• Dit is zo hartbrekend.
    Ik moest echt huilen toen ik dit las en ook wat er op volgde.

    Het kan me niet schelen dat sommige mensen een hekel hebben aan de Fifty Shades trilogy of het zelfs verachten. Ja er komen veel ruige scenario's in voor maar het verhaal er achter is zo ontzettend mooi en vol liefde. Ik heb heel veel boeken gelezen maar nog nooit heeft een verhaal me zo geraakt als deze.


    Wat vinden jullie van deze serie?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 20:26 ]


    Believe in yourself.

    Destined schreef:
    (...)

    Vind je dan niet dat je een verkeerde indruk wekt bij andere mensen die hier op quizlet zitten? Ik bedoel, ik zou me voor kunnen stellen dat mensen zich kunnen irriteren daaraan en denken dat je het alleen doet voor meer aandacht of dat je je wilt onderscheiden, terwijl dat niet de bedoeling miss is.

    Aan de andere kant kun je ook deze site gebruiken om je nederlands bij te houden, want de meesten hebben de voorkeur om toch Nederlands te lezen. Je bent dan ook tweetalig en dat is gewoon veel fijner, lijkt me. Ik begrijp dat je je soms in het engels beter kan uitdrukken en er zijn in het engels woorden voor dingen die je in het nederlands niet hebt, maar ik zelf prefereer toch de nederlandse taal hier.

    Nah, je moet zelf kijken wat je doet, maar ik vroeg het me gewoon af :P

    Dit is totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal offtopic. Als je je eraan ergert, kun je ook gewoon haar aanspreken via een privé bericht. Kijk, als ze nou Arabische of Chinese - waarschijnlijk zou de hele site dan flippen - zinnen zou typen, maar dat doet ze niet. :Y)
    Engels is toegestaan op Quizlet, dus. Die aflik smiley begint me trouwens wel op de zenuwen te werken. Is een beetje fout ivm dit topic. (cat)

    On topic: Mensen moeten helemaal zelf weten wat ze leuk vinden of niet. Ik word alleen niet echt happy van het hoofdpersonage, dat ik automatisch associeer met Bella de Faalhaas.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dit is totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal offtopic. Als je je eraan ergert, kun je ook gewoon haar aanspreken via een privé bericht. Kijk, als ze nou Arabische of Chinese - waarschijnlijk zou de hele site dan flippen - zinnen zou typen, maar dat doet ze niet. :Y)
    Engels is toegestaan op Quizlet, dus. Die aflik smiley begint me trouwens wel op de zenuwen te werken. Is een beetje fout ivm dit topic. (cat)

    On topic: Mensen moeten helemaal zelf weten wat ze leuk vinden of niet. Ik word alleen niet echt happy van het hoofdpersonage, dat ik automatisch associeer met Bella de Faalhaas.


    Wat een mooi woord. Faalhaas. Faalhaas. Perfecte beschrijving voor Bella. Faalhaas.

    On topic: Ik heb een paar passages gelezen uit Fifty Shades. Na 'Proef Jezelf' haakte ik af.


    Tijd voor koffie.

    Over 'aan fouten ''irriteren''' gesproken. Je ergert JE aan iets, of HET irriteert je. Je irriteert JE dus niet. (cat)


    Life is hard and then we die

    Ik vind de boeken leuk om te lezen en je wilt ook steeds verder lezen, maar zo goed zijn ze niet geschreven.
    Ook vind ik het jammer dat het echt van de ene gebeurtenis naar de andere springt. Er zit nooit eens een korte periode vast rust in.
    Maar ik blijf de boeken graag lezen!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Fifty shades of grey is iets dat is opgehemeld door vrouwen wier man op zakenreis is. Ik vind het geen leuk boek. Misschien om mijn eigen ervaringen met (gedwongen) seksuele handelingen, maar ik kon er niet van genieten.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb het boek nooit gelezen, maar dat stukje tekst dat je me laat zien, vind ik helemaal niet goed geschreven. :')


    Take me to wonderland

    Theodora schreef:
    De enige fifty shades die ik wil lezen is:



    Ik vind gewoon niet dat fanfics gepubliceerd zouden mogen worden. Ookal worden namen veranderd.


    Oh Gosh, gimme gimme gimme!


    OT: Ik wil niet eens een poging doen om het te lezen (cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vond het kostelijk vermaak. Ook zonder het hele seks-gebeuren. Het had iets pakkends.


    Bad decisions make good stories.

    Cas schreef:
    Ik heb ze gelezen, ik vond ze nou niet bepaald goed geschreven en het verhaal was ook niet erg sterk. Daarbij vond ik er eigenlijk helemaal niets ruigs aan, geen echte SM of iets in die richting. Maar toch waren sommige stukken echt aangrijpend en zorgde het er wel voor dat ik door ging lezen en alles helemaal gelezen heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er ooit één bladzijde van gelezen en vond de schrijfstijl gewoon vreselijk. Meer kan ik er niet van maken. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Escritura schreef:
    (...)

    I'm sorry. >.< Het is makkelijker voor me. Vorig jaar was het een stuk minder, maar ik woon nu ongeveer tien maanden in Engeland. I speak English 24/7, en mijn Nederlands gaat er dan behoorlijk op achter uit. Het is soms gewoon gemakkelijker voor mij om me in het Engels uit te drukken. I'm sorry if it's annoyed anyone, but it's starting to be the force of habit.

    Ik spreek ook alleen maar Engels, ook letterlijk 24/7... Maar mijn Nederlands lijdt er nog niet onder.

    Ontopic: ik vond het eerste boek wel oké, vooral erg vermakelijk :'D


    I am an idiot, I move.

    Ik heb ze alle drie gelezen in het Nederlands. Ik vond het wel vermakelijk alleen sommige delen in het verhaal vond ik erg saai. Ik vond het eerste boek het leukst om te lezen. Het einde van het derde boek dat door een ander perspectief wordt verteld vond ik wel erg slecht.


    I still think of the guitar bible.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Ik spreek ook alleen maar Engels, ook letterlijk 24/7... Maar mijn Nederlands lijdt er nog niet onder.

    Ontopic: ik vond het eerste boek wel oké, vooral erg vermakelijk :'D


    Well that's very good of you and I'm very sorry that I can't manage that. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Well that's very good of you and I'm very sorry that I can't manage that. (cat)

    Ik denk ook dat het echt direct wegslijt zodra ik uit Nederland verhuis.
    Maargoed.... om ontopic te blijven. Zijn deel 2 en 3 een beetje aan te raden?


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Ik denk ook dat het echt direct wegslijt zodra ik uit Nederland verhuis.
    Maargoed.... om ontopic te blijven. Zijn deel 2 en 3 een beetje aan te raden?

    Ja, best wel. Het diept het achterliggende deel wel goed uit en dat is toch best interessant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.