luisteren?
    toen ik bij tokio hotel zat. en we de sountstrack hoorde vanuit de rij ging ook iedereen gillen. dus je kon meteen niets meer horen omdat het zo zacht was. gelukkig zaten we in het eerste vak van de wachtrij, dus met niet enorm veel mensen dus gingen we gillen dat mensen hun bek moesten houden zodat we het konden horen. toen hield iedereen opeens wel zijn mond. ;x
    maar ik begrijp het niet. als je daar zelf staat op dat podium en je staat je best te doen, wil je toch ook niet dat mensen er doorheen gaan gillen. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Melieke schreef:
    (...)

    Ik sla graag mensen. ;D
    Oh my god, ik zag net een filmpje van Niall die ging dansen omfg.

    Dat breakdancen? Vond ik goed en sexy. -wbw-

    @ Rybak; Ik sla niet snel mensen, maar die gillende wijven krijgen me ooit nog eens zover. :p Als Niall bijvoorbeeld aan zijn solo begon, ging heel de zaal alles bij elkaar krijsen en tegen dat het wat rustiger werd, had Niall zo goed als gedaan met zijn solo. -.-


    Take me to wonderland

    Ik las de recensie van het sportpaleis. I feel sorry voor Leeyum. He's my boy <3


    Miep

    Oke, ik vind het niet heel erg dat ik er niet ben. Ik denk dat ik doodsbang zou zijn met al die fans, haha. Maar het is zo jammer. Zeker als ik dit zie:


    Miep

    Zucchero schreef:
    Oke, ik vind het niet heel erg dat ik er niet ben. Ik denk dat ik doodsbang zou zijn met al die fans, haha. Maar het is zo jammer. Zeker als ik dit zie:
    -foto-

    Er begon een fan tegen mij te praten die zei dat ze twee punten in de nek wist en als je die raakte, ben je binnen 30 seconden dood. "Een fan meer of minder valt toch niet op!" zei ze. Ik bleef toen liever niet met haar praten.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Er begon een fan tegen mij te praten die zei dat ze twee punten in de nek wist en als je die raakte, ben je binnen 30 seconden dood. "Een fan meer of minder valt toch niet op!" zei ze. Ik bleef toen liever niet met haar praten.


    Whut? Soms schaam ik mezelf zo erg dat ik mezelf kan rekenen tot het fandom. Er zijn gestoorde fans. niet normaal


    Miep

    Zucchero schreef:
    (...)

    Whut? Soms schaam ik mezelf zo erg dat ik mezelf kan rekenen tot het fandom. Er zijn gestoorde fans. niet normaal

    Ik heb al zoveel acties en reacties van fans gezien dat ik mezelf niet eens Directioner meer wil noemen. :')


    Take me to wonderland

    Zucchero schreef:
    Ik las de recensie van het sportpaleis. I feel sorry voor Leeyum. He's my boy <3


    En ik las gisteren wat er daarop gebeurde. De persoon die dat schreef is blijkbaar vol gescholden door directioners die Liam verdedigden. Het stond zelfs in de krant.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Goodmorning! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Goodmorning Melissa <3


    Miep