• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wow, in een jaar? Veel plezier!]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik begon weer mijn standaard repertoire te spelen terwijl ik mijn ogen hield op Mika, Aurrisea, maar vooral ook Zayn. Ik wilde niet dat die twee bekvechtende meiden de avond zouden verpesten. Toen Mika boos naar buiten liep en Thomas haar plek in nam relaxte ik wat en speelde ik rustig verder met een glimlach op mijn gezicht en mijn ogen op Zayn gericht. Al snel sloeg dit echter om. Ik zag Mika namelijk buiten roken. Het drinken van haar werd al minder en het vechten kwam ook wel een oplossing op, maar dit vond ik echt niet kunnen. Ik moest moeite doen niet op te springen. Toen ze binnen liep en weer ergens ging zitten speelde ik door, maar zodra het liedje afgelopen was pakte ik de mic. "Excusses voor het ongemak, maar er is heel even een korte onderbreking." Ik stond daarna op en beende boos naar Mika toe, waar Thomas nu bij stond. "Sorry Tommy, maar ik moet echt even mijn zusje spreken." zei ik tegen hem voor ik ruw haar arm pakte. "Meekomen." Nog voor we het huis uit gingen had ze me belooft nooit te gaan roken en nu deed ze het toch! Dit ging me te ver. Ik wilde echt niet de baas over haar spelen ofzo, ik was alleen haar broer. Toch was ik ook haar voogt. Het roken, samen met het gevecht van vanmiddag en haar alcoholprobleem lieten me geen andere keus. Ik trok haar mee naar het hok waar alle obers hun jassen en tassen dumpten en deed de deur achter ons dicht. "Waar in godsnaam denk jij dat je mee bezig bent?! Roken! Mika, je had me belooft dat nooit te doen. Ga naar huis en blijf daar. Ik wil geen problemen. Morgen hebben we het hier over en als je nu brutaal gaat doen schop ik je het huis uit." Dat meende ik echt. Hoe erg ik ook van mijn zusje hield en hoe erg ik haar niet in de goot wilde hebben liggen, er waren grenzen en daat was ze al ver overheen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 12:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn malik
    ik slikte en hielt me totaal buiten alle ellende. Ik wilde opstaan om, uiteindelijk toch naar Liam toe te lopen, maar toen ik mijn stoel naar achter had geschoven was hij al gestopt me spelen en naar Mika toe te lopen. ik zuchten zachtjes en twijfelde of ik weer zou gaan zitten. Maar dat zou ook weer zo raar staan. Heel even bleef ik staan, maar liep uiteindelijk toch richting de uitgang. Het liefste wilde ik hier gewoon weg. Gezellig was het namelijk niet, en ik voelde me behoorlijk stom en overbodig zo. Ik kon het alleen niet maken tegenover Liam. ik riste mijn vest dicht tegen de kou en visten mijn pakje sigaretten uit mijn zak. Ik had met mezelf afgesproken dat dit de laatste zou zijn. Maar hij zat nog vol en voordat deze op was, had ik me waarschijnlijk alweer bedacht. Ik stak een sigaret op en keek door de ruit heen naar binnen. Liam zag er alles behalve vrolijk uit en snel nam ik een hijs. Dit ging een lange avond worden als het zo bleef.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik liep het hok uit terug naar de piano. Direct merkte ik dat Zayn er niet meer was. Die was vast weggegaan. Ik liep snel naar de deur en sloeg die open waardoor de koude wind het restaurant in gudste. Daat stond hij hoor. In elkaar gedoken met een sigaret, juk, tegen de muur. Weggejaagd door mijn beste vriendin, mijn zusje en het aller ergste nog: door mij. Ik liep voorzichtig naar hem toe en ging naast hem staan, uit de rook. "Sorry." zei ik voorzichtig. "Dit had je niet moeten zien. Het spijt me dat ik je avond het verknalt." Ik keek hem aan met berouw in mijn ogen. Zo had ik deze avond niet voorgestelt. Ik zou liedjes voor hem hebben gespeelt en daarna zouden we naar een club zijn gegaan, maar nu had ik twee van de belangrijkste meisjes in mijn leven uit elkaar moeten zien te houden, mijn zusje moeten terechtwijzen en hem hier buiten gevonden in de kou. Ik was echt het slechtste vriendje op de planeet.


    Bowties were never Cooler

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Als Liam stopt met spelen en naar buiten gaat, doet Zayn het zelfde. Liam trekt Mika mee. Hij is duidelijk boos. Thomas zucht en draait zich om, richting mij.
    "Wat een gezellige avond is dit toch," zeg ik op een sarcastisch toontje.
    Thomas knikt met een klein glimlachje.
    "Je hebt gelijk."
    Ik knik ook en frons dan mijn wenkbrauwen. En pak mijn telefoon, Liam nu volgen lijkt me niet erg handig. Maar ik moet mijn verontschuldegingen aanbieden. Nu dan maar vast via sms, ik spreek hem later wel weer. Ik pak mijn telefoon erbij en begin te typen.
    Sorry Li, dat ik me weer zo lomp gedroeg. Het spijt me ook tegenover Zayn. (Was dat trouwens je date ;p? Wees voorzichtig met hem!) X
    Zodra ik het berichtje heb verzonden doe ik mijn telefoon weer in mijn zak.


    Reality's overrated.

    [Sorry, was op school, heb allemaal afspraken met mijn vader gemaakt et cetera. Ga nu stukje typen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Als je niet verder kan door mijn stukje wis ik de laatste]


    Bowties were never Cooler

    [Yeey, ik voel me niet meer eenzaam *party*]


    Reality's overrated.

    Mika Isobel Payne

    Daar zullen we het hebben. Woedend trok Liam me mee, en ik zuchtte even geïrriteerd. 'Kan dit niet thuis?' zeurde ik. 'Waar in godsnaam denk jij dat je mee bezig bent?! Roken! Mika, je had me belooft dat nooit te doen. Ga naar huis en blijf daar. Ik wil geen problemen. Morgen hebben we het hier over en als je nu brutaal gaat doen schop ik je het huis uit' Hij klonk niet blij. Nee, natuurlijk niet, zou ik ook niet zijn. Net nu ik steeds minder probeerde te drinken. Ach, eens een alcoholist altijd een alcoholist. 'Maar Nolan bood me één sigaret aan. Wat kan ik eraan doen dat ik verder ga roken?' mompelde ik zachtjes. Als Liam kwaad was, was ie niet stil te krijgen dus ik besloot me maar wat stilletjes te houden en doen wat ie zei. Alhoewel ik toch wat schrok over zijn dreiging. Nadat Liam weer weg was en ik mijn jas had gepakt, ik deed hem nogal onhandig aan wat de snee in mijn arm deed nog altijd pijn, liep ik naar buiten. Tot mijn grote verbazing zag ik Zayn en Liam daar, Zayn rokend. Het wekte woede in me op. Dan werd ik er maar uitgegooid, ik had toch niets behalve een dak boven mijn hoofd te verliezen. En hoe serieus was die dreiging nou? Eigenlijk heel serieus, maar dat zou vast wel teruggetrokken worden. Tenminste, dat dacht ik. 'Dus als ik rook, word ik het huis uitgegooid en moet ik maar een plek zien te vinden waar ik kan wonen. Maar als híj rookt geef je er niks om?' siste ik. Oké, nogal logisch, Zayn was gewoon een vriend. 'Dan word ik maar eruit gegooid, boeit mij het. Ik kan wel bij Nolan intrekken' gromde ik. Nolan was bekend op mijn school als de klootzak die het zowat deed met elk meisje om daarna te doen alsof hij haar niet kende. Nou en. Koppig keek ik Liam aan. 'Ik pak mijn spullen wel. Trouwens, ík zorg voor problemen? Dat vriendinnetje van je, die is toch zo geweldig. Aurrisea is perfect, Aurrisea is fantastisch. Ik moet er gewoon van kotsen' Met die woorden draaide ik me om en begon richting het appartement te lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Drama ;D. Wat houd ik toch van drama]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mika mag Aurrisea echt niet hè? :P]


    Reality's overrated.

    [Ik wacht even op Danosaur]


    Bowties were never Cooler

    [Nope :Y).]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [xD]


    Reality's overrated.

    [Ugh. Ik zit nu in de trein met naast me één of andere enge jongen die de hele tijd zit te staren. Ik word bang :<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."