• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Crave schreef:
    Hello....*meldt zich schoorvoetend* Jaimes went Crave en waar kan ik inspringen? c:



    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Je raakt me ook niet kwijt Angel.' glimlach ik en voel haar lippen alweer terug op de mijne.
    Ik teken zachtjes cirkeltjes over haar onderrug. 'Angel...' zeg ik zachtjes.
    'Je weet dat je hier met de volle maan niet kan blijven he? Het is te gevaarlijk voor je.'
    Ik adem even diep in. 'Ik dat niemand je pijn doet dus al zeker niet door mezelf als ik me niet in de hand kan houden.'
    In feite zou ik haar de dag ervoor en de dag erachter ook niet mogen zijn. Ik loop dan kribbig en kan me soms niet inhouden.
    Een ongelijk is snel gebeurt en zeker als je iemands botten kan breken als je kwaad ben.
    He jammer dat ik dat niet bij Jay gedaan heb toen ik de kans had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mitovi schreef:
    (...)



    Een maand geleden ja, voordat ik op vakantie ging >< Shame on me, sorry Lizor ;o En bedankt @Mitovi c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks
    'Je raakt me ook niet kwijt Angel.' Glimlacht hij. Hij tekent zachtjes cirkels op mijn onderrug.
    'Angel...' zegt hij zachtjes. 'Je weet dat je hier met de volle maan niet kan blijven he? Het is te gevaarlijk voor je.' Ik knik een beetje, terwijl ik zachtjes op mijn lip bijt.
    Hij ademt even diep in.
    'Ik dat niemand je pijn doet dus al zeker niet door mezelf als ik me niet in de hand kan houden.'
    Ik knik weer een beetje en vraag dan:
    'Over hoeveel dagen is het volle maan?' Dan weet ik hoeveel tijd ik heb om me voor te bereiden op mijn ouders.
    Ik kijk hem vragend aan terwijl ik zachtjes over zijn wang strijk.


    Fantasy is in you.

    Crave schreef:
    (...)

    Een maand geleden ja, voordat ik op vakantie ging >< Shame on me, sorry Lizor ;o En bedankt @Mitovi c:


    No thanks.^^


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik aarzel even. Hoeveel tijd? Ik denk na en tel in mijn hoofd. 3 dagen. Ik zucht. '3 dagen tegen volle maan.'
    Ik wil haar elke nacht in mijn armen kunnen houden en nu moet ik haar overleveren aan haar ouders door het stomme gen.
    Ik weet niet wat ik moet verwachten de volgende dag. Nieuwe blauwe plekken?
    Een verkrachting? Ik kijk haar niet aan. Ze heeft iemand nodig die constant bij haar kan zijn en dat kan ik niet.
    Omdat ik zo nodig elke maand in een weerwolf moet veranderen. 'Is er geen andere oplossing?' zeg ik zachtjes.
    'Kan je niet bij die vriendin van je, Riley was het toch?, logeren?' vraag ik haar zachtjes.
    Ik druk lieve kleine kusjes op haar wang, in haar hals en op haar schouderblad.
    Ik hou haar nog steeds stevig vast alsof ze elk moment kan verdwijnen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Ik zie Lucas even aarzelen, en hij zucht. '3 dagen tegen volle maan.'
    Ik zucht ook. Dat is al sneller dan verwacht. Lucas kijkt me niet aan.
    'Is er geen andere oplossing?' Vraagt hij zachtjes. Ik denk even na en bijt op mijn lip.
    'Kan je niet bij die vriendin van je, Riley was het toch?, logeren?' Vraagt hij me zachtjes. Hé, dat is niet eens zo'n gek idee. Ik bedoel, ik kan het altijd aan haar vragen of ik even een nachtje bij haar mag logeren.
    Lucas drukt lieve kleine kusjes op mijn wang, in mijn hals en op mijn schouderblad.
    Ik glimlach even en zeg:
    'Dat is een goed idee. Als we morgen op school komen zal ik het gelijk vragen.'
    Opeens hoor ik voetstappen de trap opkomen, en een paar seconden later word de deur opengedaan. Twee hoofden steken om de deur heen.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Zie je dat ze niet aan het leren waren.' zei Abbi tegen Yasmin waardoor ik grinnik.
    'Lucas wat is er met jou gebeurt? Gevochten?' zegt Yasmin echter geschrokken.
    'Jah, met Angels exvriendje.' zeg ik moppert en ik hoor Abbi en Yasmin 'aawwwh zo romantisch.' zeggen.
    'Ik zei het toch?' fluister ik grinnikend in Angels oor. Ik streel zachtjes terug over haar arm nu.
    Abbi en Yasmin zwijgen eventjes en ik trek een wenkbrauw op. 'Dus waar kwamen jullie voor?'
    'Owh, eh, Angela's ouders zitten beneden bij tante Eve.' Ik verstijf. 'We komen er zo aan.' zeg ik zachtjes dan.
    Ze knikken en lopen de kamer uit. Ik kijk Angel aan. 'Je hoef niet naar beneden te gaan?'
    Ik zwijg even. 'Ik kan zeggen dat je je even bij me logeert voor een project van school hoe jongens en meisjes met elkaar omgaan als ze in één ruimte leven?' het zou een wetenschappelijk onderzoek kunnen zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Zie je dat ze niet aan het leren waren.' Zegt Abbi tegen Yasmin waardoor Lucas grinnikt. Ik grinnik ook even.
    'Lucas wat is er met jou gebeurt? Gevochten?' Zegt Yasmin echter geschrokken.
    'Jah, met Angels exvriendje.' Zegt hij moppert en ik hoor Abbi en Yasmin 'aawwwh zo romantisch.' zeggen.
    'Ik zei het toch?' Fluister hij grinnikend in Angels oor. Hij streelt zachtjes over mijn arm. Ik grinnik ook even.
    Abbi en Yasmin zwijgen eventjes en Lucas trekt een wenkbrauw op. 'Dus waar kwamen jullie voor?'
    'Owh, eh, Angela's ouders zitten beneden bij tante Eve.' Ik verstijf net zoals Lucas. 'We komen er zo aan.' Zegt hij dan zachtjes.
    Ze knikken en lopen de kamer uit. Lucas kijk me aan. 'Je hoef niet naar beneden te gaan?'
    Hij zwijgt even.
    'Ik kan zeggen dat je je even bij me logeert voor een project van school hoe jongens en meisjes met elkaar omgaan als ze in één ruimte leven?'
    Ik slik even, en ik krijg een brok in mijn keel.
    'Daar zullen ze niet in trappen.' Ik bijt hard op mijn lip, en ik voel een beetje bloed. Dan ga ik rechtop staan en haal diep adem. Ik pak de hand van Lucas stevig vast en loop samen met hem naar beneden toe.
    Als we beneden aankomen zie ik ze zitten, mijn pleegouders. Ze staan op, en willen naar me toelopen, maar blijven toch staan.
    Als ik ze aankijk zie ik dat er gevaar dreigt.
    Meteen zet ik angstig een stapje achter Lucas, maar ik blijf wel in het zicht staan.
    'Waar was je afgelopen nacht, we waren zo ongerust!' Zegt mijn pleegmoeder, Helen tegen me. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes.
    'Kom we gaan naar huis toe.' Zegt mijn pleegvader, Mark. Hij komt naar me toegelopen en pakt mijn arm stevig vast. Ik ruk aan mijn arm, maar hij laat me niet los waardoor een pijnscheut door mijn arm trekt.
    Mijn gezicht betrekt van de pijn.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Ze was hier.' zegt mijn tante dan. Ik dank haar in stilte en gaat naast haar staan.
    'We waren in slaap gevallen tijdens een film en het was al laat toen we terug wakker werden dus besloot ze hier te slapen.' zeg ik nu ook en kijk naar haar arm. 'Meneer zou u zo vriendelijk willen zijn de grip op uw dochter iets te verslapen u knijpt haar fijn.' zeg ik zo kalm mogelijk ookal moet ik me inhouden. Ik pak haar hand vast en verstrengel onze vingers terug. 'Uw dochter is veilig hier en ja we hadden u moeten waarschuwen maar we waren het vergeten. Mijn tante kan bevestigen dat ze hier was. Ik weet dat u bezorgt was' Ik pers die woorden eruit omdat ik weet dat het niet zo is maar dat ze enkel hun boksbal kwijt waren. 'Maar ze is hier in veilige handen. Ik zou haar nooit iets aandoen.' Ik moet moeite doen om geen nadruk op ik te leggen anders zou hij echt kwaad worden en is Angel echt de klos. 'Ik zou u vriendelijk willen vragen of ze vannacht hier mag blijven? We waren bezig met een project voor school toen u en uw vrouw hier kwamen.' zeg ik zogenaamt onschuldig alsof ik hen echt mocht en verzocht om hun dochter hier te laten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Ze was hier.' Zegt Lucas zijn tante dan. Ik haal opgelucht adem.
    'We waren in slaap gevallen tijdens een film en het was al laat toen we terug wakker werden dus besloot ze hier te slapen.' Zegt Lucas nu ook en kijkt naar mijn arm.
    'Meneer zou u zo vriendelijk willen zijn de grip op uw dochter iets te verslapen u knijpt haar fijn.' Zegt hij kalm, maar ik zie dat hij zich moet inhouden. Hij pakt mijn hand en verstrengelt onze vingers waardoor ik wat meer moed krijg.
    'Uw dochter is veilig hier en ja we hadden u moeten waarschuwen maar we waren het vergeten. Mijn tante kan bevestigen dat ze hier was. Ik weet dat u bezorgt was' Zegt Lucas. 'Maar ze is hier in veilige handen. Ik zou haar nooit iets aandoen. Ik zou u vriendelijk willen vragen of ze vannacht hier mag blijven? We waren bezig met een project voor school toen u en uw vrouw hier kwamen.' Zegt hij zogenaamd onschuldig.
    Mark vernauwt zijn ogen en zegt:
    'Nee, dat kan niet. Ze gaat mee naar huis, of je het nou wil of niet.' Hij trekt hard aan mijn arm waardoor er een hevige pijnscheut door mijn arm trekt en ik tranen in mijn ogen krijg.
    Dan kijk ik naar Yasmin en Abbi die met grote ogen toekijken, dit moeten ze niet zien.
    Ik glimlach vriendelijk naar ze en vraag:
    'Zouden jullie mijn jas van boven willen halen?' Ze knikken en gaan snel naar boven toe. Ik haal opgelucht adem. Dan probeer ik mijn arm weer los te krijgen, maar het lukt weer niet waardoor de pijn alleen nog maar erger word.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Ok ik heb het vriendelijk geprobeerd.' mompel ik en kijk hen strak aan.
    'Ga mijn huis uit en laat Angel hier anders zijn er dingen die aan het licht zullen komen die u liever verborgen houd.' zeg ik kalm.
    Maar juist zo kalm dat het dreigend overkomt.
    'U kunt niet zomaar binnen vallen en mijn vriendin gewoon bevelen naar huis te komen. Ok u kunt het wel maar als u zo doordoet, binnenkort niet meer.' Dat we er niet eerder aan gedacht hebben. Als je naar de politie stapt en je toont haar plekken en zo kunnen ze een contactverbod krijgen.
    'Kom kom allemaal rustig. Laten we zitten, ik zet een kop koffie en dan bespreken we dit ok.' zegt mijn tante iets zenuwachtig.
    Ik ben dankbaar dat Abbi en Yasmin hier nu niet zijn.
    Ze zouden anders misschien een heel andere kant van hun lieve grote broer zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Ok ik heb het vriendelijk geprobeerd.' Mompelt Lucas en kijkt mijn pleegouders strak aan.
    'Ga mijn huis uit en laat Angel hier anders zijn er dingen die aan het licht zullen komen die u liever verborgen houd.' Zegt hij kalm, maar het komt dreigend over.
    Ik slik een beetje en durf me er niet mee te bemoeien.
    'U kunt niet zomaar binnen vallen en mijn vriendin gewoon bevelen naar huis te komen. Ok u kunt het wel maar als u zo doordoet, binnenkort niet meer.'
    Ik schrik van zijn woorden, al weet ik niet precies waarom. Maar toch voel ik me een beetje warm worden omdat hij zei; mijn vriendin.
    'Kom kom allemaal rustig. Laten we zitten, ik zet een kop koffie en dan bespreken we dit ok.' Zegt Lucas zijn tante iets zenuwachtig.
    Ik wil protesteren, maar ik doe het niet.
    Doordat Mark zijn grip niet meer zo sterk is door Lucas kan ik me makkelijk lostrekken.
    Zenuwachtig loop ik met Lucas naar de bank toe. Ik ga naast hem zitten en speel met zijn vingers van de zenuwen.
    Ondertussen bijt ik op mijn lip en probeer mijn angst te verbergen.
    Het blijft stil tot de koffie komt. Mijn pleegouders kijken Lucas zijn tante met een fake glimlach aan.
    'Bedankt.' Zeggen ze.
    Mark is ondertussen naast me komen zitten waardoor ik kippenvel krijg, en wat meer naar Lucas ga zitten terwijl ik blijf spelen met zijn vingers.
    'Zo, hoe wisten jullie waar ik was?' Vraag ik dan uiteindelijk zacht aan mijn pleegouders.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik ga op de bank zitten en ik zie Angel zenuwachtig naar me toe lopen. Ze zit neer naast me en begint met mijn vingers te spelen. Misschien de zenuwen? Ik snap het wel dat ze zo zenuwachtig is door haar ouders die hier zijn. Er heerst een stilte tot de koffie er is. Haar vader is naast haar komen zitten waardoor Angel dichter naar me toe schuift. Ik zie hoe haar ouders mijn tante met een fake glimlach aan kijken en haar bedanken voor de koffie en dan vraagt Angel aan haar ouders hoe ze haar gevonden hebben. 'Er zit een zendertje in je gsm gebouwd waardoor we weten waar je bent.' zegt haar moeder en ik kijk verrast en in mijn blik schuilt ook iets van walging. Natuurlijk, ze wilden hun speeltje niet verliezen én kunnen controleren waar ze was. 'Waarom?' vraag ik dan. 'Voor haar in de gaten te houden natuurlijk wat blijkbaar nodig is.' gromt haar vader. 'Angel als je nu mee gaat met ons krijg je geen problemen.' Ik haal een wenkbrauw op. Wie geloofd dat nu? Thuis kunnen ze doen met haar wat ze willen zonder dat iemand er iets van zegt. 'Ze blijft gewoon hier.' zeg ik rustig. De vader kijkt me kil aan. 'Pas op jongetje, speel niet met vuur.'

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 18:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Er zit een zendertje in je gsm gebouwd waardoor we weten waar je bent.' Zegt Helen, met open mond staar ik haar aan. Maar ik doe hem snel weer dicht. 'Waarom?' Vraagt Lucas dan.
    'Voor haar in de gaten te houden natuurlijk wat blijkbaar nodig is.' Gromt Mark.
    'Angel als je nu mee gaat met ons krijg je geen problemen.' Zegt Mark. Ik kijk hem een beetje angstig aan, maar ik maak geen aanstalten om weg te gaan.
    'Ze blijft gewoon hier.' Zegt Lucas rustig.
    'Pas op jongetje, speel niet met vuur.' Zegt Mark dreigend.
    Ik kom op een idee en pak mijn gsm uit mijn zak, dan gooi ik hem hard op de grond waardoor die beschadigd word. Dan sta ik op en stamp er hard op.
    Hij is nog even aan, maar gaat dan uit.
    Opeens voel ik een hand in mijn nekvel die mijn vel bijna fijnknijpt.
    Ik krimp in elkaar door de pijn en zie Mark achter me staan met een kwaad gezicht. Ik probeer los te komen, maar het lukt niet.
    'Laat me los!' Roep ik, maar je hoort dat ik bang ben. Mark lacht en duwt me mee naar de deur.


    Fantasy is in you.