• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cayden Adrian Jared Ziegler

    Ethan loopt rustig naar me toe en slaat een arm om mijn schouders heen.
    'Ow c’mon. Dit feestje wordt echt heel anders, vooral omdat wij er nu zijn' zei Ethan.
    Koppig bleef ik voor me uit staren. Ik had wel iets beters te doen dan naar een feest gaan waarvan ik wist dat een hoop mensen het niet zouden overleven. Als de Counsil dat zou horen, konden we sterke tegenwind verwachten. Ethan's grijns werd breder. Oh help.
    'Feestjes met alleen maar mensen kunnen soms inderdaad wel saai zijn, maar zoals ik eerder al zei: Je moet het leven zelf leuk en spannend maken, anders is er ook niets aan'
    Ik snoof zachtjes.
    'Wat is spannend en leuk in jouw beleving?' vroeg ik hem zacht.
    Het klonk niet geërgerd, niet iets in die richting. Meer geïnteresseerd. Net toen ik dat zei, voelde ik getril in mijn jaszak. Ik had een sms van een "vriend" van mij, Idric. Ik las deze door.
    Hey Cay,
    Denk aan morgen! En je moet muziek draaien op het Halloweenfeest. Regardz, Idric

    Ik zuchtte. Fijn, heel fijn. Ik was al haast vergeten dat mijn vrienden morgen een overval gepland hadden op de plaatselijke juwelier. Het verbaasde me dat Idric nog zo net schreef, maar ja, we hadden er ook wel de tijd voor. Merendeel van mijn vriendengroep was namelijk werkloos. En dat Halloweenfeest... Ik zat nogal te lenen van mijn vrienden, en ik wist dat ik door het draaien weer wat geld kon verdienen. Maar alsnog... Ik was nogal pissed over het feit dat ik moest draaien op het feest. Om de muziek, aangezien deze vrijwel altijd pop was en dus ver buiten mijn lievelingsgenre en om het feit dat ik dus waarschijnlijk de hele avond zou zien hoe Isabel en Ethan en waarschijnlijk nog veel meer toe zouden slaan. Ik borg mijn mobieltje weer op en keek Isabel en Ethan aan.
    'Het ziet er naar uit dat ik geen andere keus heb dan te gaan' zuchtte ik.


    I will keep watch.

    Lucas Booth
    'Mijn zusjes gaan vragen waarom en het dan romantisch vinden.' zeg ik en draai met mijn ogen.
    Ze zien het als.... een ridder die de prinses in nood helpt.
    'En mijn tante? Nja ik bereid me voor op het ergste.' zeg ik simpel. We lopen naar huis en ik hoor geroep vanuit de tuin.
    Mooi. 'Tante we zijn thuis en we gaan boven ons huiswerk doen.' roep ik terwijl ik Angel zachtjes mee trek naar boven.
    'Oke!' klinkt het terug en ik loop direct naar mijn kamer.
    'Oef veilig voor het laatste geval.' zeg ik lichtjes glimlachend en ga op mijn bed zitten.
    Ik kijk Angel aan. 'Het spijt me heel erg als ik je teleurgesteld heb.' zeg ik nog eens. Ik vind het niets als ze kwaad op me zou zijn.
    Ik zou alles doen om dat recht te zetten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Mijn zusjes gaan vragen waarom en het dan romantisch vinden.' Zegt hij en draait met zijn ogen. Ik glimlach lichtjes.
    'En mijn tante? Nja ik bereid me voor op het ergste.' Zegt hij simpel. Ik knik begrijpend. We lopen naar zijn huis en ik hoor geroep vanuit de tuin.
    'Tante we zijn thuis en we gaan boven ons huiswerk doen.' Roept hij terwijl hij me zachtjes mee trek naar boven.
    'Oke!' klinkt het terug en hij loopt direct naar zijn kamer.
    'Oef veilig voor het laatste geval.' Zegt hij lichtjes glimlachend en gaat op zijn bed zitten.
    Hij kijkt me aan.
    'Het spijt me heel erg als ik je teleurgesteld heb.' Zegt hij nog eens.
    Ik knik en ga achterover liggen. Ik heb hem nog niet helemaal vergeven, maar al wel een beetje. Niet dat ik hem geen gelijk geef dat hij Jay sloeg, maar toch.
    'Gaat het al wat beter met je oog? Moet er niet wat ijs tegenaan?' Vraag ik dan aan hem.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik trek een wenkbrauw op waardoor ik even grimas. 'Weerwolf. Ik kan het wel aan.' mompel ik;
    'Geen genezingsspreuk, mijn klein heksje?' glimlach ik dan voorzichtig.
    Ik ga terug door haar krullen met mijn hand en hoor mijn gsm afgaan. Ik zucht en haal die uit mijn zak.
    Rebekah. Natuurlijk. Wie anders? Ik bekijk het bericht niet eens en leg mijn gsm weg.
    Ik ga naast Angel liggen en kijk naar het plafond. Ik durf haar niet aanraken.
    Voor het geval ze echt kwaad word en dat wil ik niet, zoals ik al gezegd heb.
    Zachtjes zing ik dan maar Pompeii van Bastille in mijn hoofd. Ik kan niet goed tegen stilte.
    En zo vul ik hem voor mezelf zonder haar te irriteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij trekt een wenkbrauw op waardoor hij even grimast.
    'Weerwolf. Ik kan het wel aan.' Mompelt hij.
    'Geen genezingsspreuk, mijn klein heksje?' Glimlacht hij dan voorzichtig. Ik glimlach een beetje, maar schud mijn hoofd.
    'Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.' Zeg ik tegen hem met een kleine glimlach.
    Hij gaat met zijn hand door mijn haren. Ik glimlach een beetje.
    Dan hoor ik zijn gsm afgaan. Hij zucht en haalt die uit zijn zak. En hij legt hem een paar seconden later weer weg.
    Hij gaat naast me liggen en kijkt naar het plafond.
    Ik zucht en haal even een hand door mijn haren heen. Dan pak ik zijn hand en zeg:
    'Ik ben niet meer boos op je.'
    Zachtjes knijp ik in zijn hand en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Dan merk ik iets op.
    'Je zingt niet.' Zeg ik vragend tegen hem, met een glimlach. Ik vind het wel leuk als hij zingt.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik wilde je niet kwaad maken.' zeg ik zachtjes. 'I was left to my own devices Many days fell away with nothing to show And the walls kept tumbling down In the city that we love Grey clouds roll over the hills Bringing darkness from above But if you close your eyes Does it almost feel like Nothing changed at all? And if you close your eyes, Does it almost feel like You've been here before? How am I gonna be an optimist about this? How am I gonna be an optimist about this? We were caught up and lost in all of our vices In your pose as the dust settles around us' zing ik zachtjes. Ik trek haar dichter en leg haar op een plaats op mijn borstkas waar mijn ribben niet blauw aan het worden zijn van de blauwe plekken. Morgen is het wel over. Het genezen gaat sneller doordat ons bloed sneller pompt dan van een normaal mens. Ik sluit mijn ogen en speel met haar haren. 'Oh where do we begin? The rubble or our sins? Oh where do we begin? The rubble or our sins? And the walls kept tumbling down In the city that we love Grey clouds roll over the hills Bringing darkness from above' Ik glimlach terwijl ik een vlechtje in haar krullen maak.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Ik wilde je niet kwaad maken.' Zegt hij zachtjes. Ik knik een beetje.
    'I was left to my own devices Many days fell away with nothing to show And the walls kept tumbling down In the city that we love Grey clouds roll over the hills Bringing darkness from above But if you close your eyes Does it almost feel like Nothing changed at all? And if you close your eyes, Does it almost feel like You've been here before? How am I gonna be an optimist about this? How am I gonna be an optimist about this? We were caught up and lost in all of our vices In your pose as the dust settles around us' Zingt hij zachtjes. Hij trekt me dichter en legt me op een andere plaats. Waarschijnlijk doet de plaats waar ik net lag pijn.
    Ik voel hem met mijn haar spelen, en ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht.
    'Oh where do we begin? The rubble or our sins? Oh where do we begin? The rubble or our sins? And the walls kept tumbling down In the city that we love Grey clouds roll over the hills Bringing darkness from above' Ik voel dat hij een vlechtje in mijn krullen maakt.
    'But if you close your eyes Does it almost feel like Nothing changed at all? And if you close your eyes, Does it almost feel like You've been here before? How am I gonna be an optimist about this? How am I gonna be an optimist about this? We were caught up and lost in all of our vices In your pose as the dust settles around us' Zing ik zachtjes verder.
    Ik glimlach en druk een kusje tegen de holte bij zijn nek.
    'Wat zullen we doen?' Vraag ik dan aan hem.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 18:27 ]


    Fantasy is in you.

    Lillith Victoria Katherina Stark||Vampier

    Het duurde niet lang voor ik handen me zachtjes voel pakken en me op de grond neerleggen. Brian zette zijn handen naast mijn hoofd en ligt half boven me. Ik giechel nog steeds zachtjes en kijk hem even geamuseerd aan als hij mij.
    "En wat nu?" vraagt hij geamuseerd.
    "Dit," zeg ik terwijl ik hem zachtjes naar me toe trok.
    Voordat mijn lippen de zijne konden raken had ik ons al zo omgedraaid dat ik boven op hem zat. Dit had hij misschien wel verwacht of niet, maar ik probeerde hem 'af te leiden'. Ik grijns mijn tanden bloot voordat ik mijn lippen heel eventjes op de zijne druk. Als hij meer wou, moest hij er zelf maar voor zorgen zo niet dan kon hij het me niet kwalijk nemen dat ik heel eventjes mijn lippen op de zijne had gedrukt. Dat kon je ook als een begroeting zien tussen heel goede vrienden. Oké, dat deden sommige rijke vrouwen misschien in de Romeinse tijd, maar ik had al eerder twee goede vriendinnen elkaar zien kussen. Ik was heel zeker dat ze niet lesbische waren aangezien eentje haar vriendje mee had genomen.
    "Sorry, ik kon het niet laten." zeg ik lachend terwijl ik nog steeds op zijn buik zat.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Lucas Booth
    'Ehm kies jij maar.' glimlach ik en kijk haar aan. Ik speel nog wat met haar haren.
    Ik wind ereen om mijn vinger en kijk glimlachend naar het contrast van het rode met mijn huid.
    Het is zo makkelijk om vrolijk bij haar te zijn maar ik moet haar waarschuwen dat ze die ene nacht ergens anders moet slapen.
    Het is te gevaarlijk voor haar, te gevaarlijk om zo dicht bij me te zijn dan.
    Ik vind het al gevaarlijk voor Abbi, Yasmin en tante Eve maar heb geen andere keus.
    Ik moet hier wel blijven. Ze willen me perse helpen en het is familie.
    Maar toch, moest ik hen ooit iets aandoen, ik zou het mezelf nooit vergeven.
    Ik moet de kettingen nog eens nakijken morgen, kijken of er geen kleine inkepingen zijn waardoor ze zouden kunnen breken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brian Heith Salvatore ll Vampier

    "Dit," zegt ze terwijl ze me zachtjes naar zich toe trekt. Voordat haar lippen de mijne kunnen raken heeft ze ons al zo omgedraaid dat ze bovenop me zit.
    Ik trek een wenkbrauw omhoog, en grijns.
    Ze grijns haar tanden bloot voordat ze haar lippen heel eventjes op de mijne drukt. Als ze haar lippen van de mijne afhaalt zegt ze lachend:
    "Sorry, ik kon het niet laten." Ze zit nog steeds op mijn buik, maar ik voel er niks van.
    Ik glimlach geamuseerd naar haar.
    "I don't care." Zeg ik tegen haar.
    "Hé, ga dat even lekker ergens anders doen!" Roept opeens iemand. Ik kijk naar de mand die dat zei en kijk hem geamuseerd aan.
    "Wat bedoel je? Dit?" Ik buig me naar voren en druk mijn lippen op die van Lillith. Ik hoor een ugh geluidje, en voetstappen die weggaan. Ik glimlach een beetje, maar zorg ervoor dat mijn lippen niet van die van haar raken.
    Ik draai haar voorzichtig om, zodat ze weer onder mij ligt. Vragend ga ik met mijn tong over haar onderlip.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Ehm kies jij maar.' Glimlacht Lucas en kijkt me aan. Hij speelt nog wat met mijn haren en wind er eentje om zijn vinger. Hij kijkt glimlachend naar het contrast van mijn rode haar met zijn huid.
    Ik glimlach ook, dan denk ik even na.
    'Kom, we gaan hints doen.' Dat heb ik echt in geen eeuwigheid gespeeld, maar ik heb het wel altijd leuk gevonden.
    Ik ga rechtop naast Lucas zitten en denk even na.
    'Jij moet beginnen.' Zeg ik tegen hem.
    De laatste keer dat ik hints heb gespeeld is toen alles nog normaal was. Toen mijn familie nog leefde, en ik niet geadopteerd was. Toen nog mijn grootste zorg was hoe ik het mijn ouders kon vertellen over een onvoldoende die ik had gehaald.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik bijt op mijn lip. Ik heb dat spel nog nooit gespeeld, maar het klinkt zo dwaas om dat te zeggen.
    Ik zucht als ze zegt dat ik moet beginnen en kreun lichtjes in mezelf.
    Waarom? Ik moet het haar wel zeggen want ik weet zelf niet wat ik moet doen.
    Wat is hints eigenlijk? 'Eh Angel? Ik heb nog nooit hints gespeeld.' geef ik dan schaapachtig toe.
    'Maar er zijn leukere dingen.' Ik trek haar naar me toe en ga dan over haar hangen.
    Zachtjes plant ik mijn lippen op de hare en kus haar teder.
    Met mijn tong ga ik zachtjes over haar onderlip en wacht op wat ze doet.
    Mijn vingers spelen terug met haar haar maar iets moeilijker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Eh Angel? Ik heb nog nooit hints gespeeld.' Geeft hij schaapachtig toe. Ik kijk hem even verbaasd aan, maar grinnik dan.
    'Maar er zijn leukere dingen.' Hij trek me naar zich toe en gaat over me heen hangen. Ik glimlach.
    Zachtjes plant hij zijn lippen op de mijne en kust me teder. Zachtjes kus ik hem terug. Met zijn tong gaat hij zachtjes over mijn onderlip en wacht.
    Zijn vingers spelen terug met mijn haar.
    Voorzichtig sla ik mijn armen om zijn nek, om hem geen pijn te doen, want ik weet niet of hij in zijn nek pijn heeft.
    Mijn mond doe ik een beetje open, en mijn tong glijd over zijn onderlip heen.
    Ik sluit genietend mijn ogen terwijl een tintelend gevoel zich door heel mijn lichaam verspreid.
    Ik ga helemaal op in de kus en denk heel even: Ik wou dat het altijd zo zou kunnen blijven.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik glimlach tijdens onze kus door en trek haar dichter.
    De pijn kan me niets schelen, ik wil haar warmte voelen.
    Ik zak iets zodat ik op mijn ellebogen kan leunen en speel met haar haar.
    Mijn vingers glijden ook lichtjes over haar wangen en ik haal mijn lippen even van de hare.
    'Je bent prachtig.' fluister ik met een glimlachje. 'En daar kan niemand iets aan veranderen. Zelf Jay niet.'
    Ik glimlach en druk mijn lippen nog even zachtjes op de hare, haar kussen zijn zo verslavend.
    Elke keer dat ik mijn lippen van de hare haal heb ik de drang haar terug te kussen alsof ze een betovering op me gelegd heeft.
    Ik grinnik even zachtjes en geniet terug van de kus.

    [sorry aant leren ondertussen xd]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hello....*meldt zich schoorvoetend* Jaimes went Crave en waar kan ik inspringen? c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Geeft niet.^-^]

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij trekt me dichter naar zich toe, en automatisch klem ik mijn armen wat strakker om zijn nek, maar dan hou ik me toch lichtjes in. Rekeninghoudend met zijn pijn.
    Hij zakt iets zodat hij op zijn ellebogen kan leunen en speelt met mijn haar. Zijn handen glijden ook lichtjes over mijn wangen. Mijn wangen beginnen te tintelen, en ik glimlach.
    Hij haalt zijn lippen even van de mijne.
    'Je bent prachtig.' Fluistert hij met een glimlachje. 'En daar kan niemand iets aan veranderen. Zelf Jay niet.'
    Ik bloos lichtjes, maar glimlach wel terwijl ik voel hoe hij zijn lippen weer zachtjes op de mijne drukt.
    Ik hoor hem zachtjes grinniken, en automatisch glimlach ik.
    Genietend sluit ik weer even mijn ogen, en ik weet dat ik Lucas nooit meer kwijt wil raken.
    Mijn ene hand glijd even door de haren van Lucas heen die lekker zacht aanvoelen.
    Even haal ik mijn lippen van de zijne af, en zeg zachtjes met blosjes op mijn wangen:
    'Lucas, ik wil je niet kwijt.' Dan druk ik mijn lippen weer zachtjes op de zijne.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:23 ]


    Fantasy is in you.