• Ik heb in februari mijn iPhone 5 gekocht, omdat mijn andere telefoon niet meer wilde opladen.., maar dus vrijdagnacht zat ik nog filmpjes te kijken van One Direction die ik op die dag had gemaakt en mijn geluid deed het prima. Volgende dag, geluid dood. Ik heb serieus van alles geprobeerd, geluid aan en uit zetten, nieuwe software erop gedownload. Niks werkt. Gisteren deed het geluid het voor héél even, maar daarna niet meer.

    Kan iemand mij helpen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Misschien is het handig als je datmop youtube opzoekt. Er zijn veel filmpjes die dat uitleggen (:

    Google? Ik heb geen Iphone, dus ook geen idee wat het probleem kan zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Misschien moet je hem eens binnenbrengen. Mijn speaker uit mijn Nokia was ook een kapot. Blijkbaar was er water in gekomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn moeder heeft dat ook een keer gehad. Ik weet wel niet meer hoe ze het heeft gemaakt, maar ik zal het haar vragen als ze thuis komt.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb geen idee..


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Mijn moeder heeft dat ook een keer gehad. Ik weet wel niet meer hoe ze het heeft gemaakt, maar ik zal het haar vragen als ze thuis komt.(:


    Thaanks <3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb het wel eens bij mijn eigen mobiel gehad, een samsung galaxy ace. Die was nat geworden. Toen heb ik het helemaal uit elkaar gehaald, en het een dag laten drogen. Toen deed het geluid het weer. Misschien heb je hier iets aan ;).


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Aan en uit zetten helpt vaak ook (als je dat tenminste nog niet hebt geprobeerd). Apple producten zijn gewoon vreemd vind ik.


    Your make-up is terrible

    xMusicxLovex schreef:
    Ik heb het wel eens bij mijn eigen mobiel gehad, een samsung galaxy ace. Die was nat geworden. Toen heb ik het helemaal uit elkaar gehaald, en het een dag laten drogen. Toen deed het geluid het weer. Misschien heb je hier iets aan ;).


    Ghehe, ik kan mijn iPhone niet uit elkaar halen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou hem gewoon even terug binnenbrengen als je hem net hebt gekocht. ^^ Februari is nog niet zo heel lang geleden.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 12:36 ]


    Take me to wonderland

    Ik heb een iphone 4 en ik had laatst ook problemen met mijn geluid. Mijn iphone dacht dat er oordopjes in zaten maar dat was niet. Het geluid ging alleen maar over via oordopjes. Ik heb met een föhn over dat gaatje geblazen en toen deden de speakers het weer. Maar ik denk dat er heel iets anders met jou iphone is. Ik zou het gewoon vragen aan iemand die er verstand van heeft.


    I still think of the guitar bible.

    Dat had ik gisteren ook met m'n iPhone 5, bleek dat het knopje aan de zijkant op 'stil' stond. Maar goed, zo dom zul je vast niet zijn. Ik zou gewoon even terug gaan, een iPhone 5 is een duur toestel en kloppen doet dit niet..


    To infinity and beyond •

    Wat ik wel eens heb mijn m'n iPod is dat er stof in dat gaatje voor je oortjes zit en dan werken je speakers ook niet meer. Gewoon eens met een zaklamp inschijnen en dan met een naald het stof eruit proberen halen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Infelia schreef:
    (...)

    Thaanks <3

    Ze weet het niet meer, sorry. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Melieke schreef:
    Google? Ik heb geen Iphone, dus ook geen idee wat het probleem kan zijn.