• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucas Booth
    'Maar natuurlijk.' zegt ze waardoor ik even glimlach en ze pakt mijn hand vast en ik voel niet veel later haar andere hand in mijn hals en dan haar hoofd op mijn schouder. Traag bewegen we dansend terwijl ik van de stilte, de sterren en de warmte van haar lichaam tegen het mijne geniet. 'Lucas je bent...' zegt ze maar ze praat niet verder. Ik glimlach maar dring er verder niet op aan. Ik leg mijn hoofd terug op de hare en mijn hand ligt op haar heup. Ik glimlach de hele tijd terwijl ik met haar dans. Het voelt... goed. Echt goed. Beter dan dat ik me ooit met mijn eerdere vriendinnen heb gevoeld. Ik sluit mijn ogen en na een tijdje laat ik haar los. Als het echt koud begint te worden kijk ik haar glimlachend aan. 'Zullen we maar terug naar binnen gaan? Het is warmer?' vraag ik zachtjes. Ik kijk terug naar haar lippen. Ze zien er zo zacht uit, zo verleidelijk en ik buig me iets naar voren. Voor ik het goed en wel door heb raken de mijne de hare en een warm gevoel overspoelt me. Ik haal dan, na een lief kusje mijn lippen van de hare en besef nu pas wat ik gedaan heb. 'Oh Angel het spijt me zo...' zeg ik geschrokken. Dit had niet mogen gebeuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij glimlacht en legt zijn hoofd op de mijne, zijn hand ligt op mijn heup.
    Na een tijdje laat hij me los en kijkt me glimlachend aan.
    'Zullen we maar terug naar binnen gaan? Het is warmer?' Vraagt hij zachtjes. Voordat ik antwoord kan geven buigt hij iets naar voren, en raken zijn lippen de mijne. Een warm gevoel verspreid zich door mijn lichaam, en ik krijg een heel licht gevoel.
    Hij haalt zijn lippen weer van de mijne.
    'Oh Angel het spijt me zo...' Zegt hij geschrokken. Maar het enige wat ik kan doen is glimlachen. Zo goed heb ik me in geen tijden gevoeld.
    Mijn hand glijd naar zijn nek toe en ik ga op mijn tenen staan. Zachtjes druk ik mijn lippen weer op de zijne, en het warme gevoel verspreid zich verder door mijn lichaam.
    Dan haal ik mijn lippen weer van de zijne en laat hem los. Verlegen kijk ik naar mijn voeten.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ze glimlacht en haar hand ligt niet veel later op mijn hals en ik voel hoe ze haar lippen zachtjes terug op de mijne drukt.
    Even lijkt het alsof alles makkelijker is, ik word warm van binnen en sla een arm om haar middel om haar even dichter te trekken.
    Ik kus haar zachtjes terug. Als ze haar lippen van de mijne haalt kijk ze naar haar voeten.
    'Kom, we gaan naar binnen.' zeg ik zachtjes en pak haar hand vast. Ik begeleid haar terug naar de dakrand en kruip erover terug op het balkon. Ik hou mijn handen gestrekt zodat ik haar kan helpen.
    Haar krullen zitten door de war door de wind maar daardoor lijken ze nog mooier en haar ogen lijken te schitteren onder het licht van de maan. Met andere woorden, ze is gewoon prachtig.
    Elke keer dat ik naar haar kijk staat er een enorme glimlach op mijn gezicht. Ze is gewoon zo speciaal.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 6:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij kuste me terug!
    Ik glimlach, en de glimlach wijkt niet van mijn gezicht als Lucas zachtjes zegt:
    'Kom, we gaan naar binnen.' Hij pakt mijn hand vast en begeleid me terug naar de dakrand. Dan kruipt hij erover terug op het balkon.
    Hij houdt zijn armen gestrekt zodat hij me kan helpen. Voorzichtig ga ik naar beneden toe met behulp van Lucas.
    Als ik eindelijk veilig op het balkon sta haal ik opgelucht adem en glimlach breed.
    Samen lopen we naar binnen toe, en gaan weer op het bed liggen. Nu pas merk ik dat ik het eigenlijk best wel koud had.
    Ik leg mijn hoofd op Lucas zijn schouder en glimlach breed. Ik kan niet ophouden met naar Lucas te kijken en elk detail in me op te nemen.
    Na een tijdje doe ik mijn ogen open van een bons. Verbaasd kijk ik knipperend om me heen. Dan weet ik weer wat er allemaal gisteren gebeurd is en glimlach breed.
    Dan bedenk ik me dat ik in slaap moet zijn gevallen.
    Ik kijk om me heen om te kijken waar de bons vandaan komt, en zie een meisje in de kamer staan met een brede glimlach.
    Dat moet vast een van Lucas z'n zusjes zijn. Volgens mij is het Abbi.
    'Jij bent Abbi toch?' Vraag ik zachtjes aan haar. Ze knikt en zegt:
    'En jij bent Lucas zijn vriendin.' Ik bloos lichtjes en hoop dat Lucas snel wakker wordt.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik hoor gepraat en ik herken de stemmen maar kan niet direct een naam bij de stem plakken.
    Ik open traag knipperend en nog vermoeid mijn ogen en zie Abbi met een brede glimlach staan. Oke eigenlijk iets eng aangezien ze zo naar me kijkt en dan terug naast me. Ik kijk ook naast me en zie Angela liggen. 'Goeiemorgen.' fluister ik hees met een glimlach op mijn lippen. Abbi grinnikt. 'Lucy tante stuurde me om te zeggen dat het ontbijt klaarstaat en dat jullie jullie moeten omkleden.' Ik hoor haar er achter 'Of aankleden.' zeggen en gooi mijn kussen naar haar toe. 'Kalm aan he.' lach ik en kleine blosjes staan op mijn wangen. 'Zeg tante dat we er zo aankomen.' Abbi grijnst even en loopt dan de kamer uit. Ik kijk naar Angela. 'Sorry.' zeg ik schaapachtig 'Normaal doet ze niet zo... puberaal.' Ik kijk eventjes terug naar haar lippen en er komt een brede glimlach op mijn gezicht als ik aan gisteren op het dak denk. Het was gewoon geweldig alleen heb ik nu nog meer zin om Jay een lesje te leren. Ik druk een kusje op haar wang en stap dan uit het bed. Ik loop naar de kast en haal er een jeans en een houthakkershemd uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Ik kijk naar Lucas als Abbi met een grote glimlach naar hem kijkt.
    'Goeiemorgen.' Fluistert hij hees met een glimlach op zijn lippen. Ik glimlach ook.fluister ik hees met een glimlach op mijn lippen.
    Abbi grinnikt.
    'Lucy tante stuurde me om te zeggen dat het ontbijt klaarstaat en dat jullie jullie moeten omkleden.' Ik hoor haar er achteraan zeggen. 'Of aankleden.'
    Ik krijg blosjes op mijn wangen en Lucas gooit een kussen naar haar toe.
    'Kalm aan he.' Lacht hij. 'Zeg tante dat we er zo aankomen.'
    Abbi grijnst even en loopt dan de kamer uit. Lucas kijkt naar mij en zegt schaapachtig:
    'Sorry. Normaal doet ze niet zo... puberaal.' Ik grinnik even.
    'Maakt niet uit hoor.' Zeg ik met een glimlach.
    Hij drukt een kusje op mijn wang en stapt dan uit het bed. Ik krijg het helemaal warm, en glimlach breed. Dan stap ik ook uit het bed en kijk naar het shirt die ik aanheb.
    Ik grinnik. Het shirt is echt veel, veel te groot.
    Ik loop naar mijn kleren toe en doe een broek aan. Dan draai ik mijn rug naar Lucas toe en verwissel mijn shirt op de manier die meiden altijd doen als ze bij hun ouders, of broer zijn of zo.
    Dan ga ik weer naar het bed toe, ga erop zitten en vouw het veel te grote shirt van Lucas op.
    Terwijl ik wacht tot hij klaar is ga ik weer achterover op het bed liggen en sluit mijn ogen voor een moment.
    Als ik merk dat ik bijna weer in slaap dreig te vallen doe ik mijn ogen open.
    'Lucas?' Vraag ik aan hem. 'Ben je al klaar?'


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik loop naar de badkamer en was me even snel voor ik mijn kleren aantrek. Ik knoop mijn hemd niet helemaal dicht, poets mijn tanden en trek de lade open met de kousen. Ik pak een paar en trek die aan zodat ik straks enkel mijn schoenen moet aandoen.
    Ik kijk naar de spiegel en borstel eerst mijn haar voor ik het goed leg met mijn handen.
    'Lucas? Ben je al klaar?' hoor ik dan Angela zeggen vanuit mijn slaapkamer en grinnik.
    'Bijna Angel.' zeg ik en pak mijn deodorant. Als dat ook gedaan is, loop ik terug mijn kamer uit en zie op mijn bed liggen.
    Ik grijns en sluip stil naar het bed toe. Dan spring ik boven op haar en begin haar te kietelen.
    Ik laat mijn handen snel en eenvoudig over haar zijen bewegen en er staat een glimlach op mijn gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Isabel Elizabeth Mary Mikaelson
    ''Dus nu is die jongen alleen en jij laat hem ook alleen?'' vroeg Cayden me. Onverschillig haalde ik mijn schouders op, ik had nooit echt veel met mijn familieleden gehad. Voordat onze moeder ons had veranderd in creaties van de nacht waren we behoorlijk close geweest, nu zagen we elkaar bijna nooit en probeerden we dat ook zoveel mogelijk te voorkomen. We hadden er een ongelofelijke rotzooi van gemaakt, dat was geen geheim. Zo nu en dan als we elkaar echt nodig hadden kwamen we bijeen, maar meestal kon iedereen zijn eigen problemen wel oplossen.
    "Hij kan prima voor zichzelf zorgen, Cayden. Het is niet voor niets één van de eerste vampieren ter wereld." Mijn heldere ogen spoorden de omgeving af, de dorst begon weer op te spelen in mijn keel. Ik vernauwde mijn ogen toen ik me richtte op de halsslagader van Cayden - die verleidelijk bloot lag. Maar aangezien een heks altijd goed van pas kon komen hield ik mijn adem in en forceerde weer een glimlach.
    "Hmn, morgen kan ik niet, dan heb ik een paar zaken af te handelen. Wat dacht je van die halloweenparty? Ik zal iedereen wel een leuk kaartje sturen, al heb ik zo het gevoel dat Lucy er sowieso zal zijn. Wat jij?" vroeg Ethan me. Ik klapte enthousiast in mijn handen. "Een halloweenparty is geweldig. En laat ik nou net gehoord hebben dat wat leerlingen van de plaatselijke school een halloweenfeest gaan organiseren. Ik durf te wedden dat er ook heel wat te snacken valt." Grijnzend wiebelde ik met mijn wenkbrauwen en likte even met mijn tong langs mijn hoektanden.


    To love is to destroy.

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    Isabel haalde haar schouders op.
    'Hij kan prima voor zichzelf zorgen, Cayden. Het is niet voor niets één van de eerste vampieren ter wereld' zei ze en ze keek rond.
    Ik haalde mijn schouders op. Ik zag haar kijken naar mijn nek. Ik liet de gedachte van een vampier die haar tanden in mijn nek zou zetten uit mijn bewuste glijden. Ik moest niet bang zijn. Waarvoor was ik überhaupt bang? Ik vreesde de dood niet. Geen idee waarom, maar ik deed het niet. Ik luisterde naar het gesprek over een Halloweenfeest. "een paar zaken af te handelen" had Ethan gezegd. Ik keek hem aan met een kleine frons. Wat voor zaken? Niet dat het me iets aanging, en stel dat het me wel wat aanging, zou ik het snel genoeg horen. Toen ik hoorde dat ze waarschijnlijk een paar tieners leeg wilden zuigen, moest ik even slikken. Shit, dat hadden ze vast gehoord. Ik was niet bang, maar kom op... Tieners?
    'Ik bespaar mezelf even van commentaar' mompelde ik.
    Ik had geen zin om te gaan discussiëren met een vampier en een hybrid. Aan de andere kant, wat had ik te verliezen? Ik maakte het mezelf makkelijk en ging zitten op een boomstronk.
    'Ik ga niet meer naar feesten sinds mijn 16e. Die feesten zijn behoorlijk saai' zei ik tegen Ethan.
    Nogal saai ja... En het feit dat ik niet meer naar school ging vanaf mijn 16e speelde er ook in mee. Ik was niet erg geliefd bij de politie, mede dankzij de gevechten en het feit dat ik dus niet meer naar school ging. Waarom? Geen idee. Ik haatte school en wilde graag musicus worden. Dat waren eigenlijk de twee redenen. Wat mijn familie ervan vond? Niets. Ze konden ook niet echt iets vinden, aangezien ze geen contact met me opnamen als geesten. Tja, ik had ze ook vermoord. Wat had ik anders verwacht?


    I will keep watch.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Ik hoor hem grinniken, en ik krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht.
    'Bijna Angel.' Hoor ik hem zeggen. Ik knik en sluit mijn ogen weer.
    Opeens springt er iemand op me en begint me te kietelen. Snel open ik me open en ik gier het uit van het lachen. Ik kan dus echt niet tegen kietelen.
    'Genade!' Roep ik lachend.
    Lucas laat zijn handen snel en eenvoudig over mijn zijen bewegen en er staat een glimlach op zijn gezicht.
    Ik glimlach ook en kijk Lucas aan terwijl ik een beetje op mijn lip bijt.
    Mijn armen sla ik om zijn nek en ik druk zachtjes een kusje op zijn lippen. Meteen word ik helemaal warm vanbinnen, en een gelukzalig gevoel verspreid zich door mijn lichaam.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ze begint te lachen en roept 'Genade!' al lachend. Ze kijkt me aan en slaat dan haar armen om mijn hals.
    Als ik haar lippen op de mijne voel, vergeet ik direct om haar te kietelen en kus haar teder terug, mijn ene arm glijd gewoon om haar middel om haar dicht te houden en er is een warm tintelend gevoel in mijn buik. Het is leuk.
    Ik ga terug naast haar liggen zonder de kus te verbreken en 'Lucas!' hoor ik iemand roepen beneden.
    Zuchtend maak ik me met tegenzin van haar los en sta op waarna ik haar recht trek.
    'We moeten gaan.' mompel ik iets beteuterd en verstrengel onze vingers terwijl ik haar mee neem naar beneden.
    'Eindelijk.' zucht Abbi en Yasmin grinnikt eventjes. Het ontbijt staat al klaar. Ik schuif de stoel van Angela naar achteren.
    'Na u juffrouw.' lach ik zachtjes en wacht tot ze gaat zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij kust me teder terug, en zijn ene arm glijd om mijn middel heen. Mijn hele lichaam tintelt, en het geeft me een geweldig gevoel.
    Hij gaat terug naast me liggen zonder de kus te verbreken. Ik glimlach terwijl ik hem zachtjes terug kus.
    'Lucas!' Hoor ik iemand roepen beneden roepen.
    Zuchtend maakt hij zich van me los en staat op waarna hij me rechttrekt. Ik zucht ook, maar ik glimlach toch breed.
    'We moeten gaan.' Mompelt hij iets beteuterd, en verstrengeld onze vingers terwijl hij me meeneemt naar beneden.
    'Eindelijk.' Zucht Abbi en Yasmin grinnikt eventjes. Het ontbijt staat al klaar. Lucas schuift de stoel van mij naar achteren.
    'Na u juffrouw.' Lacht hij zachtjes. Ik werp hem een glimlach toe en ga zitten.
    Abbi en Yasmin giechelen, maar zeggen niets.
    'Eet smakelijk,' zegt de tante van Lucas. Ik glimlach en zeg ook:
    'Eet smakelijk.' Yasmin en Abbi mompelen ook iets in de trant van eet smakelijk, en gaan eten.
    Ik bijt op mijn lip en kijk even om me heen, dan pak ik wat te drinken en neem kleine slokjes.
    Dan pak ik een broodje, smeer die met boter en doe er kaas op. Ik neem een hap, en merk dan dat ik eigenlijk echt hele erge honger heb. Maar ik weet dat als ik veel eet dat het er later allemaal weer uit komt omdat ik niet gewend ben veel te eten, ik ben eigenlijk niet gewend om een normale portie te eten.
    Als ik mijn broodje opheb zegt de tante van Lucas:
    'Zo, Angela. Vertel eens wat over jezelf.' Ik slik een beetje en bijt op mijn lip.
    'Nou, ik heet dus Angela. Ik ben 16 jaar, en hou van zingen en tekenen,' en van Lucas. Zeg ik erachteraan in gedachten.
    'En van Lucas!' Zegt Abbi luid. Meteen krijg ik blosjes op mijn wangen.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik begin ook te eten en smeer wat choco op de broodjes. Ik neem een hap van de broodjes en kauw er langzaam op.
    Als Angel haar broodje op heeft zegt tante:'Zo, Angela. Vertel eens wat over jezelf.'
    Ik kijk geruststellend naar Angela voor ze antwoord. 'Nou ik ben dus Angela. ik ben 16 jaar, en hou van zingen en tekenen.' antwoord Angel.
    Ik glimlach en concentreer me terug op mijn broodje. 'En van Lucas!' zegt Abbi luid zodat iedereen het hoort.
    Ik begin lichtjes te blozen en zie dat Angel ook rood is. 'Abbi stop het.' mompel ik en eet terug verder.
    Ik pak ondertafel Angels hand vast. 'Maar het is toch waar?' moppert ze en ze steekt haar toch naar me uit als ik haar waarschuwend aankijk.
    Abbi eet haar broodje op en springt op van haar stoel om haar klaar te maken voor haar school terwijl Yasmin hetzelfde doet.
    Ik kijk Angela glimlachend aan. 'Wat heb je het eerste uur?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Ik kijk naar Lucas en zie dat hij ook lichtjes aan het blozen is.
    'Abbi stop het.' Mompelt hij en eet verder. Onder de tafel pakt hij mijn hand vast.
    Ik glimlach naar hem, en ik voel dat ik al wat minder rood word.
    'Maar het is toch waar?' Moppert ze. Ik grinnik zachtjes.
    Abbi eet haar broodje op en springt op van haar stoel om haar klaar te maken voor haar school terwijl Yasmin hetzelfde doet.
    Lucas kijkt me glimlachend aan.
    'Wat heb je het eerste uur?' Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op.
    'Ik moet mijn spullen nog ophalen van school.' Zeg ik tegen hem met een glimlach.
    'Wat heb jij het eerste uur?'


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ze glimlacht naar me en zeggt dat ze haar spullen nog moet ophalen van school. 'Wat heb jij het eerste uur?'
    Ik denk even na. 'Ik gok economie.' zeg ik dan met een zucht. Ik bak er echt niets van.
    Ik eet nog wat verder en kauw terwijl ik nadenk.
    'Zit die Jay bij ons op school?' vraag ik haar nu. Als dat zo is word het moeilijk.
    Want het lieft, sla ik hem in elkaar, duw ik hem in het toilet, sla hem nog eens in elkaar.
    Wil ik hem gewoon het ziekenhuis in slaan eigenlijk, zo kwaad maakt die gedachte me nu.
    Ik knijp zachtjes in Angela's hand en kijk haar aan. Ik kalmeer door naar haar te kijken en adem even in en uit.
    Ik laat hem haar niet meer aanraken, nu niet en nooit niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'