• Voor mijn nieuwe, short story heb ik een ziekte nodig waarbij je letterlijk aan je bed zit genageld door vermoeidheid en hoofdpijn. Ik heb al wat rondgevraagd en gegoogled, maar de meeste resultaten kiezen meteen voor het ergste (hersentumor) en het moet niet dodelijk zijn. Ik weet niet of er zoiets als chronische migraine bestaat, maar ik denk dat dat de beste beschrijving is voor wat ik in mijn hoofd heb (ten opzichte van het hoofdpijngedeelte). Thanks!


    Searching heavens for another earth

    clusterhoofdpijn


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Chronische hoofdpijn of Pfeiffer?
    Al heb ik zelf chronische hoofdpijn en moet ik bekennen niet aan mijn bed gekluisterd te zitten, je went er in zekere zin aan.


    Bad decisions make good stories.

    Chronisch vermoeidheidssyndroom. Believe me, op de slechte dagen kom je met geen enkele mogelijkheid je bed uit. Je zakt zo door je benen heen.

    edit: Daar heb je trouwens ook echt vreselijke hoofdpijn van.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:55 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cas schreef:
    Lekker ernstig gelijk haha


    Dit komt overeen met een ziekte die ik vroeger heb gehad. Ik had een ernstige vorm van pfeiffer en bloedarmoede. Ik was de hele tijd moe, ik had gigantisch gewichtsverlies, hoofdpijn, ik was de hele tijd ziek en ik had gekke huiduitslag. Ik vind dit dus wel ernstig genoeg ja.


    26 - 02 - '16

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Pfeiffer, die had ik ook geadviseerd gekregen, ja. Maar die vind ik weer iets te mild, omdat het een blijvende ziekte moet zijn, anders past het niet bij het verhaal.

    Ik heb Pfeiffer, en als ik de trap af loop ben ik al moe. En er zijn mensen die het erger hebben, en als je in de piek ervan zit, kan het best wat zijn. Dus ik zou het niet te snel doorstrepen.