• Dit is zo hartbrekend.
    Ik moest echt huilen toen ik dit las en ook wat er op volgde.

    Het kan me niet schelen dat sommige mensen een hekel hebben aan de Fifty Shades trilogy of het zelfs verachten. Ja er komen veel ruige scenario's in voor maar het verhaal er achter is zo ontzettend mooi en vol liefde. Ik heb heel veel boeken gelezen maar nog nooit heeft een verhaal me zo geraakt als deze.


    Wat vinden jullie van deze serie?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 20:26 ]


    Believe in yourself.

    Er zitten een paar mooie scènes in zoals diegene die je hierboven toont maar de grotere verhaallijn vind ik eerder een slap aftreksel van de twilight boeken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb van de e-books de previews gelezen, en vond het niet echt mijn ding.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het niet crappy geschreven. De vier bladzijden die ik van 50 shades of Grey heb gelezen vond ik cool. And hot. And kinky.


    No growth of the heart is ever a waste

    Chekhov schreef:
    Er zitten een paar mooie scènes in zoals diegene die je hierboven toont maar de grotere verhaallijn vind ik eerder een slap aftreksel van de twilight boeken.

    Ik heb gelezen dat het inderdaad is begonnen als een Twilight fanfictie maar heel eerlijk, nee het lijkt niet op Twilight. Edward lijkt voor geen meter op Christian. Ja, Bella en Anastasia lijken behoorlijk op elkaar maar Ana is vooral intelligent en Bella is meer naïef en saai... Sowieso vind ik het beter dan Twilight, (:


    Believe in yourself.

    Ik heb ze gelezen, ik vond ze nou niet bepaald goed geschreven en het verhaal was ook niet erg sterk. Daarbij vond ik er eigenlijk helemaal niets ruigs aan, geen echte SM of iets in die richting. Maar toch waren sommige stukken echt aangrijpend en zorgde het er wel voor dat ik door ging lezen en alles helemaal gelezen heb.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik heb ze gelezen, ik vond ze nou niet bepaald goed geschreven en het verhaal was ook niet erg sterk. Daarbij vond ik er eigenlijk helemaal niets ruigs aan, geen echte SM of iets in die richting. Maar toch waren sommige stukken echt aangrijpend en zorgde het er wel voor dat ik door ging lezen en alles helemaal gelezen heb.

    Ik vond het ook niet bepaald ruig, heb erger gelezen, maar sommige mensen vinden alleen al het idee dat de sex in details wordt beschreven.. ruig.


    Believe in yourself.

    Het heeft iets, maar de literaire waarde valt te bezien...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind de boeken maar niks. Over de schrijfstijl van de schrijfster kan ik niet zoveel zeggen want ik heb alleen de Nederlandse vertaling gelezen en die is slecht. Ik moet wel zeggen dat ik wilde doorlezen toen ik eenmaal aan het lezen was omdat ik benieuwd was naar het einde. Ik ergerde me alleen kapot aan Anastasia.


    Take risks and conquer your fears.

    Te jong voor dat boek :')


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Cenobite schreef:
    (...)
    Ik heb gelezen dat het inderdaad is begonnen als een Twilight fanfictie maar heel eerlijk, nee het lijkt niet op Twilight. Edward lijkt voor geen meter op Christian. Ja, Bella en Anastasia lijken behoorlijk op elkaar maar Ana is vooral intelligent en Bella is meer naïef en saai... Sowieso vind ik het beter dan Twilight, (:


    Slap aftreksel was misschien niet mijn beste verwoording. Ik vind ze zelf ook nog steeds beter dan de twilight serie en ik verkies Christian absoluut over Edward. Mijn excuses. -Is Frans aan het leren en er dus niet helemaal bij-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    I'm sorry but it's written terribly. Plus, I hear it's a terrible example of a BDSM relationship.

    Ik ben het er mee eens dat het een slap aftreksel van Twilight is. Ze heeft zelfs toegegeven dat het originele verhaal gewoon Twilight fanfiction was. :W

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 20:38 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Slap aftreksel was misschien niet mijn beste verwoording. Ik vind ze zelf ook nog steeds beter dan de twilight serie en ik verkies Christian absoluut over Edward. Mijn excuses. -Is Frans aan het leren en er dus niet helemaal bij-

    Haha je excuses is nergens voor nodig! (:


    Believe in yourself.

    Ik heb nooit de hele boeken gelezen, dus daar kan ik niet echt een mening over geven. Wel heb ik ooit de eerste paar pagina's bekeken op Amazon en om eerlijk te zijn maakte het me nogal aan het lachen, en niet op een manier die bedoeld werd toen het werd geschreven. Als anderen het wel leuk vinden dan is dat natuurlijk prima, maar ik ben er zelf geen fan van. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Escritura schreef:
    I'm sorry but it's written terribly. Plus, I hear it's a terrible example of a BDSM relationship.

    Ik ben het er mee eens dat het een slap aftreksel van Twilight is. Ze heeft zelfs toegegeven dat het originele verhaal gewoon Twilight fanfiction was. :W


    Heb je de boeken toch wel allemaal gelezen? Want dan snap ik je reactie over de BDSM relatie voor geen meter. Ja, Christian wilde die relatie graag in het begin maar dat is er nooit van gekomen. Af en toe spelen ze wat, maar hij is zeker niet haar Dominant en zij is niet zijn onderdanige. Dus nee, geen BDSM relatie. Sowieso gaat BDSM er veel ruiger aan toe dan de spelletjes die ze nu en dan spelen..


    Believe in yourself.

    Square schreef:
    Ik heb nooit de hele boeken gelezen, dus daar kan ik niet echt een mening over geven. Wel heb ik ooit de eerste paar pagina's bekeken op Amazon en om eerlijk te zijn maakte het me nogal aan het lachen, en niet op een manier die bedoeld werd toen het werd geschreven. Als anderen het wel leuk vinden dan is dat natuurlijk prima, maar ik ben er zelf geen fan van. :')

    Op de hartbrekende stukjes moest ik ook heel de tijd glimlachen. De boeken maken je wel zeker aan het lachen eigenlijk... Haha (:


    Believe in yourself.