• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Ik zie hem even nadenken, en wacht geduldig af op zijn antwoord.
    'Ik gok economie.' Zegt hij dan met een zucht. Ik grinnik. Hij eet nog wat verder, ik doe het ook. En net als ik een toast opheb vraagt hij:
    'Zit die Jay bij ons op school?'
    Ik bijt lichtjes op mijn lip en denk even na over het antwoord.
    Ik voel Lucas zachtjes in mijn hand knijpen en kijkt me aan. Ik glimlach naar hem en zeg:
    'Ik weet het niet. Volgens mij niet, want de laatste keer dat ik hem zag zat hij nog op mijn vorige school.'
    Dan werp ik even een blik op de klok en zie dat het de hoogste tijd word dat we moeten gaan.
    'Kom Lucas, we moeten gaan.' Zeg ik tegen hem, maar ik sta niet op van de zenuwen.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik knik en laat haar los. 'Ben zo terug.' zeg ik en ren naar boven.
    Ik pak onze spullen en mijn schoenen die ik snel aandoen. Mijn veters knoop ik en dan loop ik terug naar beneden.
    Ik doe mijn schoudertas om mijn schouder en geef dan haar tas aan haar. Ik trek haar van haar stoel.
    Ik verstrengel onze vingers terug. Glimlachend trek ik haar zachtjes mee naar de deur.
    'Kom op slome.' glimlach ik en trek haar dichter naar me toe. Ik kijk haar aan.
    Zachtjes druk ik teder mijn lippen tegen de hare. Mijn ene hand ligt om haar middel terwijl ik mijn andere in haar hals leg.
    Ik trek haar nog dichter naar me toe. Mijn lippen bewegen synchroon op de hare.
    Aarzelend strijk ik met mijn tong over haar onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij knikt en laat me los.
    'Ben zo terug.' Zegt hij en rent naar boven. Na een paar seconden is hij weer beneden en geeft mijn tas aan me. Dan trekt hij me van mijn stoel.
    Hij verstrengelt onze vingers terug. Ik glimlach en hij trekt me zachtjes mee naar de deur.
    'Kom op slome.' Glimlacht hij en trekt me dicht naar hem toe. Hij kijkt me aan. Ik glimlach terwijl hij zachtjes zijn lippen teder tegen mijn lippen drukt.
    Een gelukzalig gevoel verspreid zich door mijn lichaam als ik hem terug kus, mijn handen leg ik in zijn nek.
    Zijn ene hand ligt om mijn middel en zijn andere legt hij in mijn hals.
    Hij trekt me nog dichter naar zich toe, en ik voel hem aarzelend met zijn tong strijken over mijn onderlip.
    Mijn mond vervormt zich automatisch in een kleine glimlach, en ga zelf ook zachtjes over zijn onderlip met mijn tong.
    Langzaam wikkelen onze tongen zich om elkaar.
    Genietend sluit ik mijn ogen terwijl ik op ga in de kus.
    Ergens ver in mijn achterhoofd zeurt een stemmetje die zegt dat we nu echt naar school moeten als we nu niet weggaan.
    Met tegen zin maak ik me los van hem en pak Lucas zijn hand vast.
    'Kom, we moeten nu echt gaan.' Ik zeg het lichtelijk teleurgesteld, al ben ik heel erg teleurgesteld.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik zucht en loop dan met haar richting school. Hoe dichter dat we bij het gebouw komen, hoe minder zin ik erin heb.
    Als we er zijn loop ik naar de kluisjes om mijn boeken in mijn tas te doen en laat haar hand los. Ik steek alles in mijn tas en druk zuchtend een kusje op haar lippen als afscheid. 'Tot in de pauze, kleintje.' glimlach ik en loop dan naar mijn lokaal na haar een lieve glimlach gegeven te hebben.
    Ik laat me op mijn stoel vallen en haal mijn spullen uit.
    Dat vandaag maar snel voorbij is want ik heb echt geen zin om hier te zitten.
    Niet een uur en laat staan een hele dag, maar het moet anders haal ik het niet.
    En als ik het niet haal dan is mijn tante kwaad en als dat gebeurt moet ik terug naar New York alleen.
    En ik wil niet terug naar New York zonder Abbi Yasmin en Angel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij zucht en loopt dan met me richting de school. Onder het lopen bijt ik op mijn lip van de zenuwen.
    Als we er zijn loopt Lucas naar de kluisjes om zijn boeken in zijn tas te doen en laat mijn hand los. Hij steekt alles in zijn tas en drukt zuchtend een kusje op mijn lippen als afscheid. Ik zucht ook.
    'Tot in de pauze, kleintje.' Glimlacht hij en loopt dan naar zijn lokaal na me een lieve glimlach te geven. Ik glimlach ook naar hem, maar zodra hij uit het zicht is barst ik van de zenuwen.
    Dan loop ik naar de informatiebalie toen om mijn spullen op te halen, en loop dan naar mijn aangewezen kluisje toe.
    De boeken die ik niet nodig heb dump ik in mijn kluisje, en de rest doe ik in mijn tas. Dan doe ik mijn kluisje dicht en kijk op mijn rooster.
    Wiskunde het eerste uur, geweldig! Daar ben ik dus echt niet goed in.
    Met een zucht loop ik naar het lokaal toe, waar bijna al iedereen is.
    Als ik de klas in loop kijkt de docent op en glimlacht naar me.
    'Ah, dit is de nieuwe leerling. Vertel eens wat over jezelf.' Ik knik en bijt weer lichtjes op mijn lip terwijl ik barst van de zenuwen.
    'Ik ben Angela, ik ben 16 jaar oud, en meer hoeven jullie eigenlijk niet te weten.' Zeg ik tegen de klas, hopend dat ik snel mag gaan zitten.
    'Aangenaam Angela, ga maar achterin naast Riley zitten.' Ik knik en haast me snel naar het meisje toe.
    Snel ga ik naast haar zitten en pak mijn boeken uit mijn tas.
    Dan kijk ik naar Lila. Als ik merk dat zij ook rode haren met krullen heeft komt er automatisch een glimlach op mijn gezicht.
    Als de bel het eind van de les aangeeft, loop ik samen met Riley de klas uit naar de volgende les. Het blijkt dat ze goed is in wiskunde, en ze heeft het me uitgelegd, nu snap ik er veel meer van.
    De volgende les is Engels, wat tergend langzaam verloopt.
    Als de les dan uiteindelijk is afgelopen loop ik samen met Riley naar de kantine toe. Ik kijk om me heen in de hoop Lucas te zien.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik lach wat met een grapje van Rebekah.
    Het meisje dat naast me zit in Biologie en loop samen met haar en Jonas naar de kantine.
    Ik kijk om me heen terwijl ik zoek naar Angel. 'Wie zoek je?' vraagt Rebekah nieuwsgierig. 'Angela.' mompel ik en ze fronst.
    'Hoe ziet ze eruit?' Ik glimlach eventjes. 'Ze heeft rood haar en blauw grijzige ogen. Ze is redelijk klein.' glimlach ik en kijk verder rond.
    Rebekah zegt niets meer en ik zie de bekende rode krullen. 'Ik heb haar gevonden. Ik zie jullie zo.' glimlach ik.
    Rebekah glimlacht even liefjes en draait haar dan om op haar hakken.
    Ik sluip naar Angela toe en leg mijn handen voor haar ogen. 'Rara wie ben ik.' glimlach ik.
    Ik kan het niet laten om haar dan om te draaien en een lief kusje op haar lippen te drukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Iemand legt zijn handen voor mijn ogen, en ik hoor iemand zeggen:
    'Rara wie ben ik.' Ik glimlach, en denk even na over het antwoord.
    'De president van Amerika?'
    Hij draait me om en geeft me een lief kusje op mijn lippen. Ik glimlach als hij zijn lippen van de mijne afhaalt en zeg:
    'Dit is Riley.' Ik vraag me af hoe hij gaat reageren op het feit dat zij ook rode krullen heeft.
    'Riley, dit is Lucas.' Ik glimlach breed naar haar, en ze glimlacht terug.
    'Aangenaam.' Zegt ze vriendelijk tegen Lucas terwijl ze mij ongemerkt een veel betekende blik geeft.
    Ik grijns, en het voelt alsof ik een vriendin heb, eentje die me niet zal laten vallen.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik grinnik eventjes en zie dan dat het meisje ook rode krullen heeft. Verward kijk ik haar aan.
    'Hallo.' zeg ik met een glimlach en leg mijn arm om Angels middel.
    'En hoe waren jullie eerste twee uren?' vraag ik hen glimlachend.
    Aangezien ze Riley pas net kent volgens mij, moeten ze wel in dezelfde klas zitten. Dat klinkt logisch.
    Ik wacht op een antwoord en zie Rebekah vanuit mijn ooghoeken met Jonas en nog wat andere mensen fluisteren.
    Ik zucht in mezelf, Rebekah kan leuk zijn maar ik weet nu al dat het één van die typjes is. Met andere woorden, ze is vast een cheerleader.
    Aardig tegen iedereen maar als je iets doet wat ze niet leuk vind begint ze je af te kraken.
    Misschien moet ik maar bij het team gaan dan kan ik Angela zelfs tegen haar getreiter beschermen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij grinnikt eventjes, en kijkt Riley vervolgens verward aan. Nu grinnik ik eventjes.
    'Hallo.' Zegt Lucas dan met een glimlach en legt zijn arm om mijn middel.
    'En hoe waren jullie eerste twee uren?' Vraagt hij ons glimlachend.
    'Door Riley begrijp ik nu wat meer van wiskunde,' ik glimlach naar haar. 'en daarna was er een saaie Engelse les.' Riley zegt niets, maar knikt alleen instemmend.
    'Hoe waren jouw eerste twee uren?' Vraag ik geamuseerd aan hem.
    Want vanochtend maakte hij eigenlijk al duidelijk dat hij niet van economie houdt. Niet dat ik er zelf zo van hou, maar ik ben er toch redelijk goed in. Al vraag ik me nog steeds af hoe dat komt.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Economie.... was een hel.' grinnik ik en druk een kus op haar neus.
    'Zullen we zitten of gaan we de hele tijd rechtstaan?' lach ik en trek haar zachtjes mee naar een bank.
    Ik laat me erop vallen en trek haar op mijn schoot. Ik kijk naar Riley en ze gaat naast me zitten.
    Mijn armen leg ik om Angela's middel en ik leg mijn kin op haar schouder.
    'Biologie viel wel mee, heb wel een meisje moeten helpen omdat ze er niet veel van bakte.'
    'Wie dan?' vraagt Riley. 'Rebekah ken je haar?' Riley knikt en ik zie aan haar gezicht dat ze haar liever niet zo kennen.
    'Komaan zo erg is ze toch niet?' probeer ik en ze haalt haar schouders op.
    'Nja ik vond dat ze wel mee viel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Economie.... was een hel.' Grinnikt hij en drukt een kus op mijn neus. Ik grinnik zachtjes.
    'Zullen we zitten of gaan we de hele tijd rechtstaan?' Lacht hij en trekt me zachtjes mee naar een bank. Hij laat zich erop vallen en trekt me op zijn schoot. Hij kijkt naar Riley en ze gaat naast hem zitten.
    Ik glimlach naar haar en ze glimlacht terug.
    Lucas let zijn armen om mijn middel en zijn kin op mijn schouder.
    'Biologie viel wel mee, heb wel een meisje moeten helpen omdat ze er niet veel van bakte.' Zeg hij. Ik knik.
    'Wie dan?' Vraagt Riley.
    'Rebekah ken je haar?' Riley knikt en ik zie aan haar gezicht dat ze haar liever niet zo kennen.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip om te bedenken waarom ze haar niet aardig vind, maar ik kan maar één reden bedenken, en dat is ook vaak bij mij gebeurt; Riley wordt gepest.
    'Komaan zo erg is ze toch niet?' Probeert Lucas en Riley haalt haar schouders op. 'Nja ik vond dat ze wel mee viel.' Zegt Lucas dan.
    'Wie is Rebekah?' Vraag ik fronsend aan hun. Riley wijst een meisje aan. Ja, nu begrijp ik waarom Riley haar niet mag. Rebekah is het soort meisje dat andere pest, en vooral als er nog ander bij zijn om te zien hoe "stoer" ze doet.
    Ik haal mijn wenkbrauwen naar haar op om aan te geven dat ik haar begrijp, ze doet hetzelfde bij mij.
    Na een tijdje gaat de bel weer, en met een zucht sta ik op.
    'Doei Lucas.' Zeg ik een beetje bedroefd en ga op mijn tenen staan om hem een kusje op zijn mond te geven.
    Ik glimlach nog even naar hem en loop dan met Riley naar de volgende les toe.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik kijk Angela met een zucht na en slof terug naar Rebekah en Jonas.
    'Was dat je vriendin?' vraagt Rebekah met een opgegeven wenkbrauw.
    'Nog niet helemaal waarom?' zeg ik nonchalant terug. Ik moet Angela nog vragen, misschien zaterdag als we weg gaan.
    'Gewoon.' zegt ze en steekt haar arm door die van een andere jongen. Ik rol even met mijn ogen.
    Cheerleaders. Ze zijn allemaal hetzelfde. Ik loop naar Lucas. 'Zo... wanneer beginnen de try-outs?' vraag ik hem.
    'Ik weet het niet, maar het zal wel zo uithangen dat je er niet naast kan kijken.' grinnikt hij.'
    'Wil je een speler worden?' vraagt Rebekah met een glimlach. 'Ja?' grinnik ik.
    'Heb je al gespeeld?' vraagt de jongen waardoor Rebekah haar arm had gestoken.
    'Ja op mijn vorige school.' We lopen het volgende lokaal in. Geschiedenis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Als we in het lokaal komen waar we Biologie hebben zegt Riley:
    'Zo, Lucas dus.' Ze kijkt me wenkbrauw wiebelend aan, waardoor ik lichtjes bloos. Maar knik dan wel.
    'Jullie passen goed bij elkaar.' Zegt ze met een glimlach tegen me. Ik glimlach terug.
    'Bedankt.' Zeg ik tegen haar terwijl we gaan zitten. Dan komt de docent binnen en maant de klas tot stilte.
    We beginnen over voortplanting te praten, en blablabla.
    Als het lesuur eindelijk voorbij is gaan we naar Muziek toe.
    Ik glimlach als ik de instrumenten zie, als ik de harp zie begin ik nog breder te glimlachen.
    We gaan zitten, en na wat uitleg moeten we een instrument kiezen en daarop oefenen.
    Ik ga meteen naar de harp toe en speel zachtjes een deuntje.
    Als het lesuur is afgelopen gaan Riley en ik naar buiten toe. We zijn al uit, maar ik weet niet of Lucas al uit is, dus ik ga op een bankje zitten en zwaai Riley uit. Dan wacht ik op Lucas, me afvragend of hij om dezelfde tijd als ik uit is.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Rebekah hangt de hele tijd over mij en Jonas heen en ik ben opgelucht als het laatste lesuur voorbij is.
    Ik loop naar buiten en Rebekah haakt haar arm door de mijne. 'Dus wat ga je doen vanavond?' vraagt ze zogenaamd nonchalant.
    'Ik weet niet, misschien film kijken met Angel of zo.' mompel ik.
    'Angel? Die rosse?' mompelt Rebekah en ik kijk haar waarschuwend aan.
    'Wees aardig, Angela is het liefste meisje die ik ken.' zeg ik en ze glimlacht eventjes liefjes. 'En wie is het mooiste?'
    Leuke vraag Rebekah, Leuke vraag. Ik zie Angela zitten en loop subtiel naar haar toe zonder dat Rebekah het door heeft.
    'Wel als je wil weten wie het mooiste meisje is die ik ken dan moet je nu naar rechts kijken.' zeg ik simpel en Rebekah kijkt en zie Angel zitten.
    Stek. Ze haalt haar neus even op, rukt haar arm los en loopt weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Ik sluit even mijn ogen terwijl ik geniet van het lichte briesje. Opeens hoor ik iemand simpel zeggen:
    'Wel als je wil weten wie het mooiste meisje is die ik ken dan moet je nu naar rechts kijken.'
    Ik doe mijn ogen open en kijk naar Lucas die naar me kijkt. Automatisch glimlach ik.
    Dan zie ik het meisje dat Rebekah heet haar arm los rukken en weglopen.
    Ik kijk haar even na en kijk dan weer naar Lucas. Dan sta ik op en verstrengel mijn hand met de zijne.
    'Heey.' Zeg ik en druk een kusje op zijn lippen.
    Langzaam begin ik te lopen terwijl ik vraag:
    'En wat gaan we doen?'
    Ik kijk even naar zijn hand en laat de zijne los, dan til ik zijn hand op en druk te mijne tegen de zijne om te kijken hoeveel groter zijn hand is.
    Ik frons een beetje als ik het verschil zie, ik heb wel erg kleine handen.
    Dan verstrengel ik mijn hand weer met de zijne en kijk hem afwachtend aan.


    Fantasy is in you.