• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucas Booth
    Angela staat op en verstrengelt haar hand met de mijne en ik geef er een klein kneepje in.
    'Heey.' en ze drukt een kusje op mijn lippen 'Wat gaan we doen?' vraagt ze dan.
    Ze kijkt naar mijn hand en laat die even los om haar hand tegen de mijne te drukken.
    'Kleine handjes.' glimlach ik 'en kies jij maar wat we gaan doen, het is voor mij hetzelfde.'
    Ze fronst eventjes door het verschil van grote van onze handen en onze handen verstrengelen we terug.
    Ik zie plots een bekend individu niet ver van mystic grill. Jay. Ik voel de woede weer opborrelen en laat Angels hand vast.
    'Blijf hier ik ben zo terug.' zeg ik doodkalm zodat ze niet panikeert.
    Ik moet even een hartig woordje praten met die gast. Bv dat hij uit haar buurt moet blijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Kleine handjes.' Glimlacht hij. 'en kies jij maar wat we gaan doen, het is voor mij hetzelfde.'
    Ik knik en begin te denken wat we zouden kunnen doen. Net als ik iets weet zegt Lucas:
    'Blijf hier ik ben zo terug.' Zegt hij doodkalm en laat mijn hand los. Ik kijk hem fronsend na, niet wetend wat hij gaat doen.
    Daarom ga ik maar even op de dichtstbijzijnde bankje zitten en begin wat te spelen met mijn haren.
    Opeens zie ik Jay, en Lucas die naar hem toeloopt.
    Shit, dat gaat hij toch niet echt doen hè?
    Snel sta ik op en begin te lopen, maar net als ik de straat wil oversteken, komt er een auto langs en moet ik wachten.
    Als ik eindelijk kan oversteken roep ik:
    'Lucas!'


    Fantasy is in you.

    [ga later posten x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vegangirl schreef:
    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    Isabel haalde haar schouders op.
    'Hij kan prima voor zichzelf zorgen, Cayden. Het is niet voor niets één van de eerste vampieren ter wereld' zei ze en ze keek rond.
    Ik haalde mijn schouders op. Ik zag haar kijken naar mijn nek. Ik liet de gedachte van een vampier die haar tanden in mijn nek zou zetten uit mijn bewuste glijden. Ik moest niet bang zijn. Waarvoor was ik überhaupt bang? Ik vreesde de dood niet. Geen idee waarom, maar ik deed het niet. Ik luisterde naar het gesprek over een Halloweenfeest. "een paar zaken af te handelen" had Ethan gezegd. Ik keek hem aan met een kleine frons. Wat voor zaken? Niet dat het me iets aanging, en stel dat het me wel wat aanging, zou ik het snel genoeg horen. Toen ik hoorde dat ze waarschijnlijk een paar tieners leeg wilden zuigen, moest ik even slikken. Shit, dat hadden ze vast gehoord. Ik was niet bang, maar kom op... Tieners?
    'Ik bespaar mezelf even van commentaar' mompelde ik.
    Ik had geen zin om te gaan discussiëren met een vampier en een hybrid. Aan de andere kant, wat had ik te verliezen? Ik maakte het mezelf makkelijk en ging zitten op een boomstronk.
    'Ik ga niet meer naar feesten sinds mijn 16e. Die feesten zijn behoorlijk saai' zei ik tegen Ethan.
    Nogal saai ja... En het feit dat ik niet meer naar school ging vanaf mijn 16e speelde er ook in mee. Ik was niet erg geliefd bij de politie, mede dankzij de gevechten en het feit dat ik dus niet meer naar school ging. Waarom? Geen idee. Ik haatte school en wilde graag musicus worden. Dat waren eigenlijk de twee redenen. Wat mijn familie ervan vond? Niets. Ze konden ook niet echt iets vinden, aangezien ze geen contact met me opnamen als geesten. Tja, ik had ze ook vermoord. Wat had ik anders verwacht?


    I will keep watch.

    Lillith Victoria Katherina Stark||Vampier

    Hij denkt even na en zegt dan:
    “We kunnen naar mijn huis gaan, een film kijken of zo.” Hij kijkt me met een glimlach aan.
    Ik denk even na terwijl ik het bloed van mijn lippen aflik. Ik had wel zin om een filmpje te kijken. Niet dat ik er veel tijd voor had door al het vluchten. Zoals ik al vaak gedacht had had ik bijna geen tijd om te ontspannen enkel als ik mezelf aan het voeden was. Nu ik kon ontspannen moest ik ervan profiteren zolang het kan.
    Toen glimlach ik ondeugend en zeg:"Oké voor mij is het goed, maar eerst," ik zet een stap dichter naar hem toe zodat ik redelijk dicht tegen hem aan sta en op mijn tippen ga staan om aan zijn oor te geraken. "Moet je me zien te pakken," fluister ik in zijn oor en beet spelend in zijn oorlel voor ik op menselijk tempo weg begon te lopen met een glimlach.
    Ik loop het pretpark domein af en zo het park in. Daar begon ik op vampiertempo te lopen, maar hield me lichtjes in. Dat kwam omdat ik een paar eeuwen ouder was dan Brian wat betekende dat ik sterker en sneller was als hem als ik het wil, maar dit was een spel voor me nu en ik moest voor de eerste keer in mijn leven niet echt vluchten. Ik giechel terwijl ik het bos in loop zodat ik zeker wist dat niemand ons zou zien.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ethan James

    Ik grinnikte even toen Cayden over Ashton en het feit dat Isabel hem gewoon in de steek liet, begon. Ik had zo het gevoel dat Ashton niet echt hulp nodig had, zich zelf wel kon aanpassen als hij dat wilde. Elke vampier kon het als hij of zij het wilde en een van de eerste vampiers op de wereld al zeker. Ik had 2000 jaar de tijd gehad om het te leren, de Mikaelsons zelfs nog langer dus zo moeilijk kon het voor hen niet zijn. Even volgde ik Isabels blik naar Cayden slagader en spande mijn spieren voor een moment op. Als ze het ook maar in haar hoofd haalde om hem te bijten, zou het haar beste dag niet worden. Niet dat ik om de jongen gaf, maar hij had zijn diensten aangeboden waardoor ik bijna verplicht was om hem te beschermen. Aan een dode heks had je ook niet veel en ik had nu niet direct veel zin om een andere te gaan zoeken. Krachtige heksen kwam je tegenwoordig al niet veel meer tegen dus moest ik zuinig zijn op diegene die ik wel tegen kwam. Ik ontspande me terug toen Isabel leek te hebben besloten om Cayden gewoon met rust te laten, waarschijnlijk gewoon omdat zij hem ook nog zou kunnen gebruiken. Mijn mondhoeken krulden om in een grijns en mijn tanden waren voor een stukje te zien toen Isabel enthousiast reageerde op mijn idee. Goed, dan lag dat ook al weer vast. Dit kon nog eens een geweldige reünie worden, vooral omdat ze niet eens naar een snack zouden moeten zoeken daar er zich genoeg mensen om hen heen zouden bevinden. Mijn groene kijkers gleden terug van Isabel naar Cayden toen ik hem hoorde slikken en rustig liep ik zijn kant op om daarna een arm over zijn schouders heen te slaan. “Ow c’mon. Dit feestje wordt echt heel anders, vooral omdat wij er nu zijn.” De wind waaide zachtjes door mijn bruine haren heen en de grijns op mijn gezicht was alleen nog maar breder geworden. “Feestjes met alleen maar mensen kunnen soms inderdaad wel saai zijn, maar zoals ik eerder al zei: Je moet het leven zelf leuk en spannend maken, anders is er ook niets aan.”


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Mitovi schreef:
    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Kleine handjes.' Glimlacht hij. 'en kies jij maar wat we gaan doen, het is voor mij hetzelfde.'
    Ik knik en begin te denken wat we zouden kunnen doen. Net als ik iets weet zegt Lucas:
    'Blijf hier ik ben zo terug.' Zegt hij doodkalm en laat mijn hand los. Ik kijk hem fronsend na, niet wetend wat hij gaat doen.
    Daarom ga ik maar even op de dichtstbijzijnde bankje zitten en begin wat te spelen met mijn haren.
    Opeens zie ik Jay, en Lucas die naar hem toeloopt.
    Shit, dat gaat hij toch niet echt doen hè?
    Snel sta ik op en begin te lopen, maar net als ik de straat wil oversteken, komt er een auto langs en moet ik wachten.
    Als ik eindelijk kan oversteken roep ik:
    'Lucas!'


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Jij.'grom ik en Jay kijkt me enkel met een opgetrokken wenkbrauw een een uidagende lach op zijn gezicht aan.
    'Jij moet uit de buurt van mijn vriendin blijven.' Nu kijkt hij me enkel spottend aan en kijkt dan naar Angel. 'Zo kun je niets beters krijgen.'
    Een rode waas trekt voor mijn ogen en voor ik me tegen kan houden beland mijn vuist hard tegen zijn kaak.
    'Zo praat je niet over haar.' sis ik. Hij grinnikt en voelt even aan een kaak.
    'Goede slag, maar nog niet goed genoeg.' Hij haalt ook uit en we worden in een gevecht verwikkeld.
    Ik ontwijk slagen en hij ontwijkt er maar bij ons beide zijn er een heleboel raak.
    We draaien om en om en roepen beledigen naar elkaar terwijl we elkaar zo veel mogelijk pijn proberen te doen.
    Ik vergeet even dat Angel in de buurt is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel Lana Eastwood ll Heks

    Als ik bij ze aankom zie ik dat ze in een hevig gevecht zijn. Ik wil iets doen om het te stoppen, maar ik weet niet hoe.
    Ik bijt op mijn lip en probeer iets te bedenken, terwijl ik ze ondertussen naar elkaar horen schelden en elkaar zien slaan.
    Het is niet zo dat ik niet weet dat Lucas niet zal winnen, maar hij zal gewon raken, en ik ben alsnog ongerust.
    Ik kan moeilijk wat magie gebruiken om ze uit elkaar te halen, dan weet iedereen wat ik ben.
    En ik kan me moeilijk in het gevecht storten.
    'Stoppen!' Roep ik hard. Als ze niet stoppen, kijk ik even toe terwijl ik bedenk wat de juiste timing zal zijn.
    Als ik een moment zie, stomp ik Jay hard in zijn buik, net onder zijn ribben. Hij stopt met vechten en hapt even naar lucht.
    Ik maak gebruik van dat moment om Jay omver te duwen en bij Lucas neer te hurken.
    Ik neem hem even snel in me op en vraag bezorgd:
    'Gaat het?'

    [Ik post Brian zo.]


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Plots stopt Jay en zie ik hem iets voorovergebogen staan.
    Zijn armen om zijn maag en happend naar lucht. Ik kijk verwondert naar Angela.
    Ze duwt hem omver en hurkt naast me neer.
    'Ik leef nog, ik kan hem wel aan.' mopper ik. Ik voel dat mijn borst bonkt net als mijn oog.
    Mijn tante zal me graag zien komen straks met een blauw oog.
    Ik sta recht en wil terug naar hem toe lopen maar bedenk me. Angela wil je even ijs halen?
    Dan kan ik hem slaan zonder dat ze erbij is.
    Ik wil niet opvliegend overkomen op haar maar niemand zegt zoiets over haar, dat laat ik niet toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Ik neem hem nog een keer in me op en zie dat hij een blauw oog krijgt.
    'Ik leef nog, ik kan hem wel aan.' Moppert hij.
    Waarom moeten jongens altijd zulke dingen doen?
    Hij staat recht en ik merk dat hij naar Jay wil lopen, maar hij blijft staan en vraagt:
    'Angela wil je even ijs halen?'
    Ik kijk hem sceptisch aan terwijl ik mijn hoofd schud. Natuurlijk wil ik het wel voor hem halen, maar ik weet wat hij dan gaat doen. Ik ben niet van gisteren.
    'Lucas, ik ben niet gek. Ik weet best wat je gaat doen als ik weg ben. Dus je hebt pech, ik ga niet weg. En jij gaat niet weer vechten met Jay.' Zeg ik tegen hem.
    Ik laat mijn hand in de zijne glijden en trek hem voorzichtig met me mee.
    We lopen het park in, en ik ga op een bankje zitten. Voorzichtig trek ik Lucas mee omlaag en kijk hem hoofdschuddend aan. Maar ik zeg niets.
    Ik pak uit mijn tas wat zakdoekjes en een flesje water.
    Ik maak een zakdoekje nat, en begin voorzichtig de snee boven het oog van Lucas te deppen.
    Als het bloed weg is, en het niet meer bloed gooi ik het zakdoekje weg in de prullenbak.
    Dan kijk ik Lucas licht teleurgesteld aan, omdat hij met Jay is gaan vechten.
    Met een zucht kijk ik weg van Lucas.

    Brian Heith Salvatore ll Vampier

    Ik zie haar nadenken terwijl ze het bloed van haar lippen aflikt.
    Dan glimlacht ze ondeugend en zegt:
    "Oké voor mij is het goed, maar eerst," ze zet een stap dichter naar me toe zodat ze redelijk dicht tegen me aanstaat en gaat op haar tippen staan.
    "Moet je me zien te pakken," fluister ze in mijn oor en bijt spelend in mijn oor voordat ze op menselijk tempo ver begint te lopen met een glimlach.
    Ik glimlach, en loop haar achterna, me inhoudend om niet op vampier tempo te gaan lopen.
    Ze loopt het pretpark domein af en zo het park in. Daar begint ze op vampier tempo te lopen, maar ik kan zien dat ze zich lichtjes inhoudt.
    Ik begin ook op vampier tempo te lopen, en ik hoor haar giechelen terwijl ze het bos inloopt.
    Ik doe hetzelfde, als we ongeveer in het midden van het bos staan ga ik rennen, en al snel ben ik bij haar. Ik weet dat als ze het zou willen dat ze veel sneller zou kunnen rennen dan ik, want ze is ouder dan mij.
    Zachtjes pak ik haar op en leg haar op de grond neer. Mijn handen zet ik naast haar hoofd en ik lig half boven haar.
    Ik kijk haar geamuseerd aan en vraag geamuseerd:
    "En wat nu?"


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ze neemt me mee naar het park en we gaan op een bankje zitten.
    Ze dept het bloed weg en ik bekijk haar. Mijn woede is al gekoeld.
    Ze kijkt me dan teleurgesteld aan en die blik is erger dan alle wonden en slagen van Jay samen.
    Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn handen. Ik merk dat ze me niet meer aankijkt.
    Ik doe mijn mond even open maar sluit hem dan terug. Ik zucht en pak haar hand vast. Voorzichtig.
    'Sorry Angel, ik werd gewoon zo kwaad toen ik dacht aan alles wat hij je heeft aangedaan en ik...'
    Ik stop en zucht. Dan laat ik haar hand terug los en schop een steentje weg. Ik zak wat onderuit op de bank.
    Ik had hem niet moeten slaan, ik wist dat ik haar kwaad zo maken, maar hij maakte me zo kwaad.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij zucht en pakt mijn hand vast, voorzichtig.
    'Sorry Angel, ik werd gewoon zo kwaad toen ik dacht aan alles wat hij je heeft aangedaan en ik...' Hij stopt met praten en zucht. Dan laat hij mijn hand los en schopt een steentje weg.
    Ik kijk weer naar hem en zie hem wat onderuit zakken op de bank.
    Ik zucht ook, en weet dat ik niet boos op hem kan blijven. Even haal ik mijn hand oor mijn haren heen, en leg dan zachtjes mijn hand op zijn gezicht. Zachtjes streel ik zijn wang.
    'Het maakt niet meer uit. Ik begrijp het wel. Ik ben blij dat je er niet erger aan toe bent.' Zeg ik tegen hem.
    Ik buig me een beetje naar voren en geef hem een zacht kusje op zijn lippen.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik kijk haar aan en glimlach. Die glimlach verandert in een grimas als ik pijn in mijn wang voel.
    Ik zucht. En trek haar voorzichtig op mijn schoot. Ik leg mijn hoofd op haar borst eventjes en luister naar het kloppen van haar hart.
    Het is zo vredig, rustig. Ik zou er uren naar kunnen luisteren zonder verveelt te raken.
    Ik adem rustig in en uit. 'Sorry het spijt me. Ik zal hem niet meer in elkaar slaan als ik hem nog eens tegenkom.' mompel ik.
    Maar wel als hij haar nog eens beledigt of aanraakt maar dat is normaal.
    Ik bedoel je kan toch niet zomaar rustig blijven als iemand je vriendin of bijna-vriendin beledigd?
    Zachtjes leg ik mijn lippen nog eens op de hare en wrijf over haar wang.
    'Gaan we terug naar mijn huis?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Lucas kijkt me aan en glimlacht. Die glimlach verandert in een grimas.
    Hij zucht en trekt me voorzichtig op zijn schoot. Hij legt zijn hoofd eventjes op mijn borst.
    Hij ademt rustig in en uit.
    'Sorry het spijt me. Ik zal hem niet meer in elkaar slaan als ik hem nog eens tegenkom.' Mompelt hij. Ik knik een beetje.
    Zachtjes legt hij zijn lippen nog eens op de mijn en wrijft over mijn wang. Ik glimlach.
    'Gaan we terug naar mijn huis?'
    'Is goed.' Zeg ik tegen hem.
    Ik sta op. Als hij ook staat pak ik zijn hand vast en begin rustig naar zijn huis toe te lopen.
    'Hoe zal je tante en je zusjes reageren als ze je oog zien?' Vraag ik aan hem. Zijn oog valt wel het meest op.


    Fantasy is in you.