• Wie gaat?? ik ga zelf persoonlijk niet maar ben toch excited ^^


    Voor de lucky personen maak extra foto's voor mij ^^ hahah

    MeXMalik schreef:
    Nope.
    maar ze zouden extra kaarten verkopen.
    Helaas zijn die ook verkocht.
    Grrrr. Dit is echt mijn slechte dag. Niks lukt.
    :(
    aw bin mij waren die extra kaarten ooknet uitverkocht :(


    Home is where the hart is <3

    Ik ben in Maart al in Manchester geweest.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xPOMPOMS schreef:
    Ik ga.

    Omijngod, ik ga zo hard gillen morgen dat ik zaterdag geen stem meer heb :Y)


    Hell Yeah!! ik ga met je mee gillen al ben ik morgen niet in de arena :'( ik sta wel buiten te wachten met een I LOVE ONE DIRECTION shirt etc. ^^ ik ga huilen als ik ze zie, en ga op 1D springen dan haalt een beveiliger mij weg en dan ga ik nog harder huilen en dan zegt Niall: "Leave her alone i wanne give her a Horan hug" en dan ben ik #DEAD

    Hahaha oke hiervan kan ik alleen dromen. Hoop wel dat ik een glimp van hun krijg Whoohooo dan ga ik op HarryZayNialLiamLouis springen ^^

    TakeMeBieber schreef:
    (...)

    Hell Yeah!! ik ga met je mee gillen al ben ik morgen niet in de arena :'( ik sta wel buiten te wachten met een I LOVE ONE DIRECTION shirt etc. ^^ ik ga huilen als ik ze zie, en ga op 1D springen dan haalt een beveiliger mij weg en dan ga ik nog harder huilen en dan zegt Niall: "Leave her alone i wanne give her a Horan hug" en dan ben ik #DEAD

    Hahaha oke hiervan kan ik alleen dromen. Hoop wel dat ik een glimp van hun krijg Whoohooo dan ga ik op HarryZayNialLiamLouis springen ^^
    ahha gister super grappig, er was zo'n hek afgeschermd en mensen .liepen daar die er werkte en zo'n vloed meiden erop af en gillen. stonden we in vakken te wachten om naar binnen te gaan was ook zo'n hek was fucking Harry daar en Niall en Zayn en iedereen keihard krijsen enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je one direction concert 1/5/13 intypt krijg je filmpjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet dat er vanaf 2 uur nog kaarten beschikbaar was en ik moest een Directioner teleurstellen omdat ik niet kan.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    TakeMeBieber schreef:
    (...)

    Hell Yeah!! ik ga met je mee gillen al ben ik morgen niet in de arena :'( ik sta wel buiten te wachten met een I LOVE ONE DIRECTION shirt etc. ^^ ik ga huilen als ik ze zie, en ga op 1D springen dan haalt een beveiliger mij weg en dan ga ik nog harder huilen en dan zegt Niall: "Leave her alone i wanne give her a Horan hug" en dan ben ik #DEAD

    Hahaha oke hiervan kan ik alleen dromen. Hoop wel dat ik een glimp van hun krijg Whoohooo dan ga ik op HarryZayNialLiamLouis springen ^^


    Ik kom je gezelschap houden dan, want dat is zeker ook mijn plan. En droom wel mee verder.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    voor wie gaat? Ik ga ook en ben open voor een ontmoeting :D dusss..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    TODAAYYY.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nope ;(

    Een meisje dat ik ken zat op een terrasje en heeft ze gezien, omfg zo jaloers.
    Life's such a biatch, aangezien ik naar Engeland ga net als 1D in Amerika is -.-


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Vindicatif schreef:
    (...)

    Ik kom je gezelschap houden dan, want dat is zeker ook mijn plan. En droom wel mee verder.


    Hahahah yeeeejh. ik heb geen kaartjes dan kan ik toch gewoon wel naar Ziggo Dome gaan en desnoods gwn buiten wachten? Je hebt niets te verliezen hea hhihihi Het idee alleen dat ze zo dichtbij zijn afkjasdggahjadgs!!! En Omg One Direction (Louis idee) willen dat we in het oranje komen hahahahahahah ik heb geen oranje shirts waar i love 1D op staat dus sorry Loulou dat zal ‘m niet worden xD I’m so excited! Adgagsdgtshg!!