• Voor mijn nieuwe, short story heb ik een ziekte nodig waarbij je letterlijk aan je bed zit genageld door vermoeidheid en hoofdpijn. Ik heb al wat rondgevraagd en gegoogled, maar de meeste resultaten kiezen meteen voor het ergste (hersentumor) en het moet niet dodelijk zijn. Ik weet niet of er zoiets als chronische migraine bestaat, maar ik denk dat dat de beste beschrijving is voor wat ik in mijn hoofd heb (ten opzichte van het hoofdpijngedeelte). Thanks!


    Searching heavens for another earth

    Valentino schreef:
    (...)

    Hoow, wow, niet gelijk in de aanval mop. Zo bedoelde ik het niet, ik wou het alleen even zeggen, en als het er rottig uitkwam dan sorry, maar ik heb ontzettende hoofdpijn waardoor ik een beetje chagrijnig ben.


    Geeft niet, ik schoot alleen een beetje in de aanval door dat 'thank you very much'. Sorry daarvoor.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Geeft niet, ik schoot alleen een beetje in de aanval door dat 'thank you very much'. Sorry daarvoor.


    No worries. En, zoals ik zei, het kwam inderdaad een beetje rot eruit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik dacht meteen aan MS, maar dat is dan wel heel ernstig.


    We need a bigger boat.

    Volgens mij bestaat er wel zoiets als chronische migraine en zijn daar ook allerlei middeltjes voor om het te bestrijden, hoewel er ook een heel aantal nep is. Chronische migraine is volgens mij ook moeilijk te bestrijden, maar vaak is volgens mij chronische migraine een symptoom zijn van eerder genoemde ziektes als bijvoorbeeld hersenkanker en MS. Ook meningitis kan een oorzaak zijn, maar dan moet je meer denken aan een bacterie en zijn ook symptomen bij betrokken als hoge koorts, overgeven en lichtschuwheid.

    Ik weet niet precies wat je zoekt, maar ik heb voor je:
    - Hersentumor (kanker)
    - MS (infectie)
    - meningitis (bacteriële aandoening)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Fybromylalgie.


    You were born original, don't die as a copy.

    Blehh waarom zo negatief D:
    Maak de hoofdpersoon gewoon gezond :Y)
    Maar als het perse moet...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 8:48 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Barnabas schreef:
    De schildklier kan ook een bitch zijn. Zonder die pillen lag ik iedere dag op bed met hartkloppingen, koorts en vermoeidheid.


    Exactly this.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Itami schreef:
    Zoals Cas zegt, Pfeiffer. :')


    •*• Lululu •*•

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Pfeiffer, die had ik ook geadviseerd gekregen, ja. Maar die vind ik weer iets te mild, omdat het een blijvende ziekte moet zijn, anders past het niet bij het verhaal.

    Ik heb Pfeiffer gehad en bij mij duurde het jaren voor ik me weer beter ging voelen. Ik denk dat je het best kunt gebruiken.


    Caution first, always.

    Pfeiffer.


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom geen verlamming?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je hebt toch ook medicijnen met die bijwerkingen? Ik heb me de laatste paar dagen verschrikkelijk gevoeld door sterke pijnstillers (op recept, mind you) en ik denk dat het nog veel erger kan. Dan kun je de medicijnen weer terugleiden naar een ziekte en dan heb je je aandoening


    From these ashes, I will rise

    Destined schreef:
    Volgens mij bestaat er wel zoiets als chronische migraine en zijn daar ook allerlei middeltjes voor om het te bestrijden, hoewel er ook een heel aantal nep is. Chronische migraine is volgens mij ook moeilijk te bestrijden, maar vaak is volgens mij chronische migraine een symptoom zijn van eerder genoemde ziektes als bijvoorbeeld hersenkanker en MS. Ook meningitis kan een oorzaak zijn, maar dan moet je meer denken aan een bacterie en zijn ook symptomen bij betrokken als hoge koorts, overgeven en lichtschuwheid.

    Ik weet niet precies wat je zoekt, maar ik heb voor je:
    - Hersentumor (kanker)
    - MS (infectie)
    - meningitis (bacteriële aandoening)


    Ms is een auto-immuunaandoening. Infectie is héél wat anders. -en volgens mij bestaat er geen bacteriële aandoening, maar bacteriële infectie, maar ik weet het niet zeker-.

    OT: Pfeiffer is een goede .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hey kids, heel erg bedankt voor al jullie reacties! Ik heb uiteindelijk de verhaallijn een beetje aangepast en eigenlijk is dit topic niet meer nodig, want ik ben een andere weg in gegaan (clusterhoofdpijn). Maar alsnog bedankt!


    Searching heavens for another earth

    Thasarine schreef:
    (...)

    Ms is een auto-immuunaandoening. Infectie is héél wat anders. -en volgens mij bestaat er geen bacteriële aandoening, maar bacteriële infectie, maar ik weet het niet zeker-.

    OT: Pfeiffer is een goede .


    Ahh jaa klopt, was een beetje laat toen ik dat poste, dus denk dat ik een beetje in de war was toen.
    maar bedankt voor de verbetering. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.